Zeer snel en de juiste boeken bezorgd

Snel en de juiste boeken bezorgd

• Sinds februari 2023 hebben we een nieuwe webshop. Wat vindt u zoal handig? Het overzicht
  • Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? N.v.t.

Het boek zag er als nieuw uit!

• Sinds februari 2023 hebben we een nieuwe webshop. Wat vindt u zoal handig? N.v.t.

Super snelle levering

Ik had dit boek besteld voor mijn collega haar dochter omdat zij vanuit België dit niet kon bestellen. Ze was er super blij mee. Nu kan ze het op haar werk gebruiken

Fantastische betrokkenheid

28-8-23 was er de Haamstede conferentie waar ene ds Breure een lezing gaf over Horatius Bonar. Ik vond die geweldig, vls mij verwees hij naar dit boekje. Ik heb het toen direct besteld en nu, een half jaar later was de Boekenkamer nog zo alert en attent het te sturen. Door Dr Gert vd Brink ben ik me gaan verdiepen en de Dordtse leerregels en begreep dat de Puriteinen hieraan ten grondslag lagen, ik ontdekte er zelfs een podcast van. Dit boekje sluit in de tijdlijn prachtig aan, nogmaals bedankt, Ik ben er al in begonnen te lezen, geweldig, duidelijk en helder!

• Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? N.v.t.

Blij met het gezochte en gevonden tweedehands boek!

Had ingeschreven voor een tweedehands boek en binnen afzienbare tijd kwam die weer op voorraad, zodat ik een mailtje kreeg en het gelijk kon bestellen. Dus dat werkt heel handig zo! Snelle verzending, boek zag er nog prima uit.

• Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? N.v.t.

Zeer accuraat, netjes en vlot geleverd.

snel geleverd

de boeken zijn netjes verpakt geleverd.

Correct

Leuke winkel, ook allerlei 2e hands boeken.

Voor herhaling vatbaar

Gewoon goed

Keurig volgens afspraak geleverd.

• Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? N.v.t.

Snelle levering en boeken zien er netjes uit

Snelle verzending!

Mooie boeken, ook tweede hans, tegen redelijke prijs!

• Sinds februari 2023 hebben we een nieuwe webshop. Wat vindt u zoal handig? heel duidelijk
  • Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? N.v.t.

kan niet anders zeggen als "PERFECT".

Zag er perfect uit [gebruikt boek] keurig verpakt Snel verzonden

• Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? N.v.t.

Snel wat betreft leveren en antwoord op vragen.

Heel goede ervaring mee.

keurig verzorgd

het boek kwam keurig verzorgd binnen

Het was heel goed

Snelle verzending

• Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? N.v.t.

Snelle levering en netjes verpakt!

Goede ervaring met online bestelling en ruime keuze!

• Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? N.v.t.

Snelle en correcte afhandeling.

Product in overeenstemming met de beschrijving

snelle reactie

nette sevice

• Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? N.v.t.

bestellen gaat makkelijk en de levering op een ander adres verliep snel en goed

• Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? N.v.t.

Keurige nette tweede hands boeken geleverd.

Keurige nette tweedehands boeken geleverd.

• Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? N.v.t.

Super fijne communicatie en snel verzonden

Altijd veel keus en snel binnen.

• Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? N.v.t.

Snelle levering. Fijn dat ze ook tweedehands boeken verkopen. Ze zagen er overigens als nieuw uit

Dit was de eerste keer dat ik wat bestelde bij deze boekhandel. Ruime keuze

• Sinds februari 2023 hebben we een nieuwe webshop. Wat vindt u zoal handig? Dat je ook tweedehands boeken kunt bestellen. Overzichtelijk webshop
  • Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? Geen opmerkingen

Goede prijs, snelle levering.Aanrader!

178/2 Wesselseweg Kootwijkerbroek 3774 RM

About De Boekenkamer

‘Van boeken krijgt u nooit genoeg!’ Die uitspraak kent u vast wel. Theologie-, kinder-, lees- en prentenboeken, nieuw of tweedehands: grote kans dat u bij ons het boek vindt dat u zoekt. Bent u op zoek naar een uitgave die al lang is uitverkocht of een preek over een bepaald Bijbelgedeelte? Neem eens een kijkje op onze nieuwe website. U vindt hier onze nieuwste aanwinsten en een uitgebreide zoekfunctie. Voor bestellingen boven de 40 euro rekenen wij geen verzendkosten (binnen NL). Natuurlijk bent u ook van harte welkom in onze winkel om op uw gemak te snuffelen. Kom gerust eens langs, de koffie staat klaar!