Heel vriendelijk, klantgericht en duidelijk

Een hele leuke ervaring gehad met een vriendelijke specialist. Hij kan het ook heel goed uitleggen , zodat iedereen het begrijpt.

Echt een aanrader!

Voor het eerst gebruik gemaakt van de WiFi specialist (Bart) en zeer tevreden binnen 15 minuten was onze probleem opgelost! Vin

Wifi netwerk werkt weer naar behoren

Bart zorgt ervoor dat het werkt. Maakt thuiswerken toch wat zorgelozer.

Super goede ervaring

Bart denkt goed mee. En komt met goede oplossingen.

Haperende wifi snel opgelost

Vorig jaar door Bart de steeds uitvallende wifi onder handen laten nemen. Het gedoe met wegvallend signaal, versterkers die opeens verdwenen, en een haperend Sonos systeem was ineens opgelost. Tot afgelopen week (toch 1,5 jaar geen gedoe, wat al heel wat is) alles het begaf. Wel signaal, maar geen verbinding. Bart is weer langsgeweest en had het snel gefikst. Daar was ik zelf nooit uitgekomen, en bespaard heel wat tijd, stress en irritatie. Blij mee dus!

Enorm geholpen, goed meegedacht in oplossingen. Alles werkt weer goed en naar behoren. Een aanrader.

Probleem opgelost

Zeer kundig en prettig persoon

Bart is een kundige man en heeft mijn wifi en bekabelde internet binnen no time opgelost. Nadat alles aangesloten is doet hij nog een grondige analyse of alles werkt. Voordat hij de deur uit stapt geeft hij nog een goede uitleg indien er onverhoopt toch verkeerd mocht gaan (uiteraard ging alles goed). Daarnaast is hij ook nog telefonisch bereikbaar voor support op afstand.

deskundig, rustig en alles goed doordacht achtergelaten met de juiste instructies. Hierdoor heb ik nu een evenwichtig en stabiele WIFI.

Prettige samenwerking en goed resultaat

Bart is ontzettend fijn om mee samen te werken. Hij helpt mee en geeft goed advies. Hij komt zijn afspraken na en biedt goede service.

Snel en duidelijk

Snel en correct geholpen, vriendelijk en betrouwbaar

Echt een specialist

Neemt de tijd om het probleem op te lossen. Stelt zich ook beschikbaar voor nazorg.

Goede service door een hele prettige monteur

Van begin tot eind een goede service. Rustig bekeken waar de problemen zaten en deze vakkundig verholpen. Keurige en welbespraakte monteur die naast zijn vak ook sociaal vaardig is.

Wifi held Bart is snel en kundig

Als Bart komt wordt het wifi probleem opgelost. Hij denkt mee, is aardig en betrouwbaar. Blij met Bart.

Wifi werkt weer, helemaal top.

Snelle en deskundige service

Fijn contact en probleem opgelost

Het contact dat ik heb gehad was laagdrempelig fijn en snel tot een afspraak gekomen. Probleem was ook direct opgelost na de afspraak.

Bart reageerde snel op ons verzoek en kon vrijwel meteen langskomen. Alles werkt als een trein, veel dank Bart!

Great professionalism

Fast professional and effective

Oplossingsgericht

Gaat door tot het probleem is opgelost.

Great problem solver!

Bart is a great troubleshooter. Highly recommended.

Echt een heel fijn bedrijf!!!

Super vakkundig specialist. snel klaar en goede uitleg!

Kundig advies en direct een oplossing

Prettige ervaring, er werd ter plekke een oplossing gevonden.

Bekwaam, snel en vriendelijk

Snelle en geweldige service. Absolute aanrader!

Perfecte service

Bart is super kundig en alles werkt top! Dank je wel!

Superman!

Hij is snel ter plekke, lost alles snel op en super betrouwbaar. En dat is belangrijk als iemand in je kantoor an huis rondloopt.