Al een hele tijd op zoek naar een dekbedovertrek met de juiste kleur en print. Vanmiddag zijn we deze winkel binnengelopen. De verkoopster luisterde en dacht met ons mee. Zo hebben we ons nieuwe dekbedovertrek gevonden. Door de juiste combinatie met een bedsprei en sierkussentjes maakte ze het geheel compleet. Heel erg blij. Onze slaapkamer is eindelijk af en ziet er geweldig uit! Bedankt! Wij komen zeker terug naar deze winkel.

Hoofdkussen besteld en de dag erna in huis. Op de pakbon stond zelfs handgeschreven bedankt erg attent! Ga zeker in toekomst meer bestellen.

Top service en zeer klantvriendelijk

Via bol.com een vandijck dekbedovertrek gekocht. Echter het dekbed was scheef genaaid waardoor het moeilijk te strijken en te vouwen was. Een mailtje naar bath en living (want zij waren de leverancier) met foto's van het scheve dekbed was voldoende om het te retourneren. We hebben een nieuw dekbed overtrek gekregen en er nog een gekocht. Deze zijn wel naar volle tevredenheid. Wij geven bath & living daarom een dikke 10 voor service en voor de vriendelijkheid van de medewerkster.

Wat een klasse .gisteren besteld vandaag in huis,Gelijk bekeken en de kleur is exact wat je op de foto ziet.De hoeslakens van V Dyck zijn dan ook klasse.

Vermelden kosten bij het afrekenen

Op de site staat geen verzendkosten. Doch bij het afrekenen komt er een bedrag te voorschijn van € 5,95 met als Hoofd Verzending en afhandeling. Ik vind verstopte kosten !!!!!

Hartelijk bedankt voor uw feedback. Op onze website staat inderdaad een kopje met Gratis verzenden en retourneren*. Het sterretje verwijst naar onze verzend- en retourvoorwaarden, welke u terug kunt lezen via deze link: https://www.bath-living.com/nl/service/shipping-returns/. Hierin staat vermeld dat wij voor bestellingen met een bedrag lager dan €35,- verzendkosten rekenen.

Hoge retourkosten

Wauw, dit had ik niet zien aankomen. In het verleden een artikel bij hen besteld via bol.com. Daar de kleur eveneens niet was wat ik zocht, deze gratis geretourneerd. Afgelopen week een ander model van hetzelfde merk (aquanova) besteld via hun eigen website, de kleur is eveneens niet wat ik exact zoek. De retourkosten bedragen bijna 10 euro! Indeed, mindblowing. Je zou net zeggen dat ze via hun eigen website, net meer tegemoet zouden komen naar hun klanten, jammer. Ik raad dus aan om via bol.com te bestellen, als je niet zeker bent van je zaak.

Hartelijk bedankt voor uw feedback. Ik begrijp dat het vervelend is wanneer u retourkosten moet betalen. De afspraken voor platformen zijn echter vaak anders dan bij kleinere webwinkels. Wij proberen onze klanten op het gebied van verzend- en retourkosten zo goed mogelijk tegemoet te komen. De retourkosten vanuit België via PostNL bedragen voor particulieren €16,95. Aangezien wij dit ook een te hoog bedrag vinden, verstrekken wij labels tegen een gereduceerd tarief van €9,95. Wij zijn op het moment druk bezig met een Belgische pakketdienst en hopen dit op korte termijn aan te passen, waardoor we tegen een gunstiger tarief retourlabels kunnen verstrekken.

Mooie spullen

WC- en badkamermatjes nog niet in gebruik genomen, maar zien er erg mooi uit. Pure katoen. Degelijk. Goede kwaliteit-prijsverhouding. Service is goed, ondanks corona-uitbraak. Bellen netjes over nalevering. Verpakking en levering uitstekend. Geen verzendkosten.

Mooie spullen en snelle levering

Mooie spullen, goede en duidelijke info op de website.

TOP!!!

Klantvriendelijk, uitstekende kwaliteit producten en snelle levering. Een uitstekende ervaring om bij deze zaak een bestelling te doen.

Super Service

Door een domme fout mijnerzijds, verkeerd huisnummer doorgegeven: ik vulde mijn huisnummer in i.p.v. dat van mijn ouders, alwaar ik het pakketje wilde laten bezorgen. Maar één telefoontje en het was geregeld! Pakketje kwam dag erna al binnen op juiste adres. Ontzettend bedankt! Super snel geregeld!!

Helemaal top!!

Snelle en makkelijke bestelling en, na 16.00 uur besteld en toch de volgende dag binnen. Met een handgeschreven bedankje op de pakbon. Wellicht in verband met teruglopende bestellingen door de hele corona crisis, maar, het maakte er de beleving nóg zoveel beter op! Jullie bedankt!!

snel en accuraat

Aquanova set handdoeken en badmat. Goed verpakt en snel verzonden. Top!

snel en keurige communicatie

Eerste keer besteld en naar volle tevredenheid. Product snel in huis en telkens goede communicatie. Keurig verpakt en blij met het product.

Vriendelijk, ter zake kundig, goed verzorgd en goede communicatie

Alleraardigste verkoopster die alle tijd voor ons nam in de winkel en ons ook nog koffie aanbood. Zij dacht mee in oplossingen en ook, omdat we niet uit de buurt komen, in oplossingen voor een mogelijke retourzending. Zij probeerde echt in te schatten wat wij wilden en niet wat zij het liefste zou verkopen.

Supergoed

Had een mooie zeeppompje en beker besteld voor mijn nieuwe badkamer. Precies zoals afgebeeld op de website en de volgende dag al binnen. Met zorg ingepakt. Ik ben er heel erg blij mee.

Snel geleverd en keurig verpakt

Voldoet aan de verwachting. Kwalitatief uitstekend en mooi afgewerkt.

Snelle levering en goede prijs

De dag erna was de bestelling al in huis.

Zeer snelle levering

Hele fijne webshop Snelle verzending en supergoede retour procedure!!

Hele fijne webshop Snelle verzending en supergoede retour procedure!!

Levering vlekkeloos verlopen. Product zoals verwacht.

retourkosten vanuit Duitsland veel te hoog !

Niet goed

Handige website - vlotte correcte levering

Handige website Vlotte en correcte levering Stevige beschermende verpakking

Onaangename verrassing

De badmat die ik ontvangen heb komt uit de “showroom”. Ik verwacht niet dat men op deze wijze van zijn showroomprodukten wil afkomen.

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wat jammer dat u niet tevreden bent, we zijn benieuwd waardoor u de indruk heeft dat dit een 'showroomartikel' zou zijn. Ik zie dat u een Bela badmat in de maat 70x120 cm heeft besteld. Niet alleen is deze badmat splinternieuw en net 3 weken in de verkoop, ook hangt deze maat niet in de winkel. De rekken zijn namelijk enkel geschikt voor de maten 60x60 cm en 60x100 cm. Alle grote maten (70x120 cm en 80x160 cm) hangen netjes in ons magazijn. Wij verpakken en verzenden onze producten met de grootst mogelijke zorg, mocht het artikel op enige wijze niet netjes zijn aangekomen dan horen we dat graag per mail. Zou u dan een foto kunnen toevoegen aub van de klacht?

Snelle levering van kwaliteits artikelen

Badhandoeken snel geleverd voor een nette prijs

doos was open dat zei de bezorger al

alles zat er wel in