TOP

Correct, snel en volgens afspraak!

Het juiste bestelde product op tijd geleverd.

Op dinsdag een zeepbakje besteld. Dat werd de volgende dag in goede staat geleverd. Zo hoort het!

Top kwaliteit

Ik heb het beddengoed van van Deijck en nu de badjas. Zo blij mee. De binnenzijde is heerlijk en de badjas erg mooi

Ziet er degelijk en sterk uit!

Gisteren Handdoekenrek binnen gekregen. Mijn eerste indruk is helemaal goed. Ik kan nog niet zeggen hoe deze er over enkele maanden eruit gaat zien. Er zit een laag poedercoating op, ik mag hopen dat deze goed is. En dat er geen roestvlekken op komen. De toekomst gaat de uitwerking bepalen! Tot nu toe ben ik er blij mee.

Snel, duidelijk, keurig verpakt.

ok

Tutto ok

• Ci consiglieresti? Si

Mijn bestelling werd snel geleverd

zeer snelle levering, prima producten

Fijne website een heerlijke snelle levering en goede kwaliteit handdoeken.

Keurig op tojd

Overzichtelijke website en uitstekende bezorgservice

Overzichtelijke website om te bestellen en een uitstekende bezorgservice.

Prima, correcte en vriendelijke telefonische en praktische afhandeling.

—-

Prachtige badjas, helemaal top.

Snelle levering van Top producten

Zeer snel geleverd. Goede track&trace. Veilig en zeer goed verpakt. Alles probleemloos perfect verlopen. 2 bestellingen zonder enig probleem foutloos uitgevoerd.

Super snel

In een dag in huis .top

Perfecte service, snelle levering

Alles was netjes verpakt en arriveerde zeer snel, ondanks de drukke eindejaarsperiode. Leuk dat je hier alle producten terugvindt uit een reeks van Aquanova, in tegenstelling tot in de meeste winkels.

Mooie badmat

Lekker zacht

Snelle service Vriendelijk Mooi assortiment

Wat een vriendelijke service!

Prachtig assortiment maar vooral een erg vriendelijke en meedenkende service. Ik ben erg goed geholpen en heel tevreden over de gekochte producten. Voor mij een stukje omrijden waard!

Heel prettig

Goede kwaliteit, goede service

Top service, top levering, mooie spullen!

Op donderdagavond alles besteld en op zaterdagmiddag alles ontvangen, goed ingepakt en compleet. Ook het mailcontact verliep plezierig en correct.

Mooie artikelen snelle levering

Geweldige badkamer artikelen van een uitstekende kwaliteit Snel ontvangen en goed verzorgd

Vlotte levering

Prachtige kwaliteit . Ben heel kontent

Vlotte bestelling en levering en supermooi product van uitstekende kwaliteit

Verkeerde verzending razendsnel hersteld

Een deel van de bestelling was bij PostNL kwijtgeraakt. De klantenservice van Bath & LIving was vriendelijk en zorgde ervoor dat heel gemakkelijk de bestelling alsnog kreeg. Een eerdere bestelling werd volgens afspraak snel geleverd. Wat ik bestelde was precies zoals het was afgebeeld en precies wat ik had besteld. Kortom: over alles tevreden.

Kerkstraat 78

6031CJ Nederweert