Niets dan lof

De hulp en ondersteuning van Mostert juweliers, met name van Belinda, waren perfect. Geen moeite teveel, vriendelijk en behulpzaam. Alles liep zoals we gehoopt hadden !!

Uitstekende service, snelle levering en nette communicatie

Ik heb zondagmiddag een setje oorbellen besteld en betaald. Meteen kreeg ik de bevestiging van de order en betaling in de mail binnen. En maandag direct gevolgd door de mail van de levering met een track en trace code. Dat is snel. Ook had ik nog een mailtje gestuurd aan het bedrijf over het feit dat je geen account meer kan aanmaken en ook die werd snel en netjes beantwoord op maandag al. De oorbellen waren ook 100% goed en mijn vrouw was er dan ook erg blij mee.

Prettige winkelervaring. Goede site

Ik had een ring besteld voor mijn vriend, we hadden zelf de maat opgemeten (die erg groot was) mostert juweliers kon de ring helemaal groter maken en graveren. Hier zijn heel wat mailtjes voor heen en weer gegaan. De klantenservice is super!

Mooi sieraad.

Fijne site. Het werd alleen niet geleverd ondanks betaald te hebben. Één berichtje naar de klantenservice en binnen twee dagen had ik het binnen. Dat was dan wel weer top!

Netjes verpakt en vlot bezorgd. Overzichtelijke website.

snelle levering. Mooie sierraad netjes verpakt.

Is goed aangekomen.

Heb nog geen ervaring. Hoop dat ik geen gebruik hoef te maken van de garantie, dan hebben ze een goed product geleverd.

Ik heb oorbellen besteld en ze kwamen al heel snel binnen. Ze zijn net zo leuk als op de side en ik ben er heel erg blij mee, ik ga zeker nog wel eens wat bestellen.

Goede snelle levering.

voor de eerste keer iets besteld. Levering snel, mooi verpakt. En artikel naar wens

Goede emailcontact.

Prettig en gelukkig kwam het op tijd binnen.

Snel en mooi.

Snel gekomen, mooi en fijn oorbellen. EEn tegenvaller: Een balletje op die avond gevallen, gelukkig gauw gevonden en teruggezet.

Mooie sieraden en goede communicatie

Reageert snel op vragen. Komt beloften na. Ik heb online sieraad besteld. Netjes en op tijd verzonden.

Altijd mooie sieraden, en originele vormgeving. Ik ben dol op de sieraden met "balkjes" bezet met zirkonia's! (ketting, armbanden).

Snelle levering, goede service en mooi product

Sterrenbedel besteld, na e-mail met klantenservice ook naam erin kunnen laten graveren. Goede service en snel geleverd. Mooi eindresultaat!

Heel erg mooie hanger

De wolven hanger die ik heb bestelt, is in het echt heel erg mooi en draag het vol trots Echt heel blij mee

Zeer vlug bestelling gekregen. De foto heeft niet bedrogen!

De oorbellen zijn prachtig! Ook niet duur en de bestelling zeer snel ter plaatse.

Snel, goede kwaliteit en klantvriendelijk

De oorbellen kwamen snel aan Kwaliteit is goed en ze irriteren ook niet Goed materiaal Is klantvriendelijk

Goede juwelier, mooie duidelijke webshop. Snelle verzending. 1 minpunt. Je kan geen datum selecteren voor levering. Zo wilde ik voor mijn vriendin op haar verjaardag de armband laten bezorgen, maar deze kwam 3 dagen te vroeg. Ook via de e-mail geen antwoord gekregen of ik het cadeau op een bepaalde dag kan laten bezorgen. Verder zeker een aanrader qua juwelier.

Beste Daan, Bedankt voor uw review. Het is inderdaad helaas nog niet mogelijk om zelf een datum aan te geven. Wel willen wij dit gaan implementeren. Wij hebben wel op uw e-mail gereageerd, op dezelfde dag van uw bericht. Wij reageren altijd op alle e-mails. Wellicht dat dit in uw spambox terecht is gekomen? Helaas komt dit nog weleens voor. Met vriendelijke groeten, Mostert Juweliers Klantenservice

goede ervaring

Mooie armband! Goed verzorgd en snel geleverd.

Prijs-kwaliteit is prima. Afspraken worden nagekomen. Vlotte aflevering.

Mooie ring

Mooi product en snelle levering

Geweldig, snelle goede service

Heel plezierig contact gehad. Een super snelle levering. Snelle reacties gehad; kwaliteit en service uitermate tevreden.

Mooie armband, snelle levering

Mooie gouden armband, in een mooi doosje, snelle levering alleen heeft de postbode het in de brievenbus gedaan ipv persoonlijk afgegeven wat wel even wat stress opleverde omdat het online als bezorgt stond. Misschien een Covid-19 issue maar heeft dus niets met de juwelier zelf te maken.

Prima levering, mooi verpakt in een doosje waarin het goed tot zijn recht kwam.