Is geheel prima verlopen

Er was naderhand een probleem met de hals van de kraan maar is keurig opgelost

Goede service, juiste advies en het product werkt naar behoren.

Goedemiddag Stefan, Hartelijk dank voor je positieve woorden. We wensen je heel veel plezier met de nieuwe Quooker! Voor vragen weet je ons te vinden! Met vriendelijke groet, Team Dekokendwatersite

Snelle professionele klantenservice, in Deventer op kunnen halen

De kraan die ik heb besteld bij dekokendwatersite kon ik zelf ophalen in Deventer. Er werd meegedacht in mijn overweging tussen Hotspot en Selsiuz en ben uiteindelijk dankzij Frans tot een goede keuze gekomen.

Komen afspraken niet na

Chat was al moeilijk maar uiteindelijk een afspraak voor een showroom bezoek. Op de dag van de afspraak stond ik voor een dichte deur en was er niemand aanwezig

Beste Emile, We zijn verhuisd van Dordrecht naar Deventer, in de communicatie is duidelijk wat mis gegaan waarvoor onze excuses. Op dit moment kunnen we je helaas niet meer bereiken om het op een nette manier af te wikkelen. We hopen dat je alsnog een passend kokend water systeem hebt kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Team Klantenservice Dekokendwatersite

Levering niet juist

Levering heeft lang geduurd voordat ik deze thuis kreeg geleverd, contact gehad met dekokendwatersite en het was wel direct verstuurd maar het lag aan PostNL. Wel vreemd want andere onderdelen elders besteld en deze waren de volgende dag al thuis. Wat verder spijtig is, is dat er een verkeerde ophangbeugel is geleverd voor de Quooker-boiler (voor 3 liter ipv 7 liter). Stond duidelijk in de bestelling dat het om een Combi+ ging, erg jammer van deze misser. Beugel zelf knullig aangepast omdat de boel geïnstalleerd moest worden en ik niet nog langer wilde wachten. Echt jammer.

Beste Wilco, Bedankt voor je review. Je hebt bij ons een verlengset, ophangbeugel en energieverderl besteld op de dag dat het Black Friday was. Vanwege Black Friday had PostNL problemen met die leveringen van die dag op hun distributiecentrum in Dordrecht. Helaas hebben wij dit niet kunnen voorkomen. Voor wat betreft de verkeerde ophangbeugel, onze excuses, dit had niet mogen gebeuren en hadden we bij eventueel contact graag voor je opgelost maar we begrijpen dat vanwege de installatie niet meer ging en daarmee helaas nu niet meer gaat. Desalniettemin, veel plezier gewenst van de bij ons bestelde Quooker accessoires! Met vriendelijke groet, Dekokendwatersite.nl

Goede service, mooie prijs

De communicatie en verwachtingen van levertijd was helder. De geleverde producten waren uitstekend van kwaliteit en op tijd geleverd.

Prima kraan

Doet wat ze beloven

Fijn advies in de showroom, makkelijk besteld en snel geleverd.

Fijn dat ze een showroom hebben om alle kranen naast elkaar te kunnen zien en proberen. Prettig contact zowel in persoon als aan de telefoon.

Geweldige service

Onze oude quooker was kapot gegaan, dus we wilden snel een nieuwe. Gebeld met de kokendwatersite en ik kon de nieuwe dezelfde dag nog ophalen. Bedankt voor de snelle en goede service. Wij hebben gelukkig weer warm en kokend water.

Slecht, geen bericht, moeilijk te bereiken en product niet ontvangen

Sinds bestelling niets meer gehoord, wel betaald. Klanten service neemt niet op of is in gesprek. Product na twee weken niet ontvangen . Afrader!

Beste Frank, Gezien de locatie zat er bij PostNL enige vertraging, hierover is gecommuniceerd. We hopen dat je alsnog veel plezier hebt van je aankoop bij Dekokendwatersite. Voor vragen mag je ons altijd bellen of e-mailen. Met vriendelijke groet, Team Klantenservice Dekokendwatersite.nl

Vriendelijke geholpen. En goed advies.

Verkoop en advies goed. De terug betaling van de creditcard minder. Wel goede terug koppeling.

Geweldig!!

Makkelijk bestellen en snel geleverd.

Pakket werd snel verwerkt en geleverd

We hebben hem nog niet aangesloten ivm start verbouwing over drie weken. De levering is perfect gegaan, snel en met heldere informatie over hoe en wanneer

Snelle levering, scherpe prijs

Makkelijk bestellen en werd snel geleverd. Scherpste prijs voor dit artikel.

Te laat communiceren en leveren

Te laat communiceren en leveren

Persoonlijk contact en snelle levering!

Via de chatfunctie direct contact gehad, waarbij de medewerker goed met ons meedacht over de beste optie voor ons. Bij een persoonlijk bezoek aan de showroom werd ons duidelijk de mogelijkheden uitgelegd en konden we de kranen in het echt zien, voordat we een keuze konden maken. Na bestelling werd de kraan snel geleverd! Top service!

Van begin tot eind een fijne persoonlijke aanpak.

Vanaf het moment van begin van de zoektocht naar een Quooker op internet tot het moment van vinden van dekokendwatersite was het chaos. Dekokendwatersite bracht orde en rust, gaf vertrouwen en was zeer toegankelijk. Ook de nazorg was perfect.

had al een boilervan jullie die is 25 jaar mee gegaan dus een top boiler

is een goed product ben zeer tevreden

Snelle service .alles goed geprijsd

Snelle service na een klein probleempje.werd zonder gezeur door het bedrijf uitermate goed opgepakt.zo zouden alle bedrijven moeten zijn .

Kokendwaterkraan was niet goed. Kreeg meteen een nieuwe geleverd. Deze was de volgende dag in huis. Top service van zowel de kokendwatersite als van hotspot titanium.

Degelijk resultaat

Goed resultaat, enig verbeterpunt ligt in de afstemming/inplannen van de installatie. Doordat de Quooker los bezorgd wordt en niet met de monteur meekomt, waren we afhankelijk van de bezorging van de Quooker wat het inplannen wat omslachtiger maakte. Verder fijn geholpen in het (duidelijke)proces, fijne monteur en een werkend Quooker dus helemaal tevreden

Alles precies volgens afspraak

Snelle levering en installatie van Quooker.

Alles goed voor elkaar.

Via google gevonden. Concurrerende prijzen. Bestellen via website werkt vlot. Levering via DPG. Geen track&trace code gekregen. Per ongeluk was niet alles geleverd, ticket aangemaakt geen reactie na >25uur. Via chat wel direct contact, ben zeer vriendelijk te woord gestaan en probleem opgelost. Het zou mooi zijn als ze die track&trace code zouden email-en dan weet je dat het verzonden is en wellicht een idee krijgt wanneer het pakje komt. En natuurlijk hun eigen ticket systeem wel in de gaten houden dat is wel een misser. Maar alles netjes geleverd voor nette prijs.

Mijn bestelling was iets verlaat ivm lever problemen bij de leverancier. Aangegeven dat ik het apparaat echt op een bepaalde dag moet hebben ivm installatie van de keuken. De klantenservice is er achter aangegaan en heeft de leverancier het apparaat direct laten opsturen naar mijn woon adres.

Snelle service, goede communicatie, scherpe prijs

Binnen no time hadden we onze kokendwaterkraan in huis, direct opgestuurd vanuit de fabrikant dus geen tijdverlies of onnodig klimaatbelastend vervoer. Super!