Geweldig, in één woord.

Ik had leuke truien gezien in de sale, maar deze waren in de winkel niet meer in mijn maat. De winkelbediende zei me, dat ik de site in de gaten kon houden, omdat deze voorraad uit alle winkels terug ging naar het hoofdkantoor. En jawel, de ene dag stond er een trui in mijn maat op de site. Toen ik 2 dagen later keek, stond ook de andere kleur van deze trui in mijn maat. Helemaal happy met mijn 2 truien. Top.

vakkundig personeel en complete (stoel/kruk, schoenlepel) en grote paskamers!!

Verplicht?

Fijne modezaak

Zowel in de winkel als on line g i ede ervaring. En mooie betaalbare mode.

Goede service en vriendelijke klantenservice en mooie goed kope prijzen,en goede kwaliteit !!

Van Dal maakt haar beloftes waar, ook in de e-commerce wereld

Hoewel kleurstelling en maatvoering van een paar polo’s mee- cq tegenviel, is dat prima opgelost met een uitstekend retourenservice en levering van 3 nieuwe items. Ook de terugbetaling ging binnen een zeer acceptabele termijn

prijs kwaliteit en service TOP

Ik kom bij regelmaat in filiaal Roermond enkele keer Helmond. Uitstekende service en advies. Vriendelijk behulpzaam ondanks de soms moeilijke omstandigheden met deze moeilijke Cocid 19 tijd. Broek was in mijn maat niet aanwezig, besteld, betaald en dinsdag ontvangen. Geen Dal te diep ! Ik kom zeker weer terug.

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Door goede communicatie weer bij VDal terechtgekomen en online bestelling geplaatst. Prima product gekregen. Ik kom graag weer terug!

Prima geholpen

Zeer klant vriendelijk

Goed geadviseerd

Na aanleiding van mijn winkelbezoek ben ik heel goed geadviseerd door de medewerker. Daardoor was de keuze maken in jullie webshop makkelijk.

Super dienstverlening

Prima service via online shop

Prettig verrast door het gemak van online bestellen in de Van Dal webshop. Producten werden mooi een dag later geleverd met de nodige track and trace informatie. En retour proces met de retour label in de doos werkt ook zeer efficient. Al met al een prettige ervaring en weer wat kleding rijker. Zou wel handig zijn als ik al van te voren kan aangeven of pakket bij buren of service punt afgeleverd kan worden, dus dat is een eventuele verbeterpunt.

Snelle service en netjes verzorgd

Ik ben zeer tevreden.

Zeer schnelle levering van mijn bestselling.

Snelle en correcte levering!

De kleding is mooi en goed geholpen door de verkoop medewerkers.

Goede kwaliteit. Snelle levering. In winkels deskundig en vriendelijk geholpen.

Zeer goed.

fout herstelt

de fout is niet door mij gemaakt, en uiteindelijk toch hestelt. jammer dat het model dat mij jarenlang goed gepast heeft nu niet meer te krijgen is. de producent maakt het nog wel alleen Van Dal ziet er onvoldoende winst in voor grote maten misschien toch eens verder kijken?!

Artikelen worden snel en netjes verpakt bezorgd. Ook de retouren zijn snel verwerkt.

Er werd goed geluisterd en accuraat gereageerd op onze verlangens

Zeergoed

Zeer goed.

Hebben altijd mijn spijkerbroek

Koop altijd mijn spijkerbroek bij van Dal

Vlotte afhandeling en mooi vest

Jammer dat jullie zo weinig vertrouwen in jezelf hebt of het allemaal naar de zin is.... dat het door de klant vooral bevestigd moet worden. Ik denk dat als men klachten heeft dit zelf echt wel gemeld wordt ...dus een beetje meer zelfvertrouwen hebben. Ik zou zeggen ga zo door, jullie doen het goed !!

De aflevering van de trui was in een woord geweldig gratis lekkere koek heerlijk

Klantvriendelijk, deskundig, leuke kleding voor heren. De winkel maakt een goede indruk! Leuke acties!