Perfect!

Prima kwaliteit en snelle levering.

Snel geleverd volgens offerte.

Prima vlaggenlijn geleverd via brievenpost.

Snelle levering goede kwaliteit

Snel geleverd en producten waren van goede kwaliteit.

Volledige en zeer snelle levering

Helemaal blij.

Bestellen ging super makkelijk producten worden keurig beschreven en zijn makkelijk te vinden, snelle levering. Bedrijf is een echte aanrader.

Bestelling snel en correct geleverd

Geen poespas, geen onzin. Duidelijke en heldere communicatie vanaf bestelling tot aan levering. Zelfs de op het laatste moment voor levering doorgegeven afwijkende instructies werden gehonoreerd.

Beste Richard, Bedankt voor uw positieve review! Leuk om te horen dat u enthousiast bent over onze service. Wij wensen u veel plezier met uw bestelling! Vrolijke Paasgroet, Team Vlaggen Unie

Prima bedrijf

Ruime assortiment, reële prijs, prima informatievoorziening en vlotte verzending.

Snelle levering en goede kwaliteit

Blij met de nieuwe mooie wimpel en snelle levering

Snelle levering goed product

Goede kwaliteit vlag

Klasse

Correcte afhandeling

Vlotte levering

Prima kwaliteit voor een scherpe prijs.

supersnelle levering

supersnelle levering

Prima kwaliteit en service.

Snelle levering van prima product.

Prima kwaliteit en vlotte levering

Enorme keuze aan wimpels en vlaggen

Mijn ervaringen met de Vlaggenunie zijn altijd zeer positief, de verzending is altijd supersnel, de informatie en communicatie is prima. Het assortiment is enorm. De producten zijn van goed kwaliteit. Als voorbeeld, gemiddeld hangt bij ons een wimpel 2 jaar in weer en wind voordat vervanging nodig is.

Geachte Hans, Bedankt voor uw review, en ook goed om te horen dat u wederom bij Vlaggen Unie bent geslaagd. Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Vriendelijke groet, Team Vlaggen Unie

Bijzondere ervaring

Zou het eerst zelf afhalen maar dat kon niet doorgaan. Voor Vlaggen unie geen enkel orobleem. Direct werd een vervoerder ingeschakeld.

vlug, veilig en voordelig

Vlug (snel besteld en snel bezorgd), veilig (betalen en afleveren) en voordelig (prijs/kwaliteitverhouding) : prima dus!

Fijne webwinkel met kwaliteit producten

De place to be voor vlaggen en toebehoren. Fijne website en service. Snelle levering en goede kwaliteit producten. Helemaal top!

Alles volgens afspraak geregeld

snelle levering, kwalitatief goed

goed super snel geleverd

heb online besteld, goede informatie gekregen en snel geleverd.

goede ervaring

Klantvriendelijk na telefoontje. Bezorging een fag later dan op de bon, maar prima gegaan.

Super snel en netjes verpakt

Alle keren prima op tijd

Alles keurig geregeld

Zeer tevreden over de afhandeling en bezorging van mijn bestelling

Geachte Rob, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Vlaggen Unie

heldere site, snel geleverd

Prima gegaan.

Richterlaan 42064 9207 JT Drachten

0512 7728272

Over Vlaggen Unie

Vlaggen Unie is leverancier van kwalitatief hoogwaardige vlaggen en vlaggenmasten. We leveren, plaatsen en repareren vlaggenmasten door het hele land met de bijbehorende vlaggen. De vlaggen & masten zijn eenvoudig online te bestellen in onze webshop met een snelle levertijd en meer dan 1000 soorten vlaggen en masten uit voorraad leverbaar.