Duidelijke webwinkel,,degelijke kwaliteit, concurrerende prijs en vlot in huis. Het klinkt misschien niet uitbundig maar kom er maar eens om “gewoon goed”!
Beste Frans, Bedankt voor je positieve review. Je hebt al onze speerpunten netjes verwoord en wij wensen je veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Team Vlaggen Unie
Ik als schipperskind vroeger nu vlaggen gegeven aan zoon. Haing mooi te wapperen op trouwdag zaterdag.
Zoals het hoort te zijn.
netjes afgeleverd alles perfect gegaan
goed
Ik bestel wat ik graag wil hebben en heb dan vaak binnen 1 a 2 dagen alles binnen!
Probleemloos besteld en geleverd.
Snelle levering maar levensduur mag wel wat langer
Duidelijke website, eenvoudig betalen, goede kwaliteit en snelle levering.
Makkelijk te bestellen en snel bezorgd. Gebruiksaanwijzing ontbrak, weet nu niet precies hoe ik de vlag vast moet maken, lijkt alsof ik hem gewoon moet knopen? Dat voelt een beetje cheapy. maar eerst maar eens kijken hoe hij er bij hangt de eerste keer.
Beste Marieke, Bedankt voor je aankoop en de review. De vlag is inderdaad voorzien van een koord en lusje. Het lusje gaat aan het oog onderaan de vlaggenstokknop en het koord knoop je inderdaad om de vlaggenstok heen. Je kan hiervoor ook de halfstok clips gebruiken. Het koord bevestig je dan aan de clip. Wij wensen je veel vlag-plezier. Met vriendelijke groet, Team Vlaggen Unie
Kan niet beter
Een heel klein haakje eraan op de vlag aan vast te maken. De service was wel goed, nieuwe dop gekregen. Want die was uit elkaar gevallen Maar de dop blijft prul. Misschien de dop ook van aluminium maken.
Beste Rob, Bedankt voor de review. Graag ontvangen wij via email iets meer informatie, zodat wij de situatie beter begrijpen. Wellicht dat je hier aanvullende foto's bij kan sturen. Dit kan via [email protected]. We horen graag van je. Met vriendelijke groet, Team Vlaggen Unie
Originele beoordeling
Een heel klein haakje eraan op de vlag aan vast te maken
Beste Rob, Bedankt voor de review. Graag ontvangen wij via email iets meer informatie, zodat wij de situatie beter begrijpen. Wellicht dat je hier aanvullende foto's bij kan sturen. Dit kan via [email protected]. We horen graag van je. Met vriendelijke groet, Team Vlaggen Unie
mast moet nog worden gezet. maar tot nu toe is de communicatie en de hulp bij keuze zeer goed.
Beste Andrew, Bedankt voor de positieve review. We gaan ervoor zorgen dat jij een prachtige mast krijgt, waar je jaren plezier van gaat hebben. Met vriendelijke groet, Team Vlaggen Unie
prima super snelle service!!
We hebben de vlag, de stok, de houder en wat accessoires besteld. Vlotte levering van echt geod materiaal!
Beste Rob, Bedankt voor de positieve review. Het is altijd fijn om te zien dat mensen de kwaliteit van onze producten kunnen waarderen. Daar doen wij het voor! We wensen je veel plezier met je aankopen! Team Vlaggen Unie
Mooie kwaliteit
Uitstekend. Eenvoudig bestellen, op tijd geleverd.
Afgelopen week heb ik een vlaggenstok gekocht van jullie. Nu blijkt dat ii de vlag nog vast moet maken aan een clip. Deze moet ik nu opnieuw bestellen inclusief extra bezorgkosten. Hoort dit niet bij een vlag, of zet het er anders bij op de site dat dit nodig is. Ik wil dit toch even melden, aangezien er nu extra werk gedaan moet worden en er extra een rit gemaakt moet worden voor 2 clips, dit vind ik echt jammer van het werk. Het is niet mijn bedoeling om een klachtenmail te schrijven, maar vind wel dat jullie hiervan op de hoogte moeten worden. De clipjes heb ik inmiddels besteld. Dit bericht is ook als mail gestuurd.
Goedendag, Wij leveren de vlaggenstok met knop. Aan deze knop zit een haakje waaraan u de vlag vast kunt maken. De onderkant van de vlag, het koordje, knoopt u om de vlaggenstok heen. U heeft dus geen extra clips o.i.d. nodig, mits u gebruikmaakt van vlaggen met koord en lusje zoals gebruikelijk is bij vlaggen voor een vlaggenstok. Met vriendelijke groet, Team Vlaggen Unie.
De flag fixer maakt z'n belofte niet echt waar. Nog steeds wikkelt de vlag zich rondom de stok. Het proces wordt wel vertraagd, maar ik had gehoopt op een beter resultaat.
