Omsteeds bij terug te komen

Winkel met goede service en klantvriendelijk. Goede garanties en leuke kleding voor betaalbare prijs.

geweldig

goede levering en keurig nette afhandeling na het passen van de jassen. Stroopwafel krijg je zo mee, leuke attentie. zeker 5 sterren waard. Groeten Rob hendriks

altijd stipt en correct

Prettig werken let Van Dal herenmode Duidelijke en volledige website Keurig verpakt , volledige instructies en administratie voor terugzenden Verrassende prijzen en leuke promoties

Bij van Dal vind je altijd wat je zoekt

Zie boven

Zeer goede kwaliteit, keuze en vlotte levering

Al jaren bestel ik hemden van Bartlett bij VanDal. Steeds een goede pasvorm. Uitgebreide keuze en goede kwaliteit.

Snel geleverd en nog een super lekkere stroop wafel erbij En een persoonlijk kaartje erbij, super service

Prima en snel

Goed materiaal snelle service

Het was mijn eerste keer. Had in een winkel al eerder een overhemd gekocht en keek naar andere kleuren. Overhemd met lange mouw, geen dikke stof dus ideaal voor in de winter en voorjaar/najaar. Vooral als je het snel warm hebt

geen

prima winkel

een hele fijne winkel met leuke betaalbare kleding,waar je ook voortreffelijk geholpen wordt

Aangenaam verrast door de geweldige service

Heb meerdere jassen en overhemden on line besteld, nadat ik op vakantie enkele maanden geleden fysiek kennis had gemaakt met Van Dal mannenmode. Bij levering bleken de overhemden niet meegestuurd te zijn: één telefoontje was voldoende en ik kreeg de shirts, met excuses en een attentie per ommegaande nageleverd. Twee jassen bleken te klein te zijn: het retourneren ging gemakkelijk en de ontvangst van de retourzending werd met een vriendelijke mail direct bevestigd. Kortom, ik heb hier een goed gevoel aan overgehouden !

Mannenmode van Dal Is geen miskoop in ieder geval.

Altijd prettig winkelpersoneel. Je kunt er altijd slagen. Ga nooit meer naar andere modezaken. Is je maat er niet dan informeren ze of het in andere van Dal zaak wel aanwezig is. Prima geregeld.

Altijd weer tevreden met de dienstverlening en de kwaliteit van de kleding

Het is altijd fijn om bij Van Dal mode te shoppen , je voelt je er gewoon thuis door hoe je er word aangesproken en geholpen in de winkels, ook met de kennis en adviezen van het personeel kom ik er altijd goed uit.

professioneel, klantgericht en Gastvrij

Prima gevoel voor de kwaliteit en de verhouding tot de prijs Mooie collectie

Besteld en goed verzorgd

Probleemloos geleverd.

I.d.

vriendelijke bediening leuke kleding en levering conform afspraak

vriendelijke bediening leuke kleding en levering conform afspraak

Lastig inloggen

Veel keuze en scherpe prijzen

Ben vroeger nooit bij van Dal geweest, ging toevallig met een kennis mee die er al jaren komt, sindsdien heb ik er al mijn nieuwe kleding gekocht, heel veel keuze en vriendelijk personeel die je met veel kennis helpen.

Zie boven

Prima kwaliteit, als op de site.

Pakket keurig verstuurd, alles naar wens.

Prima alles klopt

Vlot en correct

Topservice

Erg goede service en topkwaliteit,ook in de winkel maar ook online

Goede service en klantvriendelijk

Leuke medewerkster en goede adviezen