Degelijk en uitgebreid assortiment

Ik kom er al jaren, van Dal heeft een uitgebreid assortiment van diverse merken mannen mode. Vriendelijk en behulpzaam personeel en een goede website

Heel goed geholpen perfekt

Er is altijd een goede sfeer

Fantastisch bedrijf

Kwalitatief zeer goede spullen. Veel keuze. Betaalbaar. In de winkel krijgt men (indien gewenst) goed advies. Bij bestellen online: Goede en zeer snelle service.

Prima servers

Erg behulpzaam maar niet bemoeizuchtig

Prima geregeld allemaal

Veel keuzes in kleren

Zeer goede ervaring.

Kleding is makkelijk te bestellen. Binnen een week bezorgd. Geen op of aanmerkingen.

n v t

zeer vriendelijke medewerkers die je graag meehelpen zoeken en advies geven,

Altijd goed

Is altijd goed

mooie website, snelle levering, prachtige polo

ik ben erg blij dat is de website van Van Dal heb gevonden, zal zeker snel weer gaan bestellen !

Perfect geleverd.

De dienstverlening is prima en er wordt snel gereageerd op mail-contact.

Fijne winkel en ruime keus.

Bestelde artikelen waren snel binnen en goed verpakt. Wel jammer dat je de klantenkorting niet in de webwinkel krijgt. En ook vind ik het vreemd dat als je een deel van de zending houdt je dan wel retourkosten moet betalen voor het artikel dat je terugstuurt.

Fijne Verkoop in de winkel

Als ik via de webshop iets bestel vind ik het lang duren voor het in de winkel is om het op te halen

Snelle bezorging alles prima

De betaling is wel erg omslachtig. Als je niet zo goed thuis bent met computer weerhoudt het een aankoop te doen

Alles correct geleverd

Alles prima geregeld

We zijn tevreden over van dal en de verkoopsters in Goes

Je word goed geholpen, het is jammer dat er niet zoveel broeken in lengte maten zijn

Mooie tussendoorjas. Goede kwaliteit. Snelle levering.

Goed.

Goede kwaliteit, snelle service.

Goed geholpen

Kleding was prima

Goed geslaagd

Mooie kwaliteitsjas.Netjes verzonden.

Bezorging niet thuis maar op een afhaalpunt

Was verrast dat het pakketje niet thuis werd bezorgd.

Ik ben naar mijn verwachting bediend.

Top.

Gewoon goede service ook de winkel is in Zoetermeer top leuke kleding en betaalbaar. En koffie in de winkel en als je wat besteld een lruke geschreven kaartje erbij en een stroopwafel heel leuk.