Een zeer vriendelijk en bekwame hulp.

Altijd stip op tijd en zaken gaan conform afspraak en daarmee verwachting. Hulp nodig met verbeteren van uw internet zoek dan niet verder. Wij maken al drie jaar gebruik van de service wegens verschillende verbouwingen. Maar altijd top!

Hij lost alles altijd op!

Ik kan er altijd volledig van opaan!

Snel probleem opgelost!

Snel contact gelegd en afspraak kunnen maken. Heel tevreden

Great and very efficient help!

Thanks for the quick intervention to solve our wifi issues!

Goede service en snelle installatie.

Bert is een aardige, harde werker. Alles is volgens afspraak geleverd.

Fijn, goed en betrouwbaar

Fijn, goed en betrouwbaar,

snelle en goede service

De service was zeer goed en snel Het kost wat maar dan heb je ook wel wat. Problemen zijn allemaal opgelost

Bart is zoals altijd snel en vakkundig. Topservice

Nieuwe glasvezelrouter werkt niet goed met mijn bestaande bedrijfs-wifinetwerk. Bart lost het binnen een uur op, inclusief een upgrade van het netwerk, waardoor we weer jaren up-to-date en snel zijn. Top.

Wifi upgrade zonder zorgen

Bart is voor mij de oplossing als we wat WiFi zorgen cq problemen hebben. Gaat pas weg als het allemaal werkt Prettig

Snel en vakkundig

Bart heeft mij uitstekend geadviseerd waardoor ik makkelijk een keuze kon maken met een wifi netwerk, dat ook nog eens aansloot met de smaak van mijn partner. In mijn oude huis ik ik mij eraan gewaagd om het zelf te installeren, maar dat kost uitzoektijd en frustratie. Ditmaal voor een specialist gekozen die direct snapt wat er moet gebeuren, de juiste producten adviseert en de complete installatie en updates direct regelt. Heel erg fijn dat Bart de zorg wegneemt. Ook voor een nette prijs, we zijn zeer tevreden.

Super snelle service

Fijn dat Bart snel tijd maakt om probleem op te lossen.

Doet wat hij beloofd en denkt in oplossingen

Bart is een zeer vakbekwaam persoon, denkt in oplossingen en heeft het netwerk weer mega snel gemaakt. Werkt zeer netjes en snel en netjes, checkt alle systemen voordat hij weggaat dus geen verassingen.

Goede service: technisch en persoonlijk

prima wifi in heel het huis

top

super service and nazorg!

komt afspraken na en goed bereikbaar. Heeft alles goed opgelost!

Altijd goed en snel

Bart werkt lekker snel, is vriendelijk en het werkt heel goed

Goede, kundige en transparante service

Goede, kundige en transparante service

Snel, duidelijk en goed

Super ervaring opgedaan. In 2 uurtjes alles aangepast, netwerkbekabeling hersteld en nieuwe Wi-Fi punten. Nu supersnel internet in het hele huis.

top geholpen

Bart heeft de wifi problemen snel en vakkundig opgelost. Aanrader.

Kennis en service een dikke 10

Kennis en service een dikke 10

Vriendelijk, geduldig en vakbekwaam

Uitstekend geholpen met daarbij de uitleg waarom iets wel of niet werkt. WiFi werkt binnen 2 uur uitstekend en snap ook nog waarom, aanrader!

Snel en vakkundig

Vakman. Werkt snel en secuur.

Absolute vakman!!

Superfijne update van de WiFi werkt beter dan ooit. Ik kan Bart aan iedereen adviseren!

Bart levert vakwerk en ook nog eens zeer sympatiek!

Snelle en goede installatie