Filters

3

Zending en levering goed maar retour moet ik zelf betalen

Zending moet betaald worden en retour ook Vind ik niet goed …. Slecht zelfs

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Inge, Bedankt voor uw review. Bestellingen boven de 50,- euro bieden wij aan met gratis verzending. Voor alles hieronder (in uw geval 12.50) rekenen wij 3.95 verzendkosten. Zoals u hopelijk zult begrijpen is het voor ons simpelweg niet haalbaar om alles gratis te versturen. Wanneer u ervoor kiest om uw bestelling te ruilen sturen wij u graag een gratis retourlabel toe. In alle andere gevallen zijn de retourkosten voor uzelf. Zoals u ook hopelijk zult begrijpen is het voor ons ook niet haalbaar om ook alle retouren op onze kosten te nemen, vandaar dat wij de gratis ruilservice aanbieden. Uiteraard kunt u wel altijd gratis retourneren in een van onze winkels. Met vriendelijke groeten, Mostert Juweliers Klantenservice

10

Prima

Mooie spullen en verzorgd verzonden

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte gouden oorstekers

Goede prijs/kwaliteit. Snelle service en verpakt in een echt juwelendoosje - oog voor detail. Zien er net zo uit als op de foto - al veel complimenten gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima voor elkaar

Goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Super!

Mooi verpakte oorbellen voor mijn dochter"s verjaardag. Ze is er blij mee! Werden snel verstuurd!

  • Aanbevelen? Ja
2

Niet eens 1 ster waard

Ik meld een klacht wordt helemaal niet op gereageerd, na twee keer reminder sturen eindelijk eens antwoord zonder excuses en/of ik foto's wil maken.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Marco, Bedankt voor uw review. U heeft gelijk dat mijn collega sneller op uw klacht had kunnen reageren. Normaliter reageren wij binnen 1 werkdag maar ik denk dat er hier door de drukte iets fout is gegaan. Mijn excuses hiervoor. Wij hebben u ter compensatie een retourlabel toegezonden voor de ketting. Echter uit uw foto's kan ik niet goed opmaken wat er niet goed is aan de ketting. Zoals mijn collega ook al heeft aangegeven is een parel een natuurproduct. Deze is nooit 100% symmetrisch (tenzij u kiest voor een imitatieparel). Wij zien uw retour graag tegemoet. Met vriendelijke groeten, Mostert Juweliers Klantenservice

6

1 ketting geleverd, andere was al verkocht

1 ketting geleverd, andere was blijkbaar al verkocht maar niet bijgehouden in het systeem

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Mara, Bedankt voor uw review. Helaas kan het soms zo zijn dat een sieraad beperkt voorradig is en net in een winkel verkocht is op het moment dat er ook een webshopaankoop wordt gedaan. Hierdoor kan het zo zijn dat een artikel toch niet op voorraad blijkt te zijn. Helaas was dit in uw geval zo. Vaak is het sieraad dan wel later weer te leveren als deze weer op voorraad komt. Wij kunnen u hiervan op de hoogte houden indien gewenst. Uiteraard werken wij eraan om dit te verbeteren. Mijn excuses voor het ongemak en veel plezier gewenst van uw aankoop! Met vriendelijke groeten, Mostert Juweliers Klantenservice

8

goed

Dit artikel is goed vergeleken bij mijn vorige aankoop Ben er tevreden mee

  • Aanbevelen? Ja
8

Mooie goudkleurige ketting met fijne pareltjes en bolletjes gelijk verdeeld!

Een fijne ketting met kleine pareltjes met tussenpauze. Daartussen zitten ook nog kleine goudkleurige effen bolletjes. Ik had iets fijn nodig voor op de trouw van de oudste dochter, wat bij mijn jurk paste. het mocht niet te opvallend of teveel zijn. De kinderen vonden dat mijn jurk op zich al voldoende druk was. Maar ik ben gek op juweeltjes en deze fijne ketting ging prima bij de zachte roze tinten van in het kleed.

