Goed geholpen

Goede zaak met duidelijke afspraken.

Zeer snelle en correcte levering.

Ik bestelde 1 vlaggenstok en 2 vlaggen ( 1 Nederlandse en 1 vlag Eemnes ) Alles werd binnen 1 week geleverd. Dus hier gaat de vlag uit voor Vlaggen Unie!

Prima kwaliteit, slechte informatie van/over het tijdstip van aflevering

Zie mijn reclamatie van vandaag 8 oktober 2021. De mast zag er goed uit. Goede kwaliteit, alles erbij geleverd. Het boortje was na 3 omwentelingen krom en afgebroken. De installatie instructie zou nog uitgebreid kunnen worden met het maken van de lussen voor de vlag(gen).

Super snelle levering.

Super snelle levering.

Betrouwbaar en snelle afhandeling.

Mooie en kwalitatief vlaggenassortiment en redelijk in prijs. Betrouwbaar en de leveringstijd zoals aangegeven bij bestelling. Tot op heden zeer tevreden.

goed en snel geleverd,

Fijne duidelijke website met goede uitleg makkelijk bestellen en snel geleverd. Alles zoals afgesproken.

Snel en punctueel

Goede service, snelle levering

Snel antwoord op mijn vraag ontvangen en een dag later de bestelling in huis. Top!

Zeer goede kwaliteit.

Mooie vlag van een hele goede kwaliteit voor een zeer schappelijke prijs. Echte aanrader.

Afwikkeling van de bestelling is prima verlopen

Correcte manier van afwikkeling, informeren over en bezorging van de bestelling. Bovendien gunstige prijzen t.o.v. concurrenten.

Mijn ervaring is zeer positief en beantwoord al mijn verwachtingen

De site was duidelijk en bestellen ging vlot. Ook de artikelen zijn zoals ik ze verwachten had.

Goede en snelle service

Heb fairybell besteld nette aflevering en binnen afgesproken tijd

prima levering en mooi materiaal

Ik heb een goede ervaring. Alles is vlot verlopen. Wij hebben het onze schoonzoon cadeau gedaan voor bij zijn nieuwe huis. Hij is erg tevreden.

Prima.

Mooie wimpel. Snel geleverd. Hij hangt heel mooi aan de 6 m. hoge mast . Ik kan het iedereen aanbevelen.

Helemaal goed

Snelle levering, goeie kwaliteit

Product op tijd geleverd Behulpzaam bij support igv vragen Helaas ontbrak een track en tracé mogelijkheid

Goede service en doet wat klanten vragen

Uitstekende levering

Altijd top service

Wordt altijd netjes optie opgestuurd. En met goede kwaliteit afleverd.

Goede levering

Goede snelle service

Had 2 vlaggen nodig. 's avonds bestelled, volgende dag verzonden en dag daarna ontvangen.

Simpel en goed! Besteld betaald en snel correct geleverd!

Advies optie: Keuze in diverse kwaliteiten vlaggenstof aan de klant aanbieden per produkt.

Snel en duidelijk

Zeer te spreken over het contract en met de levering

fijn bedrijf

Een bedrijf met een fijne, duidelijke website. Daarbij eerlijke prijzen voor een goed product. Snelle levering en goede communicatie over de levertijd.

Goed geholpen en snel geleverd

We hadden nog een paar vragen over de banier mast Goed en fijn geholpen door een medewerker van de vlaggen unie We zijn ook blij met de snelle levering

Professionele, stipte en correcte bediening.

Als eerste ervaring, makkelijke website, duidelijke en volledige gegevens, correcte prijs kwaliteit en een vriendelijke, behulpzame chauffeur bij de levering!

Over Vlaggen Unie

Vlaggen Unie is leverancier van kwalitatief hoogwaardige vlaggen en vlaggenmasten. We leveren, plaatsen en repareren vlaggenmasten door het hele land met de bijbehorende vlaggen. De vlaggen & masten zijn eenvoudig online te bestellen in onze webshop met een snelle levertijd en meer dan 1000 soorten vlaggen en masten uit voorraad leverbaar.