De goedkoopste en prima service.

We bestelden een plintboiler en montage set. De volgende dag werd de boiler bezorgd maar niet de montage set. Na bellen bleek er een communicatie foutje te zijn geweest en werd de montage set een dag later bezorgd. Prima service.

Contact met de dekokendwatersite is zeer goed bevallen. Zeer snelle levering en ook de montage afspraak was snel geregeld.

ok

ok

Makkelijk te installeren, goede service, fijn product! Geen op- en/of aanmerkingen.

Goede snelle service

Voor 2 de keer quooker besteld, dat zegt genoeg denk ik!

Goede service !

Teruggebeld met een beter aanbod Snelle levering Product als omschreven

Prima ondersteuning bij aanschaf en latere installatie

Ik wist niet goed wat voor mij een goede kokendwaterkraan zou zijn. Na contact per chat en telefoon heb ik een keuze kunnen maken. Het gekochte product stond binnen 48 uur op de mat. De plaatsingsorganisatie nam helaas pas 4 werkdagen na betalen contact op voor een afspraak en door dat 'morgen' ons niet paste koste dat nog een extra week. Maar de monteur werkte netjes, ik gaf wat commentaar en daar ging hij gelijk mee aan de slag, en het resultaat is dat de nieuwe boiler en kraan naar tevredenheid geplaatst is en zijn werk weer kan doen. 4 * omdat het hele proces van betalen tot plaatsen toch 2 weken in beslag heeft genomen. Ben je handig en doe je dit zelf dan heb je hier dus geen last van de drukte bij alle technische experts in NL.

Prima service en support bij aanschaf en installatie

Prima advies gekregen bij het maken van de juiste keuze. Mijn wensen werden ter harte genomen en de mogelijkheden besproken. Ook het snelle reageren op e-mail is prima. Ook na aanschaf nog advies gekregen M.b.t het installeren. Prima service en makkelijk om contact te leggen.

Uitstekende communicatie

Na bestelling gebeld voor een upgrade. Betere kraan en langere garantie. Goed stukje klantenservice.

klantvriendelijk

Aan de telefoon een enthousiaste medewerker gesproken, met duidelijke argumenten en een voorkeur voor een bepaalde kokend waterkraan. Toen heb ik een afspraak gemaakt om te kijken in de showroom in Dordrecht. Daar werd ik hartelijk ontvangen, er werd de tijd genomen voor vragen en uitleg. Aansluitend kookkraan besteld. UPS is iets minder nauwkeurig in de levering dan PostNL. Ook voor vragen tijdens de installatie was er ruimte. Hopelijk werkt hij net zo goed als dat het voortraject is verlopen. Op dit moment wordt de hotspot titanium aangesloten. Ik ben benieuwd!

Geen woorden voor!!

Vakkundig advies. Goede follow up. Professionele en toch ook persoonlijke benadering

Ondanks dat de levertijd langer was dan verwacht (wel goed aangegeven) is levering en plaatsing door een monteur heel goed gegaan. De monteur was zeer vriendelijk heeft alles op heel nette wijze geïnstalleerd en alles helemaal uitgelegd. We gebruiken de Quooker nu een paar weken en we zijn zeer tevreden.

Overzichtelijke site

Erg tevreden over het advies, de montage, de kraan en het kokende water dat uit de kraan komt. Kortom: helemaal top! Niet twijfelen, gewoon bestellen. Je hebt er echt plezier van.

De qooker werd goed geleverd en geinstalleerd. We zijn er blij mee.

In 1 woord TOP

Snel antwoord op vragen, snelle levering en de Quooker is goed geïnstalleerd. Installateur dacht mee en had goede tips.

Uitstekende service en installatie

Alles is snel geleverd en installatie kon snel worden uitgevoerd. Tussentijds zijn wij met vragen zeer goed geholpen. Een half uur van tevoren een berichtje dat de installateur komt, is erg prettig.

Goede hulp vooraf, snelle levering en hele nette installatie.

Op zoek naar een kokend water kraan, goede en uitgebreide hulp bij de keuze, waarbij voor onze specifieke situatie ook de alternatieven werden aangedragen. Gegeven COVID-19, is de wijze waarop dit werd gedaan zo goed als het maar kan en heeft het de keuze om een Quooker via dekokendwatersite te bestellen en te laten installeren, wel heel makkelijk voor ons gemaakt. De installateur heel netjes en zorgvuldig en deed net even een stapje meer, dan je wellicht mag verwachten. Super!

Fantastische service

Op de chat goed bereikbaar en geholpen. Quooker besteld en die dag verzonden. Dat heeft de medewerker mij ook laten weten via de chat. Super snel in huis heel blij mee!!

Open en constructief

Wij mochten ondanks de Corona beperkingen de showroom betreden om de vele opties van kokend waterkranen en boilers te bekijken. De directeur eigenaar deed de deur op afspraak voor ons open en heeft ons uitgebreid geadviseerd. Uiteindelijk viel onze keuze op een kraan van Hotspot vanwege de grote boiler, verlengde garantietermijn en het bedieningsgemak. Wij hebben direct besteld en betaald en na ontvangst van de orderbevestiging is de kraan twee dagen later door UPS bij ons afgeleverd. Al met al een uitstekende service en objectieve benadering zonder verkoopdruk.

geleverd zoals aangegeven en toestel werkt zoals het hoort

Zoals het hoort

makkelijk op website bestellen

Snel thuis!

Bestelling van mijn nieuwe kokendwaterkraan geheel volgens verwachting verlopen.

Volledig op de hoogte gehouden van het verloop van de bestelling en op tijd geleverd. Zeer tevreden.

Zeer behulpzaam, goede en snelle service

Na eerst onze vragen zorgvuldig te hebben beantwoord, zijn we overgegaan tot aanschaf. Eigenlijk waren we met te laat met bestellen om de volgende dag de bestelde Quooker binnen te hebben, maar door persoonlijke inspanning van medewerker Nick is dit alsnog gelukt. Een persoonlijke mail vervolgens om te zien of alles gelukt is, maakt voor mij de service 100%.

Snelle levering en compleet. Goed verpakt.

Eenvoudig bestellen.