geen problemen

Was gewoon goed

• Wat zouden wij kunnen verbeteren aan het systeem in onze webshop? N.v.t.

Super snel geleverd boven verwachting

1e keer voor mij . Super verlopen keurig verpakt en erg snel geleverd . Goeie communicatie omtrent levering

Top boek

Lijk mij een top boek moet nog lezen

Uitstekende webshop!

Bestelling snel verwerkt. Communicatie tot moment van aflevering via weblinks uitstekend. De tweedehands boeken zijn in prima staat tegen zeer redelijke prijs geleverd. En dit mag ook wel eens gezegd worden: deze levering was foutloos, terwijl er bij mijn laatste vier bestellingen via internet bij andere webwinkels in alle gevallen iets misging. Kortom, ik ben over De Boekenkamer uiterst tevreden = 5 sterren!

Zaterdag besteld,maandag in huis

Zaterdag middag een berichtje, dat mijn boeken er waren, s middags om 5 uur besteld en betaald, maandag morgen alles in orde thuis bezorgd, ..

• Wat zouden wij kunnen verbeteren aan het systeem in onze webshop? N.v.t.

Besteld, snelle levering, netjes verpakt!

Fijne boekenwinkel !

Topservice

Super. Boek besteld en op eigen tijd opgehaald. Zelfs keurig leuk ingepakt.

• Wat zouden wij kunnen verbeteren aan het systeem in onze webshop? Meer filters

Correct, en snel en niet duur

Alles volgens afspraak en snel afgewerkt.

Snelle levering, goede kwaliteit

Ondanks de coronacrisis werd alles snel geleverd. Ook waren de boeken, al waren ze tweedehands, in goede staat.

Prima service en prijs

Boeken kwamen snel en hadden goede prijs. Minder was de verpakking. Ik zou een pakket van de boekenkamer niet willen sturen als cadeautje.

• Wat zouden wij kunnen verbeteren aan het systeem in onze webshop? Verpakking

Beste Rick, Hartelijk bedankt voor je opmerking rondom de verpakking, wij hebben inmiddels speciale doosjes aangeschaft voor de nettere verzending van de pakketjes. We hopen tot een volgende keer. Met vriendelijke groeten, Team van de Boekenkamer

Boek is prima, wel erg provisorisch ingepakt

Het boek is netjes gebleven, maar kwam in een zeer grote doos van een andere keten. Binnenin waren kapotgescheurde stukken karton om de doos te vullen. Niet zo netjes verzorgd dus en wij hebben veel afval.

• Wat zouden wij kunnen verbeteren aan het systeem in onze webshop? N.v.t.

Beste Carlijn, Hartelijk bedankt voor je opmerking rondom de verpakking en de inhoud hiervan, wij hebben inmiddels speciale doosjes aangeschaft voor de nettere verzending van de pakketjes. We hopen tot een volgende keer. Met vriendelijke groeten, Team van de Boekenkamer

Snel verzonden. Boek ziet er prachtig uit

Prima ervaring

• Wat zouden wij kunnen verbeteren aan het systeem in onze webshop? Is al prima

Beste mevr. Heimeriks, Hartelijk bedankt voor uw reactie. Fijn om te horen dat onze webwinkel prima werkt, wij proberen dagelijks de techniek zo goed mogelijk te verbeteren. Met vriendelijke groeten, Team van de Boekenkamer

Ben uiterst tevreden!

Heb via internet een boekje gekocht wat na betaling, keurig ingepakt en snel bij mij werd bezorgd. Boekje was als nieuw, zoals ook omschreven.

• Wat zouden wij kunnen verbeteren aan het systeem in onze webshop? N.v.t.

De boeken kamer levert boeken snel en netjes

Snelle levering, goed verpakt, mooie boeken, tevreden klant

• Wat zouden wij kunnen verbeteren aan het systeem in onze webshop? Ik vind het jammer dat als je iets in je winkelwagen doet en je gaat terug naar verder winkelen je weer opnieuw door de hele lijst moet scrollen

Beste Achterstraat, Hartelijk bedankt voor uw reactie, dit zijn aanbevelingen waar wij blij van worden. Inmiddels heeft onze website bouwer uw reactie verwerkt en de functie toegevoegd. Met vriendelijke groeten, Team van de Boekenkamer

Snelle levering en netjes verpakt.

