Goede kwaliteit en super snel geleverd!

Catalogus bijgeleverd van de prachtige items die deze winkel verkoopt. Jammer, dat de winkel zo ver weg is om life te kunnen shoppen.

Uitstekend service!

Snel, betrouwbaar, alles in orde ontvangen.

Mooie aanbieding en snelle dienstverlening

Ik had het geluk dat ik bij Bath & Living mijn favoriete badlakens kon kopen met 50% korting. De verzending was dik in orde, goede (degelijke) verpakking en in no time had ik het pakket in huis. Ik heb daarom nog twee van deze badlakens besteld, om cadeau te geven. Goede ervaring, op meerdere vlakken.

Erg tevreden ,snel beantwoorden, snel verzenden.

Ben erg blij met de handdoekken en badmat.

Commandé à midi , livré 24 h plus tard, sans frais de port. Marchandise dans un état impeccable.

Service au top

Heel fijn dat mijn kado heel mooi ingepakt werd afgeleverd.

I am very satisfied with the product

The products are of high quality and are a pleasure to use.

Geweldig verpakt en mooi servies

Heel goed op de hoogte gehouden

Zeer goede ervaring

Makkelijk om te bestellen, snel geleverd en prachtige producten.

Snel en netjes

Alles super!

Heel eenvoudig, bestellen en de volgende dag alles netjes ontvangen.

Super mooi . Precies zoals verwacht

Alles werd op tijd en netjes geleverd

Er is nog niets aangekomen.

Het pakket blijft ergens hangen. Hopelijk komt het zonder breuk terecht.

Beste Karien, Hartelijk bedankt voor je feedback. Vervelend om te vernemen dat het pakket nog niet is bezorgd. Ik heb het even nagekeken en zie dat de bestelling direct verwerkt en verzonden is. Echter heeft deze inderdaad vertraging opgelopen in het sorteercentrum wegens enorme drukte. Momenteel kunnen we in deze situatie enkel afwachten en hopen dat het pakket zo snel mogelijk wordt bezorgd. Mocht het pakket morgen einde dag nog niet bezorgd zijn, dan mag je een mail sturen naar [email protected]. We zullen dan de juiste vervolgstappen ondernemen om ervoor te zorgen dat dit wordt opgelost. Met vriendelijke groet, Bath&Living

Schnell und kundenorientiert

Ich habe mehrmals bestellt, um verschiedene Badezimmer auszustatten. Lieferung sehr zügig, alles komplett und qualitativ gut. Eine Retoure wurde auch nach der Rücksendefrist noch akzeptiert, das fand ich sehr kundenorientiert. Einzig die Versandkosten finde ich ab einem bestimmten Warenwert nicht mehr angemessen (sie sind zwar nicht sehr hoch, aber bei vielen Firmen zahlt man ab einem bestimmten Warenwert gar nichts). Würde ich jederzeit empfehlen.

Livraison super rapide et en plus j’ai un article offert .. je recommande

Super professionnel ! Je recommande

Goed5 sterren.

Afgelopen weken heb ik 2 x iets bij jullie besteld, en 2 dagen later lag hetpakketje al inde brievenbus. Als je het voor een bepaa.de tijd besteld ,heb je het al de volgende dag al in huis. Top Prachtige producten, ben erg blij met mijn opbergmandjes. Jammer dat jullie in Limburg zitten,anders kwam ik zeker eens shoppen in de winkel. Groeten van een tevreden klant.

Gewoon goed !!

Alles snel en goed gegaan !

Snelle levering en goed service

Ze hebben een ruime collectie en ik ben er goed geslaagd voor een mooie wastas voor de badkamer. Ik moet nog even sparen voor de handdoeken die ik op de website heb gevonden.

goede webshop, prachtige badjas en goede prijs

Keurig verpakt. Artikel is naar mijn verwachtingen. Dus top !

Snel ontvangen

Snel ontvangen. Mooie handdoeken.

god

udmærket

• Vil du anbefale os? Ingen

Merce non arrivata

Merce non arrivata ho chiesto via e mail spiegazioni ma non ho ricevuto risposta

• Ci consiglieresti? No

Buona giornata, Grazie mille per il vostro messaggio. Ho controllato e vedo che il tuo ordine è stato elaborato e spedito immediatamente il 29 aprile. I tempi di consegna in Italia richiedono alcuni giorni. Al momento il pacco è ancora in viaggio ma verrà consegnato entro pochi giorni. Invierò le informazioni di tracciabilità in un'e-mail separata. Cordiali saluti, Bath&Living

Mooie winkel

Vriendelijk personeel, en goed geholpen.

Snelle service en mooi product

Prima en afspraak is afspraak

Bedrijfsgegevens

Kerkstraat 78

6031CJ Nederweert

+31 (0)495 625991

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.