Leuk

Mooie boeken voor een schappelijke prijs

• Sinds februari 2023 hebben we een nieuwe webshop. Wat vindt u zoal handig? N.v.t.

Snelle levering, mooie boeken

Ik zocht deel 4 en 5 van een wat oudere serie boeken en de Boekenkamer had ze! Tweedehands, maar ze zagen er uit als nieuw en voor een heel leuk prijsje! En supersnel geleverd, heel blij mee, nu is mijn serie compleet!

• Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? N.v.t.

• Sinds februari 2023 hebben we een nieuwe webshop. Wat vindt u zoal handig? gebruik ik niet
  • Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? gebruik ik niet

goede: communicatie en kwaliteit

• Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? N.v.t.

Tweedehands boeken als nieuw!

Onlangs heb ik voor de tweede maal boeken besteld bij de Boekenkamer. Het ging wederom om een aantal boeken uit de Kameleonreeks. Ook ditmaal kwamen de boeken snel en goed verpakt in de bus met de boeken zelf in bijna nieuwstaat.

Boekwinkel met persoonlijke aandacht

Ik bestelde een kinderboekje tegen een aantrekkelijke prijs. Het betalen wilde niet zo goed lukken, maar via Whatsapp werd ik snel geholpen en verscheen al snel een mail met een goede betaallink. Pakje zou naar een PostNL-service punt gaan. Het pakje was echter zo dun dat het rechtstreeks in mijn brievenbus belandde. Prima scheelde mij weer een gang naar het service ountr. Al met al een webshop waar merkbaar een persoon achter zit die meedenkt. Chapeau!

• Sinds februari 2023 hebben we een nieuwe webshop. Wat vindt u zoal handig? Overzichtelijk
  • Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? Geen idee

Snelle en netjes

Ik bestelde het boek en werd gelijk bezorgd in hele goede staat.

• Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? N.v.t.

Mijn ervaring is bijzonder goed!!

Betrouwbaar, snel en zorgvuldig

Correcte en snelle verzending

Mijn bestelling werd snel verzonden en kwam keurig verpakt en daardoor ongeschonden aan.

• Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? N.v.t.

Netjes en goed snel geleverd

Het bestellen gaat makkelijk en goed

goed ingepakt!

snelle levering, boeken kwamen keurig verpakt en dus helemaal heel aan.

Fijne winkel

Goed bereikbaar, vriendelijk, duidelijke website.

• Sinds februari 2023 hebben we een nieuwe webshop. Wat vindt u zoal handig? Nieuwe tweedehands
  • Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? N.v.t.

Bestelling zeer snel in huis . Keurig verpakt . Tweedehands boek ziet eruit als nieuw.

• Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? N.v.t.

De zending beantwoordt geheel aan de gewekte verwachting

• Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? N.v.t.

Kwalitatieve, goede 2e hands boeken tegen een voordelige prijs.

Koopt hier regelmatig tot volle tevredenheid.2e hands boeken. Zijn nog in zeer goede staat.

• Sinds februari 2023 hebben we een nieuwe webshop. Wat vindt u zoal handig? Ziet er goed uit.
  • Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? Makkelijk, bereikbaar.

Een vraag gesteld via de app en daar heel snel een duidelijk antwoord op gekregen!

Snelle levering van het boek

Snelle levering van het boek

Super!!!

Netjes vriendelijk en snel geholpen

• Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? N.v.t.

Zeer snel en de juiste boeken bezorgd

Snel en de juiste boeken bezorgd

• Sinds februari 2023 hebben we een nieuwe webshop. Wat vindt u zoal handig? Het overzicht
  • Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? N.v.t.

Het boek zag er als nieuw uit!

Super snelle levering

Ik had dit boek besteld voor mijn collega haar dochter omdat zij vanuit België dit niet kon bestellen. Ze was er super blij mee. Nu kan ze het op haar werk gebruiken

Fantastische betrokkenheid

28-8-23 was er de Haamstede conferentie waar ene ds Breure een lezing gaf over Horatius Bonar. Ik vond die geweldig, vls mij verwees hij naar dit boekje. Ik heb het toen direct besteld en nu, een half jaar later was de Boekenkamer nog zo alert en attent het te sturen. Door Dr Gert vd Brink ben ik me gaan verdiepen en de Dordtse leerregels en begreep dat de Puriteinen hieraan ten grondslag lagen, ik ontdekte er zelfs een podcast van. Dit boekje sluit in de tijdlijn prachtig aan, nogmaals bedankt, Ik ben er al in begonnen te lezen, geweldig, duidelijk en helder!

• Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? N.v.t.

Blij met het gezochte en gevonden tweedehands boek!

Had ingeschreven voor een tweedehands boek en binnen afzienbare tijd kwam die weer op voorraad, zodat ik een mailtje kreeg en het gelijk kon bestellen. Dus dat werkt heel handig zo! Snelle verzending, boek zag er nog prima uit.

• Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? N.v.t.

Zeer accuraat, netjes en vlot geleverd.

snel geleverd

de boeken zijn netjes verpakt geleverd.

Over De Boekenkamer

‘Van boeken krijgt u nooit genoeg!’ Die uitspraak kent u vast wel. Theologie-, kinder-, lees- en prentenboeken, nieuw of tweedehands: grote kans dat u bij ons het boek vindt dat u zoekt. Bent u op zoek naar een uitgave die al lang is uitverkocht of een preek over een bepaald Bijbelgedeelte? Neem eens een kijkje op onze nieuwe website. U vindt hier onze nieuwste aanwinsten en een uitgebreide zoekfunctie. Voor bestellingen boven de 40 euro rekenen wij geen verzendkosten (binnen NL). Natuurlijk bent u ook van harte welkom in onze winkel om op uw gemak te snuffelen. Kom gerust eens langs, de koffie staat klaar!