Super snelle levering

Produkten zoals omschreven

Had makkelijk in een brievenbusformaat gekund

Mijn bestelling (soort klittenmesje) had samen met de folders makkelijk in een envelop gekund, maar het zat in een doos. Nu was ik veel bezorgkosten ten opzichte van wat ik betaald heb voor het product kwijt. Bovendien was ik niet thuis tijdens de bezorging, omdat ik dacht dat het door de brievenbus kon. Verder attente e-mails.

Response from the business owner

Beste Cathy, Dank u wel voor de moeite die u heeft genomen om een beoordeling te schrijven met feedback. Wij hadden zelf dit ook graag anders gewild. Onze ervaring is helaas dat er vaak pakketten zoek raken als wij ze verzenden als brievenbuspost. Of ze komen erg laat bij de mensen terecht. Om deze redenen hebben wij uiteindelijk gekozen om ook de kleinere pakketten te verzenden in een doosje. Wij hopen dat u verder tevreden bent met het product. Vriendelijke groet, Ruud Kruis BoeZLife

Bestelling zat super degelijk verpakt. Met een kleine attentie. Zeer tevreden!

Wat een fantastisch apparaat is de waterblazer Paw-R! En wat betreft de service, hij was niet leverbaar, ik werd hier netjes over op de hoogte gehouden!

goede service!

Fijne ervaring met de service van dit bedrijf. Snelle levering.

Service zoals die bedoeld is met een grote S

Goede producten en service gericht!

Goed geholpen

Fijne mensen. Weten waar ze over praten.

Kwam paar dagen later, netjes over gebeld. Prima ervaring.

Bestelling goed ontvangen, telefonisch contact gekregen over de update. Super lieve dame, alles mooi verpakt!

Prettig en deskundig geholpen.

De winkel was eigenlijk gesloten maar we werden toch, en ook nog heel prettig, geholpen.

Supersnelle verzending, nette afhandeling

Bestelling is supersnel verzonden. Er was een klein probleem met 1 vd verpakkingen, nette en snelle reactie op de door mij gestuurde mail. Ik kom zeker terug in uw webshop!!

Alles prima als verwachting en wat een kracht heeft die waterblazer, top hoor

Bezorging goed en duidelijk, en de waterblazer doet ook zeker zijn werk, helemaal super

Hele goede service.

Zeer snelle en accurate service.

Uitstekend advies gekregen en de ontvangen spullen zijn van topkwaliteit. Onze honden slapen nu op de heerlijkste ergonomische kussens en eindelijk hebben we nu een borstel die ons echt vee kamwerk bespaard.

Goede producten

Snel en netjes geleverd

Prima en snelle levering. Wel veel mails om te bevestigen etc. Mag wat mij betreft minder.

Response from the business owner

Dank u wel voor de mooie beoordeling. Wij zijn gebonden aan standaard meldingen omdat onze website via een platform is opgebouwd. Wij zullen uw vraag in ieder geval bij het platform dat wij gebruiken neerleggen. Vriendelijke groet, Ruud Kruis

Correcte prijs en je wordt heel goed op de hoogte gehouden over de status van je bestelling.

Ewentualnie voor Tina lekker maar...

Tina will verschilende smaken

Bestelling met aandacht behandeld

Naast een goede prijs voor het artikel , is de bestelling met aandacht behandeld. Leuk dat er een versnapering voor de hond bij zat en persoonlijk ondertekend.

Snelle levering en keurig verpakt met een extraatje

Supersnelle service. Keurig verpakt een met een extraatje erbij.

Goede producten goede prijs. Snelle levering.

super goede ervaring

De service is uitstekend. Ik had online een tuigje besteld maar er ontstond twijfel over de maat. Kwamen zelfs bij mij thuis ( omdat ik niet in de gelegenheid was om naar de winkel te komen) om te kijken of het tuigje dat ik besteld had voor mijn Rottweiler wel de juiste maat was. Chapeau!!

Fijne website

Goede artikelen, goed geprijsd.

Besteld en snel geleverd!!

Besteld en nog een telefonisch advies gekregen, helemaat top!

Fantastische service - goed bereikbaar

Ik had een hondentuigje besteld, maar in de verkeerde maat. Zeer snel kwam er een reactie via de mail met suggesties wat te kunnen doen. Heel fijn!

About BoeZLife

BoeZLife is een gespecialiseerd bedrijf in producten en diensten voor honden en katten en hun baasjes met als uitgangspunt een goed én Natuurlijk leven.