Mooie spullen

WC- en badkamermatjes nog niet in gebruik genomen, maar zien er erg mooi uit. Pure katoen. Degelijk. Goede kwaliteit-prijsverhouding. Service is goed, ondanks corona-uitbraak. Bellen netjes over nalevering. Verpakking en levering uitstekend. Geen verzendkosten.

Mooie spullen en snelle levering

Mooie spullen, goede en duidelijke info op de website.

TOP!!!

Klantvriendelijk, uitstekende kwaliteit producten en snelle levering. Een uitstekende ervaring om bij deze zaak een bestelling te doen.

Super Service

Door een domme fout mijnerzijds, verkeerd huisnummer doorgegeven: ik vulde mijn huisnummer in i.p.v. dat van mijn ouders, alwaar ik het pakketje wilde laten bezorgen. Maar één telefoontje en het was geregeld! Pakketje kwam dag erna al binnen op juiste adres. Ontzettend bedankt! Super snel geregeld!!

Helemaal top!!

Snelle en makkelijke bestelling en, na 16.00 uur besteld en toch de volgende dag binnen. Met een handgeschreven bedankje op de pakbon. Wellicht in verband met teruglopende bestellingen door de hele corona crisis, maar, het maakte er de beleving nóg zoveel beter op! Jullie bedankt!!

snel en accuraat

Aquanova set handdoeken en badmat. Goed verpakt en snel verzonden. Top!

snel en keurige communicatie

Eerste keer besteld en naar volle tevredenheid. Product snel in huis en telkens goede communicatie. Keurig verpakt en blij met het product.

Vriendelijk, ter zake kundig, goed verzorgd en goede communicatie

Alleraardigste verkoopster die alle tijd voor ons nam in de winkel en ons ook nog koffie aanbood. Zij dacht mee in oplossingen en ook, omdat we niet uit de buurt komen, in oplossingen voor een mogelijke retourzending. Zij probeerde echt in te schatten wat wij wilden en niet wat zij het liefste zou verkopen.

Supergoed

Had een mooie zeeppompje en beker besteld voor mijn nieuwe badkamer. Precies zoals afgebeeld op de website en de volgende dag al binnen. Met zorg ingepakt. Ik ben er heel erg blij mee.

Snel geleverd en keurig verpakt

Voldoet aan de verwachting. Kwalitatief uitstekend en mooi afgewerkt.

Snelle levering en goede prijs

De dag erna was de bestelling al in huis.

Zeer snelle levering

Hele fijne webshop Snelle verzending en supergoede retour procedure!!

Hele fijne webshop Snelle verzending en supergoede retour procedure!!

Levering vlekkeloos verlopen. Product zoals verwacht.

retourkosten vanuit Duitsland veel te hoog !

Niet goed

Handige website - vlotte correcte levering

Handige website Vlotte en correcte levering Stevige beschermende verpakking

Onaangename verrassing

De badmat die ik ontvangen heb komt uit de “showroom”. Ik verwacht niet dat men op deze wijze van zijn showroomprodukten wil afkomen.

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wat jammer dat u niet tevreden bent, we zijn benieuwd waardoor u de indruk heeft dat dit een 'showroomartikel' zou zijn. Ik zie dat u een Bela badmat in de maat 70x120 cm heeft besteld. Niet alleen is deze badmat splinternieuw en net 3 weken in de verkoop, ook hangt deze maat niet in de winkel. De rekken zijn namelijk enkel geschikt voor de maten 60x60 cm en 60x100 cm. Alle grote maten (70x120 cm en 80x160 cm) hangen netjes in ons magazijn. Wij verpakken en verzenden onze producten met de grootst mogelijke zorg, mocht het artikel op enige wijze niet netjes zijn aangekomen dan horen we dat graag per mail. Zou u dan een foto kunnen toevoegen aub van de klacht?

Snelle levering van kwaliteits artikelen

Badhandoeken snel geleverd voor een nette prijs

doos was open dat zei de bezorger al

alles zat er wel in

Mooie kwaliteit producten

Snelle levering en prachtige producten. Top!

Duidelijke site, snelle levering, perfecte communicatie gezien ik twijfelde en 2 kleuren badmatten had besteld waarvan ik eentje vervolgens zou terugsturen

Keurig bedrijf

Alles gaat zoals het hoort. Reageren gelijk op je vraag via de mail. Storten je geld gelijk terug bij een retour zending en de producten worden netjes geleverd.

Alles bestens, Lieferung und Ware

Superschnelle Lieferung, sehr sehr schöne Ware. Bin sehr zufrieden, Top

Sehr zufrieden

Sehr gute Qualität und tolle Auswahl!!

Fijn dat jullie dit artikel in jullie assortiment hebben. Over bestellen en bezorgen alleen maar lof !