Prima product, snelle levering

Prima product, snelle levering

Verrassend professioneel

Onder de indruk van accurate behandeling waarmee mijn bestelling wordt behandeld.

Bestelling voldoet volledig aan mijn verwachting.

Prima, alles volgens afspraak.

Bestelling snel en conform verwachting geleverd

Prima wimpel!

Mooie wimpel, bestelling verliep soepel, echt totaal geen klachten.

Geen opmerkingen

Snel geleverd, product voldoet aan de verwachting

Snelle levering en een goed degelijk product. Ik had de vlag corrector besteld,.

Mooie vlag

Mooie vlag, snelle levering.

snel, efficiënt te bestellen en het product is van goede kwaliteit.

de website was overzichtelijk. de bestelling was makkelijk geplaatst en de factuur was makkelijk via ideal te betalen. Binnen 3 werkdagen was de wimpel binnen. De kwaliteit van de wimpel is wat we ervan verwachtte. Al met al, TOP

Beste Ronald, Bedankt voor uw beoordeling. En ook goed om te horen dat u het hele proces van het bezoeken van onze webshop tot aan het pakket uitpakken zo heeft ervaren. Wij wensen u veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, Team Vlaggen Unie

Snelle levering en mooi product

Vlaggenstokhouder van aluminium in de kleur antraciet besteld . Ziet er mooi uit. Snel geleverd.

Goed geholpen met advies en snelle levering.

Goed geholpen met advies en snelle levering.

Alles prima gegaan

Kan het kloppen dat de vlag maar een jaar meegaat? Bij harde storm halen we hem altijd binnen.

Geachte Hans, Bedankt voor uw beoordeling. De uiteindelijke levensduur van een vlag is sterk afhankelijk van de weersomstandigheden, en daarom ook lastig vooraf vast te stellen en te garanderen. Gemiddeld gaan vlaggen 3-6 maanden mee, onze premium vlaggen gaan tot 20% langer mee. Banieren gaan gemiddeld 4-8 maanden mee, en onze wimpels gaan gemiddeld 6-12 maanden mee. Zoals aangegeven is het altijd lastig exacte levensduren vooraf te geven, soms valt het veel langer uit, en soms zit het qua weer tegen (zoals afgelopen tijd) en gaat de slijtage van vlaggen, banieren en wimpels wat sneller. Desondanks vinden wij het fijn om te lezen dat alles weer naar wens verlopen is, en zie uw toekomstige bestellingen graag weer tegemoet. Met vriendelijke groet, Team Vlaggen Unie.

Top vlag! Snel geleverd

Vlotte levering Wat je koopt krijg je ook

Dik in orde.

De bestelde is van goede kwaliteit en lag de volgende dag al in de brievenbus.

Alles prima geleverd.

Idem

Zeer goede ervaring en niet de eerste keer

Prachtige vlaggen van zeer goede kwaliteit! Ik heb hier nu voor 2 e maal vlaggen besteld van groot formaat zowel de Nederlandse vlag als onze provincie vlag Groningen. Vlotte levering! Ik raad zeker aan hier uw vlag te bestellen je zult geen spijt ervan krijgen.

Geachte Marc, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat u wederom tevreden bent met de bestelde vlag en de vlotte levering! Veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Vlaggen Unie

Eenvoudig en makkelijk keuze te maken uit de producten en vervolgens snel geleverd.

Verkeerde spullen geleverd, maar wel opgelost

Helaas overkwam het ons er zat één verkeerde schroef bij het kantelanker waardoor deze niet geplaatst kon worden. Contact was moeizaam 2 x gebeld 3 mails verzonden geen reactie. Heb uiteindelijk zelf moeren gekocht , deze kon ik niet los krijgen dus moest er 25 in doosje aanschaffen. Nou toen aan het werk, anker geplaatst aantal dagen later zou de mast geplaatst worden maar er bleek een verkeerde roterende knop voor een kleine knop bij te zitten en wij hadden Eén peervormige knop besteld. Dit is verder snel en goed opgelost door de klantenservice medewerker!!! Uiteindelijk staat de mast naar tevredenheid!

Geachte GC, Bedankt voor uw beoordeling. Helaas ontbraken er een aantal zaken bij levering van de door u bestelde mast. Onze excuses hiervoor. Na uw melding hiervan hebben wij getracht dit z.s.m. voor u op te lossen door het nasturen van de ontbrekende onderdelen. Goed om te horen dat de mast inmiddels staat naar tevredenheid. Met vriendelijke groet, Team Vlaggen Unie

Keurig

Snel en correct geleverd Prima product

Deze week mijn bestelling geplaatst, de volgende dag werd deze al geleverd. Top service!

Snelle levering op de afgesproken tijd en datum. Alles prima in orde.

Snelle levering en goede kwaliteit.

Mooi op tijd de artikelen geleverd, die ik snel nodig had.

Absoluut positief

Eenvoudig bestellen en uiterst vlotte en correcte levering. Smaakt naar meer!

Prima product

Had zelf niet gedacht dat i.p.v. hout aluminium stok te kopen maar stond op de site. Hout verrot en aluminium blijft goed.

Over Vlaggen Unie

Vlaggen Unie is leverancier van kwalitatief hoogwaardige vlaggen en vlaggenmasten. We leveren, plaatsen en repareren vlaggenmasten door het hele land met de bijbehorende vlaggen. De vlaggen & masten zijn eenvoudig online te bestellen in onze webshop met een snelle levertijd en meer dan 1000 soorten vlaggen en masten uit voorraad leverbaar.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.