Heel fijn Bart in huis te hebben die het regelt en dan rustig en helder uitlegt wat er mis was.

Mijn dochters dolenthousiast dat na weken de boel weer werkt.

Snel en doeltreffend

Echt topservice. Het was een vrij complexe situatie maar toch heeft deze specialist een passende en goed werkende oplossing kunnen regelen. Fijn sociaal contact.

Heel vriendelijk en kundig!!

Alles geregeld in een handomdraai! Wifi werkt weer super!

Ter zake kundig

Prettige, deskundige specialist

Kort, krachtig & goed!

Leuke, gezellige vent die Bart! Heel professioneel en gaat goedgericht aan het werk. Hij was binnen no-time klaar en m’n WiFi is eindelijk gefixt.

Professioneel en sympathiek

Na 4 jaar zelf klungelen toch maar een specialist in de arm genomen en binnen 2 uur vlekkeloos WiFi door het hele huis.

Blij en opgelucht, het werkt weer.

Blij dat ik Bart heb gebeld en dat ie dezelfde dag nog kon komen. Dank je wel.

Snel geholpen!

Bart kon al binnen een dag langskomen en heeft de problemen met mijn wifi gevonden en meteen kunnen verhelpen. Top!

Heeft goed advies gegeven

Het advies van dhr. was goed en hij probeert het met de bestaande situatie op te lossen.

Good discussion

It seems we had managed to stabilise our system before Bart arrived so we could not pinpoint a specific fault. However it was good to got through how we had set up our modem / router / switches and mesh. Which was all how it should be. Let's see if stays stable.

Goede ervaring met Bart !

Snel, goed en professioneel werk. Dankjewel Bart Met vriendelijke groet Marek

Vakkundig

Snelle en vakkundige hulp met een uitleg die ik ook begrijp. Alles werkt weer vlekkeloos, top!

Lekker snel opgelost

Prettig contact, doelgericht, kennis van zaken.

Fijne communicatie voor, tijdens en na de geleverde diensten!

No-nonsense aanpak met geweldig resultaat

Bart analyseerde snel het probleem en ging voor de meest efficiente oplossing. Wifi werkt weer perfect!

Snel en goed opgelost

Vakkundig geholpen aan een stabiel wifi netwerk

Doet wat hij belooft: Thuis een goed WiFi netwerk instellen. Geen gedoe met "up-sellen", Bart plaatst gewoon wat nodig is. Reageert ook goed en snel op email.

Professioneel

Geweldig geholpen door de wifi specialist. zeer deskundig en ervaren man. Het probleem was binnen een halfuurtje verholpen, na vele keren bellen met ziggo zonder geholpen te worden. Ook snel afspraak kunnen krijgen.

Eindelijk op alle verdiepingen 3 of 4 streepjes WiFi

Heldere uitleg, expertise en ook nog prettig en vriendelijk

Maanden gedoe en het werd ineens opgelost binnen een klein uurtje. Ongelooflijk fijn!

Opgelost!

Prettige en heldere communicatie en direct issue opgelost. Heel fijn!

Toffe vent en eindelijk goede WiFi

Bart is een eerlijke man die goed aangeeft wat wel en niet kan. De WiFi doet het eindelijk goed en we hebben nu eindelijk ook WiFi in de tuin! Ik zou hem zo weer bellen als ik iets nodig heb!

Goed geholpen en probleem opgelost

Hij was snel op locatie en heeft mijn probleem goed verholpen.