Groot en mooi assortiment, veel op voorraad

Merce ottima qualità, spedizione correttissima

Eccellente qualità delle merce, ottimo servizio.

• Ci consiglieresti? No

prima klantvriendelijkheid en zeer behulpzame verkoopster

Ofschoon ik de verpakking en alle labels al verwijderd had, mocht ik de badmatten toch omruilen. Naar alle tevredenheid.

Achat conforme

Livraison rapide, soignée ! la qualité de l'article est conforme à la description et aux photos.

Mooie producten, snelle service

Prima, snelle goede service en mooie producten

Erg fijn bedrijf!

Tijdens ons telefoontje over een product werden wij zeer vriendelijk te woord gestaan! We kregen alle info welke wij zochten en binnen een mum van tijd hadden wij onze order binnen. Wij zijn erg blij met de geleverde louche bedden!!

Top Quality and Fast Delivery

Very happy with our new bathroom towels and mat. Would recommend.

Niet super

Een paar keer gemaild over mijn bestelling, maar geen reactie gehad. Er was blijkbaar iets niet op voorraad, maar contact via mail was lastig.

Beste Wim, Hartelijk bedankt voor uw feedback, jammer om te horen dat u niet tevreden bent. Zo ver ik kan zien is er gereageerd op uw e-mail met daarin de levertijd van de producten. Onze excuses wanneer u dit als niet prettig heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Bath&Living

Snelle levering en netjes geleverd!

Perfect bedrijf.

Snel en perfect geleverd

Snel en perfect geleverd

Goede kwaliteit en super snel geleverd!

Catalogus bijgeleverd van de prachtige items die deze winkel verkoopt. Jammer, dat de winkel zo ver weg is om life te kunnen shoppen.

Uitstekend service!

Snel, betrouwbaar, alles in orde ontvangen.

Mooie aanbieding en snelle dienstverlening

Ik had het geluk dat ik bij Bath & Living mijn favoriete badlakens kon kopen met 50% korting. De verzending was dik in orde, goede (degelijke) verpakking en in no time had ik het pakket in huis. Ik heb daarom nog twee van deze badlakens besteld, om cadeau te geven. Goede ervaring, op meerdere vlakken.

Erg tevreden ,snel beantwoorden, snel verzenden.

Ben erg blij met de handdoekken en badmat.

Commandé à midi , livré 24 h plus tard, sans frais de port. Marchandise dans un état impeccable.

Service au top

Heel fijn dat mijn kado heel mooi ingepakt werd afgeleverd.

I am very satisfied with the product

The products are of high quality and are a pleasure to use.

Geweldig verpakt en mooi servies

Heel goed op de hoogte gehouden

Zeer goede ervaring

Makkelijk om te bestellen, snel geleverd en prachtige producten.

Snel en netjes

Alles super!

Heel eenvoudig, bestellen en de volgende dag alles netjes ontvangen.

Super mooi . Precies zoals verwacht

Alles werd op tijd en netjes geleverd

Er is nog niets aangekomen.

Het pakket blijft ergens hangen. Hopelijk komt het zonder breuk terecht.

Beste Karien, Hartelijk bedankt voor je feedback. Vervelend om te vernemen dat het pakket nog niet is bezorgd. Ik heb het even nagekeken en zie dat de bestelling direct verwerkt en verzonden is. Echter heeft deze inderdaad vertraging opgelopen in het sorteercentrum wegens enorme drukte. Momenteel kunnen we in deze situatie enkel afwachten en hopen dat het pakket zo snel mogelijk wordt bezorgd. Mocht het pakket morgen einde dag nog niet bezorgd zijn, dan mag je een mail sturen naar [email protected]. We zullen dan de juiste vervolgstappen ondernemen om ervoor te zorgen dat dit wordt opgelost. Met vriendelijke groet, Bath&Living

Schnell und kundenorientiert

Ich habe mehrmals bestellt, um verschiedene Badezimmer auszustatten. Lieferung sehr zügig, alles komplett und qualitativ gut. Eine Retoure wurde auch nach der Rücksendefrist noch akzeptiert, das fand ich sehr kundenorientiert. Einzig die Versandkosten finde ich ab einem bestimmten Warenwert nicht mehr angemessen (sie sind zwar nicht sehr hoch, aber bei vielen Firmen zahlt man ab einem bestimmten Warenwert gar nichts). Würde ich jederzeit empfehlen.

Livraison super rapide et en plus j’ai un article offert .. je recommande

Super professionnel ! Je recommande

Kerkstraat 78