zwaar teleurstellend en niet klantgericht

Op mijn herhaald verzoek wordt nog steeds geen inzicht verschaft in mijn pensioen. Dit pensioen is a.g.v. echtscheiding januari 2019 [in gemeenschap van goederen getrouwd geweest] voor 50% aan elk van de voormalige partners toebedeeld. Dit is ook expliciet vastgelegd in het bekrachtigde convenant.

vriendelijk en snel

Vriendelijk en snel

Reeds klacht eerder doorgegeven, niets aan gedaan

Dames aan telefoon zeer vriendelijk, alleen de computerexperts werken niet zo goed. Kan nu na maanden nog steeds niet mijn dossiers inzien

Contactpersoon is helemaal OK, afhandeling van mij IT-probleem is niet OK.

Ik krijg de melding "onbekende fout" als ik de mijn polis online wil bekijken. Dit probleem was nooit eerder opgetreden. De suggesties die ik krijg gaan over mijn browser en cookies....ipv dat de grondoorzaak wordt uitgezocht en wat de onbekende fout werkelijk veroorzaakt. Bij een follow-up contact kwam ik er achter dat de IT afdeling blijkbaar gezegd heeft dat de fout niet te reproduceren is...nou hier well.ik kan nog steeds niet bij mijn polis en dat een paar dagen voordat mijn pensioen ingaat. Het zou de IT afdeling professioneel sieren als met mij contact gezocht werd, zodat ik het probleem thuis kan reproduceren en zij mee kunnen kijken in de Zwitserleven-IT-systemen wat er fout gaat. De klantvriendelijkheid vd contact persoon is helemaal OK, maar is blijkbaar "gebonden" aan de werkwijze vd IT-afdeling.

Ver onder de maat voor een Zwitserlevengevoel

Inlog pensioendesk werkte niet goed via uw website. Vervolgens een mail gestuurd. Mail is op tijd en goed verwerkt door het eerste contact, daarna is de bevestiging doorgestuurd naar de afdeling waar de pensioenverzekering wordt beheerd. Geen enkel bericht gehad van hen tot nu toe, 5 dagen later. Wel dan weer een automatisch gegenereerde mail dat ik mijn pensioen moet regelen. Er gebeurt dus kennelijk weinig tot niets in deze coronatijd bij uw medewerkers thuis.

Snel en duidelijk

Ik snapte niet wat er op de brief stond die ik heb ontvangen dus dat werd me haarfijn uitgelegd.

Nvt

gesprek was btje technisch. Bel ander keer voor simpele uitleg

telefonische vraag tot op heden nog geen reactie via e-mail.

geen reactie op telefonische vraag over mutatieoverzicht pensioen i.v.m. vermelding:" geen partner".

Ik kreeg een duidelijk antwoord.

Ben uiterst tevreden, mijn vraag werd duidelijk beantwoord. Chapeau!

Mijn vraag duidelijk en direct beantwoord

Ik mocht een elektronisch document ontvangen waarop mijn persoonlijke gegevens niet helemaal correct overeen kwamen. Dat bleek (volgens de medewerkster) een bekend software probleem te zijn, waaraan gewerkt werd.

Altijd allesoptijd binnen

Goede begeleiding bij vragen

Perfecte snelle afwikkeling van mijn vraag

Perfecte snelle afwikkeling van mijn vraag

Na meerdere keren bellen goede uitleg gekregen

Door omstandigheden had ik de polis van mijn pensioen niet afgetekend . Toen ik na een paar maanden nog niets had gehoord heb ik contact gezocht . Heb toen een nieuwe offerte gekregen .

Direct en zakelijk

Zag tot mijn schrik dat ik 3 maanden geen partner pensioen heb ontvangen gezien “bewijs in leven zijn” is niet aangekomen in Amstelveen. Marijke Jansen gaf kort en zakelijk antwoord.

Kompetente medewerker

Zeer bemoeid mijn probleem op te lossen. Echt prettig

Ik ben keurig telefonisch geholpen en had binnen 3 dagen de gewenste papieren in huis.

Snelle antwoorden op mijn vragen. Hier kon ik mee verder.

Ik ga binnenkort met pensioen en had geen duidelijk overzicht. Na de uitleg van de medewerker had ik een duidelijk inzicht in de te ondernemen activiteiten en de te verwachten pensioenbetalingen.

Klantvriendelijk en snelle en goede afwerking

Plezierig telefonisch contact, waarna de zaak snel en goed is afgewerkt.

Positief

Zeer goed en duidelijk geholpen

hulp aan telefoon is goed

De hulp om er achter te komen waarom ik geen sms ontvang is getackeld, de goede 06 nummer staan nu in het systeem. Nu doet zich het probleem nog steed voor, ik ontvang geen code om verder te gaan en mijn beleggingsaanpassing vast te leggen. Meekijken via teamviewer mocht niet van de bedrijfspolitiek. Een ouderwetse pdf of invulformulier kent zwitserleven niet en accepteerd deze niet. Toch heb ik genoeg tegoed op mijn mobiel, en het nummer is zelfs bij overheid bekend. Waarom mag ik geen beleggingskeuze aanpassen? Heeft Zwitser de computerprogramma aangepast? zeg het maar. Ik ga screenschots maken van de verschillende beeldschermen, en in pdf vorm aandragen, het mag duidelijk zijn dat ik geen natuurlijk persoon ben maar een vertegenwoordiger daarvan.

Snel, deskundig en zeer vriendelijk geholpen!

Goede ervaring, zowel per email als telefonisch. Doorgaan zo !

Was goed

Man was erg duidelijk aan de tel nu afwachten op het opgelost word . De rest kan ik nog niet invullen is nog niet van toepassing op mij

Juiste advies snel gekregen

Ik had een vraag over loonheffingskorting en kreeg snel de juiste formulier.