goede ervaring

Klantvriendelijk na telefoontje. Bezorging een fag later dan op de bon, maar prima gegaan.

Super snel en netjes verpakt

Alle keren prima op tijd

Alles keurig geregeld

Zeer tevreden over de afhandeling en bezorging van mijn bestelling

Geachte Rob, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Vlaggen Unie

heldere site, snel geleverd

Prima gegaan.

Overzichtelijk ,duidelijk en snelle levering

Duidelijke site en makkelijk te bestellen. Levering heel snel in een leuke verpakking.

Geachte Heleen, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Leuk om te horen dat u de verpakking leuk vond, en uw bestelling ook snel hebt mogen ontvangen. Veel plezier ermee! Vriendelijke groet, Team Vlaggen Unie

Snelle levering en prima kwaliteit.

snel en goed

ook levering was goed

Prima, snel geleverd!

Duidelijke webshop, alles snel geleverd en verder niets op aan te merken. Gewoon goed!

Niks mis mee hoor. Wat valt er nu te reviewen aan een vlag? Wat beter kan, is als dat A5-je met "bedankt voor je bestelling" er niet bij zit. Dat kan ook wel op de factuur. En dat scheelt weer papier.

Beste Caroline, Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat uw bestelling goed bij is aangekomen, en dat hiermee niks aan de hand is. Uw opmerking over onze 'bedankt-kaart', zullen wij meenemen in toekomstige besprekingen over verbeteringen voor onze producten en diensten. Uiteraard is voor ons het milieu ook een belangrijke factor hierin. Met vriendelijke groet, Team Vlaggen Unie

Mooi product, goed advies, service en plaatsing!

Sinds een maand hebben wij voor onze woning een mooie vlaggenmast staan. Na uitgebreid telefonisch advies een gedetailleerde en overzichtelijke offerte. Na opdracht werd al vrij snel een datum van plaatsing ingepland. Het plaatsen verliep voorspoedig en vakkundig. Zeker het aanbevelen waard om hier een mooi vlag en vlaggenmast te kopen.

Te Hoge porto kosten voor een brievenbus pakje

Voor een brievenbus pakje zijn de porto kosten nogal hoog

Snelle levering en scherp geprijst

Snelle levering en scherp geprijst

Zeer goede afhandeling, kwaliteit zal de tijd moeten leren.

Wimpel besteld, ziet er goed uit. Materialen zijn goed gekozen. Kunststof stok, geen hout meer zoals vroeger.

Snelle levering en prima kwaliteit

Bestellen van bedrukte vlag gaat eenvoudig en kwaliteit is prima.

zeer tevreden!

zeer tevreden, dank voor de snelle levering!

Vlaggenunie maakt waar wat zij beloven

Prima overzichtelijke site om digitaal te bestellen. Goede informatie over de levering , en tijdige levering conform afspraak

Produkt is super en een goede afhandeling.

Mooi en snel geleverd

Makkelijke site en goede kwaliteit

Prima product, snelle levering

Prima product, snelle levering

Verrassend professioneel

Onder de indruk van accurate behandeling waarmee mijn bestelling wordt behandeld.

Geachte Mario, Bedankt voor uw beoordeling! Professionaliteit is voor ons zeer belangrijk, wij zijn voor zowel particuliere als zakelijke klanten een betrouwbare partner. Wij willen u veel plezier wensen met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Vlaggen Unie

Bestelling voldoet volledig aan mijn verwachting.

Prima, alles volgens afspraak.

Bestelling snel en conform verwachting geleverd

Prima wimpel!

Mooie wimpel, bestelling verliep soepel, echt totaal geen klachten.

Geen opmerkingen

Snel geleverd, product voldoet aan de verwachting

Over Vlaggen Unie

Vlaggen Unie is leverancier van kwalitatief hoogwaardige vlaggen en vlaggenmasten. We leveren, plaatsen en repareren vlaggenmasten door het hele land met de bijbehorende vlaggen. De vlaggen & masten zijn eenvoudig online te bestellen in onze webshop met een snelle levertijd en meer dan 1000 soorten vlaggen en masten uit voorraad leverbaar.