Besteld, bezorgd, goede kwaliteit en een handgeschreven bedankje!! Simpel goed!

Goed product, slechte bezorging door Post.NL

Slechte bezorging door Post.NL voor een goed product

mooi plateaux

Mijn eerste bestelling was een plank met schade. Ik kreeg een nieuwe zonder probleem en ben er blij mee. Fijn bedrijf

Beste Guido, Hartelijk bedankt voor je feedback, vervelend om te vernemen dat je niet tevreden bent. Uiteraard gaan we dit zo goed mogelijk voor je oplossen. Zou je een e-mail willen sturen met foto's van de plank? Dit kan naar [email protected]. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Bath&Living

Heerlijke stof

Heel blij met zachte en soepele stof. Staat heel mooi.

Super service, super assortiment

Altijd fijne hulp, vriendelijke dames in de winkel maar ook telefonisch altijd behulpzaam Prachtige producten

Prima zaak

Mooie producten en snelle levering.

Helemaal goed

Snelle prettige afhandeling van mijn vragen en bestelling. Vriendelijke, behulpzame mensen van secretaresse tot vervoerder.

Snelle levering, goede communicatie

Goede ervaring, netjes via email laten weten wanneer mijn pakket zou ontvangen gelijk laten weten dat wat vertraging was met leveren. Goede communicatie

Prima ingepakte levering

Op zaterdag besteld, dinsdag alles keurig in huiss. Zeker voor herhaling vatbaar!

Snel het juiste product geleverd

Met Postnl een tijdvak en updates gekregen. Product was er snel en correct verpakt

Goede service, vriendelijk bedrijf

Vriendelijke service en duidelijke communicatie

Niets op aan te merken. Snelle en nette bezorging.

Mijn ervaring met Bath & Living was uitstekend.

Mijn ervaring met Bath & Living was uitstekend. In eerste instantie kocht ik een paar handdoeken uit een specifieke serie van Van Dyck. Helaas was de volledige bestelling niet direct voorradig, maar ik werd netjes gebeld om te informeren dat het iets langer zou duren. Tijdens het wachten besloot ik de bestelling te wijzigen naar een andere set, en dit was geen enkel probleem voor Bath & Living. Gedurende het hele proces werd ik voortdurend op de hoogte gehouden, zowel via e-mail als telefoon. Deze persoonlijke benadering kom je maar zelden tegen. Kortom, de service van Bath & Living was keurig en de levering verliep netjes. Ik geef ze een dikke 10!

Snel en het juiste geleverd!

Fijne website, eenvoudige bestel mogelijkheid en snelle levering. Prima.

Perfecte ervaring

Mooi badtextiel, modern besteld met ouderwetse service. Snelle reactie per telefoon en per mail. Fabrieksfoutje direct vervangen en volgende dag al in huis!

Snel en makkelijk

Heb eerst 4 kleuren gastendoekjes besteld. De juiste kleur gehouden de rest teruggestuurd en de goede kleur bijbesteld. Binnen drie werkdagen binnen. Aquanova serie. Fijne handdoeken. Lekker zacht. En de juiste kleur die ik zocht.

Entreprise très professionnelle

Service rapide et conforme à ce que j’ai commandé, je rachèterai sans soucis chez eux! Merci pour votre professionnalisme !

Goede service en nemen de tijd om te adviseren

Ik heb online een badmat gekocht maar de kleur stond niet mooi. Via FaceTime ben ik verder geholpen om tot de juiste keuze te komen. Leuk contact met Jolanda die ik via FaceTime ook de badkamer kon laten zien.

Kwaliteitsspullen, snelle levering en met zorg verpakt.

Mooi product, goeie prijs en snelle verzending

Alles perfect

Parfait achat !

Qualité du produit, de l'envoi et petit mot sympathique à mon égard. L'envoi a été très rapide. Merci !

mooie badmatten

Ik heb 2 badmatten besteld van aquanova. Deze geven onze badkamer een zeer luxe uitstraling en omdat ze zo dik zijn voelen ze zeer zacht aan. Ze waren goed verpakt en had ze na twee dagen al in huis.

Snelle levering.

Artikelen voldoen aan de verwachtingen.

Snelle levering en goede kwaliteit

Dekbedovertrekken besteld Keurig ingepakt, prima kwaliteit en snelle levering!