Geweldig en snelle service. Staat voor je klaar

Snelle en betrouwbare service.

meedenkend, oplossend en zeer prettige persoon

Als je zelf de bomen door het bos niet meer ziet, de Wifi Specialist luistert, denkt mee en lost het op, zodanig dat ik het zelf ook weer begrijp

Super service.

We hebben nu door het hele huis en in de tuin goede wifi ontvangst!

Een échte WiFi specialist!

Goed advies, prettige communicatie, professioneel en geregeld dat er overal goede WiFi in huis is, top!

Topper

Wifi-uitdaging zeer snel en vakkundig opgelost!

Efficient, simpel, perfecte oplossing

Snel, efficient en perfecte oplossing voor jarenlang internet probleem in mijn grote huis

Bart is mijn reddende engel als het gaat om internet connectie

Nu eigenlijk alles online gaat, is het erg vervelend als het internet/wifi niet naar behoren werkt. Als er iets is, dan bel ik Bart en dan wordt het opgelost. Een pak van mijn hart. Ik beveel Bart van harte aan.

Adequaat en snel

Weet de goede oplossing. Werkt snel.

Probleem snel en vakkundig opgelost. Heel plezierig contact.

Goede service. Helder en correct

Jaar geleden hele huis opnieuw laten voorzien van bedraad en draadloos internet. Werkt perfect!

Nadat het netwerk een tijd zwak en instabiel is geweest kwam Bart langs en was het snel voor elkaar. Alles functioneert prima nu! Goede service!

Vakman!

Communiceert goed, komt afspraken na en heeft verstand van zijn vak. Dank Bart!

Hele fijn en prettige manier van aanpak en oplossingsgericht!

Ondanks onze complexe situatie een goed werkende oplossing geboden.

goed werk

goed werk, dankjewel

Betrouwbare specialist

Mijn ervaringen met Bart zijn goed, hij weet wat hij moet doen en lost de problemen op.

Topwerk

Zeer goede ervaring. Duidelijke offerte en prettig contact. Ga zo door!

Zeer goede vakman en ook nog een luisterend oor voor andere problemen.

Definitief opgelost

Dure router gekocht. Abonnement verhoogd. Extra satellieten geplaatst. En nog altijd onderbrekingen in het internetsignaal. Écht om gek van te worden. En dan komt Bart. In één oogopslag ziet hij (één van) de verbetermogelijkheden: overal de onbenutte telefoonaansluitingen gebruiken voor bekabelde satelietaansluiting. Dat blijkt niet definitief dé oplossing. Bart stuurt een geconfigureerde router op. “No cure, no pay”! Twee weken uitgeprobeerd en YES ! Stabiel internet overal, zo blij mee.

Begreep goed wat we wilden en heeft het netwerk vlot aangelegd

De Wifi Specialist werkt vlot en begreep precies wat we wilden. Heeft UTP kabels die vorige bewoners (slecht) hadden aangelegd aan de praat gekregen. Heeft apparatuur die we al hadden, gebruikt om een wifi netwerk in het hele huis aan te leggen, en in een bijgebouw een nieuwe wifi router geinstalleerd die goed past bij ons Apple-netwerk.

Net als de vorige keer heel fijn

Net als de vorige keer heel fijn

Nieuw kassysteem in de zaak; netwerk en wifi perfect aangelegd.

Dank wifispecialist alles werkt weer fantastisch!

Efficient & Seamless WiFi Upgrade

Bart provided an effortless upgrade of our office WiFi on the Brouwersgracth in Amsterdam. It took a short appointment to brief him and then a week later he installed with a few questions and seamless changes from our existing setup to an upgraded one. We will be using him again and highly recommend him.

Professioneel, kundig en vriendelijk bedrijf

Ik heb niet veel ervaring met de Wifispecialist maar waarvoor wij hem bij ons hebben uitgenodigd heeft de Wiegman professioneel opgelost op een kundige en bovenal vriendelijke wijze. Ik kan hem ten zeerste aanbevelen.

He makes it look easy.

Strong knowledge. Solved all my Ubiquiti issues, solved wiring issues as well.