Goed5 sterren.

Afgelopen weken heb ik 2 x iets bij jullie besteld, en 2 dagen later lag hetpakketje al inde brievenbus. Als je het voor een bepaa.de tijd besteld ,heb je het al de volgende dag al in huis. Top Prachtige producten, ben erg blij met mijn opbergmandjes. Jammer dat jullie in Limburg zitten,anders kwam ik zeker eens shoppen in de winkel. Groeten van een tevreden klant.

Gewoon goed !!

Alles snel en goed gegaan !

Snelle levering en goed service

Ze hebben een ruime collectie en ik ben er goed geslaagd voor een mooie wastas voor de badkamer. Ik moet nog even sparen voor de handdoeken die ik op de website heb gevonden.

goede webshop, prachtige badjas en goede prijs

Keurig verpakt. Artikel is naar mijn verwachtingen. Dus top !

Snel ontvangen

Snel ontvangen. Mooie handdoeken.

god

udmærket

• Vil du anbefale os? Ingen

Merce non arrivata

Merce non arrivata ho chiesto via e mail spiegazioni ma non ho ricevuto risposta

• Ci consiglieresti? No

Buona giornata, Grazie mille per il vostro messaggio. Ho controllato e vedo che il tuo ordine è stato elaborato e spedito immediatamente il 29 aprile. I tempi di consegna in Italia richiedono alcuni giorni. Al momento il pacco è ancora in viaggio ma verrà consegnato entro pochi giorni. Invierò le informazioni di tracciabilità in un'e-mail separata. Cordiali saluti, Bath&Living

Mooie winkel

Vriendelijk personeel, en goed geholpen.

Snelle service en mooi product

Prima en afspraak is afspraak

Besteld, bezorgd, goede kwaliteit en een handgeschreven bedankje!! Simpel goed!

Goed product, slechte bezorging door Post.NL

Slechte bezorging door Post.NL voor een goed product

mooi plateaux

Mijn eerste bestelling was een plank met schade. Ik kreeg een nieuwe zonder probleem en ben er blij mee. Fijn bedrijf

Beste Guido, Hartelijk bedankt voor je feedback, vervelend om te vernemen dat je niet tevreden bent. Uiteraard gaan we dit zo goed mogelijk voor je oplossen. Zou je een e-mail willen sturen met foto's van de plank? Dit kan naar [email protected]. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Bath&Living

Heerlijke stof

Heel blij met zachte en soepele stof. Staat heel mooi.

Super service, super assortiment

Altijd fijne hulp, vriendelijke dames in de winkel maar ook telefonisch altijd behulpzaam Prachtige producten

Prima zaak

Mooie producten en snelle levering.

Helemaal goed

Snelle prettige afhandeling van mijn vragen en bestelling. Vriendelijke, behulpzame mensen van secretaresse tot vervoerder.

Snelle levering, goede communicatie

Goede ervaring, netjes via email laten weten wanneer mijn pakket zou ontvangen gelijk laten weten dat wat vertraging was met leveren. Goede communicatie

Prima ingepakte levering

Op zaterdag besteld, dinsdag alles keurig in huiss. Zeker voor herhaling vatbaar!

Snel het juiste product geleverd

Met Postnl een tijdvak en updates gekregen. Product was er snel en correct verpakt

Goede service, vriendelijk bedrijf

Vriendelijke service en duidelijke communicatie

Niets op aan te merken. Snelle en nette bezorging.

Mijn ervaring met Bath & Living was uitstekend.

Mijn ervaring met Bath & Living was uitstekend. In eerste instantie kocht ik een paar handdoeken uit een specifieke serie van Van Dyck. Helaas was de volledige bestelling niet direct voorradig, maar ik werd netjes gebeld om te informeren dat het iets langer zou duren. Tijdens het wachten besloot ik de bestelling te wijzigen naar een andere set, en dit was geen enkel probleem voor Bath & Living. Gedurende het hele proces werd ik voortdurend op de hoogte gehouden, zowel via e-mail als telefoon. Deze persoonlijke benadering kom je maar zelden tegen. Kortom, de service van Bath & Living was keurig en de levering verliep netjes. Ik geef ze een dikke 10!

Snel en het juiste geleverd!

Fijne website, eenvoudige bestel mogelijkheid en snelle levering. Prima.

Bedrijfsgegevens

Kerkstraat 78

6031CJ Nederweert

+31 (0)495 625991

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.