Geen op- of aanmerkingen. Uitstekend!

Goede aanname order maar verkeerd advies

Mijn lood was kapot en toen dacht ik dat het meteen een goed moment zou zijn om het lood te vervangen door een lood met boven en onder mast bevestiging zodat ook bij halfstok de vlag aan de bovenzijde ook aan de mast zou blijven zitten. Ze adviseerde mij toen twee mastkoorden (soort elastiek). Ik had aangegeven dat ik een conische mast heb van 10 meter (ook bij heb gekocht). Nu blijkt elastiek niet ruim genoeg te zijn. Bij hijsen blokkeert de vlag aan het onderste elastiek.

Prima service!!

Wimpel makkelijk te bestellen via website. Heel overzichtelijk met veel informatie. Snelle levering! Uit het omruilen ging simpel en snel! Zeer tevreden klant.

Prima kwaliteit

Prima kwaliteit op tijd geleverd

Goed en snel afgehandeld

Uitstekend service en mooie vlaggenmast

Direct contact, mooi product en vriendelijk en professioneel bedrijf dat de mast plaatst. Wat ik jammer vind is als je de mast laat plaatsen, voor toch een behoorlijk bedrag, je nog steeds de bezorgkosten moet betalen.

De mooie vlaggen zijn snel geleverd.

De mooie vlaggen zijn snel geleverd.

Geweldige service

Jullie leveren heel snel en ik ben daar blij mee

Goed en snelle levering. Top

Prima service.

Snel geleverd en goed geplaatst. Vriendelijke groet van een tevreden klant.

Snel correcte service

snelle levering!

Duidelijke site, makkelijk te bestellen en snelle levering. in een woord geweldig!

Snelle levering, goede kwaliteit

Snelle levering, goede kwaliteit

Overzichtelijke en handige webshop en snelle en correcte levering

Op de webshop staat voldoende informatie en er is een groot assortiment. De levering is snel en correct. Advies over retourafhandeling is ook handig.

Makkelijk bestellen en supersnelle service

Met het bestel gemak op de site tot aan de verzending en het ontvangen een uitmuntende service.

Gemakkelijke bestellen met achteraf betaling

Zeer positief, heldere communicatie en zelfs vooraf gebeld tav levering. Goed verpakte vlaggemast en alles paste ... Kortom afspraken nagekomen wat tegenwoordig uitzonderlijk is. CHAPEAU

Redelijk

Wat ik node miste was een installatie handleiding. Ik heb de kantelunit zelf geïnstalleerd en wist eigenlijk niet hoever de draadeinden uit moesten steken. Als ir. en praktisch vaardig ben ik er wel uitgekomen. Het is een prachtige mast die fier in mijn voortuin staat.

makkelijk , snel en goede prijs-kwaliteitsverhouding.

Super snelle levering. zondags besteld, maandags verzonden, dinsdags ontvangen en vanaf woensdag 1 september hangt hij fier te wapperen in de herdenkingsmaand. Top!!

Prima product, goede service

Voordat ik mijn bestelling deed heb ik via email advies gevraagd. kreeg zeer snel en vakkundig antwoord. Levering liep vlekkeloos. Ben zeer tevreden over de geleverde mast en het plaatsen.

gewoon goed

Vlag die geleverd is is van goede kwaliteit. Snelle levering van de vlag. Gewoon goed dus.

Helemaal goed

Ging helemaal top alleen werd hij pas na 10 dagen afgeleverd door gestuurd ik was de eerste keer ook gewoon thuis maar kreeg dat ik er niet was jammer

Vlag besteld, snel en goed geleverd in zeer korte tijd

Snel geleverd en zoals verwacht!

Mooie vlag snel geleverd!

Mooie vlag snel geleverd!

keurig!

Makkelijk te bestellen en betalen en snelle en nette levering!

Over Vlaggen Unie

Vlaggen Unie is leverancier van kwalitatief hoogwaardige vlaggen en vlaggenmasten. We leveren, plaatsen en repareren vlaggenmasten door het hele land met de bijbehorende vlaggen. De vlaggen & masten zijn eenvoudig online te bestellen in onze webshop met een snelle levertijd en meer dan 1000 soorten vlaggen en masten uit voorraad leverbaar.