Snelle levering met een persoonlijke noot

Bestelling was scherp geprijsd en snel in huis.

Snel & vriendelijk!

Was snel geleverd en met een vriendelijk persoonlijk kaartje. Alleraardigst!

Goede communicatie

Vaker bestelling gedaan, communicatie is zeer persoonlijk en snel! Prijs is redelijk en aanbod valt een beetje tegen.

Snel geleverd en scherpe prijzen

Helemaal tevreden over de service en de prijzen. Assortiment is niet groot, maar dat is geen probleem.

Leuke spellen kunnen scoren voor een gunstige prijs

Prima webshop, verzending de volgende dag en de levering de dag daarop. Wellicht zou de termijn voor 14.00 uur besteld iets verruimd kunnen worden.

Zeer snelle levering en goede prijs kwaliteits verhoudimg

Snel, goedkoop, en zelfs met een persoonlijke touch

Zaterdag besteld, netjes dinsdag in huis. Artikel was goed geprijsd, in prima staat, en zelfs geleverd met een handgeschreven bedankje. Hoeft niet, wel leuk natuurlijk. Goeie zaak!

Snel, veilig en simpel

Snelle Levering Bordspellen waren goed beschermd in het postpakket, dus alles is veilig aangekomen Track en Trace is eenvoudig, qua status van de order Ook prima prijs!

goedkoop en snelle verzending

Genoeg keuze, goedkoop en binnen 24h geleverd. Ik beveel deze site zeker aan. En het handgeschreven kaartje wordt ook zeer gewaardeerd.

Vriendelijke afhandeling.

Scherpe prijs, snelle levering.

Scherpe prijs, producten snel geleverd en een persoonlijk kaartje erbij als dank voor je bestelling. Erg leuk!

Super snelle levering.

Ondanks dat ik het na 14.00 uur had besteld werd het toch de volgende dag bezorgd. Een super leuk spel LUXOR met een flinke korting. Het persoonlijk kaartje maakt het erg persoonlijk.

Mooie prijzen, top service

Mijn ervaring met Bordspel&zo is erg positief. Mooie website met veel spellen tegen mooie prijzen. De service en levering verliepen erg goed.

Altijd top

Al vaker besteld en elke keer weer goed en snel. Topwinkel.

Snelle levering met scherpe prijzen

Tijdens de sale wat scherp geprijsde spellen gekocht. Snel en netjes verzonden. Wat wil je nog meer.

Snelle levering!

Mooi op tijd geleverd.

Perfect!

Zeer snelle reactie op mijn e-mail met een Vraag over mijn bestelling en zeer snelle levering van het pakketje. Prima service!

Snelle levering goede kwaliteit

Bestelling snel ontvangen, voldoet aan de verwachtingen

Snel en netjes geleverd, duidelijke site

Netjes en snel. Daarnaast ook fijn dat ik niet een account hoef aan te maken.

Prima levering

Spel besteld, snel en correct geleverd. Handgeschreven bedankkaartje erbij, netjes!

Snel verzonden en duidelijke communicatie

Leuk briefje erbij

Bestelproces ging soepel, en de levering was snel.

Pursuit of happiness besteld met goede korting. Nog helemaal nieuw en goed aangekomen.

Snelle en nette bezorging

About Bordspel&zo

Spellenwinkel.nl dé webshop voor bordspellen en trading card games. In de grote winkel in Delft kun je de spellen ook eerst uitproberen!