Goede service en snel geinstalleerd

Goede communicatie en netjes geïnstalleerd.

bestelling (boiler itho-daalderop) is snel geleverd

Snelle en nauwkeurige service

De montage van de kokendwaterkraan die wij thuis al klaar hadden staan kon binnen twee dagen al plaatsvinden. We hebben geluk gehad dat er een gaatje op de route was want ze hadden aangegeven dat het normaal 1 a 2 weken zou kunnen duren. De kraan is goed geïnstalleerd en ook de klantenservice waar ik van tevoren contact mee had was uiterst behulpzaam!

Persoonlijke en snelle service.

Op zoek naar de juiste kraan en boiler voor ons kleine keukenkastje zijn we snel en persoonlijk geholpen. Heldere communicatie.

Fijn contact - Snel geregeld

Bestellen was snel geregeld en ze hielden me goed op de hoogte van mijn bestelling.

Heel tevreden over De Kokendwatersite

Wij hebben goede ervaringen met De Kokendwatersite. Via de chat en telefonisch heel goed bereikbaar. Ze drongen niks aan ons op, maar dachten juist goed met ons mee. De verkoper in de showroom wist heel veel te vertellen en ons te adviseren. We hadden eerst zelf ook al onderzoek gedaan, maar de keuze is reuze in heetwaterkranen en boilers. Door de kranen in werkelijkheid te zien in de showroom met in combinatie van uitleg door een professional hebben wij een mooie keuze gemaakt. Verkoper liet de keuze aan ons en ook heel vrijblijvend. Het bestellen op de website ging heel makkelijk en de levering verliep ook heel soepel.

Snel en duidelijk

Ik had enkele vragen en ben zeer snel geholpen waarna de bezorging slechts 1 dag in beslag nam. Super.

Uitstekende levering

Product was niet op voorraad, ik werd geinformeerd en het werd op de gemelde datum geleverd.

Nog niet in gebruik , en nu al top tevreden

Levertijd was helaas niet haalbaar , hij was trouwens nergens leverbaar , direct leuke korting om het goed te maken , zelfde dag geld op de rekening ! Wat is service en kwaliteit , inderdaad afspraak nakomen ! TOP

Goeie service en communicatie

De service en het klantcontact zijn prima. Vragen die je stelt worden vrijwel direct beantwoord. Monteur vaardig en aardig.

Telefonisch prima geholpen, daarna product besteld.

Kortom, gewoon goed.

top overzichtelijk

goede site

Superservice

Op het laatste moment besteld mooi op tijd bezorgd en prima instructie

Makkelijk en goed geregeld !

Hele prettige ervaring !

Boiler besteld, volgende dag geleverd. Zat een onderdeel niet bij. Gebeld en direct opgelost. Zo hoort het! Robert

Snel geleverd en de ondersteuning van onze vragen via de chat gaat ook super snel. Zeer goede ervaring.

Snelle levering, super installatie!

Quooker fusion combi Plus gekocht, snel in huis ondanks de feestdagen. Maandag een afspraak gemaakt voor installatie, vandaag gerealiseerd. Service was top, er bleken toch wat obstakels te zijn maar die zijn keurig opgelost door de monteur! Een dikke 10!

Snel en goed en goedkoop

Zeer competitief in prijs. Op zaterdag bestellen en dinsdag morgen al bij mij geleverd.

Snelle en goed verzorgde levering. Door problemen met de aansluiting in keukenkastje (rare leidingen met stopkraantjes) moest ik een loodgieter laten komen (100€). Verder alles perfect.

Online goed advies gekregen, helaas werd de verkeerde boiler geleverd. Maar na 1 telefoontje kwam een medewerker de boiler omruilen.

Direct contact, snelle levering, goede prijs

Erg goede evaring met snelle levering en service.

fantastische service

Ik ben uitermate tevreden over de manier waarop het hele proces van informatie opvragen/bestellen/afspraak inplannen/nakomen afspraken/installatie/oplossing van opgetreden probleem is verlopen. Mijn complimenten.

Heel goed contact met het bedrijf. Om 6:40 smorgens een vraag gesteld en 5 minuten later antwoord. Verder zeer tevreden.

zeer prettig en snel geholpen

Via google jullie gevonden en een vraag gesteld, kreeg direct antwoord waardoor ik de juiste bestelling kon doen