Nette en snelle service

Nette en snelle service

Nvt

Snelle levering en goeie prijzen.

Zorgvuldig

Product zoals gevraagd, zorgvuldig ingepakt met schiet schrijven en snoepjes voor mijn hond Kobus. TOP

Een waterblazer besteld. Goede prijs en snelle levering. Product werkt naar behoren. Erg tevreden klant. Zal zeker nogmaals hier bestellen.

Zeer service/klant gericht, goede producten

Had eerst contact gezocht met een vraag over eventuele bestelling. Kreeg snel en vriendelijk antwoord. Kreeg vervolgens mijn bestelling razend snel met een persoonlijk briefje erbij. Zeer attent en tevreden over het product. Zou hier zeker weer wat bestellen. Top!!

Geweldige dierenwinkel.

Veel aandacht voor klant en dier (hond). Prettige contact.

Super snelle levering, top product

Het product was snel geleverd, en het product bevalt super!

Goed advies

Goed advies en ondanks de drukte in de winkel voor iedereen de tijd genomen.

Goed product. Werd keurig op de hoogte gehouden van het verloop van de bestelling. Wat hypoallergene snoepjes erbij gekregen. Dat is erg p rottig i.v.m. allergie. Super snelle levering.

Vriendelijk geholpen

Vriendelijk geholpen

Top bedrijf

Top bedrijf je wordt gelijk goed geholpen.

Prima op de hoogte gehouden van het verloop van de levering

Bestellen was simpel, vanaf dat moment is de informatievoorziening prima op order. Telkens een update zodat je constant geïnformeerd blijft.

Ik heb prima ervaring ik heb een hondje met nierfalen en die doet het uitstekend nu op de Bandit , ook voor als er vragen zijn kan ik bij jullie prima terecht mij andere hondjes ook op de Bandit gezet en die smullen er ook van en dat zijn lastige eters vr gr Angelique

Waterblazer Paw-R

Wat een topproduct de waterblazer Paw-R!! Blaaskracht eenvoudig in te stellen, temperatuur 2 standen, lauw en warm. 2 Blaasmondjes en 1 extra filter zijn erbij geleverd. 4 dagen geoefend met mijn jonge golden retriever van 8 mnd en hij vindt het heerlijk nu. Losse haren blaas je gemakkelijk uit zijn vacht. Nog niet geprobeerd na het wassen, maar dat komt vast goed! Heb hem al bij meerdere hondenbaasjes aanbevolen! 'S avonds besteld, de volgende dag geleverd. Goed verpakt. Bestellen via de site ging erg gemakkelijk! Contact met leverancier erg prettig! Snel antwoord op mijn vraag!

Fijne uitleg bij contact

Na levering product prima after-sale! Keurig de moeite genomen mij te bellen na onduidelijkheid van mijn kant!

Ver boven verwachting

Snelle uitlevering aan de koerier. Werd nog netjes gebeld dat iets niet leverbaar was en vervangend product aangeboden. Het extra presentje wordt ook zeer gewaardeerd door de pup. Puntje ter verbetering. Voorraden beter inzichtelijk maken. Al is dat met een webshop altijd lastig en duurder dan mensen denken. Kom zeker terug, gezien ik nog meer spullen nodig heb voor de pup.

product en levering goed

Verzending, verpakking, beschrijving en product, een windhondenhalster Forza van TrePonti helemaal goed.

Goede service en snelle levering.

Ik werd gebeld omdat mijn gekozen kleur niet op voorraad was. De andere kleur werd dezelfde dag nog opgestuurd.

Snelle levering alles prima in orde

Bestelling goed af gewerkt

Je wordt goed geïnformeerd

Duidelijk. Snelle levering, goed/degelijk verpakt met alle papieren en vriendelijk briefje er bij.

Top. Aanrader!

Heel fijn bedrijf!

Had iets besteld wat achteraf niet meer op voorraad was. Werd gelijk gebeld door het bedrijf en zijn samen eruit gekomen. In het geleverde pakket zat netjes een handgeschreven briefje met wasvoorschrift enz. Heel netjes!

Top, goed en snel Met name levering

Zie hierboven

8 Menno ter Braaklaan

Oegstgeest 2343 KP

06 - 41335341

About BoeZLife

BoeZLife is een gespecialiseerd bedrijf in producten en diensten voor honden en katten en hun baasjes met als uitgangspunt een goed én Natuurlijk leven.