goede kwaliteit

levering volgens afpraak

Prima producten en alles klopt

Vandaag de vlaggenset geïnstalleerd en zeer tevreden met het resultaat. Bezorging was snel en in een leuke en handzame verpakking

Snelle levering duidelijk site

Keurig verpakt

Snelle levering,goede kwaliteit

Mooie vlag;snelle levering.

alles perfect

Vlot te bestellen, snel in huis!

Snelle levering; goede kwaliteit

Ik heb onlangs een Nederlandse vlag gekocht bij de Vlaggenunie voor onze boot en ik ben zeer tevreden met mijn aankoop! De kwaliteit van de vlag is uitstekend; de kleuren zijn helder en levendig, en het materiaal voelt stevig en duurzaam aan. De bestelprocedure was eenvoudig en de levering snel. De vlag was zorgvuldig verpakt en kwam in perfecte staat aan. Nu wappert de Nederlandse vlag trots en mooi op onze boot, wat een geweldig gezicht is tijdens het varen. Ik zou de Vlaggenunie zeker aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar hoogwaardige vlaggen en uitstekende service.

Snelle levering!

Binnen 2 dagen afgeleverd! Top!

Mooie vlagopsteker!

Ik kreeg de vlagopsteker die ik kocht bijna de dag nadat ik hem had besteld. Hij ziet er piekfijn uit en de verzending en bezorging verliepen vlekkeloos.

Goede kwaliteit een supersnelle levering

Ik heb twee vlagstokken , een wimpel en een set spacers aangeschaft. Ik ontving duidelijke mail met betrekking tot mijn bestelling en alles werd ook netjes volgens afspraak geleverd. Dit is de eerste keer dat ik iets bij Vlaggen Unie bestel maar het zal zeker niet de laatste keer zijn. Bedankt voor de nette service.

Gewoon goed, zoals het hoort

Het bestelde werd prompt op tijd en in goede orde ontvangen. Het is in wezen jammer dat voor dit soort prestaties tegenwoordig enquêtes worden afgenomen. Er moet gewoon gedaan worden wat er afgesproken wordt en dan is het klaar.

Slechte kwaliteit

Ondanks het kopen van beschreven premium producten, is de vlag van erg dunne stof en de kwaliteit van de vlaggenstok ook discusseerbaar

Prima ervaring

Goed ervaring snel site

Prima en duidelijke website

Snelle levering en goed bestelproces. Ik vind de assecoires gekoppeld aan bijvoorbeeld een grote van een vlag echter niet handig gekoppeld. Moet eigenlijk automatisch bij bijv grote vlag een onderlus oid aangeboden worden. Verder oké.

Prima producten

De geleverde vlaggen (Canadees) helemaal prima. Geen 5 sterren omdat de verzending niet zoals geadverteerd dezelfde dag verzonden was. Puntje van verbetering. Of dat gewoon niet adverteren.

Goede kwaliteit en snelle levering.

Ondanks dat er bij bestellen stond dat de vlag niet op voorraad was, was hij toch binnen een week bij ons in thuis. De vlag heeft een stevige kwaliteit en ziet er mooi uit.

correcte verzending

corecte verzending

bestelling in goede orde ontvangen

Hoewel in de ontvangen mail geen button was (stond wel vermeld) om de bestelling mee te volgen, is het product in goed orde ontvangen. Op mijn mail over dat ik de bestelling niet kon volgen is géén reactie gekomen. Dit zou een verbetering kunnen zijn. Desondanks ben ik tevreden.

zeer goede en snelle reactie, op alles

ik heb een complete set besteld, mast kantelanker en een bedrukte vlag, en een Nederlandse vlag. hierover meerdere vragen gehad, elke keer zeer snelle reacties retour. top. gr Dirk van Diepen

Aanschaf vlaggenmast en plaatsing was probleemloze ervaring

Bestelling, telefonische ruggespraak en plaatsing door montageteam waren geheel volgens wens.

positieve ervaring

Toch een puntje van aandacht... of ik moet iets fout hebben gedaan? Ik koop een vlag, deze vlag laat ik elders bezorgen. Opeens krijg ik mails geadresseerd aan het adres waar ik de vlag liet bezorgen. Dus was mijn naam - opdrachtgever en betaler - opeens verdwenen.

Mooi bedrijf, goede service

Werken volgens afspraak

Super quality and quick delivery

Super quality and quick delivery

Prettige webshop met mooie kwalitatief goede producten en snelle levering

Geweldig, simpel en goed geregeld.

Bestellen gaat makkelijk, vind de site erg overzichtelijk. Kwaliteit van de vlaggen is goed. Ook de verpakking van t pakket is keurig, we hebben 2 vlaggen en 1 vlaggenstok besteld. Puntje van aandacht, de verzending. Deze zou met een dag gebeuren maar duurde 3 dagen voordat het pakket aankwam. Aangezien we ook een WK-vlag hadden besteld kwam deze op de dag van de wedstrijd binnen, gelukkig niet een dag te laat.

Mooie vlaggen set!

Ik heb hier een vlaggen set gekocht. Goed op de hoogte gehouden van de verzending. Alles zat netjes ingepakt. We hadden voor het EK gekocht, helaas wist Oranje zich niet te plaatsen. Wel kunnen we nu op alle mogelijke manieren vlaggen omdat we ook de halfstok ringen erbij hebben besteld zo komt ook de vlag niet om de stok heen als het goed is. Binnenkort nog een gemeente vlag hier bestellen voor mijn zoon, die wil hij graag in zijn kamer.

Richterlaan 4

9207 JV Drachten

0512 7728272

Over Vlaggen Unie

Vlaggen Unie is leverancier van kwalitatief hoogwaardige vlaggen en vlaggenmasten. We leveren, plaatsen en repareren vlaggenmasten door het hele land met de bijbehorende vlaggen. De vlaggen & masten zijn eenvoudig online te bestellen in onze webshop met een snelle levertijd en meer dan 1000 soorten vlaggen en masten uit voorraad leverbaar.