Goedendag, Om de werking van de flagfixers te garanderen moeten deze gemonteerd worden zoals op de verpakking wordt aangegeven. De vlag hiertussen moet tevens bevestigd worden zoals aangegeven. Graag ontvangen wij van u een foto of video hoe u het heeft gemonteerd om aan te kunnen geven hoe u dit probleem kunt verhelpen. Met vriendelijke groet, Team Vlaggen Unie.
Originele beoordeling
De flag fixer maakt z'n belofte niet waar. Nog steeds wikkelt de vlag zich in no-time rondom de stok. Jammer, k had gehoopt dat deze ergernis opgelost zou zijn.
Goedendag, Om de werking van de flagfixers te garanderen moeten deze gemonteerd worden zoals op de verpakking wordt aangegeven. De vlag hiertussen moet tevens bevestigd worden zoals aangegeven. Graag ontvangen wij van u een foto of video hoe u het heeft gemonteerd om aan te kunnen geven hoe u dit probleem kunt verhelpen. Met vriendelijke groet, Team Vlaggen Unie.
Vlag is degelijk met goede haken eraan om te bevestigen. Voor Nicaragua had ik een cobalt blauwe kleur verwacht. De originele vlag die je daar koopt is donkerder van blauw. Kan je die aanpassing bestellen???
Beste Rien, Bedankt voor de review. De vlaggen die wij verkopen hebben de officieel vastgestelde kleuren. Een vlag is natuurlijk iets transparant, wat er toe kan leiden dat de kleur iets lichter lijkt uit te vallen. Mocht je een vlag willen waarbij de kleur donkerder is, dan is dit uiteraard mogelijk. Wij moeten dan het originele ontwerp aanpassen, waarna de vlag speciaal voor jou gemaakt wordt. Deze zal dan uiteraard wel iets duurder uitvallen. Mocht je hier interesse in hebben, kun je via email of telefonisch contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Vlaggen Unie
Prima
Bestelen gaat goed, alleen weet ik nu niet wanneer het geplaatst gaat worden. Na telefonisch overleg de datum gekregen.
Goedendag, Wij hebben deze week meermaals contact proberen te krijgen met u over de plaatsing, hiervoor is namelijk een datum bekend. Neemt u hierover, op een moment wanneer het u past, tijdens kantoortijden contact met ons op a.u.b. Met vriendelijke groet, Team Vlaggen Unie
Originele beoordeling
Bestelen gaat goed, alleen weet ik nu niet wanneer het geplaatst gaat worden.
Goedendag, Wij hebben deze week meermaals contact proberen te krijgen met u over de plaatsing, hiervoor is namelijk een datum bekend. Neemt u hierover, op een moment wanneer het u past, tijdens kantoortijden contact met ons op a.u.b. Met vriendelijke groet, Team Vlaggen Unie
bij bestelling het ontbrekende artikel is de volgende dag direc naar mijn toegezonden
Erg duidelijke website, eenvoudig te bestellen
Ik heb nog steeds mijn pakket niet ontvangen ondanks meerdere aankondigingen dat het 'Vandaag' zou worden bezorgd. Als ik vooraf had geweten dat GLS het pakket zou vervoeren had ik zeker NIET bij jullie besteld. Ik heb met GLS meerdere slechte ervaringen gehad. Vr. grt. Henk Bloemers
Beste Henk, Wat vervelend om te horen dat je pakket niet tijdig bezorgd is en wij begrijpen de ergernis volkomen. Helaas zijn we voor de levering afhankelijk van een vervoerder, waarbij onze ervaring met GLS juist prima is. Als wij de reis van jouw pakket erbij pakket, zien we dat het bezorgadres gewijzigd is (door jou?), je pakket niet bezorgd is doordat er schade te zien was aan de verpakking en het pakket daarna niet bezorgd kon worden en bij een servicepunt is neergelegd. Dit is natuurlijk niet een alledaagse reis, waar wij als Vlaggen Unie geen invloed op hebben. Inmiddels heb jij het pakket binnen en heb jij de mogelijk om de kwaliteit van ons product te beoordelen. Wij zouden het op prijs stellen wanneer jij de review baseert op ons als bedrijf en de kwaliteit van onze producten. Wij hopen dan ook dat dit meer waard is dan de 1 ster die we nu gekregen hebben. Wij wensen jou natuurlijk wel veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Team Vlaggen Unie
Richterlaan 4
9207 JV Drachten
Vlaggen Unie is leverancier van kwalitatief hoogwaardige vlaggen en vlaggenmasten. We leveren, plaatsen en repareren vlaggenmasten door het hele land met de bijbehorende vlaggen. De vlaggen & masten zijn eenvoudig online te bestellen in onze webshop met een snelle levertijd en meer dan 1000 soorten vlaggen en masten uit voorraad leverbaar.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.