Juiste en vlotte levering aan de beste prijs.

Juiste en vlotte levering aan de beste prijs.

Goede service, snel geleverd.

Prima service. Zeer tevreden.

Snel, compleet geleverd

Grohe red kokendwaterkraan gekocht. Levering was compleet en levertijd klopt met aangegeven tijd.

Uitstekende service, snelle levering

We zijn heel blij met de prettige service en de snelle levering van onze nieuwe Quooker. Bestellen ging heel eenvoudig en omdat we een vraagje hadden, zochten we contact via de chat. Dat ging echt uitstekend, zeer vriendelijke medewerker en onze vraag werd gelijk goed opgelost. Wij zijn erg tevreden over dit bedrijf!

Goeie voorbereiding, geduldig en volledig te woord gestaan.

De mensen zijn kundig, geduldig en begripvol. De prijzen zijn helder en transparant. Het resultaat is een werkend systeem en een tevreden klant.

Prima service, top product!

Ik kon snel afstemmen met de medewerker van deze shop. Hierdoor kon ik de juiste kraan met boiler kopen. Ik wacht nog op een nalevering, maar ik heb vertrouwen dat dit goed komt, Vlotte mailwisseling, en kundige mensen. Is de 2e keer dat ik hier een kokend waterkraan koop. ook 2 jaar geleden waren zij de goedkoopste en de beste. Tja, waarom dan niet ? Mocht ik toch over een paar jaar opnieuw een keuken plaatsen, dan opnieuw weer via deze winkel!

Goede service. Er wordt duidelijk aangegeven wat een product wel en niet kan zonder poespas.

Goed en kundig geholpen. Scherpe prijs!

Makkelijk bestellen en snel geleverd en geplaatst.

Makkelijk de juiste kraan zoeken en bestellen daarna telefonisch contact dus dan weet je al dat eraan gewerkt word. Ook het plaatsen door Klaasen Witgoed is prima gedaan. Er werd meegedacht en uitgelegd. Netjes gewerkt en opgeruimd.

Super service, snel geleverd en fijne hulplijn!

Bij de aanschaf van onze quooker ben ik perfect geholpen door Marcel. Staat klaar voor alle vragen. Heel fijn!

Goede uitleg en service (komt afspraken na)

Ik had vragen over een kokend-water reservoir. Deze werden netjes per mail beantwoord. Vervolgens telefonisch contact gehad en direct een medewerker met kennis. Prima geholpen en binnen de aangegeven tijd het apparaat geleverd gekregen.

Uitmuntend

Uitmuntende ervaring. Ik zocht een hotfil boiler en kwam deze site tegen Tegen een leuke prijs en het is zo geregeld. En vooral als loodgieter heb ik deze boiler er zo tussen zitten.

Bestelde artikelen op tijd geleverd en kokendwater kraan uitstekend gemonteerd

Alles geleverd en gemonteerd conform afspraak. Uitstekend.

Snel geregeld

Kundige monteur

Bestelling was snel en correct binnen. Bedankt.

Goed bereikbaar en snelle afhandeling.

Het contact verliep correct en de afspraken werden snel nagekomen.

top service

Vanaf bestelling tot installatie van de Quooker ben ik zeer tevreden, alles in 1 week tijd. Bij vragen werd alles beantwoord door de installateur en medewerker van dekokendwatersite stond me ook netjes te woord bij vragen m.b.t. de bestelling. al met al een top service :)

Alles ging goed

Echter er ontbraken 2 belangrijke pakkingen, jammer

Duidelijke communicatie en levering. Snelle reacties en keurige montage.

specialisten met ook nog eens uitstekende service

Zeer goed en duidelijk geholpen bij ons bezoek aan de showroom (zelfs op een ongebruikelijke zondag was er iemand voor ons aanwezig).De bestelling via de site gedaan en deze werd dezelfde dag nog bevestigd en we werden de volgende dag al gebeld door de installateur voor een afspraak. Een week na aankoop hebben wij reeds kokend water in de keuken. Bij vragen e.d wordt je zeer goed en snel telefonisch geholpen De installateur is zelfs nog terug moeten komen (eigenlijk dezelfde avond nog maar door omstandigheden werd het de volgende dag) voor een kleinigheid en dit hoorde ook bij de service. Ik kan niet anders zeggen dat we een zeer goede ervaring hebben gehad met dekokendwatersite.nl en zou het zeker aanbevelen

Doen!

We zijn erg goed geholpen door Marcel (eigenaar). In de showroom staan opstellingen van diverse merken, waardoor je een goed vergelijk kunt maken. Onze keuze viel op de Quooker die snel en vakkundig geïnstalleerd is.

Grandioos

Top,service

Dit bedrijf levert wat anderen onmogelijk noemden

Als je keukenboiler precies pas is ingebouwd, wil je natuurlijk een exacte kopie als deze stuk gaat. Maar soms is een lijn niet meer verkrijgbaar, en willen ze dat je een heel andere boiler mét kraan koopt voor meer dan het dubbele! Gelukkig had de kokendwatersite hem nog wel. Superblij dat ze hem hadden, binnen twee dagen werd hij bezorgd. Mét gewoon twee jaar garantie, ondanks dat de lijn 'verouderd' is!

goede communicatie

De kraan was niet gelijk op voorraad, werd hier keurig over gebeld dat de levering wat vertraagd zou worden hierdoor. Het ging maar om een dag, maar toch netjes.

Goede prijs, snel geleverd en vakkundig gemonteerd

Geweldige service

Wat een verademing is de service van dit bedrijf. Duidelijke communicatie over de aanschaf en installatie. Vragen worden razendsnel beantwoord. Niks dan lof!