Perfecte deskudigheid

Als er iets is met de wifi, weet je dat Bart je snel de beste oplossing regelt, met de nieuwste mogelijkheden

Snel en fijn geregeld.

De Wifi Specialist kwam nog de zelfde dag om onze wifi in het bedrijfspand te fixen. Hij had apparatuur mee, installeerde gelijk een nieuwe router en 2 uur later was ons systeem van buitenaf uit te lezen.

Top geregeld. Snel en praktisch.

Bart is praktisch ingesteld en heeft een mooi netwerk aangelegd!

warp speed door hele huis!

Bart stelt niet teleur! drive-in woning met 3 etages nu goede dekking zowel met draad en wifi. Incl "oude" airport time capsule die meedraait op netwerk en aangesloten is op TV settop van KPN (snooping) Nieuwe access points zijn klein en verbonden via PoE (Ubiquiti). Voorheen alle ruimtes voorzien via devolo plugs. Achteraf had ik dit veel eerder moeten doen. 200 Mbit komt er binnen en nu ook op elk apparaat die snelheid kortom, een aanrader voor de work-from-home fans

Hulp en installatie op maat

Vriendelijk geholpen en alles naar wens geinstalleerd.

Goed advies en oplossingen snel geïmplementeerd

Bart heeft een aantal UTP kabels aangelegd en gezorgd voor een goede WIFI dekking in het hele huis.

De problemen met de wifi zijn helaas niet opgelost.

De problemen met de wifi zijn helaas niet opgelost. De wifi valt nog steeds regelmatig weg.

Snel en effectief

Na veel zelf geprobeerd te hebben, zijn wij in een uur tijd eindelijk écht geholpen door de wifi specialist. Heel aardige man en na zijn vertrek werkt wifi eindelijk naar behoren. Niet goedkoop, maar zeer effectief.

Snelle levering en perfect werkende wifi

Na een mail van mijn kant, en duidelijke uitleg van mijn kant wat ik wilde, begreep Bart wat ik wilde, en had alle apparatuur bij zich, en heeft alles netjes opgehangen en werkend gemaakt. Alles is nu precies zoals ik het voor ogen had, en werkt perfect.

Bart van de wifi specialist heeft al onze problemen met de wifi en draadloze printer opgelost. Het werkt allemaal weer snel en goed.

Vriendelijk en efficient

Er is snel, efficiënt een systeem heringericht en sterk verbeterd. Nu Overal in huis maximaal signaal

Jaren probleem met een imperfect WiFi systeem. In geen 2 uurtje perfect oplossing

Kundig en vriendelijk

In mijn huis met meerdere verdiepingen is er nu een goed werkende wifi. Prettig contact en overleg.

Doet naam Wifi specialist eer aan

Vakman! Bart heeft alle problemen perfect en snel opgelost Dacht dat het niet mogelijk was maar overal in huis, op alle verdiepingen, hebben we eindelijk goed werkende wifi . Een verademing.

Aan een half woord genoeg, vriendelijk en kundig

Bart is een uitstekende service verlener. Hij stelt geen ingewikkelde vragen maar denkt mee met wat je hoofddoel is. Had al twee monteurs thuis gehad, met Bart kwamen er nieuwe oplossingen op tafel, die ook werken.

Zeer deskundig

Zeer deskundige ondersteuning, wil je eindelijk je wifi problemen oplossen dan ben je bij de Wifi Specialist aan het juiste adres!

professioneel, vriendelijk, snel

De telefonische afspraken werden exact op tijd nagekomen. De problemen werden in 10 minuten geanalyseerd. De oplossingen waren adequaat duurzaam.

Flexibel en nu een top verbinding

Aan te raden.

Het resultaat is geheel naar verwachting

Prettig en deskundig. Financieel transparant.

Stabielere internetverbinding

De Wifi Specialist gevraagd ivm regelmatig kort uitvallen van de WiFi thuis. Probleem werd van verschillende kanten onderzocht; uiteindelijk is de bekabeling naar de Wifi anders aangesloten. Hoewel nu pas 1 dag verder, heb ik tot nu toe geen WiFi uitval ervaren zoals eerst. Daarom nu 4.5 ster, maar als de ervaring na 2 weken nog steeds zo goed is, dan is het bezoek 5 sterren waard. Ik ben tevreden!

Gewoon doen en meedenken

Was prettig werken met Bart. Weet waar hij het over heeft en doet gewoon zijn ding.

Zoals we bij het afscheid concludeerden: als de Wifi Specialist maak je altijd mensen blij. En dat zijn we. Vakkundig geholpen. Onze wifi netwerk werkt nu prima over 2 huishoudens.

Snelle en efficiënte service

Super geholpen, en snel klaar!

Doel gericht en vriendelijk

Bovenstaand zegt eigenlijk al genoeg

Erg goed advies en heel snel!