prima gezelligerarde winkel

en goede service en goede personeel die goed adviest

Netjes ingepakt, bezorging ontevreden

Pakket werd door Dhl naast de voordeur bezorgd/ neergezet.

Blij met de aankoop

Mooi kwaliteit, fijne pasvorm Maar wel veel maatverschil in broeken van dezelfde maat

Snel geleverd en goede kwaliteit

niets op of aan te merken

Prima kwaliteit voor een nette prijs

Een broek on line besteld. Snel en goed geregeld. Van Dal is al jaren mijn vaste kledingwinkel.

Dit was de eerste keer dat ik bij jullie iets heb besteld, mooie kleding en snelle levering met een persoonlijk kaartje en stroopwafel!

Goed geregeld

De online bestelling verliep goed en snel verzend klaar. Alleen dat je een week moet wachten voordat het bij het filiaal geleverd werd vond ik wat lang.

Snelle Bezorging

Bestelling en levering ging makkelijk en snel

De jas werd zeer spoedig geleverd

De kwaliteit was zeer goed en de levering was zeer op tijd. De service was erg goeb.

Snel en goed verzorgd.

Al vaker iets besteld online bij van Dal, als het product niet in de winkel was. Altijd alles keurig verzorgd.

Alles perfect uitgevoerd

Fijne goede levering

Snelle bezorging rn fijne goederen

Service onder de maat

Op een vraag mijnerzijds wordt niet gereageerd maar ik wordt geacht (dit is de tweede mail al) wél te reageren. Oké maar dan is het niet positief.

Tip

Graag Maattabel bij de kleding vermelden. Dit zoals veel andere online verkopers doen. Bespaart ook veel kosten wegens heen en weer sturen.

Trage levering en moesten pakket zelf ophalen bij DHL

Lange levertijd en kregen geen bericht dat het pakket op depot DHL lag ipv bezorgt werd ondanks afspraak. Zelf Aktie moeten ondernemen om te zien waar het pakket is. Gemiste kans.

Goed geholpen!

Mooie herenmode voor een maatje meer!

Leuke moderne mannenmode voor een maatje meer!

Top geregeld.

Online besteld , opgehaald.

geen klachten

we hadden het mooi op tijd

Alles zoals je het verwacht

Goede kwaliteit en een prima pasvorm

Alles is volgens afspraak nagekomen. Bedankt voor de goed service.

Toppie

Prima snel en correct

Goed artikel zoals ik had verwacht

Perfect geholpen!!

Invoelend en rustig