Snel en nette levering

Altijd een snelle en keurige levering. Top kwaliteit producten! Ga zo door !

Super freundlich und hilfsbereit!

Alles perfekt!

Prima geholpen toen ik gebeld heb om extra informatie, op tijd geleverd en service top!

Snel bezorgd ,goed verpakt ,badjas erg mooi en goede kwaliteit .

Supergoed geholpen en geadviseerd

Samen met een fijne meedenkende winkelbediende hebben wij onze nieuwe badkamer naar alle tevredenheid in kunnen richten. Dankjewel hiervoor !!

Snel en perfecte levering

Goede badmatten van VanDyk (Houston)

Nette, snelle (2 werkdagen) levering van goede produkten.

Expérience entièrement satisfaisante

Je suis entièrement satisfait de mon expérience d'achat chez Bath & Living ! J'ai notamment apprécié la disponibilité des produits, la rapidité d'envoi et la réactivité du service client.

Fijne winkel en snelle levering

Ik kan alleen maar positief zijn. Alles klopt en snel geleverd. Wat wil je nog meer? Super tevreden.

Makkelijk bestellen, mooi assortiment

Fijne website om op te zoeken. Snel mooi artikel gevonden, besteld en ontvangen.

Alles sehr gut

Alles sehr gut

Gute Qualität, schnelle Lieferung

Uitstekend.

Snelle levering, goed verpakt en verzorgd. Mooie dekbedovertrekken.

Snelle levering, keurig verpakt

Super vriendelijk

Goeie website en goeie prijzen. Vooral de coördinatie en vriendelijkheid voor het vesturen van zo'n groot pakket viel op. Super geregeld zodat we ook thuis waren toen het kwam.

Mooi product, met zorg verpakt

Mooie badjas voor een goede prijs, met zorg verpakt.

Helaas was de afleverdag 1 dag later als bij de bestelling werd aangegeven, vind ik een dik minpunt

Bestelling zou zaterdag voor 23.59 besteld, maandag bezorgd worden, helaas werd dit dinsdag. Dit is iets wat ik dus niet begrijp, dit is voor mij een dik minpunt, als je iets beloofd moet je het doen! Dekbedovertrek is prachtige kwaliteit, dat wel!

Hallo Annemieke, Hartelijk bedankt voor je feedback, jammer dat je niet tevreden bent over de bezorging. Ik heb het even nagekeken en zie dat de bestelling via een externe partij is gegaan (Fonq). Zij werken samen met meerdere verkooppartners (zoals wij). De service bij bezorging kan per verkooppartner en verzendwijze verschillen. Bestellingen welke op werkdagen voor 15:00 uur worden besteld, worden dezelfde dag nog verzonden. Bestellingen die na deze tijd zijn geplaatst, worden de eerstvolgende werkdag verzonden. Fijn te horen dat je tevreden bent over het dekbedovertrek, heel veel plezier met deze aankoop. Met vriendelijke groet, Bath&Living

gewoon goed

mooi artikel, degelijk verpakt, goede verzendinformatie

Helemaal top

Uitstekende service en communicatie.

Mooi overtrek. Snelle levering. Kon niet beter

Snelle levering en kwaliteit

Prachtig product en snel geleverd

Prachtige kreukvrije dekbedovertrek

Heel tevreden over de kwaliteit en uitstraling dekbed overtrek satijn katoen

Perfecte en snelle levering

Alles heel vlot verlopen

Snelle levering. Prettig contact met de helpdesk. De twee dekbedovertrekken verschillen ietsje van kleur, maar ik heb ze toch gehouden.

Snelle levering en goede kwaliteit

Volgens verwachting

Kerkstraat 78