bestellen gaat makkelijk en de levering op een ander adres verliep snel en goed

• Sinds februari 2023 hebben we een nieuwe webshop. Wat vindt u zoal handig? N.v.t.
  • Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? N.v.t.

Keurige nette tweede hands boeken geleverd.

Keurige nette tweedehands boeken geleverd.

• Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? N.v.t.

Super fijne communicatie en snel verzonden

Altijd veel keus en snel binnen.

• Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? N.v.t.

Snelle levering. Fijn dat ze ook tweedehands boeken verkopen. Ze zagen er overigens als nieuw uit

Dit was de eerste keer dat ik wat bestelde bij deze boekhandel. Ruime keuze

• Sinds februari 2023 hebben we een nieuwe webshop. Wat vindt u zoal handig? Dat je ook tweedehands boeken kunt bestellen. Overzichtelijk webshop
  • Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? Geen opmerkingen

Goede prijs, snelle levering.Aanrader!

• Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? N.v.t.

Snelle bezorging, keurig verpakt en snelle service. Ga zo door. Prima zo.

• Sinds februari 2023 hebben we een nieuwe webshop. Wat vindt u zoal handig? Duidelijk en overzichtelijk

Bedankt voor de bestelling

In goede orde ontvangen!

• Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? N.v.t.

Er is gebeld omdat 1 boek niet leverbaar was, dat was erg netjes!

• Sinds februari 2023 hebben we een nieuwe webshop. Wat vindt u zoal handig? Makkelijk zoeken

Prima snelle service

Prima snelle service

• Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? N.v.t.

Toppie winkel en overzichtelijke website

Ontzettend veel keus, wordt goed geholpen en n eerlijke prijs

• Sinds februari 2023 hebben we een nieuwe webshop. Wat vindt u zoal handig? Overzicht

matige service

Ik heb op 9 december een boek besteld maar tot op heden niet ontvangen. Op 13 december maar eens betaald met de gedachte dat het boek sneller zou komen, zonder resultaat. Ook geen mail of ander bericht ontvangen

Bestelling correct afgeleverd.

Steeds een goede ervaring

• Sinds februari 2023 hebben we een nieuwe webshop. Wat vindt u zoal handig? overzichtelijk

Snelle bezorging, netjes verpakt

Ik had de bestelde boeken binnen een paar dagen in huis, keurig verpakt en ze zagen er netjes uit, erg blij mee

• Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? N.v.t.

Prima winkel ze hebben van alles

Mooie winkel

• Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? N.v.t.

Alle afspraken worden nagekomen. En het boek ziet er goed uit.

• Sinds februari 2023 hebben we een nieuwe webshop. Wat vindt u zoal handig? Goed toegankelijk
  • Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? N.v.t.

Fijne site. Vriendelijke reactie.

Fijne site. Vriendelijke reactie.

• Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? N.v.t.

Snelle service in boeken van hoge kwaliteit!

Ik heb twee gebruikte boeken besteld uit de Kameleon-serie (de schippers) en deze binnen 1 dag netjes verpakt ontvangen. De boeken zelf zijn nauwelijks van nieuw te onderscheiden en dat voor een zacht prijsje. Ik kom zeker terug zodra de twee boeken gelezen zijn.

Blij

Fijne webshop met mooie tweedehands boeken, snel geleverd!

• Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? N.v.t.

Ruime keuze en overizichtelijke site

Altijd vlot geleverd en een ruime keuze in goede boeken

• Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? Mis een beetje de onderverdeling. Zoud handig zijn als yheologie ook wat onderverdeeld was.

Prachtig boek. Keurig verpakt. Snelle levering!

Prachtig boek. Keurig verpakt. Snelle levering.

prima afhandeling

prima afhandeling

snelle afhandeling

duidelijke site. nette prijzen

• Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? N.v.t.

Tot nu toe een prima service.

Ik bestel met enige regelmaat cadeaubonnen. Zo'n bestelling verloopt altijd vlot.

Prima, keurige afhandeling!

Keurig geholpen en verzending was goed verpakt.

Niets ontvangen - Oplossing geboden

Een boek besteld, betaald, maar niet ontvangen. Ook geen reactie op mails, maar de mails om een review te plaatsen, blijven komen. Dus bij deze... Met een beetje geluk wordt er hierdoor wel contact opgenomen. Update - Na het plaatsen van de review werd er snel contact opgenomen. Wegens technische problemen was de verzending naar België niet mogelijk, het betaalde bedrag was correct terug gestort. De zeer vriendelijke medewerker heeft een oplossing gezocht en gevonden. Ik verwacht het boek snel te mogen ontvangen.

• Heeft u suggesties voor hoe we onze service kunnen verbeteren? N.v.t.

Response from the business owner

Beste Barbara, Bedankt voor het schrijven van deze review. Wat vervelend dat we tekort zijn gekomen in onze reacties en communicatie. We hopen vandaag uit te zoeken waar het mis is gegaan en u hierover te informeren. Excuses voor het ongemak. Team de Boekenkamer

178/2 Wesselseweg

Kootwijkerbroek 3774 RM

About De Boekenkamer

‘Van boeken krijgt u nooit genoeg!’ Die uitspraak kent u vast wel. Theologie-, kinder-, lees- en prentenboeken, nieuw of tweedehands: grote kans dat u bij ons het boek vindt dat u zoekt. Bent u op zoek naar een uitgave die al lang is uitverkocht of een preek over een bepaald Bijbelgedeelte? Neem eens een kijkje op onze nieuwe website. U vindt hier onze nieuwste aanwinsten en een uitgebreide zoekfunctie. Voor bestellingen boven de 40 euro rekenen wij geen verzendkosten (binnen NL). Natuurlijk bent u ook van harte welkom in onze winkel om op uw gemak te snuffelen. Kom gerust eens langs, de koffie staat klaar!