Snel en goede kwaliteit

Had het pakket bij Jumbo laten bezorgen die het on onbekende reden retourneerden. Bath & Living belde om te overleggen wat ik wenste en stuurden het snel opnieuw op, zodat het alsnog binnen een week werd bezorgd. Alles was netjes verpakt en kwaliteit van de twee matten van Aquanova was goed en precies als beschreven.

Status updates.

Nadat ik mijn bestelling heb geplaatst ben ik keurig op de hoogte gehouden. Ik ben zelfs geïnformeerd toen de bestelling werd verzonden. Een winkel om aan favorieten toe te voegen.

Super snelle levering en een zeer goede prijskwaliteit

Ottima!

Quello che ho acquistato è risultato bello come dalle foto sul sito, veloci nella spedizione. Tutto è arrivato ben c Imballato e in perfette condizioni. Assolutamente da raccomandare.

• Ci consiglieresti? Si

Nemt

Fik bestilt de to bademåtter og de er leveret i dag. Nemt hele vejen igennem, blev opdateret løbende.

• Vil du anbefale os? Ja

Snelle levering en mooie producten!

Goed aanbod op de site, snelle verzending. En fijn dat de producten samen compact werden verzonden waardoor geen onnodige waste van karton.

Mooi product, snelle levering

Tevreden met dekbedovertrek, fijn dat die in de sale was. Snelle levering.

steeds heel vriendelijke en snel geleverde service!

steeds heel vriendelijke en snel geleverde service!

Blij met de snelle levering van de Van Dijck handdoeken.

perfekt

Alles super geklappt, schnelle Lieferung

Mooie kwaliteit en snelle levering.

De artikelen die ik gekocht heb zijn van mooie kwaliteit en met korting:)

Snelle verwerking en bezorging bij postnl punt. Even twijfel over de kleur bij openen van de verpakking, maar nu erg blij mee.

Heel snel, zowel bestelling als retour

Excellent

Very satisfied with the process of purchase, payment, delivery, and above all with the quality of the product.

Prima levering

Goede prijs voor goede kwaliteit handdoeken

Mooie kwaliteit handdoeken besteld en ontvangen. Vlot geleverd en zeer netjes verpakt. Leuke korting op de bad producten. Zal hier in de toekomst wel weer bestellen.

Snelle levering en direct geholpen bij beschadiging

Ik heb wandhaken gekocht. Hartstikke mooi, en heel snel geleverd. Helaas was 1 van de 4 haken een beetje beschadigd. Na hierover een mailtje te hebben gestuurd kreeg ik vrij snel een reactie en de volgende dag was er een nieuwe haak geleverd. Super fijn

Siehe unten

Warum steht auf Ihrem von mir bestellten, sehr teuren Bettuch ganz klein : "Split topper hoeslaken", so dass man es nicht sehen kann? Das war in der Bestellung nicht zu erkennen. Ich habe eine 2m auf 2m große Matratze, auf die ich es nun nicht aufziehen kann. Was kann ich jetzt tun? Für eine Rückmeldung wäre ich sehr dankbar!! Mit freundlichem Gruß Ursula Kühberger

Hallo Ursula, Vielen Dank für Ihr Feedback. Ich habe nachgeschaut und tatsächlich wurde ein Split-Topper-Spannbettlaken bestellt. Dieses sollte für ein Bett von 200x200 cm geeignet sein. Ich werde Ihnen eine E-Mail senden, um das Problem so gut wie möglich zu lösen. Mit freundlichen Grüßen Bath&Living

Mooi product, snelle levering

In de sale mooi dekbedovertrek gekocht.

Mooie website

Goede ervaring met site en klantenservice. Helaas was mijn product in de juiste kleur niet op voorraad, dat was wel jammer waardoor ik het product met eigen verzendkosten moest retourneren

Prijs/kwaliteit en afhandeling van de bestelling is prima.

Mooie producten. Goede afhandeling Verzorgd ingepakt Leuke magazine bijgestuurd

prima service

Goede persoonlijke begeleiding bij het retourneren van badjas. Ook moeite gedaan de juiste maat te vinden

Geweldig.

Dik inorde.

Snelle levering en goed verpakt

Snelle en nette levering!

De badjas die ik besteld had werd sneller geleverd dan aangegeven en zat zeer netjes verpakt.