Nooit weer

De eerste was ik de volgende dag kwijt, de andere sinds gisteren, ligt niet aan jullie, maar ze zijn zo ligt dat ze overal in blijven hangen, helaas, de volgende wil ik eerst zien, voor ik ze koop.

Beste Ineke, Bedankt voor uw review. Vervelend te horen dat u de oorbellen kwijt bent. U heeft nog garantie op de oorbellen. Zou u ons een mailtje kunnen sturen naar info@mostert-juweliers.nl? Dan kunnen wij kijken wat wij verder voor u kunnen betekenen. Met vriendelijke groeten, Mostert Juweliers Klantenservice

Wel goed

Mijn ervaring met deze juwelier is wel goed. Snelle en nette levering alleen was na 2 dagen al 1 gouden oorbel kwijt. Deze oorbellen blijven niet zo maar hangen helaas. Dure les.

Beste Corina, Bedankt voor uw review. Vervelend te horen dat u al 1 oorbel bent kwijtgeraakt. U heeft nog garantie op de oorbellen. Zou u ons een mailtje kunnen sturen naar info@mostert-juweliers.nl? Dan kunnen wij kijken wat wij verder voor u kunnen betekenen. Met vriendelijke groeten, Mostert Juweliers Klantenservice

Hartstikke tevreden!

Heel blij met de bestelde kinderringetjes. Ze zijn prachtig. En waren ook supersnel geleverd. Ik ben heel tevreden en bestel vast nog wel eens voor mijn kleinkinderen.

Snelle levering, goeie communicatie over levering. Cadeau verpakking viel erg tegen. Zeker voor dat geld. Zelf over moeten doen helaas.

Beste Anneke, Bedankt voor uw review. Vervelend te horen dat de cadeauverpakking u tegenviel. Wij besteden hier juist altijd veel aandacht aan en deze worden dan ook altijd netjes ingepakt. Vandaar dat wij hier ook een kleine vergoeding voor vragen vanwege de tijd die wij aan elk cadeau spenderen. Ik vrees dan ook dat er hier iets mis is gegaan. Ik heb het bedrag voor de cadeauverpakking aan u teruggestort. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Mostert Juweliers Klantenservice

Vlotte levering volgens afspraak

Mooie sierraden en snelle levering met een goede communicatie.

Een mooie kwaliteit,op tijd geleverd

goede dienstverlening

goede service

Snelle en correcte levering.

Snelle en correcte levering

Product als beloofd en mooi, juweldoosje (verpakking gescheurd

Product goed, snelle levering. Het juwelendoosje was ingescheurd.

Beste N. Bedankt voor uw review. Vervelend te horen dat het doosje was ingescheurd. Ik vrees dat er hier iets mis is gegaan bij de post, wij letten er altijd op onze doosjes in goede staat zijn. Ook hebben wij dit nog niet eerder ervaren dat het doosje zo gescheurd was. Niettemin onze excuses. Wij werken altijd hard aan verbeteringen en zullen uw feedback meenemen. Met vriendelijke groeten, Mostert Juweliers Klantenservice

Ruime collectie , snelle verzending

Ik ben heel tevreden was opzoek naar een armband van boccia , hier gevonden ! Ruime keus en snelle levering !

Uitstekende service en behulpzaamheid!

Had 4 gelijke armbandjes besteld voor n verdrietige gelegenheid.. maar was bang dat ze niet op tijd zouden arriveren. Mailtje gestuurd naar Mosterd Dordrecht daarna werd ik gebeld dat de armbandjes persoonlijk afgeleverd konden worden. Zo ontzettend attent en meedenkend.. heel blij mee!

Klantvriendelijk levering duurde wat lang

Bestelling via website gedaan. Helaas bleek deze niet uit to date waardoor ik bericht kreeg of geld retour of andere uitzoeken. Prima keuze uiteraard maar zo’n site zou beter ingericht moeten zijn om teleurstelling te voorkomen. Het is daarna verder vriendelijk en goed opgelost alleen al met al duurde het te lang voor we de oorbellen hadden

Beste Nicolle, Bedankt voor uw review. Fijn te horen dat u onze service als prettig hebt ervaren! Wij werken er hard aan om onze voorraadupdates beter in te richten. In de nabije toekomst moet dit zeker beter gaan! Helaas is het nu ook zo dat door de extreme drukte omtrent de feestdagen en de vele bestellingen die wij ook nu nog krijgen vanwege de lockdown, er wat meer fouten zijn ontstaan. Onze excuses voor het ongemak. Veel plezier gewenst van uw aankoop! Met vriendelijke groeten, Mostert Juweliers Klantenservice

