Snel, alles op voorraad

Bestellen gaat snel en helder op de site. Aanbod is meer dan overcompleet en kwaliteit van materiaal is goed. Blijven terugkomen

prima!

bestelling correct afgeleverd

Primma in orde

Ik ben tevreden over de afhandelingen levertijd, ookal zat er even een kink in de kabel, maar ook dat was snel opgelost. Dus dik tevreden.

Prima product en levering, helaas licht beschadigd

Prima product en snelle levering aan huis. Helaas wel een lichte beschadiging aan de verf van de mast, dat is jammer. Gelukkig op bijna 6 meter hoog dus nauwelijks zichtbaar. Nog beter verpakken!!

accuraat en goede kwaliteit

eenvoudig, accuraat en snel met beloofde kwaliteit

slecht

bel op dat er krasjes op zitten ,Antwoord terug bedank voor u bericht,de mastknop betreft een zilveren peervormige mastknop ,deze heeft een spiegelende coating is gevoelig voor krasjes en strepen. Bij een nieuwe kunnen wij ook niet een markerings-en krasvrije mastknop garanderen.Ter info.zodra u de mast rechtopzet zie de krasjes en strepen niet meer mvg *** mijn reactie terug de mast knop alleen in een doos verpakken met noppenfolie.en niet alles bij alkaar in een doos doen ,mvg Henk

Geachte heer Withaar, Bedankt voor uw beoordeling, wij betreuren het dat de mastknop met enige kleine krasjes en strepen door u is ontvangen. Zoals aangegeven is de betreffende spiegelende coating kwetsbaar, en kan dit ontstaan door het in de verpakking doen van de mastknop, in de fabriek. Omdat deze laag dus dusdanig kwetsbaar is, is het niet met 100% zekerheid te garanderen dat een vervangende knop krasvrij geleverd zal worden. Daarnaast zijn de kleine krassen niet zichtbaar als u de mastknop in top bevestigt. Wij nemen uw feedback met betrekking tot het verpakken van de mastknop mee in de verbetering van onze producten en diensten, en hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Vlaggen Unie

Bestelde wimpel was keurig op tijd en volgens verwachtingen

Snel geleverd.

Mooie vlag, groot genoeg voor mijn balkon. Wel onderste boven gehangen, als steun aan onze boeren.

Alles precies volgens afspraak!

Op de site soepel de juiste mast uitgezocht. Speciale vlag erbij. Aangegeven wanneer geleverd zou kunnen worden. Vervolgens is alles precies volgens afspraak uitgevoerd.

Super kwaliteit vlag

Een mooie kwaliteit vlag, goede grootte Snel geleverd Zeer te vrede er mee, hangt perfect nu Ben er blij mee, en geef mijn steun aan de boeren

Waardeloos bedrijf

Geen zaken mee doen komen afspraken niet na één woord waardeloos bedrijf

Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw beoordeling, helaas is de mast niet geleverd op de vooraf gecommuniceerde afleverdag. Helaas is hierin door de boerenprotesten vertraging ontstaan bij het transportbedrijf. Iets wat wij ten zeerste betreuren, maar helaas niet te voorkomen was/is. Dit is natuurlijk pure overmacht. Met vriendelijke groet, Team Vlaggen Unie.

Naar verwachting!

Bestellen ging soepel, mooie mast en vakkundige plaatsing .

Goede spullen, netjes afgehandeld.

Probleempje met verkeerd geleverde wimpel. Kan gebeuren, snel opgelost.

Geen poespas

Gewoon goed!!!!

Alles super goed geregeld.

De bestelling werd snel en op de afgesproken tijd geleverd.

Snelle service ! En alles netjes verpakt ! En compleet ! Top !

Geen poespas prima product incl. dienstverlening.

website overzichtelijk, vlotte afhandeling incl. levering, goede kwaliteit voor scherpe prijs.!

zeer tevreden

correcte verwerking

Niets op aan te merken

Makkelijk te bestellen voor redelijke prijs. Correcte en nette verzending.

Snelle en goede levering

Mijn bestelling snel ontvangen en mooie kwaliteit vlag.

Mooie vlag

Mooie stevige vlag. Netjes verzonden

Mooie kleuren, goede afwerking

Ik heb voor mijn zoons verjaardag een regenboog vlag en een bi-sexual vlag besteld. De kleuren van de vlaggen zijn echt prachtig en de vlaggen ook heel netjes afgewerkt. Bestelling was ook fijn snel in huis

De vlag wappert al 3 weken naar tevredenheid aan de gevel

De vlag wappert al 3 weken aan de gevel; persoonlijk zou ik kiezen voor een iets dikker doek. De Flag Fixers zijn erg handig ! bij de houder zou ik ook de bevestigingsmiddelen ( pluggen en schroeven) meeleveren in het pakket.

Snel en behulpzaam

Snelle reactie en kwalitatief prima

Alle is duidelijk en overzichtelijk

Alles is duidelijk en overzichtelijk. Zowel voor de klant om te bestellen en hun administratie. Ze weten precies welke orders geannuleerd zijn en welke niet. In mijn geval had ik per abuis 2 orders besteld. Hun een mail gestuurd dat één ervan weg mag en binnen korte tijd gelijk een antwoord dat alles recht is getrokken.

Over Vlaggen Unie

Vlaggen Unie is leverancier van kwalitatief hoogwaardige vlaggen en vlaggenmasten. We leveren, plaatsen en repareren vlaggenmasten door het hele land met de bijbehorende vlaggen. De vlaggen & masten zijn eenvoudig online te bestellen in onze webshop met een snelle levertijd en meer dan 1000 soorten vlaggen en masten uit voorraad leverbaar.