Armband besteld. Snel geleverd. Retourneren ook geen probleem. Vlotte afhandeling.

snelle service

netjes en veilig ingepakt

Wij hebben een naam ketting besteld voor onze dochter. Hij was er heel snel en super mooi

Snelle bezorging en kwaliteit

Mooie gouden oorbellen en zilveren collier gekocht via de webshop. De snelle en correcte levering maakt het af.

Levering geweldig en dubbele betaling gauw terug

Unieke hanger

Snelle levering van unieke hanger die we nergens anders konden vinden. Goed en snel contact klantenservice

Snel geleverd, goede kwaliteit

Denkt met je mee en komt dan met een prachtig aanbod.

Snelle levering keurig verzorgt

Zeer correct

Ik weet nog niet wat ik voor beoordeling moet geven het is een cadeau dat ik zaterdag pas geef

Bestelling en levering ging prima, als u mij deze vragen volgende week weer opnieuw stel dan kan ik een correct antwoord geven

Goede communicatie, snelle bezorging

Goede informatie per mail, gekozen hanger was niet op voorraad en alternatief moest nabesteld worden maar werd door snelle bezorging van pakketje nog op tijd voor verjaardag bezorgd en was mooi verpakt, waarvoor dank.

Prima levering

Snel geleverd. Mooi als cadeau verpakt

Super service !!

Mijn oorbellen waren niet meer voorradig, kreeg daar keurig een mail er over .... ik mocht er op wachten tot ze weer op voorraad waren, mocht andere bestellen of het aankoop bedrag retour. Andere besteld die er binnen 2 dagen waren !! Erg blij mee !!

Mooie armband en supersnel geleverc

Levering 's avonds door koeriersbedrijf tot op de minuut nauwkeurig. Mooi ingepakt in bewaardoosje met strik

Snelle reactie, laten van te voren een voorbeeld zien en snelle levering:) i love it!

Buitengewoon uitstekende ervaring over locatie Dordrecht

Vele malen geweest. Voor zowel kleine als grote aankopen en reparaties. Ook online met regelmaat besteld. Altijd top service en zeer vriendelijke en professionele omgang met de klant. Zouden zo maar een 10 willen geven, maar er moet altijd ruimte blijven voor ontwikkeling 😉!

Mooie bedel snel ontvangen

Snelle service en nette prijzen

Ik heb de armband in het weekend besteld en maandag idms deze gelijk verstuurd. Kwam de volgende dag ook binnen. Juwelier Mostert handelt snel. Ik heb geen ervaringen after sales. Product is goed en bevalt prima

Teleur gesteld

Had oorbelletjes voor mijn kleindochter voor haar verjaardag EXTRA STEVIGE SLUITING na 1 dag al een oorbel kwijt

Beste E.F. Jansen, Bedankt voor uw review. Dat is spijtig om te horen. Helaas hebben wij hier nog niet eerder iets van u over gehoord. Wanneer er iets kapot is, kunt u altijd eerst contact met ons opnemen. Dan proberen wij naar een oplossing te zoeken. Inmiddels heb ik u een mail gestuurd. Alvast bedankt voor uw reactie hierop. Met vriendelijke groeten, Mostert Juweliers Klantenservice Toevoeging: Inmiddels hebben wij contact met u gehad en is uw klacht opgelost.

Snelle levering precies voor de feestdagen

Snelle levering precies voor de feestdagen

Slecht

Een artikel stond voor een aannemelijke prijs in de vitrine van 39 euro. echter bij afrekenen en na netjes inpakken door verkoopster werd er een hogere prijs gevraagd . Bij scannen kwam deze prijs naar boven (59 euro) de manager weigerde voor de prijs te verkopen waarvoor het aangeboden werd Wilde wel tegemoet komen met een korting van 10 euro. Wettelijk is de winkelier verplicht te verkopen tegen de prijs de aangegeven is mits aannemelijk. in dit geval was dit zeker zo soortgelijke artikelen uit het assortiment voor dezelfde prijzen aangeboden werden. Uiteindelijk uit principe niet overgegaan tot koop en boos weggegaan.

Beste Robin, Bedankt voor uw review. Het klopt dat er op de standaard een prijsje van 39 euro stond. Helaas hingen aan deze standaard eerst meerdere sieraden, en is de winkel vergeten dit prijsje weg te halen. Hier zal in het vervolg beter op gelet worden. Aan het kaartje op het sieraad zelf stond echter wel duidelijk 59 euro aangegeven, en zo staat het sieraad ook in diverse folders. Vandaar dat wij de prijs van 59 euro wel degelijk als aannemelijk beschouwen. Wij hebben u geprobeerd tegemoet te komen met een korting van 10 euro. Het spijt ons dat u deze niet wilde aannemen. Helaas kunnen wij met het risico op verlies de prijs echt niet verder verlagen en kunnen wij hierin verder niets meer voor u betekenen. Met vriendelijke groeten, Mostert Juweliers Klantenservice

Prima site en vlotte, nette levering

Twee kleine oorbellen, mooi verpakt. Tekenen voor ontvangst, voor mij prima, maar de bezorger snapte niet dat hij het niet zo door de brievenbus mocht gooien ☺️.

Een prachtige hanger voor aan mijn armband, heel mooi gegraveerd. En netjes ingepakt. Snelle service, ondanks de feestdagen, Ik ben er super blij mee!!

levering goed, cadeau verpakking slecht

De levering was goed, maar als je een cadeauverpakking besteld voor € 3,50, dan verwacht je ook een mooi ingepakt sierraad met een strikje erom, zeker in de kerstperiode. In plaats daarvan zat het sieraad in een standaard doosje met de naam Mosterd erop. Dat was een grote tegenvaller.

Beste Eric, Inmiddels hebben wij met u contact gehad en blijkt dat de cadeauverpakking miste. Normaal bestaan onze cadeauverpakkingen namelijk wel altijd uit een strik en cadeaupapier. U heeft enkel een doosje ontvangen. Inmiddels hebben wij dan ook uw geld voor de cadeauverpakking teruggestort. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Mostert Juweliers Klantenservice