Uitstekend adres voor tweedehands boeken

Ik was op zoek naar een boek uit mijn jeugd, „Het raadsel van de Mosquito Vallei.“ Het was niet in voorraad, maar ik kon een meldingsbericht instellen . Binnen korte tijd kreeg ik een berichtje dat het boek op voorraad was en na bestelling werd het boek snel en zeer stevig verpakt geleverd. Het boek zag er ,ondanks dat het meer dan een halve eeuw oud was, ook nog eens goed uit!

• Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? N.v.t.

Mooi dat ik aan kon geven dat ik de boeken kon reserveren. Dank je wel voor de snelle service

ACH SO VERY GOOD

DV KOM IK WEL LANGS IK BEN OUD AAN HET WORDEN EN GA HET EEN EN ANDER VERKOPEN MET VR GROET

Keurige en vlotte levering

De volgende dag al in huis, netjes verpakt zodat het in de brievenbus paste.

• Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? Nee

Mooi , als nieuw boek!

• Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? N.v.t.

Een fijne goede ervaring!

5 boeken besteld en ik kreeg nog een bijzonder exemplaar er gratis bij met leuk briefje. Super attent!

• Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? N.v.t.

Snelle levering boeken tweedehands gekocht Zag er prima uit

Mooie prijs

Super kwaliteit zo goed als nieuw. En een mooi prijsje

• Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? N.v.t.

Leuke winkel. Makkelijk zoeken en verzending is vlot.

Leuke winkel. Makkelijk zoeken en verzending is vlot.

• Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? N.v.t.

Een boek besteld en de volgende dag al netjes verpakt ontvangen. Ook snelle reactie ontvangen op een vraag

• Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? N.v.t.

De boeken zijn in goede staat ontvangen.

En ze zijn bijba al uitgelezen.

• Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? N.v.t.

Response from the business owner

Beste J.F.I., Bedankt voor deze beoordeling die vooralsnog erg negatief is. Gelukkig hebben we even telefonisch contact gehad en blijkt alles op een misverstand te berusten en bent u zich van geen kwaad bewust. We zijn blij te horen dat de boeken goed zijn aangekomen en u erg tevreden was over de levering. U gaf zelfs aan in de toekomst zeker weer bij ons te bestellen, fijn om te horen. Als afsluiter heeft u voorgesteld om de beoordeling aan te passen, hier zijn we blij mee. Medewerkers de Boekenkamer

Snelle verzending, en alles goed verpakt

Een boekje al uit. Wat moet ik zeggen over de inhoud. Jammer dat we vroeger niet over die mogelijkheden kon beschikken en is er veel tijd verloren gegaan. Fijn dat er nog dominees zijn die deze boekjes aanprijzen om lezen.

Leuk

Mooie boeken voor een schappelijke prijs

• Sinds februari 2023 hebben we een nieuwe webshop. Wat vindt u zoal handig? N.v.t.

Snelle levering, mooie boeken

Ik zocht deel 4 en 5 van een wat oudere serie boeken en de Boekenkamer had ze! Tweedehands, maar ze zagen er uit als nieuw en voor een heel leuk prijsje! En supersnel geleverd, heel blij mee, nu is mijn serie compleet!

• Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? N.v.t.

• Sinds februari 2023 hebben we een nieuwe webshop. Wat vindt u zoal handig? gebruik ik niet
  • Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? gebruik ik niet

goede: communicatie en kwaliteit

• Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? N.v.t.

Tweedehands boeken als nieuw!

Onlangs heb ik voor de tweede maal boeken besteld bij de Boekenkamer. Het ging wederom om een aantal boeken uit de Kameleonreeks. Ook ditmaal kwamen de boeken snel en goed verpakt in de bus met de boeken zelf in bijna nieuwstaat.

Boekwinkel met persoonlijke aandacht

Ik bestelde een kinderboekje tegen een aantrekkelijke prijs. Het betalen wilde niet zo goed lukken, maar via Whatsapp werd ik snel geholpen en verscheen al snel een mail met een goede betaallink. Pakje zou naar een PostNL-service punt gaan. Het pakje was echter zo dun dat het rechtstreeks in mijn brievenbus belandde. Prima scheelde mij weer een gang naar het service ountr. Al met al een webshop waar merkbaar een persoon achter zit die meedenkt. Chapeau!

• Sinds februari 2023 hebben we een nieuwe webshop. Wat vindt u zoal handig? Overzichtelijk
  • Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? Geen idee

Snelle en netjes

Ik bestelde het boek en werd gelijk bezorgd in hele goede staat.

• Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? N.v.t.

Mijn ervaring is bijzonder goed!!

Betrouwbaar, snel en zorgvuldig

Correcte en snelle verzending

Mijn bestelling werd snel verzonden en kwam keurig verpakt en daardoor ongeschonden aan.

• Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? N.v.t.

Netjes en goed snel geleverd

Het bestellen gaat makkelijk en goed

goed ingepakt!

snelle levering, boeken kwamen keurig verpakt en dus helemaal heel aan.

Fijne winkel

Goed bereikbaar, vriendelijk, duidelijke website.

• Sinds februari 2023 hebben we een nieuwe webshop. Wat vindt u zoal handig? Nieuwe tweedehands
  • Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? N.v.t.

Bestelling zeer snel in huis . Keurig verpakt . Tweedehands boek ziet eruit als nieuw.

178/2 Wesselseweg

Kootwijkerbroek 3774 RM

About De Boekenkamer

‘Van boeken krijgt u nooit genoeg!’ Die uitspraak kent u vast wel. Theologie-, kinder-, lees- en prentenboeken, nieuw of tweedehands: grote kans dat u bij ons het boek vindt dat u zoekt. Bent u op zoek naar een uitgave die al lang is uitverkocht of een preek over een bepaald Bijbelgedeelte? Neem eens een kijkje op onze nieuwe website. U vindt hier onze nieuwste aanwinsten en een uitgebreide zoekfunctie. Voor bestellingen boven de 40 euro rekenen wij geen verzendkosten (binnen NL). Natuurlijk bent u ook van harte welkom in onze winkel om op uw gemak te snuffelen. Kom gerust eens langs, de koffie staat klaar!