Prettig contact, snelle service, goed werkende WiFi in het hele huis!

Kwestie van “waarom heb ik de stap naar de WiFi-specialist niet veel eerder gezet?”. Na jaar tobben met beperkt functionerend internet en niet toereikende know-how van onze internetprovider in minder dan twee uur uit de brand geholpen door de WiFi-specialist. Zoals een andere tevreden klant al opmerkte: “iedereen blij”.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Superblij met deze service! Wifi als een zonnetje thuis na jaren gehannes.

Na eindeloos zoeken naar oplossingen na een middag met de Wifi Specialist supergoed signaal in het hele huis. Kinderen blij, ouders blij. Echt super.

kundig, prettig, doeltreffend en niet duur

Bart Wiegman beschikt over gezond verstand. Hij maakt een heldere analyse van het probleem. Legt dat uit in normaal Nederlands en stelt oplossingen voor die hout snijden. Hij is prettig, volstrekt betrouwbaar en werkt snel. Hij was de vierde(!) die ik bij de problemen van mijn netwerk haalde en naar het zich laat aanzien de laatste. Value for money

Nette, snelle en goede service

Bart is vriendelijke vent, behulpzaam en een echte expert op dit vlak! Aanrader dus!

Super snelle service.

Binnen anderhalve week stond hij op de stoep. Het was binnen een uur allemaal verholpen. Zeker aan te raden

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

De wifispecialist (Bart) geeft goed advies, reageert snel, werkt netjes en het resultaat is top. Goed werkende wifi door mijn hele huis.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle respons, duidelijke afspraken. Pragmatische en werkende oplossingen. Neemt de tijd. Raffelt het niet af.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super tevreden met Bart! Heel prettig werkwijze, aardig, professioneel, snel en efficient. 100% blij met de nieuwe wifi situatie in huis.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Kennis van zaken. Probleem snel verholpen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer snelle reactie na aanvankelijk e-mail contact met mijn probleemstelling. Twijfelde later nog of ook extra bekabeling meegenomen zou worden. Die twijfel werd weggenomen door te vermelden dat hij niet weg zou gaan voordat het WIFI overal in huis werkte. Vandaag was dan dat moment. Arriveerde keurig op tijd en heeft in minder dan anderhalf uur voor ons met toverkracht overal WIFI met prima signaalsterkte voor elkaar gemaakt. Met behulp van de reeds aanwezige WIFI versterkers die niet juist door ons gebruikt werden. Bij mij geen enkele twijfel over deskundigheid. Alle apparaten die met WIFI werken direct aangepast. Na eigenlijk jarenlange frustratie binnen anderhalf uur uitstekend geholpen voor eur155 inclusief voorrijkosten. Als ik dit toch eens eerder had gedaan!

zou niets kunnen noemen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Professionele aanpak, Probleemanalyse, offerte oplossing en uitvoering binnen korte tijd. Prettige samenwerking en zeer tevreden gebruikers

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle en goede service.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Het was erg fijn om met Bart te werken. Na verschillende bedrijven langs te hebben gehad, was Bart de enige die het probleem kon oplossen. Klasse.

Wellicht meer medewerkers, waardoor afspraken eerder gepland kunnen worden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Bart komt snel langs en maakt je netwerk weer goed werkend. Toen mijn wat oudere computer niet bleek te werken met zijn draadloze wifi-oplossing, kwam hij binnen een paar dagen alsnog met een andere oplossing. Hij houdt niet op tot het werkt. Fijn !

Ik zou het niet weten . . .

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

No-nonsense, lekker direct en concreet. Fijn om eens een onafhankelijk deskundige over de vloer te hebben die de tijd neemt om je internet ècht goed te laten werken.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super service, Bart heeft er weer voor gezorgd dat alles perfect werkt!

Het kan niet beter!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Bart werkt zeer prettig, wij van Van Barneveld B.V. zijn zeer tevreden. Vanuit ons 1 mailtje met adres en contactgegevens, Bart maakt zelf een afspraak met de klant, voert het werk uit, stuurt netjes een gereedmelding met factuur die ook nog eens meevalt... en het belangrijkste; top Wifi!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Bart is een verademing: toegankelijk, kennis van zaken, praktisch en oplossingsgericht. Als je verdwaalt in het woud van helpdesks en serviceafdelingen: gewoon Bart bellen!

X

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Eindelijk iemand die weet waar hij het over heeft. Mijn problemen waren niet hardware gerelateerd, maar software. IP adresconflicten en zo. Een verademing na "student-aan-huis" types. Ook op niet specifieke WiFi problemen zijn perfect opgelost. EEN AANRADER!

Met de beste wil van de wereld kan ik er geen vinden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

- Vakman. Wifi werkt perfect. - Bart communiceert prettig - Flexibel - Installeert top onderdelen

- Kosten zijn best fors

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer goed geholpen door Bart, alles werkt nu eindelijk naar behoren!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Oplossingsgericht, betrouwbaar.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Bart is snel en efficiënt. Hij ziet het probleem en kan het direct oplossen inclusief nieuwe materialen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel, adequaat en netjes. Bart is prima!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Bart is snel, accuraat en prettig in de communicatie. Inmiddels is hij 3 keer bij ons geweest en telkens werd het probleem in notime goed opgelost.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over De Wifi Specialist

Filter op Taal