Snelle levering met scherpe prijzen

Tijdens de sale wat scherp geprijsde spellen gekocht. Snel en netjes verzonden. Wat wil je nog meer.

Snelle levering!

Mooi op tijd geleverd.

Perfect!

Zeer snelle reactie op mijn e-mail met een Vraag over mijn bestelling en zeer snelle levering van het pakketje. Prima service!

Snelle levering goede kwaliteit

Bestelling snel ontvangen, voldoet aan de verwachtingen

Snel en netjes geleverd, duidelijke site

Netjes en snel. Daarnaast ook fijn dat ik niet een account hoef aan te maken.

Prima levering

Spel besteld, snel en correct geleverd. Handgeschreven bedankkaartje erbij, netjes!

Snel verzonden en duidelijke communicatie

Leuk briefje erbij

Bestelproces ging soepel, en de levering was snel.

Pursuit of happiness besteld met goede korting. Nog helemaal nieuw en goed aangekomen.

Snelle en nette bezorging

duidelijk en snel

Uitbreiding van een spel besteld. In verband met herdruk zou het pas vanaf 30 juli leverbaar zijn. Groot was de verrassing dat het op 19 juni al geleverd werd. Precies op tijd voor de verjaardag van onze zoon.

Snelle levering, goede site, scherpe prijs

S avonds besteld, volgende dag in de bus

uitstekend

Het product dat ik besteld had was uitverkocht, maar om het toch zo snel mogelijk in huis te hebben had ik het alvast vooruit gekocht. Na de aanschaf had ik het spel opeens binnen 5 werkdagen in huis. Veel sneller dan verwacht!!

Snelle en goede service

Groot assortiment. Snelle en goede service.

Ruime keuze en snelle levering

Eerste bestelling bij Bordspel&zo, direct een goede ervaring. Nu alleen ene Vaderdag cadeau en de volgende keer een cadeau voor ons zelf. Ruime keuze en dan ook nog een snelle levering dat zijn voor mij redenen om nog een keer te bestellen.

Snelle reactie op vragen en snelle levering

Snelle reactie op vragen en snelle levering

Heel goed: duidelijke en tijdige communicatie; en een vlugge zending

Heel goed: duidelijke en tijdige communicatie; en een vlugge zending

Scherpe prijs en groot assortiment

Daarnaast snelle service en een leuk persoonlijk dankwoord. Perfect dus!

Zeker het wachten waard

Positieve ervaring, was al langer op zoek naar dit spel en kon hem hier preorderen, toen ik het spel ontving was dat op zichzelf al een cadeautje, maar het handgeschreven briefje maakte het helemaal perfect.

Prima snelle levering!

Het spelletje is snel geleverd, en zo verpakt dat het gewoon in de brievenbus past. Prima!

Snel en duidelijk

Makkelijk en snel een spel via de telefoon gekocht. Het is ook snel geleverd in een normale verpakking

Correct, heldere communicatie

Ik heb twee spellen besteld. Het was al vrij snel duidelijk dat ik op één nog een poosje moest wachten. Hierover werd helder en duidelijk gecommuniceerd. Ook wat betreft de mogelijke leveringsdatum. Vandaag beide spelen ontvangen. Met daarbij nog een leuk briefje. Dus.... we bestellen zeker nog eens!

Fijne klantenservice en snelle verzending!

Ik heb een pre-order geplaatst voor een dobbel spel en ik had het spel 3 dagen later al in huis! Supersnelle verzending dus. Ook zat er een handgeschreven kaartje bij als bedankje voor de bestelling. Ik ga hier zeker nog een keer bestellen als ik weer een spel wil kopen!

Altijd super

Ik bestel met enige regelmaat spellen. Altijd snel en goed bezorgd. Contact is top. Topwebshop.

Tof

Klantvriendelijk, snel en kwaliteit wat wil je nog meer