professioneel en vakkundig

Op nieuw een beroep gedaan op Bart om wifi probleem op te lossen. Alles werkt weer top.

Snel & duidelijk

Geen poespas... gewoon duidelijke uitleg.

Bart heeft de wifi in ons nieuwe huis opnieuw goed geregeld!

Bart werkt snel en vakkundig.

Gewoon top!

Knap staaltje werk, iedereen tevreden en overal geniale WiFi!

Probleem opgelost, overal in huis topwifi!

Bart is een prettige kerel die meteen begint met oplossen en in 2 uur heel veel doet. Hij weet echt alles van wifi en heeft ook alles wat nodig is in zijn bus liggen. Precies wat je wil!

Professioneel, vriendelijk, duurzaam

Bart is zeer professioneel, behulpzaam en vriendelijk. De bestaande infrastructuur wordt meegenomen in de oplossing van het probleem, en dat is een erg klantvriendelijke en duurzame werkwijze. Het resultaat is erg goed.

Helemaal goed

Veel kennis en ervaring en prettige aanpak. Kosten wat aan de hoge kant.

Fijne vent met doelgerichte aanpak met resultaat.

In korte tijd probleem doorgrind en passende maatregelen direct uitgevoerd. verbeterpuntje: Communicatie over de kosten van de toe te passen hulpmiddelen.

perfect

snel, professioneel, prettig.

Deskundig en snelle reactie

Heel tevreden over snelle reactie en deskundigheid.

Snel - efficient - compleet

Snel - efficient - compleet

Top diensten, zeer kundig en klantgericht!

Zeer aan te bevelen: kundig en klantgericht. Onze wifi in ons huis perfect aangelegd en ingesteld. En meegedacht met alle daarmee verbonden praktische vragen.

Bart heeft ons weer geweldig geholpen: snel en goed! Groet, SugarRush!

Bart heeft ons weer geweldig geholpen: snel en goed! Groet, SugarRush!

Top. Snelle service, goed meedenken.

Bart heeft in mijn grote woning, met veel beton en moeilijk WiFi bereik van kelder tot drie hoog een compleet systeem aangelegd. Nog een paar keer teruggekomen voor uitbreiding naar de tuin en de garage (voor de Tesla), en om wat te herstellen na een verbouwing.

Goede ervaring!

Binnen 1 uur alles goed geregeld.

netjes, goed, en doet wat ie beloofd.

netjes, goed, en doet wat ie beloofd.

Top geregeld, erg deskundig

Met een paar omzettingen heb ik met de bestaande apparatuur veel betere WiFi en is een probleem met bekabeld internet opgelost.

Vlot vakkundig en vriendelijk

Vriendelijk vlot en vakkundig

Snel een afspraak en goed resultaat

Bart heeft weer perfect werk geleverd

Het wordt eentonig, want ook deze keer weer erg blij met de hulp van Bart. Op korte termijn een afspraak kunnen maken, en het probleem was toen ook snel opgelost. Bij een volgend probleem bel ik Bart zeker weer!

Prettig en goede afhandeling

Hij zorgt dat er in het hele huis goede wifi is, zonder mankementen. Is buiten dat zeer klantvriendelijk.

Gewoon een vakman

Vriendelijk en vakkundig een mooie combinatie. WiFi loopt weer als een dolle !

Snelle diagnose, snelle oplossing

Bart werkt snel en doelgericht. Probleem was snel boven water en werd ook voortvarend opgelost.

Top....geregeld

Na twee jaar tobben werkt het nu eindelijk. Snel en goed geregeld