Mijn ervaring is geweldig, heb het bureau nu al meerdere maanden in gebruik en is van top kwaliteit. Heb overigens wel een verbeter puntje levering was de eerste keer niet gelukt vanwege ziekte uitval ( kan gebeuren natuurlijk ) maar communicatie daarover was fijn geweest kreeg het pas te horen toen ik zelf die avond een bericht stuurde. Reageert overigens wel altijd op whatsapp dus dat is dan wel weer een + puntje. Maar afgezien van dat perfect!

prachtige kwaliteit meubels en ontzettend goede service!

We hebben voor onze kantoor/spreekkamerruimtes diverse meubelen besteld. Door een foute berekening en bestelling van onze zijde moesten we een aantal meubels omruilen. Dat was geen enkel probleem! Zeer klantvriendelijke en behulpzame service! Zowel zakelijk als privé een echte aanrader!

Goede klantenservice, slechte service

Ik heb hier twee bureaus besteld met een aantal accessoires. Op de eerste plaats ben ik aardig te woord gestaan en waren ze goed bereikbaar om me te helpen. Ik kreeg te horen dat de levertijd een week zou zijn, dit was akkoord. Er zijn vervolgens 2,5 weken verstreken toen ik weer ben gaan bellen. Er is beloofd dat het binnen zou komen en de reden van de vertraging was dat er 1 accessoire niet leverbaar was om de order rond te maken. Deze was reeds binnengekomen en er werd gevraagd welke dag mij het beste uit zou komen. Aangezien wij de volgende woensdag om half 5 op vakantie zouden gaan was mijn voorkeur maandag, dinsdag of woensdag voor half 5. Mij werd gezegd dat hij hier rekening mee zou houden en dat ik een track&trace zou gaan ontvangen. Indien het woensdag werd is de laatste tijdstip waarop geleverd wordt om 16 uur. Deze heb ik ontvangen toen zij al dicht waren. De levering zou op woensdag geschiedde tussen 15:50-18:35 uur. Ik heb maandag gelijk contact opgenomen dat ik aan had gegeven dat dit tijdstip niet mogelijk was. Ik heb hem ook gezegd dat ik op het punt sta de order te annuleren omdat er al meerdere malen zaken fout gegaan zijn en dat ik hiervan niet op de hoogte gebracht werd. De levering is gewisseld met een andere waardoor ze de levering in de ochtend konden doen. Ik zou weer een T&T krijgen. Ik was erg tevreden over deze oplossing. De T&T bleef echter uit waardoor ik dinsdag nogmaals gebeld heb. Toen is het inderdaad geregeld. Eindelijk kon ik zonder zorgen mijn bestelling in ontvangst gaan nemen, tenminste dat dacht ik. De levering kwam en ik kwam erachter dat twee van de accessoires niet waren geleverd, hier kon ik vervolgens weer achteraan bellen. Hij vertelde me dat deze nog binnen moesten komen en betreurde dat ik wederom niet op de hoogte gehouden was. Ik zou wederom een T&T krijgen voor de laatste twee zaken. Ik ben met een vreemd gevoel op vakantie gegaan. Op vakantie heb ik meermaals mijn email bekeken maar heb geen T&T gekregen.

Top kwaliteit en geweldige service en contact!

Mijn ervaring met KSH is alleen maar positief te noemen. Er wordt zeer correct en snel gereageerd waardoor je direct een goed gevoel hebt bij dit bedrijf. Rondom levering wordt fijn gecommuniceerd en je kan precies zien waar de chauffeur is en hoe laat deze langs komt waardoor je ook kan zorgen dat je aanwezig bent. De service is ook uitstekend te noemen. Het herstellen van een kleine beschadiging (kan natuurlijk voorkomen) was heel snel gedaan en direct opgelost. Een echte aanbeveling vanuit onze zijde.

Top bedrijf

Top bedrijf. Alvorens ik mijn bureau bestelde had ik een tweetal vragen. Eén stelde ik er via WhatsApp en één via de chat op de site van KSH. Op beide vragen kreeg ik binnen 2 minuten antwoord. Dan de levering en de kwaliteit. Ik kreeg 4 á 5 dagen voor de levering een e-mail met daarin de geschatte levertijd. Op de dag zelf zaten ze prima binnen deze geschatte tijd en werd ik zelfs gebeld door de monteurs dat ze onderweg waren. De installatie (door de monteurs) duurde al met al nog geen 10 minuten en de kwaliteit van het bureau is erg goed. Kan dit bedrijf aan iedereen aanraden.

Top bedrijf

Komen hun afspreken correct na, leveren goede kwaliteit voor een goede prijs op de afgesproken datum en tijd!

