Snelle levering, en oogde terugbetaling gaat snel. Mooie jas gekocht.

uitstekend verzorgd winkelen

uitstekend verzorgd winkelen

uitstekend

nvt.

Klantvriendelijk

Als je een probleem heb wordt het snel verholpen

Goede kwaliteit bloes, mooie kleuren, snelle levering

Goede kwaliteit

Ben en vriendelijk geholpen

goed en volt geholpen.

Uitstekende en snelle service!

Binnen 2 dagen was de bestelling bezorgd. Van de 4 kledingstukken heb ik er 2 gehouden en 2 retour gedaan. Retourbedrag stond binnen 5 dagen op mijn rekening.

bijzonder goede ervaring, snelle levering

Kwaliteit

Ben sinds kort klant bij Van Dal Mannenmode en de kwaliteit van de kleding etc. is uitstekend.

Op naar de volgende bestelling

Goed op de hoogte gehouden van de levering en vlot geleverd. Verkeerde maat besteld en de retourlevering is prima naar wens afgehandeld. De juiste maat in afwachting van de creditering van de foutieve levering meteen besteld want weet als vaste klant dat men zorgvuldig is met afhandeling van retourleveringen.

Alles erg snel,zelf retouren .Goede kwaliteit van de artikelen

Fantastisch te woord gestaan en geholpen.

Hier is nog aandacht voor de klant!

Redelijk snel geleverd. Prima kwaliteit.

De levering duurde iets langer dan de verwachte 1-2 dagen, maar was er binnen een paar dagen alsnog, met iets lekkers en een sorry briefje. Netjes hoor.

Vlotte levering, prima materiaal.

Dik tevreden met de inhoud van de doos. De doos was echter t.o.v. de inhoud veel te groot!

Ruime keuze, mooie pasvorm en razendsnelle levering

Ik woon in Belgie, Ik bestelde op woensdag om 14.30, mijn bestelling werd geleverd op donderdag om 13.00 . Fantastisch en zeker aan te raden! Weinig kledingwinkels doen dit na. De hemden zijn van uitstekende kwaliteit, er is een ruime keuze en ze zitten perfect (ik bestelde al hemden van CASA MODA, MARVELIS en BARTLETT). Keep up the good work!

altijd snel geleverd en bel ik dan word ik prima geadviseerd

levering is snel en prima is het niet goed retour wordt correct terugbetaald

Prima winkel

Mijn man zijn winkel nummer EEN.

prima!

Snelle verzending. Altijd een kaartje erbij en iets lekkers.. Wordt aandacht aan besteed.

Super goed geregeld allemaal

Gewoon een bedrijf die alles op orde heeft,verzenden,retourneren,ruilen het is allemaal keurig geregeld bij van Dal.

super

Bestelling steeds op twee dagen in huis. Netjes verpakt, met leuke attentie. Raad iedereen Van Dal aan.

Vlot en goed.

Besteld en keurig ontvangen, gezellig met een briefje en een stroopwafel erbij!!

Zeer snelle levering

Mooie pasvorm mooi materiaal