Slechte kwaliteit ! Na 1 dag ketting gebroken. Gebruik je centen aub voor iets anders. Wegegooid gel

Slechte kwaliteit ! Service 0

Beste Sonia, Bedankt voor uw review. Jammer te horen dat het collier na 1 dag al is gebroken. Wij hebben u gevraagd foto's van het collier op te sturen. Op deze foto's is duidelijk te zien dat het collier ergens achter is blijven haken, gezien het oogje bij de sluiting uitgerekt en vervormd is. Dit kan alleen ontstaan als een collier ergens achter blijft haken. U heeft ook zelf aangegeven dat u bent blijven haken achter uw trui. Hoe sterk een sieraad ook is, als deze met kracht ergens achter blijft haken zal geen enkel sieraad, ook niet van echt goud, hier weerstand tegen kunnen bieden. Dit staat los van de kwaliteit. Wij hebben u aangeboden het collier voor een klein bedrag te laten repareren. Wij bieden overigens altijd garantie als het om een fabricagefout gaat, maar doordat het oogje zo is vervormd moet het collier hier duidelijk met kracht zijn blijven haken. Helaas wilde u de reparatie niet aannemen. Mocht u zich bedenken, staat het aanbod nog steeds. Met vriendelijke groeten, Mostert Juweliers Klantenservice

Prettig

Aangezien het door mij bestelde niet meer leverbaar was werd er contact opgenomen. Een alternatief werd geboden waar k me in kon vinden. Daarna was alles snel geregeld en bezorgd.

Nog niet uitgepakt

Nog niet uitgepakt

Fijne online zaak, goede service

Prima online winkel. Reageren adequaat op e-mail en zijn zeer servicegericht. Ook wanneer je iets retour stuurt.

Gewoon goed!

Van bestelling tot bezorging goed geregeld.

Vertrouwd

Pracht armband voor mn man online gekocht. Was te groot dus moest retour en is netjes afgehandeld.

Prima, snel en vlot

Goede site, vlot afgehandeld en snel geleverd.

Alles pico bello!

Twee paar mooie oorbellen, mooi verpakt, op tijd verzonden.

Slecht gevoel over de wijze waarop je iets retour moet zenden

Ik had oorbellen besteld die niet naar verwachting waren,er zat geen retourformulier ingesloten.. via e-mail kreeg ik te horen dat ik dan een formulier moet uitprinten! Ik heb geen printer dus weer e-mail gestuurd,ik kon het met de pakbon terugsturen... omdat ik geen printer bezit moest ik ook meer betalen voor het verzenden,ik had geen etiket op het pakket. Ik heb 1 x wat besteld bij Mostert juwelier maar nooit meer. Ik ben nu 8,40 kwijt voor het heen & weer sturen van een paar oorbellen van 15.95 en heb niets. En bovendien werd het pakketje bezorgd door de heer Mostert zelf ...?! (De winkel is 10 min bij mij vandaan) Waarom moet ik dan 3,95 bezorgkosten betalen..?

Beste Yvonne, Bedankt voor uw review. Op onze website staan de voorwaarden voor het retourneren aangegeven. Helaas kunnen wij op dit moment nog geen gratis retourneren aanbieden. Wij sturen geen retouretiket mee. De reden waarom het versturen zonder etiket duurder is ligt helaas buiten ons maar bij de vervoerder waarmee u uw pakket retourneert. Normaliter is gratis retourneren in een van onze winkels uiteraard ook mogelijk, maar helaas mogen wij door de lockdown onze winkels momenteel niet openen. Bij gewone omstandigheden zou u dus gratis kunnen retourneren bij het filiaal in uw buurt. Dat wij nu uw pakket persoonlijk hebben bezorgd is een tijdelijke actie voor de feestdagen, gezien de grote drukte bij PostNL. Hiervoor moet ons personeel uiteraard ook vergoed worden. Boven 50,- bieden wij gratis verzenden aan. Bedankt voor uw begrip en alvast een fijne jaarwisseling gewenst. Met vriendelijke groeten, Mostert Juweliers Klantenservice

Ben echt te vreden van mijn bestelling

Ik ben echt blij met mij bestelling, ziet er erg mooi uit, lijkt precies op de foto met een goede kwaliteit.

Snelle levering en goede service

Bestelde artikelen worden snel geleverd. Op vragen werd snel actie ondernomen en netjes gereageerd.