Persoonlijke Service!

Wat prettig om persoonlijke service te ontvangen van een bedrijf die online actief is. Goed geholpen door de klantenservice per telefoon, en niet 1 of andere rare chatrobot!

Super sportkleding! Medewerkers geven je de juiste info wanneer dit nodig is! + Snelle levering!

Overzichtelijke website!

Ik besteld hier voor mijn voetbalteam een gehele set shirt, short en kousen met ook nog een mooie kortingscode. Overzichtelijke site en makkelijk te bestellen!

Excellente service!

Fijne website, enorm goed geholpen door de helpdesk!

Prettige site!

Fijne website om te bestellen!

Snelle levering en hele goede en vriendelijke service

Kleding en accessoires besteld en erg snel binnen! Mooie kwaliteit voor een goede prijs!

Snelle service , mooie kwaliteit sportkleding

Voor mijn 14-jarige Zoon sportkleding besteld in de stijl van zijn voetbalclub met bedrukking en op tijd geleverd voor zijn verjaardag, super !

Uitstekend, prima contact en snelle service

Wij bestellen wel vaker bij deze winkel. Van de week ook, echter geen orderbon ontvangen. S avonds een mail gestuurd, binnen een uur contact en vervolgens alles snel geregeld en de volgende dag al geleverd. Top

Perfecte junior trainingsset

Voor mijn zoon van 7 een JAKO trainingsset op deze site besteld. Hij 'woont' letterlijk in deze outfit. Het liefst staat hij ermee op en gaat hij er mee naar bed. Ook na veel wassen blijft het shirt, het broekje en de kousen van prima kwaliteit! Een tevreden moeder!

Denken in oplossingen, klantvriendelijk

Jakosportkleding heeft goed meegedacht en meegewerkt aan een super oplossing bij een retournering. Mailwisseling verliep vlot en vriendelijk. Hebben zich keurig aan de gemaakte afspraken gehouden. Nogmaals TOPservice!

Erg tevreden

Tevreden met de kwaliteit en prijs van het merk. Goed op de hoogte gehouden over de levering.

Prima kwaliteit, uitmuntende service

De kwaliteit van Jako sportkleding is de laatste jaren uitstekend en het design doet ook niet meer onder voor veel duurdere concurrenten (Adidas, Nike, Puma). Daarnaast is de klantenservice van Jakosportkleding uitmuntend - snel en netjes afgeleverd en gemakkelijk te ruilen indien nodig en, vooral, een vlotte service wanneer je om hulp vraagt via de mail of telefoon ! Ik heb alleen goede ervaringen met deze website en raad hem dan ook van harte aan!

Zeer professionele service

Voor volgend seizoen alvast onze teamkleding besteld. Bedrukkingen van zeer goede kwaliteit. Top service

Super verkopers!

Mooie sportkleding voor een goede prijs.

Heel tevreden

Afgelopen week mijn hardloopkleding gekocht via deze webshop. Snelle levering en kleding van hoge kwaliteit met fijne materialen. Ik zou hier zeer zeker vaker mijn sportkleding bestellen.

Goede klachtenafhandeling

In mijn bestelde trainingsbroek bleek een stiknaad los te zitten, na 1 telefoontje met de klantenservice werd direct een nieuwe broek opgestuurd. Erg tevreden met deze prima service!

Mijn website voor sportkleding

Hier vind ik altijd mijn ideale sportkleding!

Deskundig advies

Erg goed geholpen!

Excellente service

Topkwaliteit sportkleding voor lage prijzen

Snelle levering idd

Geen problemen

Zéér goed!

Mijn ervaring is zéér goed met deze webshop. Zeker qua prijs dik in orde! Mooie prijzen, leuke acties/solden Makkelijke en duidelijke website. Persoonlijk vind ik dat er wat meer productinfo mag geschreven worden bij de artikels en evt. niet meer leverbare producten gewoon niet meer vermelden. De levermethode DPD is ook niet de meest makkelijke, klantvriendelijke koerier, maar daar kan deze shop weinig aandoen. Ik blijf zeker en vast bestellen op deze webshop

Behulpzaam en oplossingsgericht

Vriendelijke medewerker(s), altijd de meest klantvriendelijke medewerking.

Goed, alleen retour gezonden

Retour gezonden en afwachtend van hoe het gaat dan kan ik reviews geven

👍⚽

Prima prijs/kwaliteit Snelle levering