uitstekend

Ik had een ketting besteld, maar 8 mm bleek echt een veel te grote schakel te zijn. Kosteloos kunnen retourneren en goed afgehandeld. Gele goede service!!

Kwaliteit met uitstekende service

Prachtige oorbellen gekocht, snelle levering. Wilde een paar ruilen en dat proces ging vlot en netjes. Vriendelijk en correct. Snelle reacties op mijn mails. Heldere uitleg.

Ik had een armband besteld via website. Bleek helaas uitverkocht. Kreeg een mail met een alternatief. Die besteld, op tijd geleverd! Email contact was erg snel. Prima geholpen!

Snel verzonden

Snel verzonden. Goed en snel contact bij vragen. Goed en mooi verpakt.

Mooi

De oorringetjes waren zo mooi verpakt alsof ik ze in de zaak kocht, echt een kadootje

Fantastische snelle levering en service !

Zéér behulpzaam en vriendelijke mails

Snel geleverd en heel blij met de oorbellen

Snelle levering goede kwaliteit.

Snelle en veilige levering. Goed verpakt.

zeer snelle levering

prima , zeer snelle levering.

Snel verzonden, mooi verpakt en goed product!

Aanrader

Steentje was uit hangertje. Contact opgenomen voor reparatie. Zonder enige moeite op gestuurd te n gerepareerd retour ontvangen zonder extra kosten! Dat noem ik nog eens service. Dank je wel.

Voor de verkoop van ringen is het misschien ook goed om een foto van de binnen kant te maken want, zoms zit je met die scherpe rantjes als de ring niet massief is. Voor de rest ben ik zeer tevreden!!

Mooie steen in de ring goed zilver verkleurt niet snel

Zie titel

Heel goed!

Ik heb mijn bestelling gedaan. Heel netjes verpakt en snel geleverd.

Snel geleverd, scherpe prijs

Na bestelling werd de bestelde ring snel geleverd. Omdat het een cadeautje betrof zou ik het niet redden om het binnen de termijn van 14 dagen terug te sturen indien nodig. Dat had ik overlegd met Mostert en de termijn werd daardoor een week verlengd. Dus super geregeld. De ring past en valt in de smaak dus hoeft gelukkig niet teruggestuurd te worden.

De bestelling is vlug en netjes afgehandeld.

Correct en netjes verpakt.

De verwachtingen werden helemaal ingelost. Bedankt!

heel overzichtelijke website, snelle levering, erg mooie verpakking. En het allerbelangrijkste: mooie sieraden.

Een winkel om bij terug te komen

Hoe moet de kadoverpakking wel niet zijn, wanneer de verpakking al zo prachtig en verzorgd is.

mooi en snel geleverd

wat ik had besteld was erg mooi en naar wens en zeer snel geleverd.

Prima ervaring

Meteen antwoord op een telefoon gesprek. Daarna alles prima afgehandeld

Proffesioneel

Goede kwaliteit en snelle levering. Sieraad mooi verpakt. Aanrader

Product is op tijd ontvangen. Wat betreft de kwaliteit van de product kan ik nog geen beoordeling geven nog te vroeg. Voor de rest prima ingepakt geen schade.

Prima service!

Ik heb mijn bestelling geretourneerd omdat deze niet naar wens was. De retour afhandeling was snel en professioneel.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.