Super goed geholpen en geslaagd!!

Goede en overzichtelijk webshop met scherpe prijzen!

De kwaliteit van de overhemden bij Van Dal Mannenmode is uitstekend. Via de webshop ook overzichtelijk aangeboden en nu met zeer scherpe prijzen. Goed en keurig verpakt en snel geleverd (met een persoonlijke noot en stroopwafel).

uitstekend

Van Dal Mannenmode in Barneveld geeft een goede service en zeer klantvriendelijk. Personeel denkt met u mee. Top service.

prima artikel en snel geleverd

Zie boven, daarmee is alles gezegd

Altijd goede service en levering

Nooit een probleem gehad met bestelling. Retourneren ook eenvoudig.

toppie

super snel binnen en past weer mooi

Prima.

Prima verzorging bestelling

Erg goed

Prettig om online te bestellen

De producten werden snel geleverd; de levering klopte met het bestelde, alleen was het per email verstuurde overzicht wat verwarrend omdat daar 2x hetzelfde prodict in 2 verschillende maten geleverd leek te gaan worden. Dat bleek gelukkig niet het geval te zijn.

Goede kwaliteit en geleverd zoals afgesprokenn

Zoals afgesproken geleverd. Artikelen zijn als verwacht. Prima!

Zeer prettig geholpen

Zeer goede keuze in diverse kleding

Juist, tijdig en volledig

X

Leuke ervaring met van Dal

Ze hebben mijn maten

Kleding zeer netjes

de bezorging van pakket zeer slecht DHL had pakket voor de deur gezet terwijl er niemand thuis was, dat zal een reden zijn waarom ik niet meer zo snel online bestel, wij hebben hiervan een foto gemaakt, ik wist niet waar ik dit kon melden met vriendelijke groet, Jos te Dorsthorst.

Groot en mooi assortiment

Wij gaan zeker een keer naar een winkel, en dan leuke kleren uitzoeken.

Leuk zomerset van short met overhemd korte mouw

Goed advies bij keuze combi

Bar slecht

Wij zijn woonachting in Baarle-Nassau en zijn door de slechte service en zeer matige klantvriendelijkheid moeten uitwijken naar V Dal Breda. Het is te gek, dat wij in onze eigen dorp, nog niet op een nette manier geholpen kunnen worden.

geweldig verzorgd en super snel

Bestellen gaat uiterst simpel Super snelle levering (zeker in deze corona tijd) Goed verzorgd en keurig verpakt. En als verrassing een heerlijke stroopwafel! Grote klasse. Zeker voor herhaling vatbaar. Maar toch gaat er niets boven een bezoek aan de fijne winkel in Arnhem met zeer gemotiveerde adviseurs.

Prima, snelle levering.

Ik bestel graag bij Van Dal. Prima kwaliteit. Leuk met korting. Snelle levering. Online besteld. Broeken altijd wat te lang maar die laat ik via de van Dal winkel inkorten.

Snel

Uitgebreid assortiment en snel geleverd.

Zeer tevreden met verwerking van mijn bestellingen

Alles prima verlopen !

Ruime keuze, Bestellen, Goede info, betreft bestelling, Vlotte levering!

Geweldig goed en service gericht

een zeer snelle levering van de broeken en blouse die niet in de winkel op voorraad was en geweldig goed geholpen door de verkoopster in de winkel in Breda, die de bestelling via de site bestelde