Goede emailcontact.

Prettig en gelukkig kwam het op tijd binnen.

Snel en mooi.

Snel gekomen, mooi en fijn oorbellen. EEn tegenvaller: Een balletje op die avond gevallen, gelukkig gauw gevonden en teruggezet.

Mooie sieraden en goede communicatie

Reageert snel op vragen. Komt beloften na. Ik heb online sieraad besteld. Netjes en op tijd verzonden.

Altijd mooie sieraden, en originele vormgeving. Ik ben dol op de sieraden met "balkjes" bezet met zirkonia's! (ketting, armbanden).

Snelle levering, goede service en mooi product

Sterrenbedel besteld, na e-mail met klantenservice ook naam erin kunnen laten graveren. Goede service en snel geleverd. Mooi eindresultaat!

Heel erg mooie hanger

De wolven hanger die ik heb bestelt, is in het echt heel erg mooi en draag het vol trots Echt heel blij mee

Zeer vlug bestelling gekregen. De foto heeft niet bedrogen!

De oorbellen zijn prachtig! Ook niet duur en de bestelling zeer snel ter plaatse.

Snel, goede kwaliteit en klantvriendelijk

De oorbellen kwamen snel aan Kwaliteit is goed en ze irriteren ook niet Goed materiaal Is klantvriendelijk

Goede juwelier, mooie duidelijke webshop. Snelle verzending. 1 minpunt. Je kan geen datum selecteren voor levering. Zo wilde ik voor mijn vriendin op haar verjaardag de armband laten bezorgen, maar deze kwam 3 dagen te vroeg. Ook via de e-mail geen antwoord gekregen of ik het cadeau op een bepaalde dag kan laten bezorgen. Verder zeker een aanrader qua juwelier.

Beste Daan, Bedankt voor uw review. Het is inderdaad helaas nog niet mogelijk om zelf een datum aan te geven. Wel willen wij dit gaan implementeren. Wij hebben wel op uw e-mail gereageerd, op dezelfde dag van uw bericht. Wij reageren altijd op alle e-mails. Wellicht dat dit in uw spambox terecht is gekomen? Helaas komt dit nog weleens voor. Met vriendelijke groeten, Mostert Juweliers Klantenservice

goede ervaring

Mooie armband! Goed verzorgd en snel geleverd.

Prijs-kwaliteit is prima. Afspraken worden nagekomen. Vlotte aflevering.

Mooie ring

Mooi product en snelle levering

Geweldig, snelle goede service

Heel plezierig contact gehad. Een super snelle levering. Snelle reacties gehad; kwaliteit en service uitermate tevreden.

Mooie armband, snelle levering

Mooie gouden armband, in een mooi doosje, snelle levering alleen heeft de postbode het in de brievenbus gedaan ipv persoonlijk afgegeven wat wel even wat stress opleverde omdat het online als bezorgt stond. Misschien een Covid-19 issue maar heeft dus niets met de juwelier zelf te maken.

Prima levering, mooi verpakt in een doosje waarin het goed tot zijn recht kwam.

Mijn sieraad bleek helaas niet meer op voorraad te zijn na aankoop, dit is wel netjes opgelost. Helaas was het sieraad iets kleiner dan omschreven. Maar verder zeer tevreden en blij met de oorbellen.

Prima prijs snelle levering

Mooie oorknopjes

Goed kan beter

Kwaliteit van geleverde is goed Geen keuze wanneer bezorgd word ( datum ) Moet betalen voor pakpapier Geen mogelijk een kaartje toe toevoegen bij kado

Goedemorgen, Bedankt voor uw review. Wij zullen de feedback die u geeft meenemen. Het uitkiezen van een eigen datum is zeker iets wat wij in de toekomst willen doen. Met vriendelijke groeten, Mostert Juweliers Klantenservice

Uitstekend snelle afwikkeling

Snelle afwikkeling, er kon gemaakt worden wat ik wilde en bij het verdwijnen bij de post van een ketting had ik net drie dagen een nieuwe

Heel goed.

Mooie ketting

Mooie ketting besteld, 1 dag later binnen dan aanvankelijk werd gezegd maar niet minder blij met de geleverde ketting.

Heel tevreden met de snelle bezorging

Prima webshop duidelijk en overzichtelijk

Mooie collectie, prima webwinkel.

Nog niet in een winkel geweest, maar de webwinkel was een goede ervaring. Het sieraad dat ik bestelde was goedkoper dan een andere webwinkel. Niet de volgende dag in huis maar dat hoefde ook niet en staat duidelijk aangegeven op de website.

geen lange wachtijd , snel geleverd

goede behandeld en snel geleverd

Supergoed

Snelle levering keurig ingepakt