Snelle verzending, netjes verpakt en zoals omschreven op de site

Veel kennis en heel vriendelijk

Fijne ontmoeting en veel informatie gekregen. Hier ben je aan het juiste adres als je het beste voor je hondje wil. Wij komen zeker terug!

Goede prijs, snelle levering met persoonlijke boodschap

Gekocht 2 x Tre Ponti Primo power line 60 cm met 2 gewatteerde handgrepen voor aan het tuig van mijn 2 sterke windhonden. Werkt heel fijn, heb ze kort bij me en daarmee goed onder controle als ze ergens achteraan willen sprinten. De prijs is goed, en de levering was snel en voorzien van een persoonlijke boodschap, top!

GOED ! ! !

Snelle service en snelle reactie op vragen

Ik heb een snijkam gekocht voor de hond. De levering was snel. En het product is goed!

Snelle reactie

Snel geleverd na telefonisch contact

Fantastisch assortiment!

Ik ben a. hartstikke leuk geholpen en b. is het assortiment ook geweldig, wanneer je gezonde snacks wilt en gezond voer. Ik kwam daar voor snacks en kauwspul voor mijn twee hondjes Ben heel fijn geholpen.

Snelle levering en goed product!

Snelle levering en goed product!

Gewoon een dikke 10!

Erg fijne ervaringen met BoeZlife. Ik had nog een vraagje over de verzending en direct werd ik teruggebeld. Na wat informatie uitwisselen kon ik het 'groen'* verpakte pakket de volgende dag ophalen uit de DHL automaat. Helemaal top! Assortiment, communicatie, vriendelijkheid, klantgerichtheid, verzending -> alles helemaal TOP. Hier ervaar je écht dat de klant koning is :). * de pakketdozen worden hergebruikt en zijn dus ook nog eens top in het groen doen! Ik beveel BoeZlife zeker aan :)

Prima levering

Goede ervaring.

Hele goede service en communicatie, verzending was de zelfde dag. Een echte aanrader.

Klant is koning bij BoeZLife.

2 verschillende vetbeds besteld hier en 1 was er eventjes niet leverbaar. Belde ze netjes op met deze mededeling en of ik een ander soort wilde. Nou dat is nog is een service toch? 2 dezelfde genomen, maar bleek dat deze wel 2 euro duurder was als dat ik betaald had. Ik gebeld hoe ik dit kon betalen alsnog .....nou dat vonden ze niet nodig. Dus nog korting ook op het vetbedje. Super zaak met heel veel service en vriendelijkheid. Mensen......bestel hier uw spullen, kan het aanbevelen!!!

Waterblazer gekocht en snel ontvangen

Omdat onze Drentsche Patrijs (8mnd) min of meer in de rui is beland en ik aan onze trainster vroeg welke borstel wij hiervoor het beste zouden kunnen gebruiken, adviseerde zij een waterblazer. Zo gezegd zo gedaan zijn wij op zoek gegaan naar een waterblazer en kwamen als snel op de website van BoeZLife. Omdat het niet een heel goedkoop product gaat en wij nog niet bekend zijn met betrouwbare webwinkels voor dergelijke producten, hebben wij eerst een klein onderzoekje gedaan naar de reviews op verschillende websites en die liegen er gelukkig niet om. Nadat wij een geschikte waterblazer hadden gevonden, hebben wij deze besteld. Met een dag stond de bezorger op de stoep. De waterblazer werkt perfect en maakt weinig herrie. Onze hond is verlost van zijn losse haren en als hij nat en vies is wordt hij direct gedroogd en het vuil uit zijn vacht geblazen. Wij komen zeker weer terug bij BoeZLife als wij iets nodig hebben voor de hond of onze kat.

Overzichtelijke website Groot assortiment

Tijdschriften besteld, waren erg snel in huis. Jammer dat het in een doos geleverd is; dit had in een envelop gekund - dan kon het bezorgd in de brievenbus.

Response from the business owner

Dank u wel voor de tijd die u heeft genomen om deze mooie review te schrijven. De reden dat wij tijdschriften als pakket verzenden is, dat de kans op niet aankomen kleiner is en dat de producten netter blijven. In het verleden verzonden wij met een ander bedrijf dan DHL via de brievenbus en het gebeurde dan te vaak dat pakketten niet of beschadigd aan kwamen. Vriendelijke groet, Ruud Kruis

Correct

Gewoon top

Aandacht aan besteed

Het pakket was vlot verstuurd. Leuke kaart en info erin. Dit product verkoopt men niet overal. Heel blij mee.

Nette en snelle service

Nette en snelle service

Nvt

Snelle levering en goeie prijzen.

Zorgvuldig

Product zoals gevraagd, zorgvuldig ingepakt met schiet schrijven en snoepjes voor mijn hond Kobus. TOP

Een waterblazer besteld. Goede prijs en snelle levering. Product werkt naar behoren. Erg tevreden klant. Zal zeker nogmaals hier bestellen.

Zeer service/klant gericht, goede producten

Had eerst contact gezocht met een vraag over eventuele bestelling. Kreeg snel en vriendelijk antwoord. Kreeg vervolgens mijn bestelling razend snel met een persoonlijk briefje erbij. Zeer attent en tevreden over het product. Zou hier zeker weer wat bestellen. Top!!

8 Menno ter Braaklaan Oegstgeest 2343 KP

06 - 41335341

About BoeZLife

BoeZLife is een gespecialiseerd bedrijf in producten en diensten voor honden en katten en hun baasjes met als uitgangspunt een goed én Natuurlijk leven.