Alle is duidelijk en overzichtelijk

Alles is duidelijk en overzichtelijk. Zowel voor de klant om te bestellen en hun administratie. Ze weten precies welke orders geannuleerd zijn en welke niet. In mijn geval had ik per abuis 2 orders besteld. Hun een mail gestuurd dat één ervan weg mag en binnen korte tijd gelijk een antwoord dat alles recht is getrokken.

Snelle levering en goede kwaliteit

Als ik een vlag of een accessoire bestel is dit altijd snel geleverd en van zeer goede kwaliteit

service zoals beloofd

besteld en binnen een dag in huis

super snelle levering

Product toereikend, matige aflevering

Product besteld voor een verjaardag. Ruim tevoren bestelling geplaatst. Snel bericht van Vlaggen Unie en in eerste instantie ook van vervoerder GLS. Daarna heb ik 4 x bericht ontvangen dat de levering de volgende ochtend zou plaatsvinden. Niet dus. Het product is uiteindelijk na het weekend op maandag afgeleverd door het voor onze deur neer te leggen. Wij waren toen enkele dagen weg. Een kennis van ons heeft het product op een veilige plaats opgeborgen.

Mooie set, snel en goed geleverd

Makkelijk bestellen, eenvoudig te monteren en helemaal naar wens.

Extreem slecht verpakt product - slecht transport- geen track and trace

Als bedrijf zinde een kantelbare baniermast besteld van 6m. Mast werd geleverd in een dun plastic hoes -bij het uitpakken zeer grote polyester schade aan de baniermast. Na telefonische contact werd er direct een nieuwe baniermast verzonden door de vlaggenunie. Aangegeven bij de vlaggenunie dat het verpakkingsmateriaal vraagt om problemen bij de verzending- de mast is bijna onbeschermd. Bij aankomst van de nieuwe mast plastichoes al beschadigd bij het uitpakken nieuwe mast wederom beschadigd op vele plekken. Let op extern bedrijf bij garantie vergoed de vlaggen unie alleen de de door hun geleverde materialen. De manuren worden door hun niet vergoed!! ( ook geen korting) Als alle bestelde vlaggenmasten beschadigd zijn dan worden deze vergoed onder garantie! Maar als je daar als plaatsingsteam staat alle uren die je maakt al moet je er 3x komen worden niet vergoed. Op de verzending zit geen track and trace dus de je weet nooit wanneer de mast exact bezorgd wordt kan tot 20.00 h in de avond.

Doet wat het beloofd!

Top! Snelle levering, goede kwaliteit.

Robuuste mast en snelle levering. Duidelijke montagevoorschriften

allevlag en vlaggestok netjes geleverd, goede kwaliteit

Snel en vakkundig

Prijs, kwaliteit en service in balans.

Dik tevreden

Prettige navigatie op website, en zeer overzichtelijk. Bestel- en verzendproces heel goed op orde en een prettige toon in de communicatie. De bestelde vlaggen en de vlaggenstok zijn van goede kwaliteit en hebben allebei al een dagje gewapperd! :o)

Prima vlaggenhouder

Houder is goed omschreven op webshop met heldere afbeeldingen. Bestellen gaat heel eenvoudig en levering is razendsnel. Omdat 90% aan de muur wordt gemonteerd, zou het een pluspunt zijn als je losse setjes kan bestellen met pluggen en (rvs) schroeven. Ik heb mu een witte houder voor aan de muur en heb zelf gezocht naar 4 witte afdekdopjes. Als die los bij te bestellen waren, had ik dat zeker gedaan.

De vlag die ik besteld heb is van een degelijke synthetische stof. Dus nauwelijks vouwen en niet te doorzichtig. Goede prijs-kwaliteitsverthouding.

Levering prima

Het was geen grote vlag maar jij lag wel de volgende dag in de brievenbus.

Mooie vlaggenmast

Vlaggenmast (pakket) besteld op de website, met enkele losse vlaggen en wimpels. Mast werd enkele dagen later keurig geleverd. Aan de slag met plaatsen. Helaas zat er geen instructie bij, na contact met de vlaggen unie, werd deze gemaild. Plaatsen ging makkelijk.

Prima vlag

Prima vlag

goede prijs/kwaliteit verhouding en perfecte service.

Nieuwe peervormige knop besteld voor mijn vlaggenmast. Maat van het verloop bleek niet correct. Kort e-mailtje gestuurd om situatie uit te leggen en volgende dag direct een antwoord en voorstel ontvangen.

Prima en snel

Bestelling was netjes in een doos verpakt en de volgende dag werd het geleverd

Alles goed ontvangen en precies zoals beschreven.

heel goed

Goed en snel gedaan bedankt er voor.

Prive

Goed is goed

Heldere website en kwalitatieve producten.

Alles naar verwachting, top!

Fijne website, eerlijke prijs, snelle levering. De volgende keer bestel ik weer bij Vlaggen Unie!

Mooie vlaggenmast netjes op tijd geleverd

Over Vlaggen Unie

Vlaggen Unie is leverancier van kwalitatief hoogwaardige vlaggen en vlaggenmasten. We leveren, plaatsen en repareren vlaggenmasten door het hele land met de bijbehorende vlaggen. De vlaggen & masten zijn eenvoudig online te bestellen in onze webshop met een snelle levertijd en meer dan 1000 soorten vlaggen en masten uit voorraad leverbaar.