Bezorging goed

Al 3 keer uit Mn oor gevallen komt doordat er geen beveiliging achter zit. Vanmiddag viel alleen de parel op de grond. Ik zal proberen te maken. Is retourneren een optie, ik moet een stekertje met beveiliging hebben. Hoor graag van u.

Beste S.B. Strijker, Bedankt voor uw review. Vervelend te horen dat de oorbellen uitvallen en er een pareltje loszit. U kunt ons een mailtje sturen naar info@mostert-juweliers.nl, want dit zou zo snel niet mogen gebeuren. Wij horen graag van u. Met vriendelijke groeten, Mostert Juweliers Klantenservice

Snelle service, mooi product.

Ketting met 3 hartjes, supermooi!, hoewel de ketting een beetje goedkoop aandoet door het eindstuk (verlengstuk). Draag het graag en veel.

Negatief

Helaas slechte afwerking van aangekochte armband. Retourkosten werden desondanks niet vergoed.

Mooi sieraad, snelle verzending!

Prima verpakt en tijdig geleverd

Zeer tevreden over Mostert Juweliers.

Duidelijke website. Correcte afhandeling van de bestelling. Vriendelijk contact.

Prima service!

2 artikelen besteld, met 1 heel blij en ander artikel terug gestuurd omdat het niet helemaal was wat ik er van verwacht had. Bedrag is snel terug gestort. Prima service dus! Misschien 1 heel klein min puntje: jammer dat ik zelf de verzendkosten voor het retour artikel moest betalen.

Beste Simone, Bedankt voor uw review. Fijn te horen dat u blij bent met het artikel! Wat betreft de retourkosten: wij vergoeden inmiddels standaard de retourkosten als het sieraad wordt omgeruild voor een ander sieraad. U ontvangt dan een retourlabel. Helaas kunnen wij niet alle kosten van alle retouren vergoeden. Bedankt voor uw begrip. Veel plezier gewenst van uw sieraad! Met vriendelijke groeten, Mostert Juweliers Klantenservice

Snel en word goed op de hoogte gehouden

Snel en word goed op de hoogte gehouden

Goed!

Goede ervaring, snelle levering en goed product.

Ik ben zeer tevreden!

Mooie dameszegelring gekocht, iets kleiner dan verwacht, maar daarom niet minder mooi! Snelle levering, netjes in een doosje, ik ben zeer tevreden!

zeer tevreden

De bezorging van Post NL was niet volgens afspraak. We waren de hele dag thuis. Er was vertraging opgelopen en zou 's middags bezorgd worden. Legimitatie lag klaar voor de bezorger. Om 17.00 uur naar beneden, wij wonen op de 2e verdieping, en in de brievenbus lag de enveloppe. Niet aangebeld en afgetekend met onze legimitatie. Verder was alle keurig ingepakt met het luchtkussen enveloppe. Zijn tevreden met onze aankoop.

Beste Henk Barnhard, Bedankt voor uw review. Vervelend te horen dat er niet om uw legitimatie is gevraagd. Dat is wel de bedoeling, wij versturen al onze sieraden aangetekend. Wij zullen PostNL hierop aanspreken. Wel fijn te horen dat uw bestelling goed bij u is aangekomen. Veel plezier ervan! Met vriendelijke groeten, Mostert Juweliers Klantenservice

Alles ging vlekkeloos

Perfect gegaan, mooi doosje erbij, mijn dochter was er heel blij mee!

snelle levering, mooi product

Netjes geregeld

Keurig geregeld, goede info

het zag er prima uit.

Goed verzorgd.

Netjes verpakt En snel geleverd. Zeer tevreden klant

Snelle levering en mooi ingepakt

Snelle levering! Het armbandje was netjes ingepakt.

Helemaal top

Echt een goed product en heb er iemand mee blij gemaakt

Goed betaal achter later bezorging goed

Verwachting overtroffen

Op tijd geleverd, in een mooie cadeauverpakking (zonder dat ik erom gevraagd had) en het kwam overeen met de foto’s op internet. Dik tevreden!

Mooie slavenarmband voor mijn dochter gekocht. Snelle bezorging en goede service!

Goed!

Snelle en vriendelijke reactie op e-mail.

Uitstekende service!

Mijn bestelling geplaatst en deze werd snel en goed verpakt afgeleverd. Prima service dus!

Mooie ketting

Ik heb een mooie rosé gouden ketting voor mijn vriendin gekocht. Deze was goed geprijsd en werd snel verzonden. De cadeauverpakking a 4 euro was het geld echter niet waard.

goede communicatie en snel geleverd

ondanks dat het weekend was dat de bestelling gedaan werd is alles snel en conform de wens geleverd