Netjes en prima

Goed verzorgd pakje.

Goede verhouding prijs / artikel

Ik draag mijn ringen met veel plezier. Ze zijn prachtig

Snelle correcte levering. Prachtig produkt.

Ben goed tevreden

Van begin tot levering, alles prima

Alles perfect! Super mooi verpakt. Snel geleverd.

Prachtige zilvere armband. Mooi verpakt en snelle levering.

Ben blij met mijn aankoop

Ben heel blij met mijn aankoop, alles goed gegaan.

Goede service en duidelijk!

Ik werd snel op de hoogte gehouden dat mijn bestelling was opgenomen en verwerkt zou worden. Zo ook met het bezorgen. Zorgvuldig en mooi verpakt.

Te minuscuul

Ik heb nu voor de tweede keer oorbellen gekregen die niet of nauwelijks in de oren te doen zijn vanwege afmeting en sluiting. Je kunt op de afbeelding niet zien hoe onhandig en minuscuul ze zijn. Jammer maar ik zal geen oorbellen meer kopen bij uw bedrijf.

Beste Marian , Bedankt voor uw review. Ontzettend vervelend dat de bestelde oorbellen niet in de smaak vallen vanwege de afmetingen. De afmetingen vermelden wij altijd in de beschrijving of specificaties. Hierdoor kunt u een goede schatting maken hoe het sieraad in het echt eruit ziet. Wanneer u het sieraad ontvangen heeft en toch tegenvalt, kunt u de niet gepersonaliseerde sieraden binnen 14 dagen na ontvangst omruilen of retourneren voor geld terug. Indien u dit wenst, kunt u contact opnemen met onze klantenservice Mochten wij u verder van dienst kunnen zijn, vernemen wij het graag. Met vriendelijke groeten, Mostert Juweliers Klantenservice

Wacht op bestelling

Hoe zit het met mijn bestelling?

Beste Anna, Bedankt voor uw review. Wij hebben uw bestelling een dag na de besteldatum verzonden. Als het goed is heeft u hier een verzendbevestiging via de mail ontvangen. Ik zie dat uw bestelling bij een PostNL punt bezorgd is. Omdat de zending niet is afgehaald in de afgelopen week, wordt uw bestelling retour gezonden naar ons. Wanneer wij uw bestelling retour ontvangen hebben, zullen wij contact met u opnemen en kunnen wij de bestelling opnieuw naar u versturen. Met vriendelijke groeten, Mostert Juweliers Klantenservice

Zeer tevreden over mijn oorbellen

Zeer tevreden over de geleverde bestelling

Heel vriendelijk en goede service.

Heel vriendelijk en goede service.

Netjes op tijd binnen

Super mooi verpakt en mooie oorbellen

Zeer mooi juweel, zoals op de afbeelding.

Zeer mooi juweel, zoals op de afbeelding. Snelle levering. Kadoverpakking is geïntegreerd in bruine leveringsdoos. Dit zou misschien anders kunnen.

Super goed geholpen altijd vriendelijk

Leuke verpakking en zeer goed verzorgd

fantastische juwelier

prima communicatie met de klantenservice, snelle verzending en goede na service helaas door omstandigheden was de aankoop niet goed, maar nog nooit zulke goede vriendelijke klantenservice gehad trouwens de verpakking van de sieraden is al mooi maar de verzenddoos misschien nog wel mooier

Goed en vriendelijk advies

Na contact met klantenservice hele mooie gouden letter besteld voor mijn dochter die pas mama is geworden. Kadootje was heel mooi verpakt.

Alles is prima verlopen

Op tijd geleverd goed verpakt dus ik ben tevreden dank u

Super snel en goed

Mooie sieraden en voor ieder wat wils.

Goed verzorgd en goed afgeleverd.

super

zeker aan te bevelen bij familie en vrienden

Mooie spullen Snelle verzending

Netjes en betrouwbaar

Bestelling werd mooi verpakt geleverd. Voldeed aan mijn verwachting.

Snelle verzending en prachtige ring

Bedrijfsgegevens

Binnenban 19

3191 CA Hoogvliet

078-6172841

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.