• Wat zouden wij kunnen verbeteren aan het systeem in onze webshop? De winkelwagen indien je meerdere boeken wilt komen. Niet erg handig dat je opnieuw moet beginnen met zoeken.

Beste R, Hartelijk bedankt voor uw aanbeveling. Inmiddels is deze functie toegevoegd aan onze web winkel. Met vriendelijke groeten, Team van de Boekenkamer

Goede en snelle service.

Goede en snelle service. Tweedehands boeken tegen nette prijzen.

Goede service en snelle levering

Één boek was er schijnbaar niet meer, toen kregen we hetzelfde boek alleen dan van een duurdere prijsklasse voor dezelfde prijs. Ook had ik één boek twee keer per ongeluk besteld, met een telefoontje was het zo recht gezet dat ik er één kreeg en het geld werd terug gestort. Snelle levering.

Perfect!

Gewenste items correct verpakt en snel verzonden.

• Wat zouden wij kunnen verbeteren aan het systeem in onze webshop? N.v.t.

Kon een schaars boek vinden. Snelle bezorging

Ik kon mijn favoriete Zuid-Afrikaanse boek vinden dat ik als kind voor het laatst kon lezen. De bezorging was snel en ik was op zoek naar een alternatief voor bol.com.

• Wat zouden wij kunnen verbeteren aan het systeem in onze webshop? N.v.t.

Goeie website, snelle levering, prima!

Goeie website, snelle levering, prima!

• Wat zouden wij kunnen verbeteren aan het systeem in onze webshop? N.v.t.

Een fijn bedrijf met keurige snelle levering

Snelle en correcte nette levering

Gewoon goed.

Bijzonder ook dat ze absoluut goedkoop waren. Snelle verzending, goed verpakt. (wel in een stevige, doch 2de hands doos).

• Wat zouden wij kunnen verbeteren aan het systeem in onze webshop? Misschien nette verpakkingsdozen gebruiken.

Beste Paul, Hartelijk bedankt voor je opmerking rondom de verpakking, wij hebben inmiddels speciale doosjes aangeschaft voor de nettere verzending van de pakketjes. We hopen tot een volgende keer. Met vriendelijke groeten, Team van de Boekenkamer

Mijn bestelling mooi op tijd geleverd... Ga zo door... Tip...misschien is de site aan te passen als je een boek ik het winkelwagentje doet,en dan nog wat wil bestellen moet je weer terug naar begin....dat k an overzichterlijker denk ik.. Verder helemaal tevreden.

• Wat zouden wij kunnen verbeteren aan het systeem in onze webshop? Winkelwagentje nu moet je naar begin terug om nog meer te bestellen is niet overzichtelijk...

Beste Anita, Hartelijk bedankt voor uw aanbeveling. Inmiddels is deze functionaliteit aangepast en toegevoegd op de website. Met vriendelijke groeten, Team de Boekenkamer

Goede service en snelle levering

Goede service en snelle levering. Enigste nadeel in dat je elke keer na toevoegen van een boek aan winkelwagen terug komt bij het begin van de pagina.

• Wat zouden wij kunnen verbeteren aan het systeem in onze webshop? Na plaatsen van boek in winkelwagen en dan verder winkelen klikt dat je terug komt bij laatst toegevoegd boek en niet bij begin van pagina.

Beste Gertjan, Hartelijk bedankt voor uw aanbeveling. Inmiddels is deze functionaliteit aangepast en toegevoegd op de website. Met vriendelijke groeten, Team de Boekenkamer

Over De Boekenkamer

‘Van boeken krijgt u nooit genoeg!’ Die uitspraak kent u vast wel. Theologie-, kinder-, lees- en prentenboeken, nieuw of tweedehands: grote kans dat u bij ons het boek vindt dat u zoekt. Bent u op zoek naar een uitgave die al lang is uitverkocht of een preek over een bepaald Bijbelgedeelte? Neem eens een kijkje op onze nieuwe website. U vindt hier onze nieuwste aanwinsten en een uitgebreide zoekfunctie. Voor bestellingen boven de 35 euro rekenen wij geen verzendkosten (binnen NL). Natuurlijk bent u ook van harte welkom in onze winkel om op uw gemak te snuffelen. Kom gerust eens langs, de koffie staat klaar!