Duidelijke site en afhandeling.

Duidelijke site en snelle zorgvuldige afhandeling. Blij met mijn sieraad!

Het pakje voelt als een cadeautje.

Prachtige verpakking maar in deze tijd ook mss onnodig. Een best grote doos met zwart met prachtige gouden letters voor een klein doosje met prachtige oorbellen. Dus het voelt een beetje dubbel.

Zeer snelle en keurige aflevering

Mijn bestelling is snel en zeer correct verzorgd en ook nog in een mooie verpakking. Top!

Zo als geschreven alles zeer goed en ziet er perfect uit

Mooi kettinkje, service en kwaliteit minder

Ik kocht online een zilveren kettinkje bij Mostert Juweliers. Nooit een bevestiging van mijn bestelling ontvangen in de mail en ook geen reactie op mijn navraag hierover. Kettinkje wel snel ontvangen gelukkig. Ik was er erg blij mee, maar helaas is het na een paar dagen dragen al stuk gegaan.

Kettinkje en oorknopjes besteld. Erg mooi en verzorgd verpakt. Snel geleverd. Blij mee.

Fijne en goede service

Snel geleverd en goede communicatie

Goede webshop, veel keus, mooie sieraden

Aankoop oorringen: goede communicatie, snel geleverd en heel mooi verpakt aangeboden. Oorringen voldoen aan verwachting, zeer tevreden.

Snel geleverd, goed opvolgbaar en zo mooi in ingepakt. Helemaal blij mee

Prachtige sieraden en een mooie webshop.

We hebben er al verschillende aankopen gedaan langs de webshop, en een zeer goede service, en snelle levering. Een aanrader om online te kopen.

Uitstekende service, groot assortiment, snelle verzending, helaas laat post.nl mijn ontvangen pakket 5dagen in sorteer centrum liggen. Kwam dus als kado veel te laat. Maar dat is niet Mostert's schuld. Die hebben het keurig verzorgd.

Super mooie verpakking

Snelle levering, luxueus verpakt. Echt een kadootje

Doen alles wat ze beloven

Mooie produkten

Mooi product. Zeer tevreden

Mooi product. Zeer tevreden

Mooie Parels

Sneller service prima klantenservice tevreden klant

Fijne winkel en doet wat beloofd

Eerder kocht ik hier al. Ook nu weer op gestelde vragen in korte termijn keurig en inhoudelijk antwoord. Van bestellen tm bezorgen gaat alles keurig.

Prachtig sieraad

Geleverde sieraad is precies wat ik wilde hebben. Geleverd in een mooie verpakking. Top.!

Goede en vertrouwde service, ook telefonisch

Goede ervaring

Heel veel keuze, en keurig verzorgd snel geleverd.

De keuze is groot, en alles wordt netjes en snel geleverd.

Mijn aankoop is prachtig En keurig op tijd geleverd! Een aanrader!

snelle en goede levering

Juiste prijs kwaliteit verhouding

Uitstekend!

Prima werkende website. Mooie, betaalbare sieraden en zeer snelle levering!

Snelle levering,mooi verpakt.

Goede service en goede kwaliteit

Voor deze prijs een mooie gouden ketting

Snelle levering. Zeer tevreten.

Website kan duidelijker. Fotos wat groter zou fijn zijn, vooral wat de kettingen betreft.

Binnenban 19

3191 CA Hoogvliet