Alles goed ontvangen en precies zoals beschreven.

heel goed

Goed en snel gedaan bedankt er voor.

Prive

Goed is goed

Heldere website en kwalitatieve producten.

Alles naar verwachting, top!

Fijne website, eerlijke prijs, snelle levering. De volgende keer bestel ik weer bij Vlaggen Unie!

Mooie vlaggenmast netjes op tijd geleverd

Gewoon goed

Zeer aan te bevelen, snelle levering, mooie kwaliteit en goed ingepakt

Snelle levering met top service

Goeie website

Vlot het spul gekregen. Niet echt duur.

Goede overzichtelijke website

Goede overzichtelijke website met goede prijzen. Na bestelling te hebben geplaatst nog telefonisch contact gehad en binnen week mijn bestelling keurig ingepakt en volgens afspraak ontvangen. (Op vrijdag bestelling geplaatst en woensdag ontvangen)

Snelle levering, makkelijk bestellen

SUPERRRRRRRR

Snelle levering en goed product.

Mooie vlag voor een goede prijs en snelle levering. Betrouwbaar bedrijf.

Prima prijs-kwaliteitverhouding. Meteen volgende dag bestelling binnen en kon de boel "in top" worden gehesen.

Perfecte staat, snelle levering

Het is echt een prachtige vlag, mooie kleuren en goed kwaliteit. De levering was snel en geod

zeer tevreden

Kom zeker weer terug om wat te bestellen

Snelle levering, kwaliteitsvlag

Goede kwaliteit vlaggen, voor een leuke prijs!

Supersnel

Snel, zeer snel gekeverd. Spullen van prima kwaliteit.

Goede snelle levering door een vriendelijke, behulpzame chauffeur. Gekregen spullen zijn van top!

Zie bovenstaande.

Leuk vlaggetje

Misschien een ander vervoersbedrijf. Krijg melding hoelaat het pakket geleverd wordt. Hele morgen thuisgebleven en zelfs laatste uur in keuken bezig geweest waardoor ik uitzicht op de straat heb. Pakketbezorger kon mij absoluut niet ontgaan. Krijg ik 20 min. na de verstreken tijd doodleuk een berichtje dat ze het pakket niet konden afleveren. Hele morgen voor niets thuisgebleven. In plaats van zelf het boetekleed aan te trekken leggen ze de schuld bij de ontvanger neer. Heeft me dus 2 morgens gekost om het pakket te ontvangen maar gelukkig wappert hij nu vrolijk in de tuin.

Snelle levering, goede kwaliteit.

Uitstekende service!

Snelle bestelling, goede kwaliteit en prima prijs.

Mooie kwaliteit en keurig op tijd geleverd

Wimpel makkelijk en snel te bestellen. Ziet er prima uit.

Te laat bezorgd

Net voor 12.00 uur besteld zelfde dag verzonden. Dat deed ik dus maar levering werd pas na het pinksterweekend. Te laat. Dus ik s’avonds laat bij ander bedrijf nog maar 1 besteld voor 5 euro minder en daar lukte het wel. Product hetzelfde. Maar het was een standaard vlag. Maar jammer van levering.

Over Vlaggen Unie

Vlaggen Unie is leverancier van kwalitatief hoogwaardige vlaggen en vlaggenmasten. We leveren, plaatsen en repareren vlaggenmasten door het hele land met de bijbehorende vlaggen. De vlaggen & masten zijn eenvoudig online te bestellen in onze webshop met een snelle levertijd en meer dan 1000 soorten vlaggen en masten uit voorraad leverbaar.