Super fijne winkel

Goede service en alles duidelijk.

Mooi colbert, maat/pasvorm helaas niet goed

Prachtig colbertje, mooie stof. Maatvoering vreemd. Bij de meeste korte maten colberts die ik heb zijn de mouwen ook ‘kort’ bij dit colbert waren ze te lang.

Ruime keus

Goede kwaliteit

Altijd goede prijs kwaliteit verhouding

Super geholpen

Ik spreek mijn respect uit vd medewerkers.Ik was erop een zeer druk en hectisch moment op een maandag.Op dat moment was er een oudere klant met verwarring over zijn klantenkaart, en een vrij nieuwe medewerker,die in het systeem zocht naar de kaart.Er verzamelde zich steeds meer klanten,het systeem lag eruit en er was iemand met een ruiling,al met al chaos.Maar niet bij de medewerkers,ze waren gemeend vriendelijk,uiterst correct en positief,en klantvriendelijk ten top.

een woord GEWELDIG

Verkoper(sters) nemen echt de tijd voor mij

Goeie ervaring, mt was er niet in de winkel, toen naar huis gestuurd!

Zie boven

Uitstekend!

Net even de extra aandacht dmv handgeschreven briefje en een strooowafel erbij. Ja dat is persoonlijk en daar hou ik wel van. De trui die ik had gekocht was voor mijn vader die onlangs is opgenomen in een verzorgingstehuis. Hij hield altijd al van mooie kleding en de trui was schitterend. Hij blij eb ik ook.

Grote klasse

Perfect geholpen goed geslaagt

Uistekend

Zeer goed geholpen en alle tijd zelfs wanneer het eten koud wordt

Snel en correct

Kreeg bericht wanneer bestelling kwam. Netjes verpakt en ook nog een lekkere stroopwafel. Heel leuk. Mooie trui ook, broer blij mee.

Op tijd geleverd

Het is geleverd volgens afspraak

Vriendelijk en deskundig personeel, goed assortiment

Super klantvriendelijke winkel

Altijd mooi aangeleverd met een persoonlijk kaartje en een kleine attentie

De medewerkers hebben snel door wat of ik wil.

Ik kom al verschillende jaren bij van Dal en ben dan ook niet prijs bewust, bijna altijd ben ik met een uur weer klaar naar volle tevredenheid.

nog beter

Mooi product geleverd en snel.

Mooie pantalon geleverd en ook snel en met correcte vervoers-/afleveringsplanning.

Nvt

Prima geleverd

Snel en gemakkelijk bestellen

Voldoet aan verwachtingen

Zeer goede afwikkeling en service.

Super service vriendelijke medewerkers .

Bestelling niet geleverd

Ik heb online truien besteld die via een bestelservice geleverd zouden worden naar mijn postbus. Echter heb ik dit nooit ontvangen. Bij telefonische navraag bij van Dal werd gezegd dat eenmaal retour gezonden pakketten niet meer opgestuurd kunnen worden. Ik ben hier zeker niet tevreden over. Dus dit was de 1ste keer en tevens de laatste keer dat ik online bestel. Ik ben al 8 jaar klant en ik heb nog nooit zoiets meegemaakt.

Ze doen waar ze voor staan. Vriendelijk en accuraat.

Snel