Levering duurt lang(5 dagen)

En ruilen duurt lang (nog niet binnen, maar al wel een reminder om deze beoordeling in te vullen!) Jammer dat je zelf een retourbon moet printen en dat dit niet gewoon in de doos erbij zit.

Geweldig van begin tot eind.

Bestellen van de gewenste producten op de website verloopt vlot. Het opvolgen van de levering, en de verdere contacten via email ... het gaat gewoon zoals je kan verwachten. Prima service ... hier ga ik met zekerheid nog bestellen.

Goede kwaliteit

Verzending had vertraging opgelopen, helaas moest ik daar achterkomend toen ik vroeg of het product al was verstuurd. Hier valt nog iets te verbeteren dus. Verder goede Webshop, netjes verpakt.

Levering wat vertraagd, kwaliteit en maat voldoen aan verwachting.

Levering wat vertraagd. Voldoende geïnformeerd. Kwaliteit en maat voldoen helemaal aan de verwachting dus ben ik helemaal tevreden

Prima kwaliteit

Kwaliteit en maat voldoen aan verwachting.

Aanrader!

Goede kwaliteit!

Mooi materiaal verzenden duurt wat lang

Goede kleding.

Iedere bestelling keurig en juist geleverd

Altijd alles keurig geleverd en zeer goede kwaliteit

Geweldige kleding!!!

M'n oude JAKO winterjas was na 5 jaar af. Nu wederom een geweldige JAKO winterjas.

Communication ok

Bonne communication avec le représentant de Jako qui a essayer toujours de trouver de solution convenable pour réparer la mauvaise gestion de la livraison avec DPD.

Levering netjes. Binnen de vooropgestelde termijn.

Vlotte en snelle aflevering bestelling en goederen.

Niks mogen ontvangen, geld retour ontvangen. Prima service!

👍 goed

Rugtas besteld, gemaild over levering kreeg direct bericht. Donderdag besteld dinsdag in huis, prima!! Zoon blij, ik blij.

Super reactie.s en denken mee

Snelle en correcte service!

goede kwaliteit en goede service

Goede service heb ik bij mijn bestelde product ervaren. Ik had per ongeluk een kindermaat besteld. Na een mail heeft de heer Victor Groeneveld de correcte maat aangepast. Accuraat en prima werk.

Top voetbalsokken

Hele goede kwaliteit en pasvorm Zeker een aanrader

Zeer goede en snelle levering.

Top, bedankt!

Top sokken en snelle levering!!

Top producten met snelle levering

Keurig nette levering

Meerdere keren wat besteld, alles werd keurig netjes geleverd

fijne en mooie tenue

mijn zonen willen alleen maar jako tenues dragen omdat ze lekker dragen en heel lang mooi blijven

Tijdige en correcte levering

Vrij snelle levering en ook correct.

alles okee en snel geleverd

alles okee en snel geleverd

Prima service wordt goed op de hoogte gehouden over je bestelling.

KR Poststraat 87

8441EN Heerenveen