Topservice!

Product voldoet volledig aan de verwachting, prachtig buro en makkelijk zelf in elkaar te zetten! Snelle levering en keurige chauffeur! Dit bedrijf beveel ik zeker aan!

Keurig assortiment en prima service!

Was in deze corona tijd mijn werkplek (zolder) aan het verbouwen en besloot een degelijk bureau te kopen. Mijn keuze viel op de VAMO lijn die KSH in het assortiment heeft. En dan het L vormige model. Bureau werd netjes aan huis geleverd nog voor de beloofde leverdatum. Ik zag al snel dat ik niet had gezien dat het langste blad (van 200 cm) 100cm diep was. Het tweede blad was daardoor 'maar' 120x100cm. Mijn fout. Na wat rekenen kwam ik er achter dat ik het 200x100xm blad kon hergebruiken (in mijn situatie op een zolder waar het dak afloopt waar het diepe blad nu ligt) als het 'hoek-bureaublad. Dan had ik echter nog wel een blad van 160x80cm nodig voor (nogmaals in mijn situatie) het hoofdwerkblad. Na contact met KSH bleek dat gewoon mogelijk. Die maat bestond en was leverbaar. Ik heb dat blad de volgende dag al kunnen ophalen (ondanks corona) in Hardenberg. Heb het de volgende dag allemaal gemonteerd en ik ben superblij met mijn bureau. En ook met de service van KSH. Ze denken echt met de klant mee, super!

2 elektrische zit-sta bureaus besteld. Prima levertijd en top service. We hebben de bureaus nu 1 dag in gebruik en de kwaliteit lijkt me goed. Ook goede en snelle service als je vragen hebt :)

Betaalbare bureau's, KSH levert topservice!

Duidelijke website. Scherpe prijzen. Levering met en zonder montage. Bureau staat er goed en stevig, precies zoals verwacht.

In één woord TOP!

Super goeie ervaring met dit bedrijf! Het bureau kon zelfs worden geplaatst op de door mijzelf aangegeven dag, dit ivm de planning van het werk. Vlot en correct personeel. En voor die paar tientjes extra kan ik iedereen aanraden het bureau ook te laten installeren.

Top Service

Na wat onderzoek te hebben gedaan waar ik het bureau en bureaustoel voor mijn thuiskantoor moest kopen ben ik terecht gekomen bij KSH. De communicatie is goed en het ik heb precies ontvangen wat ik besteld heb. Het bureau kampte met aan mankement. Alhoewel vervelend voor ons wanwege de uitloop, heeft KSH dit goed opgelost. Al binnen 2 dagen kwam er een nieuwe bureau, die ook door KSH gemonteerd en geplaatst is. Dit is ook precies waarom is KSH gekozen heb, om de goede afhandeling van het gehele proces.

Van en rommelig samenraapsel naar een strakke werkplek

Ons 'kantoor' was hoognodig aan verbetering toe. Want een lekkere werkplek is goud waard. Flink gezocht op internet uiteindelijk een prachtig bureau, ladekastje en verantwoorde stoel gevonden bij KHS. Goed advies, zeer acceptabele prijzen en mooie producten hebben echt de doorslag gegeven, want het aanbod is groot. Voor een kleine meerprijs werd alles in elkaar gezet. Binnen een week een enorm verschil: nu een geweldige werkplek!! Dank!

Snelle levering, goede service

I.v.m. thuiswerken een hoekbureau en een bureaustoel gekocht. Bij vragen over het in elkaar zetten direct antwoord gekregen, zelfs 's avonds, echt super

Snelle en correcte levering

Binnen 2 dagen werd mijn bureaustoel geleverd. Heel goed verpakt en in perfecte staat. Telefonisch nog een - naar later bleek - overbodige vraag gesteld, maar daar werd door de leverancier heel vriendelijk en correct op gereageerd. Ik houd een heel goed gevoel over aan de ervaring met KSH. Prima!

Mooi product - precies als verwacht. Fantastische service!

Van zoeken en bestellen tot aan tussentijds contact en uiteindelijk levering he-le-maal boven verwachting goed! Elke volgende keer dat wij spullen nodig hebben die we bij KSH kunnen krijgen gaan we nergens anders meer heen.

hartstikke goed!

hartstikke goed!

Bureau is goed, klantenservice iets minder

Bestelling was afgeleverd zonder problemen volgens de aangegeven levertermijn. Het bureau is goed en werkt prima. Echter de kabelgoot en CPU houder waren onhandig voor het formaat bureau dat we gekozen hadden. Ik wilde deze retourneren, maar zelfs na 2x bericht te sturen kregen we geen antwoord. De retourtermijn van 14 dagen verstreek. Na het schrijven van een review werd alles wel netjes rechtgetrokken door KSH Kantoorspecialisten, we mochten de producten kosteloos retourneren en hebben het bedrag teruggekregen.

