SUPER

DE WIFI SPECIALIST IS SNEL EN KUNDIG. EINDELIJK IEMAND DIE HET SNAPT. DANK

Degelijk en competent

Competent

Praktisch en oplossend

Binnen 2 uur goed geholpen. Kabel getrokken, wat kleine dingen in de aansluitingen aangepast en direct een betere dekking in huis. Gebruik gemaakt van de bestaande middelen. Dus geen commercieel gedoe en mij onnodige nieuwe apparaten aangepraat. Tevreden klant.

Snel, professioneel, doel- en oplossingsgericht

Bart denkt mee, geeft advies en werkt doel- en oplossingsgericht. Heldere communicatie en van tevoren is ook duidelijk wat je van de dienstverlening kan verwachten.

Ik dacht een heel groot probleem te hebben met mijn WiFI verbindingen waar ik in ieder geval niet uitkwam.... Bart loste dit heel snel en kundig op, blij en onze jongens denk ik ook, worden nu niet meer van de WIFI afgegooid als ze aan het gamen zijn! Bedankt Bart! Groet Lies

Bart in casu De Wifi Specialist is een op en top vakman.

Ik kan iedereen die zijn Wifi of computernetwerk in huis wil laten aanleggen en/of verbeteren De Wifi Specialist aanraden. Bart Wiegman weet heel goed waar het over heeft en voert alleen die werkzaamheden uit die daadwerkelijk bijdragen aan een zeer goed functioneerde Wifi en/of computernetwerk. Hij is zijn geld dubbel en dwars waard.

Direct geholpen en alles werkt, heel fijn!

Direct geholpen en alles werkt, heel fijn!

Binnen 1,5 topwifi

Bart heeft ons verlost van instabiel wifi door in 1,5 uur op prettige wijze een geheel nieuw wifi aan te sluiten en ons te ondersteunen bij de inrichting ervan. Wij zijn blij.

Slim en snel

Ondanks drukte snelle service, flexibel en probleemoplossend. Barr staat vanaf nu in mijn telefoon opgeslagen.

Snel en goede service

Mijn ervaring met Bart is positief. Probleem was snel geanalyseerd. Met wat kleine aanpassingen met bestaande apparatuur overal prima bereik. Goede, snelle en reële service.

Snel, vakkundig, pro actief. Precies wat je wil als je deze dienstverlening zoekt.

Bijzonder goed.

We hebben weer wifi in de keuken! Geweldig!

We zijn heel blij met de werkzaamheden van Bart; overal weer wifi en dat voor een hele redelijke prijs!

All is good

Snel, vriendelijk, vakkundig, prima prijs. En het werkt!

Competent!

Kwam eerder dan afgesproken maar had daarover gebeld. Vriendelijk en duidelijk bekwaam. Ging niet weg voordat het werkte.

bijzonder prettig dit. had ik jaren eerder moeten doen.

niet alleen goede wifi in alle kamers, ook sonos goed aangesloten op wifi en ook bedraad internet op alle verdiepingen. Bart heeft zelfs een draad getrokken, zodat op 1 van de slaapkamers er een extra toegangspunt neergezet kon worden, zodat we op heel de bovenverdieping nu goed wifi bereik hebben. Ook fijn, dat hij de oude wifi namen hernoemd heeft tot 1 naam, zodat we overal in huis automatisch naar het sterkste wifi punt gaan.

Bart is snel en vakkundig

Met Bart weet je dat het weer goed komt

Service

Good Service, everything is fixed as promised and am satisfied with with service in general.

Zoals altijd snel en doeltreffend

Best service in Amsterdam

I cannot recommend Bart highly enough. He is skilled, helpful, quick - and really nice to do business with. If only more service providers could be this good, the world would run a lot smoother.

Probleem weer opgelost!

Bart kon ook in deze bizarre corona tijd weer snel langskomen en heeft het probleem (zoals altijd) weer opgelost. Ik raad Bart van harte aan voor het oplossen van zowel alle zakelijke maar ook privé wifi (en andere IT) problemen. Hij is flexibel qua het maken van een afspraak, heeft verstand van zaken en is daarnaast ook gewwon een aardige vent!

Snelle reactie en heel flexibel

Snel een afspraak kunnen maken

Zeer kundig en met gewenste resultaat

Prettige man met verstand van zaken

Bart is iemand die goed luistert en verstand van zaken heeft. alle wifi werkt weer naar behoren.

Ben heel blij met Bart's snelle en goede service

Sinds Bart onze wifi onder handen heeft genomen gaat het goed; geen mopperende gamers meer op de bank en ook voor mij werkt het super. Bij problemen fikst hij het altijd snel. Ben meer dan tevreden! Claudia de Breij

Goeie service aan huis, Unifi perfect ingericht

Goeie service aan huis, Unifi perfect ingericht