Goede prijs, goede klantenservice

Prijs en levertijd is goed. Erg tevreden over de klantenservice. Bij ons was per ongeluk een verkeerde vlag meegestuurd. Kan gebeuren natuurlijk, maar gaat mij er altijd om hoe je het dan weer oplost en dat was zeer adequaat en vlot geregeld. Dus niks dan lof voor deze organisatie.

Zoals beschrijving

Netjes optijd en precies zoals beschreven.

Topkwaliteit

Had een verkeerde vlag besteld en kon deze retourneren . Bedankt voor de service . Nieuwe vlag besteld .

Niets mis mee

Besteld via de PC en in een mum van tijd lag het bestelde in de brievenbus.

Goede kwaliteit!

De vlaggen waren snel bezorgd en zijn zoals beschreven!

Snel geleverd dus goeie service

Snelle en goede levering

Makkelijk besteld, mooi uitgevoerd en snel geleverd.

Goed product

De bestelling en betaling goed verlopen, de levering is afwijkend ten opzichte van het verzoek. Deze was bij de buren afgeleverd. De doos was zeer goed afgesloten. Tot de volgende keer.

Nog niets ontvangen

Weer door Uw GLS transportbedrijf! De spullen hebben schade opgelopen dus als ze geleverd worden wordt dit niet geaccepteerd. Altijd is er wat met GLS waar ik zeer slechte ervaringen mee hebt.

Goed verzorgd

Alleen post nl veel te laat

afspraak is afspraak

Ondernemen is eigenlijk heel eenvoudig, kom je afspraken goed na en het loopt vanzelf.

Alles perfect verzorgd

Alles prima verlopen

Keurig geleverd, zoals afgesproken.

Prima kwaliteit en mooi geplaatst. Kortom ze hebben gedaan wat we er van verwacht hebben.

Een mooie oranje voetbalclub besteld i.v.m. WK en deze was gelukkig op tijd geleverd, kwaliteit en prijs zijn goed en zal dus vaker mijn vlaggen daar bestellen

Je krijgt wat je besteld

Het product wat ik besteld had is ook binnen gekomen. Helaas gebruiken ze packs als bezorgservice en deze mensen die zijn helaas te lui voor woorden. Als je dacht dat UPS, DPD oF DHL slecht waren, nou PACKS is nog slechter. Ik betaal liever 5 euro meer en dat het met POSTNL mee gaat.

Prima kwaliteit voor een goede prijs

Snelle levering maar het belangrijkste is uitstekende kwaliteit

Nette klantenservice

Bij mijn bestelling ontbrak een onderdeel, na contact werd dit gelijk de volgende dag nagestuurd.

Vlotte service

Producten zijn precies als omschreven

Producten zijn precies zoals omschreven, bestellen ging makkelijk en snel bezorgd ik ben zeer tevreden

Bestelling en zending is prima verlopen

Bestelling en zending is prima verlopen

Snelle levering en prima contact met verkoop binnendienst

Alleen jammer dat de mastvoet niet aansloot op mijn verwachting. De passende mastvoet komt nu via een nalevering en geeft extra kosten.

Topkwaliteit en mega snelle service

Mega! Ik heb een vlag besteld en binnen 48 uur had ik hem helemaal netjes verpakt in huis. Er zat een leuke kaart bij, met bijgevoegd netjes de factuur die ik ook al per e-mail heb mogen ontvangen. Echt top! Zeer tevreden! Ik raad ook zeker iedereen aan om hier te bestellen. De kleuren kloppen zoals het moet zijn en de prijs kwaliteitsverhouding is het ook echt helemaal! Bestellen dus!

Alles naar volle tevredenheid.

Mooie kwaliteit vlaggen

Mooie stevige vlag, snelle service. Overzichtelijke en duidelijke website. Super verpakt thuisbezorgd.

Richterlaan 4

9207 JV Drachten

0512 7728272

Over Vlaggen Unie

Vlaggen Unie is leverancier van kwalitatief hoogwaardige vlaggen en vlaggenmasten. We leveren, plaatsen en repareren vlaggenmasten door het hele land met de bijbehorende vlaggen. De vlaggen & masten zijn eenvoudig online te bestellen in onze webshop met een snelle levertijd en meer dan 1000 soorten vlaggen en masten uit voorraad leverbaar.