Mooi bureau, snel geleverd, geweldig service.

Binnen een dag een bureau besteld en thuis geleverd gekregen. Hij was makkelijk in elkaar te zetten en is van hoog kwaliteit. De service was perfect. Aanrader!

Goede kwaliteit kantoormeubelen en vlotte levering!

Mijn eerste bestelling bij KSH, dit i.v.m. het creëren van een ergonomisch verantwoorde thuiswerkplek. De bestelling betrof een bureaustoel welke voldoet aan de NPR1813 richtlijn en een bureau. De kwaliteit/prijs verhouding van de geleverde spullen is erg goed. Tot slot het vermelden waard zijn de vlotte afhandeling van de transactie met snelle levering!

Goed advies, super service, en perfecte werkplek

Door de verschillende "Corona-aanbiedingen" en advertenties op FB en IG toch maar eens gaan kijken naar een betere thuiswerkplek. Ik werk al 4 jaar thuis, normaal afgewisseld met ong. 1 week reizen/maand, dus best wel wat zit-/schermtijd. Na verschillende aanbieders benaderd te hebben, kreeg ik van KHS de snelste reactie en direct de scherpste prijs. Via de chat heb ik wat verdere vragen gesteld, die netjes werden beantwoord. Om zeker te te zijn van afstemming qua kleur van bureau en kast en over de keuze van de stoel heb ik ook telefonisch contact gehad en bruikbaar advies gekregen. De bestelling was daarna zo gedaan en ook het herzien van de offerte toen er toch nog wat dingen bijkwamen was geen punt. Betaling verliep soepel (met factuur en referentie voor de zaak) en levering volgde heel snel (effectief binnen 2 werkdagen). Ook de levering is keurig verzorgd via eigen bezorgdienst vanwege de afmeting van het bureaublad; sympathieke bezorger die alle meubelen netjes mee naar binnen heeft gebracht. Het monteren heb ik zelf gedaan en dat was zeer goed te doen; bij bureau en stoel zaten duidelijke handleidingen (de kast kwam voorgemonteerd). Als je zelf een IKEA-meubel kunt monteren, lukt dit je ook, zelfs met een sta-zit-bureau. Wat dat laatste betreft: écht een aanrader, zeker als je geregeld telco's/webinars hebt, is het heerlijk als je een tijd staand kunt werken. Lang verhaal kort: KHS als organisatie en de meubelen die ze leveren zijn wat mij betreft een dikke aanrader!

Matig product

Matige prijs kwaliteit verhouding. De hoofdsteun zit al na een paar dagen vrij losjes. Verder is de communicatie niet goed en wordt het product weken later bezorgt als volgens afspraak +/- 5 dagen.

Uitstekend!

Duidelijke website, bestellen ging eenvoudig, levering voorspoedig. Bureau en een bureaustoel besteld, echt goede kwaliteit (professioneel, niet van dat woonwinkel spul), tegen een messcherpe prijs. Bel er echt heel blij mee, kan nu heerlijk thuis een hele dag werken zonder last van mijn rug te krijgen!

Klantenservice was echt top, net als het bureau.

Op een vrijdag rond 22:30 een bestelling geplaatst voor een zit/sta bureau. De betaling ging door maar door te snel wegklikken aan mijn kant ging er iets mis en stond er geen bestelling in mijn account! Gelukkig bood de chat een uitkomst; zelfs op vrijdagavond kreeg ik super snel antwoord en was het probleem binnen een poep en een zucht verholpen. Mijn bestelling stond er en was binnen een paar dagen binnen. 2 losse dozen: de voet en het blad. Kortgezegd was de montage super simpel - zeker voor een zit/sta bureau. Nu een paar maanden later (na extensief gebruik) kan ik met alle zekerheid deze winkel aanraden. Het bureau werkt perfect, kan alles aan wat ik op m'n bureau zet zonder in te zakken (denk meerdere zware VESA beugels en 3 schermen plus andere zooi) en maakt staand werken een makkie. Ik ben tevreden.

Betrouwbaar en snel

Ik had met spoed een bureau nodig. Voor de zekerheid even gebeld of het bureau met mijn voorkeuren daadwerkelijk binnen 1 tot 3 dagen geleverd kon worden. Dat werd toegezegd. En inderdaad, de dag erna werd deze verzonden en een dag later zat ik er al aan. Helemaal top. Ik raad ze dus absoluut aan. Vriendelijke klantenservice ook.