Ferybel

Snel geleverd en goede uitstraling

Keuze voldoende, vlot geleverd

Materiaalkeuze is ruim voldoende. Alles wat ik nodig had was duidelijk op de overzichtelijke website te selecteren. Sommige onderdelen zijn echter wel extreem duur ten opzichte van collega bedrijven zonder duidelijke verklaring. Scheelt soms meer dan 100 %. Dus altijd goed controleren.

Prima kwaliteit!

Vlaggenstok met houder is van zeer goede kwaliteit. Vlggenstok (aluminium, 3cm) is duidelijk beter dan houten variant!

De mast met vlaggen zijn op de afgesproken tijd geleverd. De kwaliteit van de mast overtrof mijn verwachting! De mast is geplaats door een bijzonder vriendelijke man, die hier duidelijk veel ervaring mee had. Ik kan iedereen aanbevelen om met bedrijf in zee te gaan!

Keurig afgeleverd

Antwoord heb ik al gegeven

Zeer prettig, goede info en snelle levering

De informatie op de site is goed, bestellen gaat makkelijk. De informatie voorziening gaat prima tijdens levering. De kwaliteit van het geleverde product is uitstekkend.

Klant is koning!

Bedrijf heeft keurig geleverd en geplaatst bij ons thuis

Vlaggenunie heeft een nieuwe vlaggenmast bij ons geleverd en geplaatst. Dit werd prima uitgevoerd en het is ons uitgelegd hoe we de vlag en ook de fairybell in de mast kunnen monteren. Wij zijn heel tevreden

Doen wat ze zeggen

Telefonisch contact gehad en concrete antwoorden gekregen op mijn vragen. Na bestelling heldere communicatie en alles afgehandeld zoals aangegeven op de site. Plaatsen van de mast netjes gedaan op de aangegeven plaats en keurig opgeleverd. Zeer net en correct bedrijf.

Snelle levering en snel antwoord bij vragen

Heb geen probleem gehad bestelling en snelle perfecte levering

Het was de eerste keer dat ik vlaggen bestelde en dat verliep goed en de contacten per é-mail voor meer informatie voldeden me. Heb geen 10 gegeven omdat het de 1ste bestelling was die ik deed en omdat de vlag van Ghana wat later ter beschikking kwam. De vlaggen zelf zijn van heel goede kwaliteit en zijn beter dan van vele andere vlaggenwinkels.

product is geweldig

goede berichtgeving en product als omschreven

Bestelling (flag fixer) snel ontvangen en werk beter dan alle andere die ik ergens anders gekocht heb, ben er echt blij mee

prima levering

zoals verwacht alles prima verlopen

Snelle levering; prima product

Het product is makkelijk te vinden op de website, en ook makkelijk te bestellen. De levering gaat vlot en zonder problemen. Het product voldoet aan de verwachtingen.

Vlotte service en goede informatie.

De websitebezoek is duidelijk en klantvriendelijk. De offerte snel in huis na een volledig beeld gekregen te hebben van de mogelijkheden en de keuze tussen de alternatieven.

Alles netjes geleverd zoals besteld.

Duidelijke site, snelle levering, en snelle reactie van klantenservice

prima service

Besteld en snel geleverd. Kwaliteit zoals verwacht.

Snelle levering en goede kwaliteit

Blij met mijn vlag van Hilversum en provincie vlag van Noord-Holland Krijg Leuke reacties op mijn vlaggen gekte aan de gevel

Teleurstellend

Vlag die we nodig hadden op maandag, hebben we besteld op de donderdag ervoor. Moest geen probleem zijn want vóór 12 uur besteld is dezelfde dag verzonden. Helaas kon men dit niet waarmaken. Vlag werd laat in de middag op dinsdag bezorgd.

Geachte Madelon, Bedankt voor uw beoordeling. Wij vinden het jammer dat uw pakket niet op de gehoopte dag van levering is bezorgd. Uiteraard is het pakket wel, zoals beloofd, dezelfde dag verzonden. Het kan helaas wel het geval zijn dat er vertraging ontstaat bij de post- of pakketdienst. Hier hebben wij geen invloed op. Het is daarom ook jammer dat u ons negatief beoordeeld, zonder dat wij een belofte niet zijn nagekomen. Met vriendelijke groet, Team Vlaggen Unie

Net product, snelle levering

Snelle levering en producten zoals omschreven.

Geweldige vlaggen

Het aanbod is reuze en snel de vlaggen gevonden. Al elders wel eens vlaggen besteld maar geen zijn zo mooi (en blijven mooi) als deze dus ik ben fan!

correcte komplete levering

bijsluiter duidelijk en volledig

Goede service. Concurrerende prijzen. Snelle levering.

Vlotte levering

Zeer tevreden over de kwaliteit en vlotte levering

Over Vlaggen Unie

Vlaggen Unie is leverancier van kwalitatief hoogwaardige vlaggen en vlaggenmasten. We leveren, plaatsen en repareren vlaggenmasten door het hele land met de bijbehorende vlaggen. De vlaggen & masten zijn eenvoudig online te bestellen in onze webshop met een snelle levertijd en meer dan 1000 soorten vlaggen en masten uit voorraad leverbaar.