Denken goed mee

Ik kwam met een krappe deadline voor het leveren van keycords. Het kwam iets later dan verwacht, maar alsnog snel geleverd.

Denken goed mee

Anders dan voorgaande jaren helaas.

We hadden er 500 besteld en er kwamen er toch maar 250 . Dit is twee keer gecommuniceerd en toch kwamen de andere 250 pas een week (of twee) later. Verder is de bezorger niet geweest en kwam deze pas een dag later. (het excuus was dat er niemand was om de doos in ontvangst te nemen - een vreemd excuus daar het afleveringsadres een school is waar altijd mensen aanwezig zijn!) Hierdoor konden we de keycords niet gebruiken waarvoor we ze hadden besteld. Dat ligt natuurlijk aan de bezorger maar dit is wel het nadeel van het uitbesteden van de bezorging.

Her gehele proces van bestellen, communiceren en leveren verliep uitstekend en volgens afspraak.

het geleverde was eerder dan verwacht binnen. Prima

Zeer snelle levering en goede kwaliteit

Binnen no-time geleverd en goede kwaliteit.

helemaal top

Netjes en correct afgehandeld Top Product

Goede duidelijke communicatie over de producten.

Je krijgt een proefdruk te zien, vandaar uit krijg je bericht hoe het allemaal verloopt. Erg prettig allemaal.

Mooie keycords

Snelle levering, mooi product.

Dik tevreden

Het contact was goed en vriendelijk. Technische adviezen klopten helemaal. Leveringsafspraak is helemaal goed gelopen.

Goed product en snelle levering

Contact was goed en levering zoals besteld

Erg betrokken en probleemoplossend team

Tijdens onze bestelling was er sprake van een strakke deadline. Het team heeft fantastisch meegedacht en snel geschakeld waar nodig. Ik zie ze daarom als betrouwbare partner.

Prima kwaliteit

Snelle en onberispelijke service

Niet meer haalbaar om binnen de normale leveringstermijnen nog keycords te laten leveren voor ons event. Na contact via chat en later mail is toch nog een oplossing gevonden. Wat een service! De kwaliteit van het materiaal is ook binnen alle verwachtingen.

Snelle levering, zeker na overleg.

Prima product

Prettig bedrijf

Klantvriendelijk, meedenkend en goede producten

Fast response and clear communication

Thank you for allowing us the chance to review the design before printing. Your clear communication and updates in every production stage are super helpful. We are happy with the results.

Uitstekende hulp en snelle service

Bij het bestellen van onze keycords hadden we hulp nodig met het design. Op dezelfde dag hebben wij meerdere designs ontvangen en werd de keycord in productie genomen. Enorm snelle en goede service met uitstekend verwachtingspatroon!

Zeer tevreden over communicatie, productie en bestelling

Mijn ervaring met Tornado International is heel positief. Fijne, snelle communicatie met zeer korte lijnen. Ook de aflevering ging snel en netje en de producten zien er fantastisch uit.

top

snel, goede prijs en fijne service

Dik tevreden

Mooie afwerking en vooral ook snelle levering.

Snelle communicatie & bezorging

Had een paar vragen en die werden binnen een dag beantwoord over email. Bezorging volgde twee dagen later. Kwaliteit van de producten zijn top!

Witteweg 9 1431GZ Aalsmeer