Top !

Komen afspraken na , betrouwbaar, behulpzaam

Bijzonder prettig geholpen

Fijne mensen in de winkel

zeer nette en snelle service

snelle service en netjes

Uitstekend, prima kwaliteit , snelle levering, jammer dat online winkel traag aangevuld wordt!

Gewoon goed.!!

Alle kleding die ik, zowel in de winkel als online, gekocht heb zijn gewoon goed..

Goede klantgerichte benadering en afleverng.

Producten exact zoals omschreven op de website. Levering liep door vervoerder helaas nogal wat vertraging op.

Makkelijk en snel geleverd

zoals hier boven

Goed verzorgd en snel !!

Goede kwaliteit voor een schappelijke prijs

Toegakelijke website waardoor keuze snel kon worden gemaakt.

Kwaliteit en snelheid bezorging zijn goed.

Zoals boven vermeld.

Kort maar krachtig goed

De bestelling is prima verzorgd en op tijd afgeleverd.

Via internet een cadeau besteld dat op tijd en op de juiste plaats is afgeleverd.

makkelijk bestellen, levering als toegezegd.

Goede website, makkelijk te doorzoeken, besteld, betaald en snel daarna geleverd. Top dus, aanrader, zal de site zeker weer bezoeken. Vriendelijke groet, Freek

Prima bedrijf

Na terugsturen artikel, binnen 3 dagen geld terug.

Slechte levering.

De levering in de kartonnen doos was slecht. De bestelling was snel, maar de doos was helemaal ingedrukt. Het artikel was niet goed verpakt. Jammer.

Top service, kwalitatief hoogwaardig product.

Snelle verzending, prima reactie toen pakje in eerste instantie (door fout van de koerier) niet thuisbezorgd werd.

Goede zaak

Prima kwaliteit en prijs

Goede eerlijke service prijzen vergelijkbaar met ander

goede service ,doen wat ze zeggen

Deskundig en vriendelijk personeel

Goede, vriendelijke en deskundige personen in filiaal Barneveld. Snelle online service.

Door mijn privé situatie en het heersende virus ben ik niet in de gelegenheid de winkel in Etten-Leur te bezoeken De daar aanwezige bedrijfsleider bood mij aan om na werktijd met wat kledingstukken langs te komen,zodat ik een keuze kon maken. Aldus geschiede. TOP

Uitstekend!

Plezierig winkelen in Dordrecht. Goede adviezen. Prima service bij on-line bezorging

Vreemde maten

Helaas heb ik een aantal broeken moeten retourneren. De maten vallen wel heel klein uit, zo klein zelfs dat ik de broek niet over mijn been kreeg. Misschien handig om de maattabel begrijpelijker te maken. De overhemden waren zoals altijd perfect.

Valt behoorlijk tegen

Was altijd tevreden nu naar aanleiding van een flyer actie iets besteld, Bleek een dag te vroeg eerste reactie helaas voor U Gaf aan als ik het zou ontvangen dat ik de artikelen zou retouneren, zou vervolgens intern besproken worden Eind vd dag antwoord er wordt een gedeelte teruggestort waar ik nu na twee weken nog op wacht Ben er eigenlijk een beetje klaar mee met van Dal Indien komende week geld nog niet terug gaan de artikelen alsnog terug met het verzoek mij uit het klantenbestand te verwijderen, ga ik mijn kleding bij een ander kopen die wel repect heeft voor de klant en de afspraken nakomt

Waardeloos

Ik bestelde de 11e november kreeg mail 12e levering er kwam niks verkeerde sortering bij DHL maandag nog niks weer vertraging eindelijk dinsdag de 17e was het binnen!

Goede ervaring

Makkelijk bestellen en een snelle levering en goede pasvorm.