snellevering

Snellelevering en goed klanservice prima

Ruimt keus en snelle levering

Ik heb prachtige diamanten oorstekers gekocht , ruime keus , scherpe prijzen en goed verpakt en snelle verzending

Prima sevice

Nadat een van mijn pas aangeschafte klapcreolen kapot was gegaan, is er na telefonisch overleg en retourneren ervan een prima oplossing gevonden, ik heb gewoon nieuwe gekregen. Een klein nadeel was wel de kosten van het retourneren met track en trace. (noodzakelijk omdat je anders niet zeker weet dat ze het ook echt retour krijgen.) Dat is best prijzig, nl de helft van de oorbellen die ik ook nog had besteld, maar die tegenvielen vwb de grootte. Die kostte €9.95. (reken maar uit !) Dus bestel niet iets als je niet zeker bent of je het wil houden en retour moet doen

Behulpzaam en snelle reactie bedankt er voor

Snelle en nette levering

Redelijk tevreden.

Jammer dat de webshop niet gelijk loopt met wat er nog op voorraad is. Twee keer een armbandje besteld en kreeg later een bericht dat het niet op voorraad meer was. Vind dit erg vervelend.

Zeer vriendelijk en klantgericht

Goed telefonisch bereikbaar en erg klantvriendelijk. Sieraden worden in een eenvoudig prachtig doosje geleverd en zijn heel mooi. Ik ben fan van Mostert. Worden jullie dat ook?

Fijne webshop, mooie producten!

Er zijn vele mooie producten in deze fijne en vooral ook overzichtelijke webshop te vinden. Erg blij met mijn mooie zilveren ketting van Ti Sento!

snelle en correcte levering

hele leuke oorbellen besteld voor mijn kleindochter. Super snel geleverd en van uitstekende kwaliteit!

snel en goed !!!?

Snel geleverd en goed en volgens productbeschrijving

Snelle levering, precies zoals verwacht

Mooi product, precies zoals verwacht. Snelle levering. Ben er erg blij mee!

Precies zoals op de foto

Helemaal blij met het armbandje en snelle levering

Zeker aan te raden!

Snelle bezorging en goede producten. Lang gezocht naar een betrouwbare online juwelier, maar dit is zeker een goede!

Fijne webwinkel.

Bestelling was netjes verpakt en snel verzonden. Leuk assortiment.

Snelle levering, ziet eruit zoals ik verwacht

Gemiddeld

Had 2 hangers besteld maar 1 bleek helemaal niet op voorraad te zijn. Heb daar ook geen bericht van gekregen. Nadat ik 2x belde werd dit verteld en hebben ze de andere hanger opgestuurd. Beetje apart wel maar uiteindelijk mijn hangertje ontvangen.

Beste C. Tiethoff, Bedankt voor uw review. Normaal mailen wij altijd (binnen 1 dag) wanneer wij iets onverhoopt niet op voorraad hebben. Vaak bieden wij dan ook een passend alternatief aan indien mogelijk. Ik weet niet precies wat hier allemaal fout is gegaan. In ieder geval mijn excuses voor het ongemak en fijn te horen dat u de voorradige hanger wel ontvangen heeft. Veel plezier ervan! Met vriendelijke groeten, Mostert Juweliers Klantenservice

Ik had een ketting besteld. Duidelijk site. Kon alles goed vinden en het bestel systeem wees zich vanzelf. Ketting was netjes binnen de aangegeven termijn binnen.

Ik ben super blij met met mijn mooie glanzende oorbellen van Mostert Juweliers !!!

Ik heb een geweldige ervaring om mijn mooie glanzende oorbellen te mogen hebben van Mostert Juweliers. Ik draag mijn oorbellen elke dag vol trots.

Prachtig juweel

Fantastische kwaliteit, erg mooi, snelle correcte verzending!

Snelle, goede service!

Snel geleverd en mooi in gepakt ga zo door dikke 10

Voldoende

Ik heb nog een idee voor de retour zendingen De klant moet zelf de retour kosten betalen maar het lijkt mij een beter idee om dat van het retour bedrag af te houden Daar een retour pakket via jullie track en trace goedkoper is

Klant vriendelijk

Heb mooie armband en ketting gekocht. Ging gemakkelijk met internet. De ketting was uit verkocht, daar werd ik op een goede manier op gewezen. Gelijk kon ik kiezen uit anderen. Ben goed geholpen, en het is mooi en goed verzorgd, en ik werd goed op de hoogte gehouden. Mocht ik weer wat nodig willen , zal ik toch op jullie site kijken. Met vriendelijke groet.

Precies wat ik zocht en in een heel leuk doosje!

Ze was de ring kwijt en ze wilde dezelfde dag was deze en hij kwam in een super leuk konijnen doosje. Ze was helemaal blij!