Superfijne update van de WiFi werkt beter dan ooit. Ik kan Bart aan iedereen adviseren!

Bart levert vakwerk en ook nog eens zeer sympatiek!

Snelle en goede installatie

Op alle vlakken tevreden

In onze woning ervoeren we sinds enkele dagen een storing met wifi. Bart heeft het probleem in anderhalf uur opgelost. Hij was erg behulpzaam en kwam met goede adviezen. We zijn zeer tevreden en zouden De Wifi Specialist aan iedereen aanraden!

Bart heeft ons weer perfect geholpen

Bart heeft ons weer perfect geholpen. Dit keer met de installatie van de Ziggo Next Mini. Hij is niet alleen een vakman, maar ook een fijn mens!

service gericht

problemen zijn goed opgelost

SImpele oplossing goed effect

Vriendelijk en professioneel geholpen!

Aanbeveling

Kundig en prettig

Fijn

Voel me erg geholpen, Bart heeft veel kennis. Blijft rustig en kan goed problemen oplossen.

opgelucht

Er is altijd wel die kennis of familie die het wel even weet, of de elektricien die het weet. Uiteindelijk maar DE Specialist in huis gehaald. Hij heeft zijn verwachtingen meer dan waargemaakt. Kostbaar ? Ja.....maar we hebben nu WIFI in een heel sterk signaal door het hele huis incl. de grote tuin, tuinhuis en overkapping. Het bedrag zal ook wat vertekenen want hij heeft daarvoor ook spullen neer gezet en die betaal je natuurlijk ook. Top gedaan ook bij vragen of dingetjes achteraf.

X

X

Is snel, effectief en geeft duidelijke uitleg en instructies

zie hierboven

Ervaren, oplossingsgericht, geeft niet op!

Het was een lastige zaak, veel loze kabels en dode hoeken, nu alles lekker onder de WiFi. Zeker een aanrader!

Super efficiënt!

Zonder wifi kun je niet meer, dat begrijpt Bart heel goed

Bart is super behulpzaam en heeft ons weer snel uit de brand geholpen. Ik zou Bart bij iedereen aanraden. Top wifi specialist!

Goede analyse van WiFi en Sonos issues en perfect opgelost

Professioneel en deskundig

Goed, snel en vriendelijk

De wifi specialist zorgt dat wij goede wifi hebben in ons hele huis.

Kundig, praktisch en prettig

Eindelijk zijn onze WiFi problemen opgelost!

Echt een specialist!

Ik heb de Wifi-specialist nu twee maal gevraagd om mij te helpen met het opzetten van mijn wifi netwerk. Beide keren heeft hij prima werk geleverd! Naast een goed advies, levert hij ook goede producten en goed werk! Bart weet wat hij doet en is oprecht een specialist te noemen! Daarnaast is hij een zeer prettige persoonlijkheid die professioneel zijn klanten bediend. Ik raad de Wifi specialist dan ook van harte aan!

uitstekend

uitstekend

GEWELDIG

Zeer vriendelijk, behulpzaam, bereikbaar en het mooie is WIFI werkt!

Heldere uitleg van het probleem en actie

Je moet wel zelf ook nog flink wat instellingen wijzigen van apparaten op je WiFi-netwerk, maar de duidelijke instructies zorgden ervoor dat dat geen probleem was

Heel fijn Bart in huis te hebben die het regelt en dan rustig en helder uitlegt wat er mis was.

Mijn dochters dolenthousiast dat na weken de boel weer werkt.

Snel en doeltreffend

Echt topservice. Het was een vrij complexe situatie maar toch heeft deze specialist een passende en goed werkende oplossing kunnen regelen. Fijn sociaal contact.

Heel vriendelijk en kundig!!

Alles geregeld in een handomdraai! Wifi werkt weer super!

Celebesstraat 36-1 1094 EM Amsterdam