Snel verzonden. Boek ziet er prachtig uit

Prima ervaring

• Wat zouden wij kunnen verbeteren aan het systeem in onze webshop? Is al prima

Ben uiterst tevreden!

Heb via internet een boekje gekocht wat na betaling, keurig ingepakt en snel bij mij werd bezorgd. Boekje was als nieuw, zoals ook omschreven.

• Wat zouden wij kunnen verbeteren aan het systeem in onze webshop? N.v.t.

De boeken kamer levert boeken snel en netjes

Snelle levering, goed verpakt, mooie boeken, tevreden klant

• Wat zouden wij kunnen verbeteren aan het systeem in onze webshop? Ik vind het jammer dat als je iets in je winkelwagen doet en je gaat terug naar verder winkelen je weer opnieuw door de hele lijst moet scrollen

Snelle levering en netjes verpakt.

• Wat zouden wij kunnen verbeteren aan het systeem in onze webshop? De winkelwagen indien je meerdere boeken wilt komen. Niet erg handig dat je opnieuw moet beginnen met zoeken.

Goede en snelle service.

Goede en snelle service. Tweedehands boeken tegen nette prijzen.

Goede service en snelle levering

Één boek was er schijnbaar niet meer, toen kregen we hetzelfde boek alleen dan van een duurdere prijsklasse voor dezelfde prijs. Ook had ik één boek twee keer per ongeluk besteld, met een telefoontje was het zo recht gezet dat ik er één kreeg en het geld werd terug gestort. Snelle levering.

Perfect!

Gewenste items correct verpakt en snel verzonden.

• Wat zouden wij kunnen verbeteren aan het systeem in onze webshop? N.v.t.

Kon een schaars boek vinden. Snelle bezorging

Ik kon mijn favoriete Zuid-Afrikaanse boek vinden dat ik als kind voor het laatst kon lezen. De bezorging was snel en ik was op zoek naar een alternatief voor bol.com.

• Wat zouden wij kunnen verbeteren aan het systeem in onze webshop? N.v.t.

Goeie website, snelle levering, prima!

Goeie website, snelle levering, prima!

• Wat zouden wij kunnen verbeteren aan het systeem in onze webshop? N.v.t.

Een fijn bedrijf met keurige snelle levering

Snelle en correcte nette levering

Gewoon goed.

Bijzonder ook dat ze absoluut goedkoop waren. Snelle verzending, goed verpakt. (wel in een stevige, doch 2de hands doos).

• Wat zouden wij kunnen verbeteren aan het systeem in onze webshop? Misschien nette verpakkingsdozen gebruiken.

Mijn bestelling mooi op tijd geleverd... Ga zo door... Tip...misschien is de site aan te passen als je een boek ik het winkelwagentje doet,en dan nog wat wil bestellen moet je weer terug naar begin....dat k an overzichterlijker denk ik.. Verder helemaal tevreden.

• Wat zouden wij kunnen verbeteren aan het systeem in onze webshop? Winkelwagentje nu moet je naar begin terug om nog meer te bestellen is niet overzichtelijk...

Goede service en snelle levering

Goede service en snelle levering. Enigste nadeel in dat je elke keer na toevoegen van een boek aan winkelwagen terug komt bij het begin van de pagina.

• Wat zouden wij kunnen verbeteren aan het systeem in onze webshop? Na plaatsen van boek in winkelwagen en dan verder winkelen klikt dat je terug komt bij laatst toegevoegd boek en niet bij begin van pagina.

Boek in goede staat en snel ontvangt

Boek in goede staat en snel ontvangt

Prima , snel geregeld

Prima winkel, snel geregeld en vertuurd

perfect

• Wat zouden wij kunnen verbeteren aan het systeem in onze webshop? N.v.t.

Snelle service en boeken in goede staat bezorgd..

Goede service en boeken zijn in uitstekende staat bezorgd.

• Wat zouden wij kunnen verbeteren aan het systeem in onze webshop? N.v.t.

Goede prijs, netjes en snel verzonden

Had alles binnen 24-uur al in huis. Netjes verpakt, aanrader. Zal er zeker nog eens wat bestellen!

Een goede site

Een goede service en een snelle levering bedankt hiervoor

• Wat zouden wij kunnen verbeteren aan het systeem in onze webshop? N.v.t.

Fijne webshop en snelle levering

Fijne webshop en snelle levering.

• Wat zouden wij kunnen verbeteren aan het systeem in onze webshop? N.v.t.

Duidelijke site, mooie materialen, goede terugkoppeling, snelle afhandeling en bezorging!

• Wat zouden wij kunnen verbeteren aan het systeem in onze webshop? N.v.t.

Snelle en goede afhandeling.

Goed contact en afhandeling. Geleverde boeken goed verpakt en op afgesproken dag geleverd.

• Wat zouden wij kunnen verbeteren aan het systeem in onze webshop? Bij aankoop van meerdere boeken van dezelfde schrijver moest ik na plaatsen in de winkelwagen weer vooraan beginnen met doorzoeken. Niet mogelijk om diverse items van zelfde schrijver direct te plaatsen.

Helemaal goed!

Snelle levering. Het boek zag er nog als nieuw uit. En netjes verpakt. Ik ben erg tevreden.

• Wat zouden wij kunnen verbeteren aan het systeem in onze webshop? N.v.t.

Enige teleurstelling over kwaliteit en verzending

Nieuwe boeken van de Bob Evers serie besteld, echter zagen die er niet meer volledig nieuw uit (vlekje, gestoten hoekje). Ook zaten ze los in een doosje zonder opvulmateriaal, waardoor ze nogal heen en weer konden schudden tijdens transport. Als met al niet heel erg allemaal, maar toch wel ruimte voor verbetering.

• Wat zouden wij kunnen verbeteren aan het systeem in onze webshop? N.v.t.

Betrouwbaar bedrijf vind je hier

Ze weten wat voor boek je voor je krijgt. Goede omschrijving en een snelle levering. Alleen de doos waarin de boeken werden verstuurd was wat ruim bemeten

Over De Boekenkamer

‘Van boeken krijgt u nooit genoeg!’ Die uitspraak kent u vast wel. Theologie-, kinder-, lees- en prentenboeken, nieuw of tweedehands: grote kans dat u bij ons het boek vindt dat u zoekt. Bent u op zoek naar een uitgave die al lang is uitverkocht of een preek over een bepaald Bijbelgedeelte? Neem eens een kijkje op onze nieuwe website. U vindt hier onze nieuwste aanwinsten en een uitgebreide zoekfunctie. Voor bestellingen boven de 35 euro rekenen wij geen verzendkosten (binnen NL). Natuurlijk bent u ook van harte welkom in onze winkel om op uw gemak te snuffelen. Kom gerust eens langs, de koffie staat klaar!