Snelle bezorging en mooi product!

Fijne website, mooie oorbellen en snelle bezorging!

Mooie oorbellen

Een goede ervaring met het bestellen bij Mostert Juweliers: prachtige oorbellen, goede kwaliteit en keurig verpakt, geleverd volgens afspraak.

Geweldige service! Mooi product! Klantvriendelijk!

Onze verzoeken werden snel en vriendelijk afgehandeld. We zijn blij met wat we bij Mostert Juweliers gekocht hebben.

Super snelle service geweldige oorbellen

Ontzettend blij met mijn aankoop, en heel fijn dat het er zo snel was!

Zijn zeer goed op tijd antwoorden gehad en begreep wat ik wilde

Ik ben altijd heel goed geholpen en hebt optijd mijn bestelling ontvangen

Alles correct en snel verlopen.

Alles van betaling tot verzending en ontvangst verliep goed en snel. Keurig ingepakt. De informatie vermeldt op de website is correct. Toch vind ik foto's een vertekend beeld geven. In werkelijkheid was de grootte van de oorknopjes kleiner.

Mooie armband, geweldige service.

Voor de verjaardag van mijn vriendin had ik een mooie armband besteld. De oorspronkelijke bezorg datum zou helaas de dag na de verjaardag plaats vinden. Na verzoek heeft Mostert Juweliers de extra moeite genomen om het product een dag eerder te verzenden waardoor het op tijd aankwam. Ze is er erg blij mee. Nogmaals bedankt!

Prima product, trage levering

Prima product maar wel traag met bezorgen in mijn ogen

Beste M., Bedankt voor uw review. Ik zie inderdaad dat uw bestelling eigenlijk een dag later is verzonden, omdat er helaas 1 product uit uw bestelling niet op voorraad was. Wij wilden graag weten of u de andere sieraden dan nog wilde ontvangen. In ieder geval mijn excuses voor de vertraging. Met vriendelijke groet, Team Mostert Juweliers

Echt helemaal top

Echt geweldig

Blij met mijn oorknopjes en medaillon

super service. 100% tevreden

Nav mijn bestelling had ik vragen. Via mail gevraagd of ik gebeld kon worden. Eerstvolgende werkdag werd ik gebeld. Ik had hangertje eerder nodig dan de tijd die er voor stond. Ook wilde ik het enigszins aangepast hebben qua grootte. Ook dat bleek mogelijk. Binnen twee dagen kwam het binnen. Veilig anoniem verpakt. Hangertje was perfect. Heel blij mee!

Snelle levering. Prachtige oorbellen. Mooi verpakt

Snelle service en mooie sieraden.

Erg mooie hanger met 3 harten besteld met de namen en geboortedatum van mijn 3 kinderen. Goede kwaliteit super blij mee!

Snel een prachtig sierraad ontvangen voor mijn vrouw.

Een paar gouden oorbellen besteld en kreeg deze zeer snel geleverd door Mostert Juweliers. Ze zijn prachtig om te zien en mijn vrouw was er erg gelukkig mee.

Mooi en goede service

makkelijk zoeken, betalen en ontvangen

Goede ervaring maar....

Op zich goede ervaring, maar het duurde 2 dagen voor ik hoorde dat het door mij bestelde niet meer voorradig was.Men wist ook niet of het wellicht nog wel bij de leverancier te krijgen was. Dat bleek zo te zijn, maar ik vind 't prettiger bij de bestelling zoiets al te weten.

Beste Derk, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Uiteraard begrijpen wij dat u dit graag al eerder had willen weten. Helaas was onze leverancier afgelopen week minder goed bereikbaar i.v.m. activiteiten die zij zelf hadden staan. Hierdoor duurde het helaas wat langer alvorens wij informatie hadden over de leverbaarheid van het door u bestelde artikel. Momenteel zijn wij bovendien bezig met het verbeteren van ons voorraadsysteem. Wij hopen dit over niet al te lange tijd te kunnen implementeren. Nogmaals hartelijk bedankt voor uw goede beoordeling en veel plezier van uw sieraden! Met vriendelijke groet, Team Mostert Juweliers

Correcte en snelle levering.

Positieve ervaring.

Geweldige leverancier

Na het bestellen volledig op de hoogte gehouden over mijn bestelling zoals leverdatum en de daadwerkelijke aflevering. Goed prijs kwaliteit verhouding

Goede service en goede producten

Na de bestelling wordt je netjes op de hoogte gehouden van de vorderingen. Product was netjes verpakt bij levering. Minpunt is wel dat je voor het pakket moet tekenen maar Postnl dit niet zo nauw neemt, was gewoon in de brievenbus gedaan.

Beste Gert-Jan, Hartelijk bedankt voor uw review. Zou u mij meer details over uw bestelling kunnen doorgeven? Dan kunnen wij PostNL hierover aanspreken. U kunt mailen naar info@mostert-juweliers.nl. Met vriendelijke groet, Team Mostert Juweliers

Prima service, zeer tevreden

Mijn horloge was prima in order geleverd

Snelle levering en product was zoals afgebeeld

Via internet een nieuw horloge besteld. Het kwam nog eerder dan verwacht binnen. Het horloge ziet er in het echt net zoals op de afbeelding op de website uit. Jammer dat Mostert juweliers niet in mijn woonplaats zit. Anders had ik de winkel graag een bezoekje gebracht.

Mooie oorbellen besteld

Prima geregeld binnen 2 dagen binnen !!!

Zeer Goed.

Nadat ik een fotogravure hanger had besteld, de volgende dag een mooi voorbeeld gekregen in de mail en de vraag of ik het zo mooi vond. De dag daarop al verzonden en de dag dáarop al ontvangen. Heeeel erg blij mee.

ketting vol knopen

de ketting is gauw geleverd alleen zat hij vol knopen,jammer dat hij niet netjes in het doosje is gedaan

Beste Dirk, Bedankt voor uw review. Vervelend dat u de ketting met knopen heeft ontvangen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wij stoppen onze sieraden altijd netjes in het doosje, echter denk ik dat er door het schudden met de post wat door de war is gegaan. Heeft u de knopen er wel goed uit kunnen halen en verkeert de ketting verder in goede staat? Ik hoor het graag van u. U kunt contact opnemen via info@mostert-juweliers.nl. In ieder geval alvast onze excuses. Met vriendelijke groet, Team Mostert Juweliers