Goed!

Duidelijke site, goede prijs, snelle en veilige aflevering

Ik ontving de oorbellen in een perfecte staat. De doos waarin de oorbellen verpakt waren, zag er erg chique uit! Dit geeft een originele uitstraling en is zeer bijzonder. Bedankt voor de goede service!

Precies wat ik zocht

Ik was op zoek naar hangende oorbellen. Dus ik juweliers bij mij in de buurt bezocht maar ze waren duur en niet helemaal wat ik zocht. Dus ik voerde druppelvorm oorbellen in en daar zag ik jullie oorbellen. Eerst twijfelde ik om ze met de post te laten komen. Maar op jullie site zag ik dat ze onopvallend werden verpakt. Toen heb ik ze gelijk besteld. En ze werden super snel bezorgd en in een verpakking waarvan je niet denkt dat komt van een juwelier. Echt super tevreden

Ik heb een zilveren ketting met hartje besteld en ben heel blij met mijn aankoop. Het voldoet helemaal aan mijn wensen. Het pakje werd snel geleverd en mijn ketting zat in een mooi doosje.

Vlotte en nette verzending

Snelle levering. En super leuk verpakt

Goede service. Mooi product.

Goed verzorgd. Snel ontvangen.

Mooi enkel bandje

Prima product en optijd geleverd

Goed verzorgd

Oorbel snel gerepareerd

Mijn dochter was zo blij met haar parelknopjes, dat ze geen andere oorbellen meer droeg. Na een half jaar liet de parel van een oorbel helaas los. Slechts 1 telefoontje was nodig, ik kon de oorbel terugsturen en deze werd snel en kosteloos gerepareerd. Fijne service!

Mooi product, snelle levering

Oorringen voor mijn dochter besteld, volgende dag al in huis. Ziet er prachtig uit! Bedankt.

Netjes en goed.

Alles goed en snel.

Hele hele goede service en denkt mee met kliënt. Ik ben uiterst tevreden en erg blij met ring en oorbellen

Goede, snelle levering

De bestelling kwam vlot in een stevige doos. Het cadeau was feestelijk ingepakt. De sieraden staan duidelijk op de foto, je kunt goed zien wat je krijgt.

Top service!

Een half jaar geleden een armbandje gekocht en ik wist dat er ook een bijpassende ketting was. Helaas stond deze niet meer online. Binnen een dag een reactie dat deze nog wel te leveren was en niet snel daarna een link gekregen om te bestellen. Helemaal top qua service

Kwaliteit en snel in levering.

Assortiment goed

Helemaal top!

Snelle levering, supermooi verpakt en de kwaliteit va de sieraden is wat ik er van verwacht had.

Exclusief

De sieraden die ik had besteld was niet alleen mooi, maar ook de verpakking die als een cadeau was verpakt. Heel sjiek.

Het gaat wel

Ik heb liever een retour label standaard in de doos .

Super blij!

Snelle afhandeling

Goed en vrij snelle verzending.

Goed en vrij snelle verzending

Heel mooi verpakt ....

Snel geleverd en mooie oorbellen

slecht

polsbandjes zijn voor mijn baby zusje VEEL TE KLEIN KLYN, KLIJN MAAT BABY

Beste Ben, Bedankt voor uw review. Ontzettend jammer dat u niet tevreden bent met uw bestelling. Indien u niet tevreden bent, kunt u contact met de klantenservice opnemen. Echter zie ik dat u dit niet gedaan heeft. Hierdoor hebben wij u niet kunnen helpen. Indien u dit nog wenst, kunt u een mail sturen naar info@mostert-juweliers.nl. Met vriendelijke groeten, Mostert Juweliers Klantenservice.