Producten naar verwachting snel geleverd.

De site werkte goed, producten waren makkelijk te vinden, en het aanbod was up to date. De bestelde producten waren volgens de beloofde levertijd geleverd en in perfecte staat. Niks op aan te merken :)

De Vlaggen Unie heeft mij een mooie vlag en wimpel verkocht en toegestuurd

De Vlaggen Unie heeft mij een mooie vlag en wimpel toegestuurd, die van goede kwaliteit is en snel is geleverd.

Aan verwachting voldaan en snelle levering.

gewoon goed

Keurig op tijd geleverd, en de kwaliteit van de vlag en wimpels zijn in mijn ogen prima! Ik ben er in ieder geval erg blij mee!

Snel geleverd en voldoet helemaal aan de verwachtingen! Top!

Makkelijk te bestellen met alles wat je nodig hebt voor montage

Makkelijke website, mast te bestellen met 1 klik en dan heb je meteen alle benodigdheden voor de montage. Prima levering, half uurtje van te voren gebeld door de chauffeur en keurig afgeleverd. Een prachtige vervanging van de oude houten mast!

Snel bezorgd product als verwacht

Vlag, mast en wandbeugel besteld. Kwam stevig en goed verpakt binnen en de spullen waren als van de verwachte kwaliteit.

Zeer goede prijs /kwaliteit verhouding.

Goede kwaliteit vlaggen en makkelijk te kopen

De website is overzichtelijk en de kwaliteit van de vlaggen is uitstekend.

Goed product met vlotte levering; aanbevolen.

Er wordt geleverd zoals op de site wordt beloofd. Goed materiaal en vlot geleverd.

Duidelijke website en snelle levering

Voor mij is de website duidelijk en had ik snel het juiste artikel gevonden. Twee dagen later kwam het pakket al binnen. Super!

In overleg met de monteur nog even de definitieve plaats bepaald, binnen een uur stond de mast en was de bestrating ook weer aangeheeld. De wimpel kom er meteen in omdat er een extra stevige voet in snelbeton was gebruikt. Prima product, prima service. Heel tevreden. De mast met wimpel geeft het huis iets extra's. Zeker een aanrader.

Blij met de snelle levering

Ik had 2 vlaggen besteld, de eerste had ik de volgende dag al en de 2de zou veel later komen omdat hij nog gemaakt moest worden maar die kwam al na een paar dagen later dan de eerste echt top geregeld en goed ingepakt en zeer mooie kwaliteit

Met enige vertraging nu vlag en stok binnen

Duidelijke website, waardoor de keuze makkelijk gemaakt wordt. Snelle levering.

Na verkeerde levering snel opgelost

Na verkeerde levering bood men snelle correcte oplossing dmv retouretiket en directe levering van het juiste product, keurige service dus!

Houden zich niet aan de retour regels!!

Ik heb een artikel retour gestuurd, maar hoorde er maar steeds niets over. Na 2 weken heb ik ze zelf maar een mail gestuurd; kreeg ik te horen dat het artikel is uitgesloten van retour, omdat het een thema artikel was... Ik mail ze terug, dat ze het artikel wettelijk gezien retour MOETEN nemen, ze mogen zoiets niet uitsluiten. Uiteindelijk krijg ik mijn geld van het artikel terug, maar zonder de verzendkosten, die ze wettelijk ook verplicht zijn terug te storten.. Stelletje oplichters, zullen genoeg mensen zijn die er in trappen.

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling, we vinden het jammer om te horen dat u niet tevreden bent met onze service. Wij hebben voor de retourbetaling van uw order recent de creditnota aangemaakt om dit naar u te crediteren. Hierbij krijgt u uiteraard het bedrag van de vlag en de verzendkosten gecrediteerd. Dit zal u dan ook spoedig gecrediteerd krijgen. Mocht u het niet tijdig ontvangen of hier nog vragen over hebben dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Team Vlaggen Unie

Goede kwaliteit snelle service!

De vlaggenmast was makkelijk besteld, snel geleverd en stond zo (zelf gedaan). De kwaliteit is prima. Het gaat om een 6 meter mast met inwendige hijslijn en een Nederlandse vlag met oranje wimpel.

Snel gevonden, simpel besteld en strak op tijd in huis

Alles verliep zoals het hoort en zoals je mag verwachten. Mooi product!

Eindelijk een vlag van goede kwaliteit

Ik ben al heel lang op zoek naar een vlag die een lange tijd meegaat en Vlaggenunie heeft precies wat ik zocht. Ik heb na mijn eerste aankoop bij vlaggenunie meerdere aankopen gedaan en ook daar was ik zeer tevreden over.

Het is wat je er van verwacht

Niks aan veranderen

Dikke pluim

zeer tevreden over levering en service!!!!

Mooie groningse vlag binnengekregen.

Mooie site, duidelijk en helder met snelle levering.

Bestelling werd namelijk snel geregeld en volgens afspraak bezorgd

Snel goed en mooi

Makelijk alles te vinden wat je nodig heb om de vlag mooi uit te hangen en trots te zijn achter je vlag

Over Vlaggen Unie

Vlaggen Unie is leverancier van kwalitatief hoogwaardige vlaggen en vlaggenmasten. We leveren, plaatsen en repareren vlaggenmasten door het hele land met de bijbehorende vlaggen. De vlaggen & masten zijn eenvoudig online te bestellen in onze webshop met een snelle levertijd en meer dan 1000 soorten vlaggen en masten uit voorraad leverbaar.