Goede kwaliteit en prima service

Vloeranker op tijd geleverd. Ontzettend handig om installatievideo's op de site te hebben.

Super top

Aardige mensen, goede service en terugkoppeling bij het maken van de juiste keuze.

Toplevering

De monteurs hebben de mast met boet snel en goed geplaatst. Zij kwamen al eerder dan er van te voren aangegeven was. De rommel erd opgeruimd. De straat aangeveegd en evt betonresten werden weggespoeld. Al met al een toplevering.

Nette bezorging

De vlag is netjes bezorgd in een mooie doos. De blaggenstok is in 2 delen wat super handig is kun je hem mooi opbergen. Heel blij mee

Telefonisch sterke hulp!!

Top service!!

Vlag van goede kwaliteit

Snel een mooie vlag in huis voor een gunstige prijs

In weekeinde een vlag besteld en twee dagen later in de brievenbus! Top dus.

Site is duidelijk en je besteld gemakkelijk je producten. Je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling en is snel geleverd.

Netjes en op tijd geleverd.

Goede kwaliteit/prijs verhouding

Levering snel en goed

De Groninger vlag net op tijd in huis voor sluiting van de gaskraan!

Snelle service, uitstekende kwaliteit

Had na een dag mijn bestelling binnen. En goede kwaliteit stof een aanrader

Snel!

Woensdag hoorde ik dat ivm met einde gaswinning vrijdag de Groninger vlag kon worden gehezen...direct een vlag besteld...en ja hoor! Gisteren lag hij op de mat en vandaag aan de stok!

Snel en duidelijk

Alles werd snel geleverd en duidelijk over de aankomst... jawel, een nieuwe klant erbij ...

Mooie producten, goede kwaliteit en snelle levering!!!

Blij met de geleverde producten en service!

Ontzettend snelle levering. Top service.

Zeer tevreden met alles, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

Vlaggen gekozen en besteld . Ging allemaal even makkelijk en duidelijk en dan ook nog eens heel snel bezorgd....

Al jaren een betrouwbare partij

Van vlaggenmast tot kleine onderdelen. Alles vlot te vinden en de levering is altijd op orde. Ga zo door!

Komt prettig over goede prijs en kwalitatief

Prima kwaliteit goed aflevering prima duidelijke communicatie

snel geregeld

snel en goed geregeld , mooi product en correcte afhandeling

Concurrerende prijs, snelle levering, goed product: Fryske flagge!

Na bestelling snel geleverd, voldoet aan mijn verwachtingen. Blij met de Fryske flatgebouw!

Snel, adequaat, alles klopt, goede kwaliteit spullen

Matige kwaliteit

Ik had 2 wimpels besteld. De stiksels zijn slordig gedaan en het haakje waarmee hij aan de mast wordt bevestigd is dun en fragiel en ik vrees dat deze snel kapot gaat.

Super product

Mooie stevige Groninger wimpel.

zeer betrouwbaar

gebeld voor info, goed en correct behandeld . M.V.G R.R. Kraaikamp

Erg tevreden!

Eenvoudig bestelproces, snelle levering en bovenal kwalitatief goede vlaggen en bijbehorende accessoires!

Over Vlaggen Unie

Vlaggen Unie is leverancier van kwalitatief hoogwaardige vlaggen en vlaggenmasten. We leveren, plaatsen en repareren vlaggenmasten door het hele land met de bijbehorende vlaggen. De vlaggen & masten zijn eenvoudig online te bestellen in onze webshop met een snelle levertijd en meer dan 1000 soorten vlaggen en masten uit voorraad leverbaar.