  • Aanbevelen? Ja
5

Voorraad op website klopt niet

Jammer dat niet alles op de website er is. Had in 3 bestellingen dingen die er niet waren. Het is wel netjes opgelost en ik werd heel vriendelijk te woord gestaan.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Karin De Grijs, Bedankt voor uw review. Ik zie dat u een aantal armbanden besteld heeft waarvan wij uiteindelijk niet meer van alles de juiste maat hadden. Wij hebben toen met u contact opgenomen en u in overleg een andere maat toegestuurd. Uiteraard moet de voorraad goed geregeld worden. Wij werken momenteel aan een oplossing om de voorraad beter bij te kunnen houden. Wij verwachten dit op korte termijn te kunnen implementeren. Bij veel artikelen wordt de voorraad gelukkig al goed bijgehouden. Het is dus nog slechts bij een deel van onze artikelen het geval dat de voorraad soms niet klopt. Wij wensen u veel plezier van uw sieraden! Met vriendelijke groeten, Mostert Juweliers Klantenservice

10

Geweldig

Top service

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service sieraden zoals omschreven

Super fijne communicatie, sieraden uitstekend. Bij levering moet je aan de deur ondertekenen voor ontvangst zoals in mail beschreven alleen dit is niet gebeurd was door post.nl bezorger zelf ondertekend en gewoon in de brievenbus gedeponeerd...dit is vervelend stel ik heb het niet ontvangen/gekregen dan heb ik geen bewijs en het gaat toch om hoge bedragen sieraden.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Sandy, Bedankt voor uw review. Wij versturen al onze sieraden aangetekend. De bezorger had in deze tijden van Corona moeten aanbellen en u om de laatste 3 cijfers van uw ID-kaart of paspoort moeten vragen. Dan had hij zelf moeten tekenen. Mijn excuses dat dit niet gebeurd is, wij zullen dit doorgeven. Gelukkig kunnen wij het wel altijd via een onderzoek achterhalen mocht er wel iets misgaan. Veel plezier gewenst van uw aankoop! Met vriendelijke groeten, Mostert Juweliers Klantenservice

8

snelle levering

snelle service

  • Aanbevelen? Ja
10

Zo'n soort klantvriendelijkheid zie je nergens anders

Ik had een erg leuke armband besteld via de site, maar kreeg helaas hierna een mailtje dat deze niet meer op voorraad was. Dit vond ik jammer, maar de werknemers deden er alles aan om mij te helpen en dat waardeerde ik heel erg. Ik ben nu erg blij met de armband die zij mij als tip gegeven hebben :) Dank jullie wel

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goede service!

Secure, snelle afhandeling van de verzending. Tevreden klant.

  • Aanbevelen? Ja
10

Hele goede service! Vooral de klantenservice!!

Hele goede service! Vooral de klantenservice!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima dienstverlening en product

Product (gouden ketting), precies zoals beschreven. Snelle levering in een degelijke verpakking. Prima koopervaring.

  • Aanbevelen? Ja
9

Mooie ring, snelle levering!

Mooie ring, snelle levering. Het is een kado dus ik hoop dat hij pas maar anders heb ik nog ruim de tijd om te retourneren.

  • Aanbevelen? Ja
7

Ik had jullie een 10 willen geven echter.....

Ik vond mijn bestelde ketting ad 159 euro in de brievenbus. Ik had gedacht dat ik voor het pakketje zou moeten tekenen voor ontvangst. Dat is het enige min puntje. Verder dik tevreden!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Corry Wissink, Bedankt voor uw review. Het klopt dat onze pakketten een handtekening voor ontvangst vereisen. Echter in verband met Corona gaat dit nu op een iets andere manier. De bezorger hoort aan te bellen en u om de laatste 3 cijfers van uw paspoort of ID-kaart te vragen. Daarna tekent hij of zij zelf. Onze excuses dat dit hier niets is gebeurd. We zullen dit aan PostNL doorgeven. Met vriendelijke groeten, Mostert Juweliers Klantenservice

8

Goede snelle levering!

Goede snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Helemaal geweldig

goede service

  • Aanbevelen? Ja
8

Op tijd en mooi verpakt

Goede service mooi verpakt

  • Aanbevelen? Ja
9

gemakkelijk bestellen en kiezen

zilveren ketting besteld, snelle betaling en levering.

  • Aanbevelen? Ja
7

Super snelle levering, prachtig verpakt

Voor al uw sieraden moet je gewoon naar Mostert Juweliers gaan.

  • Aanbevelen? Ja
9

Erg tevreden

Snel geleverd en prachtig ingepakt. Zeker voor herhaling vatbaar

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd