Snelle levering en mooi product

Mooie fijne oorbellen, de sluiting zit niet heel diep in de oorbel dus ze zijn ietwat fragiel.

Mooie spullen

We hebben meer gezien wat we willen hebben

Producten komen niet overeen met foto's

Ook al zijn de producten voordelig geprijsd, de prijs kwaliteit verhouding is slecht. Oorringen gekocht twv 350 euro die kapot gaan zodra je er naar kijkt. Rommel.

Beste Evelien, Bedankt voor u review. Ontzettend vervelend dat de oorringen kapot gegaan zijn. Zodra dit gebeurd, adviseren wij u om contact op te nemen met de klantenservice. Zodra u dit heeft gedaan, kunnen wij een oplossing zoeken voor het probleem. Het hoeft echter niet direct aan de kwaliteit te liggen. Wellicht is het een productiefout. Dit kunnen wij zien, zodra wij het sieraad retour ontvangen hebben en eventueel laten beoordelen door onze goudsmid. Zodra wij dit hebben kunnen doen, komen wij daarna met een gepaste oplossing. Echter zie ik dat u geen contact met ons heeft opgenomen, waardoor wij dit voor u niet hebben kunnen oplossen. Indien gewenst, kunt u nog contact met ons opnemen over de oorringen. Met vriendelijke groet, Mostert Juweliers Klantenservice.

Teleurstellend

29 december heb ik een zilveren kettinkje bij jullie besteld. Dit voor mijn kleindochter die 9 januari 18 jaar is geworden. Bij het openenen van het doosje was de teleurstelling groot. Het kettinkje is geheel niet wat ik ervan had verwacht. Op de site ziet het er veel groter uit dan het in werkelijkheid is. En dat voor het totaal van € 34,37 Inclusief cadeauverpakking, korting en verzendkosten. Veel te duur voor zo'n minimaal kettinkje. Heel jammer.

Mooi verpakt super blij mee

Helemaal tevreden

Makkelijk online bestel proces, goede communicate mbt bevestiging en levering en super mooi verpakt en snel geleverd.

Heel mooi subtiel armbandje

Door de ovalen vorm past hij mooier rondom mijn pols.

Correcte afhandeling

Duidelijk en vlot

Goed en vgl. afspraak geleverd

Goede ervaring

Goede service en mooie kwaliteit

Goede prijzen, snelle en nette afhandeling en levering.

Perfecte service

Te kleine oorbellen besteld Werden snel. Omgeruild

Maar nu heb ik voor het eerst iets teruggestuurd wat niet past. De ring is mooi, maar niet goed voor mij. Hopelijk gaat dat annuleren ook goed. m. vr. groet

Prima, snelle levering

Mooie ring, precies zoals op foto

Ruim assortiment

Mooie producten. Op tijd geleverd.

Als prettig ervaren

Prettige ervaring, Snelle levering en leuk ingepakt!

Snelle levering mooi sieraad

goed verzorgde snel geleverde bestelling

ook retour werd prima en snel afgehandeld

goede prijs

goed product,en snel geleverd

goed product , en snel geleverd

Mooi product

Snel in huis

Heel fijn geholpen bij aanschaf ring online

Tijdens een aanbiedingsweekend zag ik een advertentie voorbij komen met een ring die niet in mijn maat te bestellen was. Hierop heb ik telefonisch contact opgenomen met Mostert juweliers waarop zij mij lieten weten dat ik de ring gewoon mocht bestellen, later de exacte maat door kon geven evengoed gebruik mocht maken van de aanbieding. Als ie niet zou bevallen mocht hij evengoed worden teruggestuurd. De ring is binnen, past perfect en is erg mooi.

Uitstekende service!

Prachtige armband en zeer goede persoonlijke service!

Goed!

Ze reageren snel en heel keurig. Snelle levering en prettig en betrouwbaar bedrijf om online je mooie sieraden te bestellen