Opnieuw snel en goed geholpen

Nu de kinderen op hun eigen kamer meer wifi gebruiken werd het steeds vervelender dat de verbinding vaak uitviel. De Wifispeciaslist kon snel langskomen, heeft het probleem vastgesteld en verholpen met een extra Access Point.

Ingewikkelde storing opgelost

Mijn Sonos geluidssysteem viel regelmatig uit. De Sonos klantenservice wist het probleem niet op te lossen. Bart gelukkig wèl. Sonos werkt en klinkt weer perfect!

Goed geholpen, WiFi werkt beter

Verbinding is stabieler en sneller. We waren vergeten om netwerkkabels te trekken naar de opbouw. Ons WiFi bereik was daar slecht. Nu is het beter.

Er is snel en efficiënt week geleverd.

De afspraken zijn zorgvuldig gemaakt en de resultaten goed.

Snelle en deskundige service

Snelle service van een vakman!

Snelle service van een vakman!

Werkzaamheden worden snel, kundig en op prettige wijze uitgevoerd.

Omvangrijke klus, waar een gedegen advies aan vooraf ging. Werd vervolgens efficient, kundig en minitieus uitgevoerd en dat alles op een buitengewoon prettige wijze. Van harte anbevolen

Probleem snel vastgesteld en prima opgelost

Goeie service

Hele fijne snelle service

Voor top wifi bel de wifi specialist

Naast het verzorgen van wifi heeft Bart ook mijn slimme deurbel en beveiligingscamera’s geïnstalleerd. Super werk afgeleverd!

Wifi probleem niet echt opgelost

Ons wifi probleem is niet echt opgelost. We hebben nog steeds storingen en snelheid is nog niet wcht top. Hij is wel 2 keer langsgeweest om het op te lossen dus hij laat het er niet bij zitten. Maar ik vind 295 euro dan best veel geld. Uiteindelijk moesten er twee mesh apparaten weg en is er eentje via stopcontact bijgekomen. Dat was het dan.

Perfecte service en topkwaliteit

Vanzelfsprekend en schijnbaar zonder dat het moeite kost levert de wifi specialist wat elders nauwelijks te krijgen is: expertise, service en kwaliteit. Dit is het adres om je kantoor of huis echt goed op orde te krijgen.

Hij gaat weg en het werkt weer

Geen Wifi in het bedrijf is altijd stress en dan is het altijd fijn als er een rustige specialist over de vloer komt.

De wifi is erg verbeterd

Na veel irritatie over het instabiele wifi netwerk merken we een forse verbetering.

Zeer tevreden,

Zeer tevreden met de uitgevoerde werkzaamheden en adviezen. Een absolute aanrader Rene

Wifi problemen opgelost

Waar de provider stopte ging Bart verder. Eindelijk stabiel internet in huis. Ook weer nieuwe dingen geleerd over Wifi in het algemeen. Kortom heel tevreden!

Wederom op weg geholpen naar stabiel wifi

Dank voor de hulp weer!

Heel kundig en vriendelijk

Goed bereikbaar en denkt in oplossingen.

Probleem opgelost

Bart komt langs en lost gewoon het probleem op. Precies wat je wil.

Bart heeft direct gereageerd op mijn mail en en kon de volgende dag al gelijk langskomen. Om een ingewikkeld probleem met veel kennis van zaken, geduld en vriendelijkheid ook in een paar uur helemaal op te lossen. Top!

Snelle professionele service

Wij wilden op alle verdiepingen van onze woning sterke wifi zodat niemand meer iets te zeuren heeft en precies dat hebben we binnen 1 dag gekregen. Beter kan niet toch?

Probleem opgelost. Overal wifi. Hoera.

Heel vriendelijk, klantgericht en duidelijk

Een hele leuke ervaring gehad met een vriendelijke specialist. Hij kan het ook heel goed uitleggen , zodat iedereen het begrijpt.