broek met lange rits

Producten zijn goed, leveringstijd kon beter. zoek functie kan beter.Probeer maar een broek te vinden met lange rits. Tuurlijk kun je ze bellen maar daar gaat het nu niet om. Misschien ook beter om te vermelden dat producten uit magazijn in duitsland komen i.v.m. levertijd

Perfect, ga zo door

Perfect, ga zo door Goede kwaliteit producten en redelijke prijs

Groot aanbod en snelle levering

Diverse sportmaterialen te koop voor correcte prijzen. Indien het over voorraad artikelen gaat is de levertermijn ook goed.

Redelijk

Producten zijn erg goed, alleen de levering laat erg op zich wachten...totaal niet meer van deze tijd....Na een bestelling te hebben geplaatst moet je bijna 2 weken wachten voordat je het in huis hebt...

Prima levering van sporttas

Prima levering sporttas

Jogginbroek

Prima broek

Goede service en leuke prijzen

Wanneer je mailt krijg je snel antwoord. Je wordt vriendelijk te woord gestaan en ze zijn behulpzaam. Levering duurt wel iets langer

Niet op tijd geleverd zoals omschreven

Bestelling met 2 tot 3 dagen levertijd. Heeft echter 10 dagen geduurd.

Uiteindelijk goede levering

Dag en tijdstip van levering is onduidelijk. Pakket was weer retour naar het sorteercentrum toen we niet thuis waren tijdens bezorging. Na contact met de klantenservice is dit probleem prima en snel opgelost. Het pakket is hierna dezelfde dag nog ontvangen. Materiaal van de geleverde items is prima

Te lange levertijden,pakket wel keurig verpakt ontvangen

Voorraad artikel heeft ruim een week geduurd om in huis te krijgen

Onduidelijke site maar wel voordelig

Site heeft te weinig mogelijkheden om te filteren op de produkten. Ook staat de kleur in codes aangegeven. Heel vervelend.

Ik had meer verwacht

Ik heb 2 conpression pants gehaald. Ik had 1 daarvan aangedaan voor me basketbal wedstrijd. Tijdens de wedstrijd ben ik uitgegleden waar bij de broek direct stuk ging.

Goede kwaliteit

Prijs kwaliteit heel goed, goede en correcte levering. Mijn kinderen dragen enkel JAKO om mee te sporten en dit 4keer in de week.

Prima online shop

Me zoon was blij met zijn spullen.

Zeer goed en netjes op tijd geleverd en de kwaliteit van de kleding heel goed

Netjes verpakt en goed geleverd.

Ok maar langzaam

Goed, maar te traag

Correcte en snelle levering!

Gewoon top.

Iets meer duidelijkheid over de levertijd of vertraging in de levering zou een tip zijn. Voor de rest uiterst tevreden over de kwaliteit prijs van de producten.

Goede prijs en service

Goede prijs, gratis verzending al bij €25. Kleine onduidelijkheid over de levertijd, mail gestuurd en direct antwoord dus uitstekende service. We zijn erg enthousiast over de geleverde producten.

Goed product met een overzichtelijke site

4 verschillende paren voetbalsokke besteld en ze zitten alle 4 ontzettend goed! Je kan ook je bestelling volgen zodat je weet wanneer het bezorgd wordt. In 1 woord super!

Lange levertijd

Heb een week op de bestelling moeten wachten. Op mijn vraag waar de bestelling bleef, netjes antwoord gehad.

Bestelling niet heel duidelijk

Ik bestelde een item van Jako, maar kreeg na de betaling niet onmiddellijk de bevestiging dat dit in orde was. Het betaalscherm liep vast en ik kon dit niet nakijken, maar het geld was wel van mijn rekening gegaan. Ik heb nog een paar dagen gewacht, maar uiteindelijk toch een bericht gestuurd naar de klantenservice. Hier heb ik snel en duidelijk antwoord gekregen dat ze op de hoogte waren van dit probleem en dat mijn item wel besteld was en dat het weldra zal opgestuurd worden. De dag nadien kreeg ik dan ook de bevestiging dat het zal worden opgestuurd. De service was dus wel heel goed!

KR Poststraat 87 8441EN Heerenveen