Super service!

Afgelopen week de kraan via de website besteld en afgelopen vrijdag al geinstalleerd helemaal top. De Quooker Flex met combi boiler werkt super en de installateur heeft ook het leidingwerk in het gootsteenkastje gefatsoeneerd! Wat wil je nog meer? Marcel reageert super snel op vragen en geeft top advies! en nu even een lekker bakkie Thee maken.....

Zoals het hoort!

Scherpste prijs, snel verstuurd en ontvangen. Duidelijke site en een snel werkende chat met dito antwoord.

uitstekend

Heel goed geholpen door Marcel en de monteur die de quooker heeft geplaatst. Wij zijn enorm tevreden.

De service is uitstekend!

We hebben een Quooker aangeschaft en we liepen tegen de aansluiting aan. Zelfs nadat Quooker al was geleverd heeft Marcel ons voorzien van instructies en hulp via de telefoon. Perfect hulp en super snel!

Langzame start

Nadat de bestelling niet binnen kwam op tijd wat op de web-site staat zelf er eens achter aan gaan mailen. Het bleek dat door een productiefout niet op tijd geleverd kon worden. Het beste is dat je een klant doet informeren alvorens een klant zelf moet gaan informeren naar de status. Vanaf het moment dat we zelf geinformeerd hebben werden we goed op de hoogte gehouden van de voortgang van produktie / levering.

Snelle service, goed advies

Snelle service, goed advies

Perfecte communicatie

Vanaf het moment van vragen om informatie. Goed en professioneel geholpen. Ook afspraak maken voor installatie goed en snel kunnen maken.

Goed service

Ik heb keukenboiler kocht .echt snel bezorgd. Maar heeft geen ervaring na koop .

Super persoonlijk contact

Via e-mail contact gehad, waarbij er echt wordt meegedacht met de klant. De montage-voorwaarden op de website zijn vrij strikt geformuleerd, maar ook dit werd op positieve wijze besproken via e-mail. Snelle levering en installatie, al met al zeer tevreden!

Snel, behulpzaam en deskundig!

Via de chat mijn probleem uitgelegd. Direct deskundig en goed advies gekregen wat te doen en in no time werd het te vervangen onderdeel, inclusief montage beschrijving, naar mij opgestuurd. Perfect!

Een fantastische design kraan ontvangen en geplaatst.

Super klantvriendelijk contact, heel goede monteur, prachtige kraan!! We zijn echt heel tevreden met onze nieuwe kraan.

geweldig

Zeer snelle levering en in een dag gemonteerd, als ik dit had geweten had ik deze veel eerder aangeschaft. In het begin is het even wennen hoe te gebruiken maar naar twee dagen gaat het geweldig je wil het steeds weer gebruiken als je de kraan ziet. het is ook een lust om er naar te kijken super tevreden. Bedankt.

Snelle en complete levering

Prima geholpen!

Door een fout bij de transporteur kwam mijn bestelling niet op tijd, maar dat werd snel opgelost. Fijne communicatie en een mooi product voor een scherpe prijs.

Ik heb nog geen ervaring, de monteur moet nog komen, kraan zit nog in de doos

Zie boven

Snelle service voor een prima prijs

Prima prijsniveau, snelle service, makkelijk bereikbaar via telefoon. Top! Achteraf bleek verwijdering van afvalemmer aan de kastdeur niet nodig geweest te zijn, zelf teruggeplaatst. Kleine moeite maar vandaar net geen 5 sterren. Wel een aanrader om hier je Quooker te bestellen en laten plaatsen!

Prima Webshop

Keukenboiler besteld, volgende dag netjes afgeleverd, prima prijs het laagste van de concurrent, gratis bezorgd, prima geregeld !!

snelle en goede reactie op vragen.

Na uitleg een keuze gemaakt. Online betalen riep vragen op maar ook die werden snel beantwoord. De site heeft een paar zwakke punten, waardoor men mogelijk afhaakt bij een aankoop. Mijn advies is dan ook om de site, ik neem aan dat dit een uitbesteed onderdeel is, duidelijke te maken.

ok

ok

prima, goed service en duidelijk

Ik kocht een Quooker kraan en boiler en koos voor dekokendwatersite omdat ik vragen had waar ik niet uitkwam. Op dekokendwatersite kon ik chatten en kreeg ik direct antwoord. Bovendien werd ik snel op de hoogte gebracht van zinvolle extra toebehoren die ik misschien wilde aanschaffen en heel zinvol waren. De kraan en boiler werden de volgende dag afgeleverd. Een vergeten item werd direct persoonlijk de ochtend daarop gebracht. Prima service en vriendelijke mensen.

zeer goede uitleg over het product

Bij binnenkomst zeer vriendelijk ontvangen en goede uitleg gekregen van het product. Product werd zeer snel thuisgebracht en zo konden we direct aan de slap. Als je vragen hebt kun je altijd meteen bellen en ze geven dan direct hulp. Al me al zijn wij zeer tevreden !!

Goede service.

Ik heb een boiler besteld op de site. Na 3 dagen kreeg ik een overdruk ventiel geleverd. Helaas de boiler nog niet. Na telefonisch contact is deze direct verzonden. Prima geregeld dus.

prima serviece, ook met online chatten

snelle levering (in 2 dagen), chatten over het product liep goed.

Tegenover de absoluut snelle levering stond gebrek aan track&trace mogelijkheden. Daarom geen idee of het binnen 24uur, 48uur of xxx-uur verwacht kon worden. Gelukkig bleek dat ‘next day’, dus keurig! Met t&t had ik misschien wel een 10 gegeven!

Erg tevrede!

Top service, nadat ik de kraan zelf verkeerd had besteld (chrome uitvoering in plaats van r.v.s.) werd dit meteen opgelost en kreeg ik binnen een dag de juiste kraan al binnen! Klantenservice is via de chat zo goed als altijd bereikbaar. Zeer snel en goed hulp en advies kunnen krijgen.

Jan Valsterweg 50 3315LG Dordrecht