duidelijk en snel

Uitbreiding van een spel besteld. In verband met herdruk zou het pas vanaf 30 juli leverbaar zijn. Groot was de verrassing dat het op 19 juni al geleverd werd. Precies op tijd voor de verjaardag van onze zoon.

Snelle levering, goede site, scherpe prijs

S avonds besteld, volgende dag in de bus

uitstekend

Het product dat ik besteld had was uitverkocht, maar om het toch zo snel mogelijk in huis te hebben had ik het alvast vooruit gekocht. Na de aanschaf had ik het spel opeens binnen 5 werkdagen in huis. Veel sneller dan verwacht!!

Snelle en goede service

Groot assortiment. Snelle en goede service.

Ruime keuze en snelle levering

Eerste bestelling bij Bordspel&zo, direct een goede ervaring. Nu alleen ene Vaderdag cadeau en de volgende keer een cadeau voor ons zelf. Ruime keuze en dan ook nog een snelle levering dat zijn voor mij redenen om nog een keer te bestellen.

Snelle reactie op vragen en snelle levering

Snelle reactie op vragen en snelle levering

Heel goed: duidelijke en tijdige communicatie; en een vlugge zending

Heel goed: duidelijke en tijdige communicatie; en een vlugge zending

Scherpe prijs en groot assortiment

Daarnaast snelle service en een leuk persoonlijk dankwoord. Perfect dus!

Zeker het wachten waard

Positieve ervaring, was al langer op zoek naar dit spel en kon hem hier preorderen, toen ik het spel ontving was dat op zichzelf al een cadeautje, maar het handgeschreven briefje maakte het helemaal perfect.

Prima snelle levering!

Het spelletje is snel geleverd, en zo verpakt dat het gewoon in de brievenbus past. Prima!

Snel en duidelijk

Makkelijk en snel een spel via de telefoon gekocht. Het is ook snel geleverd in een normale verpakking

Correct, heldere communicatie

Ik heb twee spellen besteld. Het was al vrij snel duidelijk dat ik op één nog een poosje moest wachten. Hierover werd helder en duidelijk gecommuniceerd. Ook wat betreft de mogelijke leveringsdatum. Vandaag beide spelen ontvangen. Met daarbij nog een leuk briefje. Dus.... we bestellen zeker nog eens!

Fijne klantenservice en snelle verzending!

Ik heb een pre-order geplaatst voor een dobbel spel en ik had het spel 3 dagen later al in huis! Supersnelle verzending dus. Ook zat er een handgeschreven kaartje bij als bedankje voor de bestelling. Ik ga hier zeker nog een keer bestellen als ik weer een spel wil kopen!

Altijd super

Ik bestel met enige regelmaat spellen. Altijd snel en goed bezorgd. Contact is top. Topwebshop.

Tof

Klantvriendelijk, snel en kwaliteit wat wil je nog meer

Spel besteld, goed ontvangen, blij mee

Spel besteld, goed ontvangen, blij mee

zaterdag smiddags geregeld via de webshop, zaterdag savonds in huis. Wel zelf opgehaald. Goeie service!

Scythe modular board besteld. Zat goed verpakt in doos met bubbelplastic. Handgeschreven briefje is ook top! Hoop hier vaker te bestellen

Super snel geleverd

Het spel was binnen een werkdag bezorgd. Prima service.

Goed bereikbaar snelle service

Kon het spel na 1 dag ophalen (had op zondag besteld), netjes in het plastic

Spel snel verzonden, goede service

Voor het eerst een bestelling geplaatst bij Bordspel&zo, snelle levering, goede service en een leuk persoonlijk kaartje bij het ontvangen van het nieuwe spel. Ik zou hier zeker nog een keer bestellen!

Keurige levering

Bedankt voor de fijne levering! Ik had het spel Wingspan ge pre-ordered, en hoewel de levering daardoor eventjes op zich liet wachten kwam hij keurig verpakt aan inclusief een handgeschreven briefje met een bedankje voor het geduld. Dat noem ik klantgerichtheid! Nu snel uitpakken..

Correcte levering

Alhoewel de levering van wege de crisis wat langer dan gebruikelijk op zich liet wachten zijn we toch tevreden.

Bordspel en zo is een prima bedrijf.

Mijn ervaring is prima, ik heb het bordspel Winspan besteld en het spel is wel met wat vertraging netjes afgeleverd, maar dat komt door de Coronacrisis. Alleen jammer dat ik het spel nu niet meer voor mijn vrouw haar verjaardag had.

Zondag besteld, dinsdag binnen!

Over Bordspel&zo

Spellenwinkel.nl dé webshop voor bordspellen en trading card games. In de grote winkel in Delft kun je de spellen ook eerst uitproberen!