Mooie ons oranje vlag!

Inmiddels wappert de vlag al een tijdje tijdens de groepsfase! Een mooie strakke vlag! Hopen dat ie nog een tijdje mag hangen!

Quick delivery, good quality. Everything was perfect!

Snel en goed!

Mijn bestelling werdt snel geleverd en de vlaggen zijn van goede kwaliteit.

Top hoedje een barst in ( spijtig ) 1 Verzendingskosten te hoog Vlag uitstekend 1

Top mast en super service.

Gemakkelijk bestelproces via site. Afspraken snel gemaakt. Vriendelijk personeel. Plaatsing supersnel en netjes. Uitleg erbij, top service. Prachtige antracietgrijs mast met inwendig liet systeem werkt top.

Altijd heel fijn als je iets besteld snelle levering en makkelijke betaling. De geslaagd vlag voor mijn kleindochter was ruim op tijd en hangt nu vrolijk te wapperen.

Goede prijs en snelle levering!

Ik zocht een vlag en een faan en kwam bij de Vlaggen Unie uit om de prijs en de kwaliteit. Snelle levering!

Klantgericht

Zeer klant- en servicegericht. Snel antwoord bij vragen. Alles keurig verpakt

Ik heb op een doordeweekse dag besteld, een dag later lag de vlag in de brievenbus. Goede kwaliteit, snelle bezorging, goede service en zeker niet te duur. Zeker een aanrader!

Voortreffelijk geholpen en alle afspraken nagekomen.

Vriendelijk geholpen in Drachten en goed advies , waar na de beslissing voor ons niet meer zo moeilijk was. De levering en plaatsing was ook voortreffelijk en we genieten nu Volop van onze mast met Friese wimpel.

erg goed en snel

bestelling werd snel en in prima staat afgeleverd

Zeer tevreden met mijn aankoop.

Alles verlopen zoals het hoort.

Deze firma heeft de vlag hoog in het vaandel

Goede bestel site Mooi assortiment en heel makkelijk te bestellen. Levering is snel: volgende dag

Het is zo gegaan als ik gehoopt had het

Nvt

Super goed en……vlotte levering

Geweldig,beter kan gewoon niet

Door bezorgers 2 dagen later aangekomen, maar direct (binnen 1 uur) antwoord via mail gekregen van Team Vlaggen Unie. Dat is enorm fijn! Producten waren ook zo als geadverteerd, perfect dus!

Betrouwbaar, snel, topkwaliteit!

Vlaggenset besteld inclusief premium vlag. Mooie kwaliteit zoals beloofd en keurig ingepakt en verzonden! Betrouwbare winkel, aanrader!

Perfect!

Snel gevonden wat ik nodig had, goede prijs en kwaliteit en supersnel geleverd. Heb sinds kort een vlaggenmast en ik wil verschillende vlaggen en wimpels zodat ik er altijd eentje kan uithangen gewoon omdat ik het leuk vind. Ik kom dus binnenkort een keer terug voor de volgende in de collectie.

Mooie producten en keurige service.

Meerdere keren iets besteld. Telkens keurig afgeleverd. En extra bijzonder, dit is een van de weinige bedrijven waarvan ik zelfs de aanbiedingen via de e-mail waardeer.

Een paar maal gebeld voor informatie, zeer vriendelijk geholpen elke keer

Goede en snelle service

Geslaagd met „Vlag en Wimpel”.

Prima service en een snelle levering, na bestelling.

Snelle levering, goede afhandeling

Vlaggen en vlaggenstokken snel en correct aangeleverd

Snelle levering mooie vlaggen gewoon doen mensen!

Gewoon geweldig

Prima bedrijf, snelle levering

Over Vlaggen Unie

Vlaggen Unie is leverancier van kwalitatief hoogwaardige vlaggen en vlaggenmasten. We leveren, plaatsen en repareren vlaggenmasten door het hele land met de bijbehorende vlaggen. De vlaggen & masten zijn eenvoudig online te bestellen in onze webshop met een snelle levertijd en meer dan 1000 soorten vlaggen en masten uit voorraad leverbaar.