Top winkel

Snel geleverd goed verpakt en een paar promo's maken het helemaal af. Helemaal top!

geweldig

vriendelijke en vlotte service, prima assortiment en spel snel geleverd !

Nette leveringen, prijs/kwaliteit prima

Een paar keer besteld, telkens netjes geleverd. Goed op de hoogte gehouden, handgeschreven bedank-kaartje bij de bestelling.

Prima, snelle levering

Duidelijk, vriendelijk en snel

Ik heb wingspan 2 maanden geleden besteld als pre order. Vandaag binnen gekregen met een persoonlijk briefje. Zeker een webshop waar ik vaker zou bestellen

Super snelle reactie, ik kon het spel meteen ophalen :)

Vriendelijk geholpen, snelle reactie per e-mail. Het spel direct in huis en dezelfde middag cadeau kunnen doen :)

Eerste keer besteld , perfect verlopen , heel attent een persoonlijk bedankje , top!

Vlotte levering, goed verpakt , het persoonlijke bedankje erg attent , helemaal happy 👍🏻😆

Snel geleverd, goede communicatie

Snel geleverd. Duidelijk portaal met informatie over de bestelling.

Snelle service!

Snelle service! En wat ik heel belangrijk vind is dat mijn spel heel goed is verpakt! 👌🏻 Top!!

Duidelijke communicatie en goede service

Er was een onduidelijkheid over mijn bestelling, dit hebben ze zeer snel en professioneel opgelost.

Goede en snelle service

Twee spellen besteld uit hun ruime assortiment. Snel en goed geleverd!

Snel bezorgd en vriendelijke service

Erg persoonlijke service. Vorige ervaringen zijn ook van zeer goede klantenservice. Het spel was ook binnen 24 uur bezorgd!

Vertraging, maar prima gehandeld

Het bestelproces was prettig en gemakkelijk. De aangegeven levertijd van het product kon helaas niet gehaald worden, maar hierover werd eerlijk en transparant naar mij gecommuniceerd. Daarbij kreeg ik de gelegenheid om mijn bestelling te annuleren. Dit heb ik niet gedaan en na enige vertraging heb ik naar volle tevredenheid mijn bestelling ontvangen.

Goed en duidelijk op de hoogte gehouden van mijn preorder. Toen deze binnen was had ik mijn spel binnen een dag.

Snel. Netjes verpakt. Handgeschreven kaartje. 5 uit 5 =)

Snel. Netjes verpakt. Handgeschreven kaartje. 5 uit 5 =)

Lekker snel op tijd en compleet qua onderdelen inclusief kickstarter exclusives

Top, goede prijs, snelle service en groot aanbod

Top, goede prijs, snelle service en groot aanbod

Prima, snelle bezorging

Erg tevreden

Ik heb 2 kleine expansions van Boss Monster besteld bij bordspel&zo. Helaas na de verzending en het uitblijven van de bezorging kon niemand mij vertellen waar het pakje gebleven was. Maar het team van bordspel&zo heeft mij met veel begrip en geduld geholpen en ervoor gezorgd dat het uiteindelijk allemaal op zijn pootjes terecht is gekomen. Knap staaltje klantvriendelijkheid met goede communicatie en een oplossingsgerichte houding.

Goede service van een goede webshop.

Mijn bestelling werd snel verwerkt en ik had m supersnel in huis. Dat is nog eens service.

Prima service, prettig geholpen en meegedacht

Een grote bestelling bleek na wat heen en weer mailen toch op tijd leverbaar, top gedaan!

Zoals het hoort

Fijne webshop!

snelle en zeer vriendelijke service!

Super bedrijf! Een aantal keer per mail contact gehad, super fijn om mee te sparren of er een spel bestelbaar is. Super vriendelijk personeel die met je meekijkt/denkt! Kortom, super blij mee! Volgende bestelling gaat ook via Bordspel&zo!

Snelle levering en makkelijke site

Het bestellen van het product ging erg makkelijk. De levering was erg snel. Hier was ik erg blij mee. Echter had ik een kleine beschadiging op de doos van mijn spel. Hoe dit is gebeurt weet ik niet want het leek goed ingepakt te zijn.

Makkelijke bestelprocedure, snelle levering

Over Bordspel&zo