kwaliteit en top service

Mooie aanbieding, kwaliteit en top service, voor herhaling vatbaar

Mijn eerste ervaring met Bath & Living was teleurstellend.

Ik had een dekbedovertrek besteld, dat er op de website fraai uitzag. Bij ontvangst bleek de sloop echter veel te groot te zijn. Normaal is zo'n sloop ca. 60 x 70 cm, maar in dit geval was hij 80 x 71,5 cm. Als je daar je hoofdkussen in stopt, houd je aan een kant zo'n 20 cm over. Dit is geen gezicht! Ik ga daarom het product terugsturen.

Goede service, bijna alles op voorraad

Prachtige winkel voor inspiratie. Goed en eerlijk advies

Keurig verzorgd en snelle levering. Bedankt op de pakbon vermeld. Is echt leuk!

Snelle en keurige levering en heel leuk vond ik dat op de pakbon ‘bedankt’ geschreven was.

Super snelle en efficiënte levering, mooie producten

Ik bestelde een badmat en 's anderendaags was deze geleverd, top service. Prachtige producten ook bij Bath & Living. Echt een aanrader.

Goede en snelle bezorging. Artikel goed verpakt

Pakje werd snel geleverd. Artikel goed verpakt

Schnelle Lieferung, guter Service

lediglich die Infos auf der Homepage waren teilweise auf holländisch. Bw. ein paar Wörter, das wirkt leicht abschreckend, weil es unseriös wirkt. War aber eine super Bestellung und schneller aus Holland da als bei deutschen Firmen.

Mooie producten en snelle levering

Mooie koffie glazen van Blomius besteld, die de volgende dag al geleverd werden. Helemaal tevreden.

Prima sevice

Goede kwaliteit en snelle levering

Snelle bevestiging, correcte communicatie, en snelle levering, besteld volgende dag geleverd! En hand geschreven bedankje!

Top kwaliteit en goede levering!

Prima kwaliteit badkamer kruk/ rekje. Super makkelijk in elkaar te zetten. Stevig materiaal. Maar voor de prijs van 179,00 euro had ik niet anders verwacht. Ik ben er blij mee!

Heerlijke badmat van Aquanova

Heerlijke hoogpolige handgemaakte badmat.

Sehr netter Kontakt, großes Entgegenkommen! Sehr gerne wieder☀️

Sehr netter Kontakt, großes Entgegenkommen! Sehr gerne wieder☀️

Zeer vriendelijke medewerkers!

Via fonq besteld, maar verzending liep wat vertraging op. Werd goed op de hoogte gehouden wanneer het binnen kwam.

Super tevreden over service

Super tevreden

Commande parfaite

Livraison rapide

Snelle en correcte levering

Zeer tevreden met mijn gekochte handdoeken. De informatie op de site was uitgebreid en duidelijk.

In een woord: keurig

De levertijd was prima, maar vooral hoe zorgvuldig alles ingepakt was, echt perfect.

Prima service!

Snelle levering, netjes verpakt & mooie selectie. Een aanrader!

Slecht

Er is wel een track en trace maar het pakket is door Bath & Living een week later nog steeds niet aangeleverd. Status onbekend....

Beste Dany, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat het pakket nog niet is geleverd. Wanneer ik de T&T open zie ik dat dit vandaag bij u geleverd zal worden, heeft u geen track en trace ontvangen zodat u dit zelf ook kunt bekijken? Mijn excuses voor de langere levertijd. Met vriendelijke groet, Bath&Living

Uitstekende ervaring

Makkelijk bestelproces en snelle levering. Netjes verpakt met een korte, persoonlijke boodschap.

mooi tafeltje,

mooi bijzet tafel, wel erg veel verpakkingsmateriaal. in totaal 3dozen, inclusief bescherming. dat mag minder

Levering oke

Helaas zaten er in de zijnaden wat scheurtjes, te krap op de rand gestikt……jammer

Makkelijk, duidelijk en goede levering

Helaas was het artikel niet naar juiste inschatting was te klein. Maar de retourservice was prima!