Geweldige sieraden en service!

Ik heb twee keer oorbellen geruild omdat ze toch niet zo goed bij mij stonden. Dat was geen probleem, ik mocht zelfs de kortingscode elke keer weer gebruiken. De hanger die ik vervolgens heb besteld is echt schitterend. Top ervaring!

Eigentijdse sieraden voor een scherpe prijs

Leuke oorbelletjes gekocht die snel werden geleverd in een mooie geschenkverpakking.

Snelle levering en goede service

Zeer goed en betrouwbaar

Mooie sieraden, prima geprijsd en altijd tijdige levering in mooie verpakking. Zeer tevreden!

Goed product en vlot geleverd.

Een goed product en ook mooi als kado ingepakt (was een keuze).

Zeer behulpzaam

Goed verpakt....netjes aan de telefoon....etc

Uitstekend.

Netjes en verzorgd

Gouden Hanger laten maken voor mijn vrouw. Haar hondje erin laten graveren die in 2021 is overleden. Een mooi stukje kunstwerk en zo heeft ze hem toch elke dag bij zich. In cadeauverpakking laten leveren, netjes en verzorgd aangekomen. Hartelijk dank

Goede levering en service

Netjes verpakt en snel geleverd

Het is zit leuk verpakt

Friendly, quick and professional

My experience with Moster jewellers was very good. I visited one of their shops and the advice that I got was professional and friendly. Then I ordered my products through internet because this would lead to a faster delivery. And so happened. Within 2 days I received my products, nicely packed. After sales service was also very good. So, if you wish to purchase you jewelry in a professional and reliable way, Mostert is the place to go!

FANTASTISCH

Prachtige oorhangers met een zeer mooie afwerking

Groot assortiment

Veel keuze en goede communicatie via e-mail.

snel verzending!

duidelijk prijs

Snelle verzending Ruime keuze

Snelle levering en mooie sieraden. Bestel er vanaf nu vaker mijn sieraden. Prijs/kwaliteit is super.

Vlotte afhandeling te kleine armband

Bij de levering van een zilveren schakelarmband bleek deze te kort voor mijn pols. Binnen 3 dagen is de omwisseling voor elkaar gekomen. Zeer eenvoudige afhandeling en geen extra portikosten. Mooie verpakking zou igv een cadeau heel goed overkomen.

Heel goed om bij Mostert te kopen

Hele mooie oorstekers voor mijn vrouw gekocht en heel blij mee

Fijne site en levering

Duidelijk website en snelle levering. Heel leuk verpakt ook. Aanrader.

Leuke zaak

Mooie sieraad en zeer snelle levering

Overzichtelijk, duidelijk, vriendelijk, goede kwaliteit

Snelle en goede service. Heel mooi netjes ingepakt!

To de volgende bestelling.

Goede service, snelle levering, dik tevreden

Ik had een vraag over een product, mijn vraag werd snel en correct beantwoord, daarna de bestelling gedaan, deze kwam 2 dagen later , netjes verpakt. Ik ben erg tevreden ♡

Prima ervaring, netjes,geen overbodige emails.