Snelle levering, ik kon kiezen voor levering bij de Primera omdat ik overdag werk, erg fijn.

Snelle levering, verzorgde website.

Mijn bestelling was snel geleverd en zorgvuldig verpakt. De website ziet er verzorgt en duidelijk uit.

Goede service, levering volgens schema

Snelle en vriendelijke reactie op de mail, verder alles prima

Super service!

Vriendelijk team van mensen, reageren snel op vragen en bestellingen

Fijne site, groot assortiment, goeie prijs, 6dagen levertijd

Spellen die ik wilde snel en makkelijk gevonden en afgerekend. Helaas duurde de levertijd wel wat lang. Wellicht was een spel niet op voorraad, had het fijn gevonden een terugkoppeling te krijgen over de vertraging. Verder goed ontvangen en blij met de spellen.

Doet al het mogelijke om tot tevredenheid te leveren

Bij de bevestiging van de bestelling werd direct teruggekoppeld dat de levering van de spellen later zou zijn dan aangegeven. Uiteindelijk kwamen, door een onverwachte levering van de toeleverancier, de spellen toch eerder dan verwacht binnen. Een aangename verrassing. (Niet akkoord met voorwaarden, aangezien verwerking van de persoonsgegevens middels deze beoordeling via Kiyoh, niet anoniem maar verplicht ingevuld moeten worden, en dus niet vrijwillig is).

Fijn dat het bij de Primera afgeleverd kon worden; ik werk namelijk niet thuis.

Snelle service ondanks onverwachte binnenkomst

Ik had een bestelling online gedaan en wilde deze graag afhalen bij hun afhaalpunt in Rosmalen. Aangezien ik in de buurt was, ben ik gelijk even langs gegaan of de bestelling toevallig al klaar lag. Ik werd vriendelijk geholpen en alles lag al zo goef als klaar! Top service :)

Heldere website, makkelijke bestelprocedure en snelle levering. N.a.v. e-mail over een beschadigd onderdeel snelle reactie met doorverwijzing naar fabrikant. En ook die reageerde snel met mededeling dat vervangend onderdeel onderweg is.

Heel tevreden

Alles ging supersnel en goed. De vraag die ik over de aankoop had werd snel en adequaat per mail beantwoord. De website was overzichtelijk. De volgende dag werd het spel geleverd. Prima verpakt. Zeer tevreden.

Op zoek naar het spel de taveerne van de oude stad kwam ik uit op de website van bordspel & zo. Hier was deze wel op voorraad (in tegenstelling tot bij andere winkels met 4 maanden wachttijd). Deze gelijk besteld en deze kwam op de doorgegeven dag binnen. De snelle service en de prijs vind ik zeer goed. Het persoonlijke geschreven briefje werd zeer gewaardeerd.

Goede service,naar eerst wat problemen met levering.

Pakket toch nog op tijd gekomen!

Snelle service en pakket in prima staat

Het bordspel dat ik zocht, Dune, was moeilijk te vinden in Vlaanderen. Ik plaatste dan bij bordspel en zo een bestelling. Deze werd de dag nadien al geleverd in prima staat. Er zat ook een vriendelijk bedankbriefje bij.

snelle afwerking

was niet voorradig maar toch binnen enkel dagen had ik het spel binnen

Snelle levering en duidelijke site qua opties en keuzes. Nu bekijken hoe het spel bevalt :-)

Ik ben tevreden!

Het spel is snel geleverd. De vraag die ik per mail heb gesteld werd dezelfde dag beantwoord.

Goed assortiment en duidelijke website

Omdat ik het spel dat ik wilde kon vinden op jullie website én omdat ik via Paypal kon betalen (want verassingscadeau) én omdat vóór 14.00u de volgende dag bezorgd zou worden heb ik dit bij Bordspel&Zo besteld. Uiteindelijk was t niet diezelfde dag verzonden en de dag daarna ook heel laat pas bezorgd, maar dat lag wellicht aan Postnl.

Good, fast service

The game arrived quickly and in perfect condition.

Snelle levering, prima service

Bordspel werd snel geleverd incl. leuke persoonlijk geschreven dankbriefje!

Vriendelijk

Duidelijke communicatie, aardige mensen, goede service.

klantvriendelijk product top

Helaas is niet goed duidelijk bij het plaatsen van de bestelling dat het product niet meteen leverbaar is.

Uitstekende service en goede prijs kwaliteit

Ik had de wingspan uitbreiding besteld, helaas de Engelse in plaats van de Nederlandse. Toen deze bezorgt was direct contact opgenomen en alles werd direct keurig opgelost, duidelijk uitgelegd wat de vervolgstappen waren en zeer vriendelijk geholpen aan de juiste versie. Top winkel.

Scherpe prijs, snelle levering

Vooral het persoonlijke berichtje in de doos werd erg gewaardeerd!

Vriendelijk, goed bereikbaar en flexibel

Gewoon netjes en goed.