Prettig, snel contact

Zou zeker weer hier bestellen. Nog fijner als handdoeken per stuk te koop zijn i.p.v. gelijk set van 3.

Hartelijk bedankt voor uw feedback. Ik heb het even voor u nagekeken, de handdoeken die u heeft besteld zijn per stuk verkrijgbaar. Wellicht is u dit niet opgevallen tijdens het winkelen. Handig om te weten voor een volgende keer ;) Fijne dag gewenst! Vriendelijke groet, Bath & Living

Super goede service

Ik was naar een onderdeel op zoek maar vond die niet op de site. Gebeld naar Bath & Living zij gingen het uitzoeken. Dezelfde dag nog terug gebeld dat het mogelijk was. Bath & Living heeft de bestelling in orde gemaakt. En keurig binnen de afgesproken tijd geleverd.

Prima, doet wat het beloofd, er stond handgeschreven bedankt op de bon.

Prima, doet wat het beloofd, er stond handgeschreven bedankt op de bon.

Veel keuze

Prima voorraad en veel keuze

nette winkel

bestelling was snel geleverd en goed ingepakt. Producten komen overeen met de verwachting van de omschrijving

gematigd

Ik heb gekocht de badjas Aquanova badjas Sand -14 maat: Large. De geleverde jas is echter grijs met een blauw-paarsige gloed van kleur. Ik was van plan washandjes en badlaken te bestelen in de kleur Sand maar durf dat nu niet meer.

Hartelijk bedankt voor uw feedback. Jammer om te horen dat de kleur tegen valt. Helaas kan de kleur op de foto afwijken van de kleur in het echt. Eventueel kunnen we foto's toesturen van de zand kleurige handdoeken indien u dat wenst. Wellicht heeft u dan een beter beeld van de kleur. In een aparte e-mail zal ik een retourlabel toesturen, waarmee u het pakketje kunt retourneren. Vriendelijke groet, Bath & Living

Fijne website, snelle levering.

Goede, duidelijke website, veel keuze, snelle en verzorgde levering!

Zeer positief.

Snelle levering en netjes en prima verpakt. Ook het retourneren is prima geregeld.

Super snel in huis!

Bestelling netjes ingepakt geleverd! Geen op of aanmerkingen.

Niets op aan te merken!

Uitstekend!

Zojuist heerlijk zachte badmat van Aquanova ontvangen die precies past bij mijn eerder bestelde handdoeken. Goede kwaliteit. Mooie kleuren. Goede verpakking en snelle levering!

Prima dienstverlening. Goede website

Snelle levering gratis bezorgen

Goed en snel

Gratis verzending en retourneren.

Geweldige service zowel in de winkel als online

Uiterst vriendelijk geholpen in de winkel. Uitgebreide assortiment in de winkel waardoor kiezen moeilijk was maar maar met hulp mooie nieuwe badkamer handdoeken en badmat uitgekozen. Thuis erachter gekomen dat kleur badmat toch niet helemaal mooi matcht met badkamertegels. Geen enkel probleem om online een andere te bestellen en eerder gekochte artikelen retour te sturen. Netjes een mailtje gekregen dat retour producten ontvangen waren en het bedrag terug gestort zou worden.

Snel ontvangen, goed verpakt, goede service!

Prettig advies, mooie handdoeken, ruime keus.

Zeer goede kwaliteit dekbedovertrek

Snel verstuurd - goed verpakt. Kwaliteit katoen van dekbedovertrek is uitstekend. ! Plus de handige instop flans aan het voeteneinde - waardeer ik zeer!

Netjes allemaal geregeld. Maar niet zoals bij wehkamp

Snelle levertijd, kwaliteitsvolle producten

Site met kwaliteitsvolle producten die hier een beetje goedkoper waren dan ergens anders. Zeer snelle levertijd, dag erna al in huis. Zeker een aanrader!

Perfect.

Super snelle levering! Keurig pakket en ben erg blij met mijn bestelling!

Persoonlijk verzorgde bestelling

Mooi opgebouwde website. Het was gemakkelijk te bestellen. De artikelen werden vlot en met een persoonlijk berichtje geleverd.

Snelle levering, goede service

Ik had mijn produkten snel in huis. Prima verpakt en snelle levering, fijn!!

Mooi product

Kleur en materiaal precies wat ik hoopte

Snelle levering en goed verpakt

Mijn dekbedovertrekken van VanDyck heb ik bij Fonq besteld en door Bath & Living zijn ze geleverd. Heel vlot, binnen 48 uur. Het was prima verpakt en op de factuur stond "bedankt" met pen. De dekbedovertrekken vind ik ook nog eens erg mooi en precies wat ik had verwacht. Het kan dus echt niet beter.