snelle levering matige kwaliteit

Door de gebruikte stof krijg je een goedkope indruk. Stof is misschien wel sterk maar er erg doorzichtig en lijkt daardoor goedkoop.

Prima prijs kwaliteit

Prima levering, mooie kwaliteit en een redelijke prijs. Precies wat ik wil.

Tot nu toe slecht, pakket is nog niet aangekomen terwijl het woensdag al ingepakt is voor verzending

Ik wilde mailen waar het pakket blijft en dan blijkt de mail (retour vlaggen unie) onbestelbaar te zijn… heb ik te maken met misdaad?

Beste Geertrui Hup, Wij hebben uw zending nagekeken en deze lijkt bezorgd te zijn. Uw bestelling betreft een brievenbus pakket. Wij horen graag van u of dat u uw bestelling reeds ontvangen heeft. Mocht dit niet het geval zijn kunt u contact met ons opnemen via [email protected]. Wij horen graag van u. Met vriendelijke groet, Vlaggen Unie

Was op tijd binnen ziet er goed uit

Ik heb deze keer bij u vlaggen besteld,dat deed ik voorheen bij de concurrent in Scheemda al een aantal keren maar de vlaggen houden het nog geen jaar vol . Dus probeer ik het bij vlaggen unie jullie zijn wel wat duurder maar ik zag dat er geen ringen in verwerkt zijn maar touw en dat lijkt mij beter het gaat niet roesten en zit mooi verwerkt in de vlag dus dit jaar afwachten hoe het gaat. Groet D Groen.

prima snelle levering

behalve de ene vlag die niet op voorraad was, werden de andere 4 binnen3 werkdagen geleverd

Prima transgendervlag en snel geleverd.

Lichte vlag, die we gebruiken om er transgendersjaals van te maken.

Uitstekend!

Pakket mooi op tijd, voldoet volledig aan de verwachtingen. Zeer degelijke ophanging.

Snelle levering. Goede kwaliteit

Snelle levering, goede kwaliteit.

uitstekend!!

Scherpe prijzen, zeer snelle levering en goed telefonisch advies.

Prachtig

Makkelijk te bestellen. En super snelle levering. Top .

Het prima product snelle levering

Het prima product snelle levering, niets op aan te merken

Prima kwaliteit en prijs

Perfect!

Prima kwaliteit en snelle levering.

Snel geleverd volgens offerte.

Prima vlaggenlijn geleverd via brievenpost.

Snelle levering goede kwaliteit

Snel geleverd en producten waren van goede kwaliteit.

Volledige en zeer snelle levering

Helemaal blij.

Bestellen ging super makkelijk producten worden keurig beschreven en zijn makkelijk te vinden, snelle levering. Bedrijf is een echte aanrader.

Bestelling snel en correct geleverd

Geen poespas, geen onzin. Duidelijke en heldere communicatie vanaf bestelling tot aan levering. Zelfs de op het laatste moment voor levering doorgegeven afwijkende instructies werden gehonoreerd.

Beste Richard, Bedankt voor uw positieve review! Leuk om te horen dat u enthousiast bent over onze service. Wij wensen u veel plezier met uw bestelling! Vrolijke Paasgroet, Team Vlaggen Unie

Prima bedrijf

Ruime assortiment, reële prijs, prima informatievoorziening en vlotte verzending.

Snelle levering en goede kwaliteit

Blij met de nieuwe mooie wimpel en snelle levering

Snelle levering goed product

Goede kwaliteit vlag

Klasse

Correcte afhandeling

Vlotte levering

Prima kwaliteit voor een scherpe prijs.

supersnelle levering

supersnelle levering

Prima kwaliteit en service.

Snelle levering van prima product.

Over Vlaggen Unie

Vlaggen Unie is leverancier van kwalitatief hoogwaardige vlaggen en vlaggenmasten. We leveren, plaatsen en repareren vlaggenmasten door het hele land met de bijbehorende vlaggen. De vlaggen & masten zijn eenvoudig online te bestellen in onze webshop met een snelle levertijd en meer dan 1000 soorten vlaggen en masten uit voorraad leverbaar.