Prima service, ondanks COVID crisis

Tevreden met mijn bureaustoel "Barcelona", Snelle levering ondanks de crisis (vrijdags besteld, donderdag in huis), Makkelijk te monteren.

Zeer slechte school

Het is een zeer slechte school. er kan niks georganiseerd worden. het school zelf maak heel vaak onderscheid tussen Nederlanders en buitenlanders en dat heeft te maken met de overgang. bijvoorbeeld er zaten twee kinderen in havo 4 de een was een Nederlander en de ander was buitenlander ze hadden allebei drie onvoldoende dus normaal mag dan niemand overgaan maar bij die Nederlander mocht zij overgaan en de buitenlander niet dit is een schande voor zo school ik zou me dood schamen als ik jullie was. coördinatoren die heel erg Demotiverend zijn. ik raad deze school heel erg af (dit is 100% de waarheid).

Pluspunten

Tweede bureau inmiddels geleverd. Eerst hadden we er 1 laten komen om te kijken of het iets was. Aangezien het een prima bureau is hebben we de tweede laten komen. Alles staat binnen een mum van tijd geïnstalleerd en men neemt de troep weer netjes mee. TOP!

Pluspunten

Zeer professionele en snelle service, mooi klantgericht en flexibel. Vlotte levering en mooie kwaliteit bureaus die netjes worden afgemonteerd aan huis/kantoor.

Pluspunten

snelle levering, goed vakkundig advies, voldoende parkeergelegenheid

niets te melden

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Leveren wat is besteld

De leveringsternijn die er staat ook hanteren. Bestellen betekent binnen 3 dagen bezorgen. Dat gebeurde niet, pas na ruim een week. Hierdoor moest ik in het weekend naar Staples om het te halen. Dubbel geld kwijt dus en overbodige spullen.

Pluspunten

Erg blij met het postkantoor. Goede parkeergelegenheid. Vriendelijke bediening. Top shop!

Pluspunten

Prima webshop, snelle levering. Vriendelijk personeel.

Pluspunten

snelle antwoorden en snelle levering

geen idee

Pluspunten

Super geholpen in een ongedwongen sfeer. Wilco heeft verstand van zaken en denkt met je mee als zakelijk partner.

geen

Pluspunten

vlotte bediening

Pluspunten

Zeer service gericht, altijd direct een deskundige oplossing.

Geen verbeterpunten.

Pluspunten

goed bereikbaar en parkeren voor de deur! vriendelijk en deskundige advies. De juiste netwerkprinter aangeschaft en werkt zoals we willen.

Pluspunten

Zeer Klant vriendelijk Goed bereikbaar Goede en betrouwbare service Goede specialist in kantoorartikelen en printers.