Een zeer goede en aangename ervaring.

Tijdens het mailen kreeg ik snel en duidelijk antwoord, wat zeer prettig is. Wat betreft het eindresultaat wat ik natuurlijk het belangrijkste vind was ik zeer te spreken. Ik heb algeheel de samenwerking/ contact als goed ervaren. Met vriendelijke groet, Jochem Romme

Fijne service en vriendelijk, eindresultaat prima

Vriendelijke en vlotte communicatie, afhandeling redelijk gezien de tijd van het druk proces en het eindresultaat is naar wens

klantvriendelijk

vlotte service en klantvriendelijk

Helemaal blij!

Eén belletje alles prima geregeld, servicegericht meedenkend ... helemaal goed!

Eerlijke prijzen voor kwaliteitsproducten

Altijd fijne ervaringen gehad. Maria is een topper en helpt me snel en vriendelijk. Keycords.nl is onze huisleverancier geworden.

Levering was keurig op tijd zoals beloofd.

Professionele hulp aan de telefoon

Prima service, zoals altijd!

Goede ondersteuning bij ontwikkeling

Prettige samenwerking voor het ontwikkelen van het artikel. De levertijd is wat langer dan gewenst, maar dat weten we voor een volgende keer

Was top

Snelle levering Netjes verpakt Zag er goed uit Mooie kleuren

Geweldige keycords, helemaal naar wens.

We hebben ze uitgedeeld op een beurs. We kregen veel lovende reacties.

Goede service en scherpe tarieven!

Tijdens het ontwerpen en bestellen zijn we goed geholpen door het team van Keycords.nl. We bestellen er graag weer een keer!

Ik heb snel kunnen schakelen met medewerkers van keycords.nl. Na een paar kleine aanpassingen hebben we precies de keycords ontvangen die we in gedachte hadden. Dank daarvoor!

Goede kwaliteit, snel geleverd.

Een grote keuze aan keycords die zoals beloofd op tijd worden geleverd.

Snel, vriendelijk, efficiënt, resultaatgericht

Prettig contact, goed resultaat.

Vriendelijke, snelle levering van goede kwaliteit

Het contact was zeer vriendelijk en verliep heel vlot. Ik had heel snel een offerte en ook de levering kon snel worden geregeld. Blij met de ontvangen keycords. Onze volgende bestelling is inmiddels alweer geplaatst!

Prima en snel geregeld

Telefonische gevraagd naar een bepaalde kleur keychain, was op voorraad en binnen 10 minuten een offerte via de e-mail binnen gekregen. Snel en prima geregeld.

Contact top, wellicht verkeerde keuze gemaakt.

Wij hebben keycords laten bedrukken. Er is ontzettend vlot en vriendelijk gecommuniceerd. Stelde we zeer op prijs. De opdruk van de keycords is helaas tegengevallen qua kwaliteit. De cords worden gebruikt en de opdruk vervaagt helaas vrij snel door gebruik. Hierdoor oogt het bedrijfslogo smoezelig na een tijdje.

super kwaliteit/prijs verhouding

mooie keycords. Alle kleuren voldoende leverbaar. Snelle levering en goede contacten

snelle service

Keycords besteld, prettig mailverkeer gehad en snelle reactie. De keycords zijn bedrukt en dit is van goede kwaliteit. Kortom, fijn bedrijf om zaken mee te doen. Wel was er een week vertraging door een feestdag in de fabriek in China.

gemakkelijk contact, goed door gepakt

Duidelijk en snel gecommuniceerd, levering was snel en naar behoren

Zeer goede en snelle reacties

Er wordt per mail snel een reactie op vragen gegeven en de bestelling ziet er goed uit.

snelle service

Goede contact, vragen de juiste vragen om een perfect product af te leveren.

Snel geleverd en niet duur

Key-cords besteld, en deze zijn na overleg via e-mail prima bedrukt en snel geleverd.

Goed, snel en vriendelijk

Prettig geholpen door dit bedrijf

Heel goed geregeld

I was een beetje aan het stressen want wij hadden ze snel nodig. Maria en Dickie heeft me erg gerust gesteld en zorgde ervoor dat mijn bestelling op tijd was geleverd.

Witteweg 9

1431GZ Aalsmeer