Verjaardags kadootje voor mijn vrouw besteld. Snel en keurig ingepakt ontvangen. Kan menig bedrijf een voorbeeld aan nemen.

Snelle levering, mooi verpakt.

Mooie sieraden en snel in huis perfect gewoon

Uitstekende juwelier!

Heel veel keus, verzending zoals gezegd binnen 3 dagen. Hele leuke verpakking, het brievenbus pakket. Product top! precies zoals verwacht en op de foto gezien online. Al met al zeer aan te bevelen!

Mooie sieraden, goede service, mooie verpakking

Goede juwelier!

Geweldige winkel en vriendelijk personeel

Koop al enige jaren bij Mostert juweliers en naar alle tevredenheid

Snelle levering en het was in mooie en stevige verpakking verpakt.

Track en trace code werkte niet, maar het was een brievenbuspakketje, dus het werd toch bezorgd terwijl ik niet thuis was. Fijn.

Gewoon goed en mooie verpakking!

Gewoon goed en mooie verpakking!

Snelle service, prachtige sieraden en mooi verpakt. Zeker voor herhaling vatbaar.

Een woord slecht

Mijn man heeft Creolen gekocht die niet goed sluiten, sluiting is slap. En titanium oorbellen (kan ik niet dragen allergisch) Hij is een paar dagen te laat moest binnen 14 dagen, maar het was dus een verjaardagscadeau en hij dacht dat het goed was. Kon niet meer ruilen, kreeg een tegoedbon en die is ook maar 1 jaar geldig en anders vervalt het tegoed. Waardeloze zaak. Nu zit ik met een toegoedbon van ruim 200 euro. Balen. Had gehoopt op coulance. Zeker na alle negatieve berichten die ik zonet op trust pilot heb gelezen baal ik dat ik bij deze winkel gekocht is.

Beste Lisa, Bedankt voor uw review. Ontzettend vervelend dat u niet tevreden bent met onze service. Via telefonisch contact hebben wij aangegeven dat het retourtermijn inderdaad verlopen is. Ons retourtermijn is 14 dagen na ontvangst en staat duidelijk vermeldt op onze website. Na dit termijn is het niet meer mogelijk om uw bestelling te retourneren. Uit coulance geven wij u de kans om het sieraad wel te ruilen voor een ander sieraad (naar eigen keuze) of voor een tegoedbon. De tegoedcode is één jaar geldig, waardoor u op uw gemak een ander sieraad uit kunt kiezen. Echter gaf u aan dat u de oorringen niet gedragen heeft, maar deze wel 10 keer uitgevallen zijn. Omdat wij het ontzettend vervelend vinden dat de sieraden niet naar wens zijn, geven wij als service dat u de sieraden kunt ruilen. Mocht u dit wensen, dan kunt u contact met ons opnemen zodat wij de gewenste ruiling kunnen verwerken. Met vriendelijke groeten, Mostert Juweliers Klantenservice.

Alles prima!

Ben blij met mn oorbellen!

betrouwbaar

Mooi verpakt en netjes op tijd!

Omschrijving en foto op website is duidelijk. Wordt keurig en snel geleverd in mooie doos.

Correcte afhandeling aan de telefoon. Nu alleen nog wachten op de nieuwe levering van de ring.

Correct

Keurige levering in mooie verpakking

Gewoon top.

Snel en goed geregeld.super blij met de oorbellen

super goed

ik bestel heb het op tijd hier zijn er problemen wordt meteen opgelost

Mooi product, snel geleverd

Ik zocht een mooie hanger voor mijn echtgenote die maar eerder een voorbeeld had laten zien. De door mij gekozen hanger voldeed meer dan aan haar verwachting.

Mijn artikel snel geleverd.Ziet er mooi uit De verpakking is helemaal een cadeautje.Supermooi

Goede service, goede kwaliteit, snelle levering.

Prachtige oorbellen en prachtig ingepakt!

Snelle levering, in een prachtige verpakking. Veel keuze!

Snelle levering in prachtige verpakking

Prima service, prachtig sieraad. De verpakking was echt als een cadeautje.

Fijne ervaring!

Mooie sieraden, snelle levering, mooi verpakt. Top!

Beste service

Geweldige service

Zeer goede service.

Zeer tevreden over het product. Bestelling verliep vlot en netjes. Had iets teveel besteld en kon retour l. Ook de retour werd vlot afgewikkeld.