Goed!

Tot nu toe ging het retourzenden gied. Bestelling was via Fonq. Retourbedrag laat echter wat lang op zich wachten. Marlies Beckers

Sehr schnelle Lieferung. Toller Kundendienst. :) Immer wieder gerne.

Alles perfekt

Der Bestell- und Liefervorgang lief problemlos. Die Ware (zerbrechlich) war sicher verpackt. Ich bin zufrieden und würde wieder bestellen. Da alles in Ordnung war, kann ich nicht beurteilen, wie es funktioniert, wenn Ware zurückgegeben werden muss.

Snelle service met een persoonlijk touch

Prima ervaring. Nooit eerder iets bij Bath & Living besteld. Snelle levering, goed advies en alles keurig geleverd. Zag er verzorgd uit! Ik ga zeker nog wat bij ze bestellen want ze hebben een mooi assortiment.

Positief, product voldeed volledig aan onze verwachtingen

Product binnen paar dagen geleverd en voldeed volledig aan onze verwachting. Blij met onze nieuwe aanwinst !

Super!!!

Jullie zijn snel met antwoorden en komen ook de afspraken na. Artikelen netjes verpakt en snel bezorgd. Ook een artikel annuleren verloopt op rolletjes. Wij zijn zeer tevreden

gut

sehr schnell und gute Qualität

Comme annoncé

Commandé le samedi, reçu le mardi..

Erg fijn en persoonlijk contact!

Mail gestuurd op zaterdagavond 20.00 uur en binnen het uur al een reactie. Erg vriendelijk en deskundig personeel. Zeker aan te raden!

Great customer support

Your customer care team contacted me right after my purchase to communicate a problem with my order and were super efficient on handling it. Thank you!!

Heel blij met mijn bestelling

Het was de eerste keer dat ik bij Bath & Living heb besteld. Mooie artikelen, goede kwaliteit en prima service.

Super Service!

Ik heb online een super mooi servies besteld, dit werd snel verstuurd en geleverd. Helaas was er 1 mok stuk gegaan en dit heeft Bath & Living super netjes gefixed, binnen 2 dagen had ik een nieuwe mok in heel veel ;-) verpakkingsmateriaal ontvangen. Nu is mijn nieuwe set helemaal compleet.

Snel besteld, nog sneller geleverd!

Binnen 24 uur, prima verpakt!!!

merk gevonden wat ik zocht heel fijn.

Snel en correct

Zeer snelle en correcte levering

Déçue

Je n’ai pas reçu mon article et pas de solution de la part de Bath & Living (nouvelle livraison ou remboursement )

• Nous recommanderiez-vous? Non

Bonne après-midi, Merci beaucoup pour vos retours. Nous sommes désolés d'apprendre que vous n'êtes pas satisfait. Je vois que cet e-mail a été reçu, il a échappé à votre attention. Juste pour être sûr que j'ai commencé une enquête via le transporteur. dès qu'il y aura une réponse, nous vous en informerons. Cordialement, Bath&Living

Prima. Snelle en nette levering. Goed product.

Goede kwaliteit. Snelle levering.

goede service

Ik heb erg lang moeten wachten op mijn bestelling

Heel tevreden

Goede service, snelle levering en goede communicatie.

Absolutely great and very professional.

Very professional, fast and what is most important, reliable. I wish every company I cooperate with, provided service like you do. Thanks for all :)

Duidelijke site en snelle levering

Mooi en goede kwaliteit, goed verpakt en snelle levering.

Ausgezeichnet

Die Abwicklung der Bestellung war sehr zügig, das Paket kam schon innerhalb weniger Tage an. Alles war vollständig und schön verpackt. Und sogar mit einem persönlichen Gruß versehen :) Bin sehr begeistert von der Qualität der Ware. Bestelle gerne wieder.

Precisione puntualità e cortesia

Gli acquisti sono sempre stati consegnati puntualmente senza danni, velocemente e facilmente tracciabili.

• Ci consiglieresti? Si

Uitstekend!

Twee heerlijke badjassen gekocht voor de vakantie. Duidelijke website, snelle levering en product voldoet compleet aan de verwachtingen. Een dikke 10 waard.

Goeie service

Top snelheid