Hele goede service

Er was iets fout gegaan met de verzending maar dit is heel erg snel en tot volle tevredenheid opgelost.

Snelle en correcte service

Snelle en correcte service

top!

snel geleverd en scherpe prijs

Snelle levering, prima verpakt

Snel geleverd, prima verpakt en goedkoopste

Keurige zaak! Snelle levering

Top winkel Keurig en snel geleverd Goed advies aan de telefoon en op de chat Goed bereikbaar! Dik tevreden over geleverd product

Snel geleverd en fantastische hulp bij het installeren!

Onze close-in boiler was stuk. Via Google kwamen we terecht op dekokendwatersite.nl. Op vrijdagavond hebben we via chat contact gehad met Marcel. Marcel heeft ons een bepaalde boiler geadviseerd, welke we zo konden aansluiten. We hebben niet verder gekeken, maar meteen de boiler besteld. Dinsdagochtend werd de boiler geleverd. Dinsdagmiddag hebben we de boiler direct aangesloten. De boiler was inderdaad zo aangesloten, maar het filter bleek een lastigere klus. We hebben toen telefonisch contact gehad met Marcel en hij heeft ons fantastisch geholpen met behulp van videobellen. 's Avonds kregen we nog een berichtje of de boiler het deed. Zo attent!

super service.

Bij de keuken leverancier was de gewenste kraan ineens niet leverbaar in de juiste kleur. Marcel van de kokend water site kon de juiste kraan op tijd leveren. Super service!!

Een aanrader.

Uitstekend geholpen door Marcel

Alvorens een bestelling te doen wat telefonisch vragen gesteld. Prima advies gekregen en ook besloten de flex met cube te laten installeren. Binnen 24 uur monteur aan de lijn en afspraak gemaakt voor de installatie. Snelle opvolging na de aankoop en binnen een paar dagen geïnstalleerd

Uitstekende after sales service!

Aanvankelijk leek het vervangen van de boiler een appeltje-eitje, dus ik dacht dit klusje zelf wel even te kunnen klaren. Toch liep ik tegen mijn beperkingen aan qua installatiekennis. Om half elf 's avonds is de eigenaar (Marcel) mij te hulp geschoten. Geen onverdroten woord over het tijdstip. Gewoon omdat hij wil dat het goed is. SUPER!!!!

snelle en goed afhandeling

besteld, volgende dag netjes thuis. netjes geleverd wat er is besteld.

Heeeel tevreden over de prijs en de service

Snel en goed verpakt geleverd. Kreeg zelfs een betere (en duurdere) combi switch geleverd als ik bij de quooker had besteld. Ook nog telefonisch contact om aflever moment te bespreken! Top

Prima geregeld

Voordat ik heb besteld had ik nog een paar vragen. Contact opgenomen. Keurig beantwoord en daarna gelijk de bestelling geplaatst.

Fijne en efficiënte manier van zaken doen!

Vanaf het eerste moment heb ik goed contact gehad met Marcel. Hij reageerde altijd snel, was vriendelijk en erg behulpzaam. Dit maakte het een aangename ervaring en heeft mij mede doen besluiten om toch een aankoop te doen hier.

De kokendwatersite is Cool

Snelle en correcte levering van gewenste onderdelen voor onze quooker. Heel blij mee.

Doet wat het belooft!

Goede prijs. Nette levering. Helemaal top!

Snel goed en zetten stapje extra

Snel verzonden, duidelijke informatie en toen ik vroeg om de doos extra te verpakken zodat m'n vriendin niet meteen kon zien dat er een qooker in zat was dat ook meteen geregeld. Heel fijn!~=

leek goed te beginnen, aftersales is er niet (maw na de deal, you're-on-your-own)

Voorinformatie: prima 8 Verkoop: prima, site doet wat ie moet doen 8 Informatie over levering: site geen toegang, wachtwoord moet nog komen; zelf moeten vragen wat-wanneer-waarom Levering: transporteur doet z'n werk goed Installatie: aardige monteur maar komt alleen de slangen aansluiten en de kraan op z'n plek schroeven. "als er iets niet klopt, ga ik weer naar huis" Had een verleng USB-kabel en afvoerslang nodig: ben je op jezelf aangewezen voor onderzoek, Franke bellen, partnr en omschrijving zoeken en krijg je de melding "als jij 'm bij Franke wilt bestellen, blijf ik er tussen uit".

Snel de coocker geleverd gekregen Top!

Ik kreeg wel de verkeerde boiler bij mijn Coocker maar Marcel van de site heeft onmiddellijk actie ondernomen om de goede boiler te laten leveren/om te ruilen. Goede service!

Super snel en heel vriendelijk

Goede ervaring. Zeer snel gereageerd op vragen en bestelling direct geplaatst en verzonden.. monteur komt nog dezelfde dag langs. Goede service en heel vriendelijk personeel

Goede service en correcte afhandeling

Heel erg tevreden

Bestelling en levering was allemaal prima en snel! Wij hadden montage bij de Quooker besteld en ook dit verliep allemaal erg soepel en de installateur heeft de Quooker op een professionele manier geïnstalleerd. We zijn er heel blij mee!

vlotte service

vlot geinstaleerd

very helpful online service

I was buying a hot water tap. At first I was looking at buying the tap with the company called kokendwaterkranen.com. I had it all lined up to buy and I sent them a message to that I first wanted to talk to them, either online or on the phone. I called them 3 times and left a message they never called back so then I looked for another company, and your company came up on Google. Then I got a 100% better service and therefore bought the tap with your company instead. Great service from you and good delivery too!

Op vrijdag besteld en woensdag al geplaatst

Na lang twijfelen hebben we dan toch besloten een quooker combi+ flex rvs aan te schaffen. Na bestelling kwam het e.e.a. netjes in gang: omdat we de montageservice mee besteld hadden werden we op maandag gebeld voor maken van een afspraak met de monteur, die bleek woensdag al te kunnen. Wel was even onduidelijk of de monteur nou de quooker mee zou nemen of dat deze via de post gebracht zou worden, dat kwam door de track en trace code. We hebben de kraan nu twee dagen en deze bevalt prima, waarom hebben we dit niet eerder gedaan?!

Jan Valsterweg 50

3315LG Dordrecht