Wederom de oplosser van mijn WiFi

Nu een extra oplossing voor buiten. Nwe tuin met andere behoefte - dus Bart een oplossing gevraagd. En zo gedaan. Uitstekende dekking door hele tuin en tuinhuis. Werkt strak incl m’n Sonos apparatuur.

Super service!

Zakelijke WiFi aangelegd en goed onderhouden

Perfecte service, eindelijk goed werkende Wifi!

De wanhoop nabij het ik Bart benaderd vanwege voor mij onoplosbare Wifi-problemen. Nog diezelfde week is hij langsgekomen en heeft passend advies gegeven en de benodigde hardware meteen geïnstalleerd. Wifi doet het nu perfect in het hele huis. Ik kan de Wifi Specialist aan iedereen aanraden!

Waar niemand uit kwam, loste hij op!

Tot in de werkruimte achter in de tuin is er nu WIFI. Aangelegd door een deskundige man die goed luisterde, snel handelde en ook nog even de TV installeerde en de streamer aansloot. Top!

De wifispecialist weet wat hij doet.

Na eerdere pogingen met verschillende systemen heeft Bart de oplossing geboden met de juiste instellingen en plaatsingen. Voorheen was het een minder probleem mbt een mindere verbinding, vanwege Corona en het thuiswerken hadden we een solide verbinding nodig. Bart heeft het als eerste voor elkaar gekregen. Nogmaals bedankt!

Probleem weer opgelost

Bart heeft het probleem weer perfect en snel opgelost.

goed snel en vriendelijk

fijn als een opgewekte deskundige je uit brand help

heel fijn om op Bart te kunnen vertrouwen voor connectiviteit

goede, ongestoorde wifi is het verschil tussen wel en niet kunnen functioneren en werken op afstand. Bart zorgt ervoor dat het goed werkt.

WiFi werkt weer naar behoren

Erg blij met de service van de WiFi specialist! Een afspraak is snel gemaakt. En de oplossing voor het slechte signaal werd snel geleverd.

Professioneel

Zorgvuldig en prettige aanpak. Vakman en zeer vriendelijk.

Problemen opgelost en wifi werkt fantastisch

Erg blij dat ik de wifi specialist heb ingeschakeld. Onze wifi was niet stabiel. Nadat hij bij ons is geweest, nu een paar weken geleden, hebben we geen enkel probleem meer. Hij heeft de wifi in alle hoeken en gaten gecheckt. Als tip wil ik meegeven om te kijken of er ook printers zijn aangesloten, ter afronding. Dit heb ik, als digibeet, na afloop zelf gedaan. Dat lukte, maar als hij toch bezig is...

Prettige man en zorgt altijd dat de boel werkt.

Bart is erg vriendelijk en komt afspraken na. Heeft verstand van zaken.

Werkt snel en maakt het WiFi supersnel

Met aanpassingen aan reeds aanwezige apparaten met een kleine toevoeging nu wel een huisbreed stabiel en snel WiFi netwerk! Zelfs met reiskosten is het resultaat de prijs meer dan waard.

SUPER

DE WIFI SPECIALIST IS SNEL EN KUNDIG. EINDELIJK IEMAND DIE HET SNAPT. DANK

Degelijk en competent

Competent

Praktisch en oplossend

Binnen 2 uur goed geholpen. Kabel getrokken, wat kleine dingen in de aansluitingen aangepast en direct een betere dekking in huis. Gebruik gemaakt van de bestaande middelen. Dus geen commercieel gedoe en mij onnodige nieuwe apparaten aangepraat. Tevreden klant.

Snel, professioneel, doel- en oplossingsgericht

Bart denkt mee, geeft advies en werkt doel- en oplossingsgericht. Heldere communicatie en van tevoren is ook duidelijk wat je van de dienstverlening kan verwachten.

Ik dacht een heel groot probleem te hebben met mijn WiFI verbindingen waar ik in ieder geval niet uitkwam.... Bart loste dit heel snel en kundig op, blij en onze jongens denk ik ook, worden nu niet meer van de WIFI afgegooid als ze aan het gamen zijn! Bedankt Bart! Groet Lies

Bart in casu De Wifi Specialist is een op en top vakman.

Ik kan iedereen die zijn Wifi of computernetwerk in huis wil laten aanleggen en/of verbeteren De Wifi Specialist aanraden. Bart Wiegman weet heel goed waar het over heeft en voert alleen die werkzaamheden uit die daadwerkelijk bijdragen aan een zeer goed functioneerde Wifi en/of computernetwerk. Hij is zijn geld dubbel en dwars waard.

Direct geholpen en alles werkt, heel fijn!

Direct geholpen en alles werkt, heel fijn!

Binnen 1,5 topwifi

Bart heeft ons verlost van instabiel wifi door in 1,5 uur op prettige wijze een geheel nieuw wifi aan te sluiten en ons te ondersteunen bij de inrichting ervan. Wij zijn blij.

Slim en snel

Ondanks drukte snelle service, flexibel en probleemoplossend. Barr staat vanaf nu in mijn telefoon opgeslagen.

Snel en goede service

Mijn ervaring met Bart is positief. Probleem was snel geanalyseerd. Met wat kleine aanpassingen met bestaande apparatuur overal prima bereik. Goede, snelle en reële service.

Snel, vakkundig, pro actief. Precies wat je wil als je deze dienstverlening zoekt.

Bijzonder goed.

We hebben weer wifi in de keuken! Geweldig!

We zijn heel blij met de werkzaamheden van Bart; overal weer wifi en dat voor een hele redelijke prijs!