Met vlag en wimpel geslaagd

Snelle nette levering en een mooie vlag. Hij hangt nu net buiten fier in top

Zeer snel en goed product.

Geen spijt van.

Prima wimpel, snel geleverd

Wimpel besteld, ziet er goed uit. Mooie heldere kleuren.

Prettig contact en goed advies

Even wat vraagjes, snel en fijn beantwoord!

Super kwaliteit en uitstraling

Levering prima op tijd prachtige vlaggenmast en vlaggen Word een prachtige eye catcher in onze voortuin

Super snel en goede kwaliteit

Duidelijke communicatie en een prima product

Duidelijk

Duidelijke site, en snelle afhandeling zowel terugkoppeling per mail als bezorging!

Goede informatie gegeven

Duidelijk telefonische uitleg gekregen

Goede snelle levering komen afspraken na

Ik heb een vlaggenmast besteld en ook het laten plaatsen. Na iets meer dan een week kon ik mijn vlag hijsen. Snelle levering vakkundig geplaatst

Service zoals service gegeven zou moeten worden.

Op deze site een artikel besteld. Hierna werd ik steeds op de hoogte gehouden, hoe de levering verliep. Een goede service.

Bestellen is makkelijk en snelle levering

De vlag als nog heel snel op gestuurd gekregen

Er was iets verkeerd gegaan met het uit leveren van de regenboog vlag . Was een fout in het gestel systeem blijkbaar. Ik had alles al betaald dus daar lag het niet aan. Heb toen een mail gedaan en heb hem toen heel snel toe gestuurd gekregen. Mijn dochter als nog heel leeg blij met de regenboog vlag.

Super snelle levering!

Keurig verpakt en nogmaals super snelle levering.

Top van bestelling, planning en plaatsen

Vlaggen Unie levert conform afspraak, belt keurig na voor planning en plaatsing is binnen 30 minuten gebeurt! Alles en iedereen is super attent en denkt mee of geeft gepast advies. Na plaatsing een keurige kort en bondig uitleg. Toppers zijn jullie

Van aanvraag tot levering een prettige ervaring. Dank!

Van aanvraag tot levering een prettige ervaring. Dank!

Perfecte voorlichting, service en plaatsing. Super geregeld!

Perfecte voorlichting, service en plaatsing. Super geregeld!

Netjes geleverd

Gewoon goed. Wachten nog even op het verlengsnoer. Hij hoeft toch nog niet in de mast.

Mijn vlag is van goede kwaliteit en is snel geleverd.

Ik heb mijn vlag heel snel gekregen. De kwaliteit is prima. Ik zou het iedereen aanraden om bij jullie de vlag te kopen.

Gewoon Goed

Duidelijk snel goed en helder

Snelle bezorging, prima prijs/ kwaliteitsverhouding

Op een heldere site vond ik mijn Friese vaan. Besteld en tot mijn verbazing deed de Vlaggenunie wat ze beloofden. Vandaag besteld morgen in huis. Daarnaast is in een prijsvergelijking met anderen de Vlaggenunie zeer gunstig geprijsd.

Per ongeluk de verkeerde wimpel gestuurd, doch na melding hiervan werd prompt de correcte wimpel verzonden en werd onmiddelijk een retour label toegestuurd. Snelle en adequate actie!

makkelijk te bestellen

makkelijk te bestellen en zonder bericht snel binnen per post

Fantastisch.

De bestelling kwam meteen de dag nadat ik het besteld had en dat was super,want ik was iets te laat met bestellen.

Groot aanbod, prijstechnisch aantrekkelijk en snelle levering!

Met eenvoudige knoppen op de website heb ik snel kunnen vinden wat ik nodig had. Prijzen zijn in vergelijking met andere aanbieders aantrekkelijk. Levering is snel en correct geweest.

Over Vlaggen Unie

Vlaggen Unie is leverancier van kwalitatief hoogwaardige vlaggen en vlaggenmasten. We leveren, plaatsen en repareren vlaggenmasten door het hele land met de bijbehorende vlaggen. De vlaggen & masten zijn eenvoudig online te bestellen in onze webshop met een snelle levertijd en meer dan 1000 soorten vlaggen en masten uit voorraad leverbaar.