Fijne site en levering

Duidelijk website en snelle levering. Heel leuk verpakt ook. Aanrader.

Leuke zaak

Mooie sieraad en zeer snelle levering

Overzichtelijk, duidelijk, vriendelijk, goede kwaliteit

Snelle en goede service. Heel mooi netjes ingepakt!

To de volgende bestelling.

Goede service, snelle levering, dik tevreden

Ik had een vraag over een product, mijn vraag werd snel en correct beantwoord, daarna de bestelling gedaan, deze kwam 2 dagen later , netjes verpakt. Ik ben erg tevreden ♡

Prima ervaring, netjes,geen overbodige emails.

Hele fijne service, zowel online als in de fysieke winkel

Diverse online besteld, ketting, oorbellen, ring en in de winkel in Dordrecht geweest. Hartstikke fijn en snel geholpen!

Snelle levering mooie sieraden. Service ook heel goed

Mooie juwelen , goed geprijsd

De juwelen zijn mooi , goed geprijsd en op de website goed getoond op het oor , arm hals , je kunt dan een inschatting maken van de lengte en grote .

Degelijk ingepakt

Na de bestelling duurde het enkele dagen voordat ik een nieuw bericht kreeg. Dat gaf enige onzekerheid mbt de status van verzending.

Beste E, Bedankt voor uw review. Nadat u een bestelling bij ons geplaatst heeft, ontvangt u een bestelbevestiging via de mail. In deze mail staat de verwachte levertijd vermeldt, zodat u hiervan op de hoogte bent. Ik zie dat wij uw bestelling 2 dagen na de besteldatum hebben verstuurd. Zodra de bestelling verzonden is, ontvangt u een verzendbevestiging met een track-en-trace-code. hierdoor blijft u op de hoogte van de bezorging. Wij hopen dat de bestelling naar wens is en wensen u veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groeten, Mostert Juweliers klantenservice

Wauw!

Alleen een klein zilveren hangertje besteld. Het hangertje is prachtig, maar de verpakking misschien nog wel mooier! Wauw!! Een feestje om open te maken/uit te pakken.

Zeer goede service

Zeer goede service

snelle levering en mooi verpakt.

Uit het grote assortiment heb ik een mooie keuze kunnen maken. Deze besteld en de volgende dag kreeg ik al een update van verzending. Met 2 dagen had ik mijn pakketje binnen, goed stevig verpakt en bij het openen tot verassing ook nog eens zeer feestelijk ingepakt.

Alles klopt en de verpakking ziet er prachtig uit!

Alles klopt, informatie per mail, levertijd, hele mooie cadeau verpakking en prachtige ketting.

prettig en snel

Oorringen gekocht voor mijn vrouw. De beschrijving was redelijk goed en de bestelprocedure makkelijk. Hoewel ik het een gok vond om dit online te doen viel het me alles mee.

Uitstekend!

Op tijd bezorgd, goede service, en prachtig ingepakt.

Mooi verzorgde verpakking.

Nog maar 1 ervaring

Heel fijne en duidelijke site! Ik heb nog maar 1 keer besteld dus weinig ervaring. Toekomst gericht zal ik zet zeker nog eens gebruik van maken!

Zeer tevreden over de service

Ik kocht iets wat bij nader inzien niet aan m’n verwachtingen voldeed. Het retourproces verliep zakelijk, netjes en snel. Zoals het overal zou moeten zijn. Zeer tevreden over

Mooie sieraden, snelle levering, goede kwaliteit!

Heel mooi ingepakt en op tijd voor de verjaardag geleverd! Super blij mee

Erg servicegericht

Ik kocht een sieraad online. Ik werd goed geadviseerd, ondanks dat we telefonisch contact hadden. De communicatie was snel en behulpzaam.

Zeer uitgebreid assortiment

Zeer klantvriendelijk en snelle levering. Ik ben dit tevreden met mijn aankoop.