Alles feilloos, zeer aangename ervaring.

Makkelijk bestelproces. Kwam keurig op tijd aan en exact zoals geadverteerd en verwacht. Kende ze voorheen niet maar beveel ze zeker aan.

Precies wat je besteld heb en lekker snel

Afbeelding komt overeen met je bestelling.

Blij met service

Armbandje ging snel kapot. Dat is goed verholpen. Dank voor de service.

...

heel professioneel

snelle reactietijd op e-mailverzoeken, tijdige levering

Goede kwaliteit alleen jammer dat de ketting klein was.

Mooie kwaliteit, snelle levering

Snel geleverd in mooie verpakking. Product van mooie kwaliteit, zoals afgebeeld op website.

Prettig

Prettige ervaring, snelle verzending en netjes verpakt.

Uitgebreide collectie, en snelle levering.

Uitstekende communicatie en een snelle service. Ik ben zeer tevreden

Kan stukken beter

Beschrijving item (te) summier. Geen informatie of het op voorraad is. Mail dat het item verzonden is komt nadat ik het al via tnt post mocht ontvangen. Genoeg werk nog aan de winkel dunkt me.

Beste J vd Vondel, Bedankt voor uw review. Kunt u aangeven wat u precies te summier vond aan de beschrijving van het product? Voor zover ik kan zien is er voor het door u bestelde product niet veel meer productinformatie toe te voegen. U kunt hiervoor mailen naar info@mostert-juweliers.nl Alles wat wij op de website hebben, is over het algemeen op voorraad, tenzij anders vermeld. Mocht er onverhoopt nog geen voorraad-update gedaan zijn en iets is er niet, informeren wij hier altijd zo snel mogelijk over. De mail had u wel al eerder moeten krijgen, zo gaat dat normaal gesproken wel via ons automatische mailsysteem. Wellicht is hier eenmalig een technische hiccup geweest. Met vriendelijke groeten, Mostert Juweliers Klantenservice

Zeer tevreden.

Mijn bestelling voldoet geheel aan mijn verwachtingen, draag ze met veel plezier!

Snel in huis en mooie oorbellen

De oorbellen die ik voor mijn vriendin heb besteld werden de volgende dag al bezorgd. Ze waren mooi ingepakt dus ook dat hebben ze bij Mostert goed op orde

Het geleverde product kwam overeen met wat ik n.a.v. de website informatie had verwacht en werd snel geleverd.

Op tijd ontvangen

Mijn aankoop werd op de aangegeven tijd bezorgd. Keurig netjes verpakt.

Top service en snelle levering

Mijn bestelling is snel geleverd, mooi verpakt en het product voldoet aan alle verwachtingen.

Een snelle een mooie levering!

Ben blij met de manier waarop mijn spulletjes zo snel en netjes verzonden zijn! Heb er veel plezier van...

Slecht

Heb een mail gestuurd dat ik niet tevreden ben over mijn aankoop. Slechte kwaliteit van de oorbellen, zeer goedkoop. Krijg geen reactie op mijn mail, vind dat dat toch het minste is wat je kunt doen.

Beste meneer/mevrouw, Inmiddels heb ik dit even uitgezocht. Wij hebben op 3 september op uw bericht gereageerd. Ik zie inmiddels echter dat het bericht als "niet bezorgd" staat. U heeft een ander e-mailadres in het klantenservice-formulier ingevuld dan het e-mailadres bij uw bestelling en bij deze review. Ik heb u de mail nogmaals doorgestuurd naar het e-mailadres dat u in de bestelling en in dit reviewformulier heeft opgegeven. Met vriendelijke groeten, Mostert Juweliers Klantenservice

Snelle levering goede kwaliteit

armbanden besteld zijn zoals ze op de site staan

Supersnel geleverd in mooie cadeauverpakking

Oorbellen ontvangen in mooie cadeauverpakking. Kwamen geheel overeen met foto in webwinkel. Voldoet geheel aan de verwachting en binnen 1 dag geleverd!

Het bestelde product snel geleverd. Is gelijk de afbeelding op de website. Niets dan lof.

Superservice en mooie producten

Ik bestelde een aantal Smileys hangers, deze moesten nog gemaakt worden , maar werden supersnel geleverd en zijn prachtig, de mensen die ik er blij mee ga maken zullen er zeker ook van gaan genieten.

Keurig op tijd geleverd!

Kinder ring besteld snelle levering goed op de hoogte gehouden wanneer het geleverd word! Ruime keuze en goede kwaliteit ! Heel tevreden!! Top!!