WILDE WAT BESTELLEN

Website werkt niet omdat mijn e-mail adres al bekend is en daarom steeds om een wachtwoord vraagt. Weer een gemiste kans voor jullie, je moet geen uur bezig zijn om iets te willen bestellen Jammer

Zeer slechte onlineshop

3 weken geleden wat besteld,na 1,5 week eens geïnformeerd waar de bestelling bleef,maar natuurlijk de smoes “Het weer” terwijl er toen nog niets aan de hand was. Gisteren na 3,5 week een mail met excuses dat het niet leverbaar was en dat het betaalde zal worden teruggestort ben benieuwd ! Heb er niet veel vertrouwen meer in! Dus ik zou eenieder willen aanraden,koop niet Online bij VanDal want het is daar een grote puinhoop! (Logistiek en voorraad) Na zo’n lange lockdown moet dat toch beter te regelen zijn,dit kan echt niet

Kleding prima, webshop laat veel te wensen over.

In januari twee keer kleding besteld, steeds bleek 1 besteld item toch niet op voorraad. Foto's op website zijn niet duidelijk, en kleuraanduidingen kloppen vaak niet. Beige overhemd besteld, heel andere kleur ontvangen (artikelnummer klopte, waarschijnlijk verkeerde foto). Blauwe broek besteld, is alleen in volle zon te zien dat het inderdaad blauw is, in normaal licht is broek zwart. Lichtblauw overhemd wat op foto effen lijkt blijkt heel fijn blauw/wit gestreept te zijn. Alle automatische e-mails over verzendbevestingen en/of annuleringen worden dubbel verstuurd. Geannuleerde of retourgezonden items worden snel terugbetaald. Kleding is van goede kwaliteit voor de prijs, daar verder geen klachten over. Wacht wel tot winkels weer open gaan, webshop gebruik ik niet meer. Aanbevelen: de winkels wel, de webshop niet.

Goede service, goede kwaliteit, betaalbaar

Sinds ik in de jaren 80 van de vorige eeuw Van Dal in Breda ontdekte is het altijd een van mijn twee favoriete kledingzaken geweest. Toentertijd geen winkels in "het westen", nu gelukkig wel. Scheelt een reis naar b.v. Dordrecht.

Snelle levering oh jee als retour moet geen bericht en geld nog niet terug na 3 weken niet bereikbaa

Ik bestel er nooit meer waardeloos Veel beloven weinig nakomen

Prachtige kwaliteit en super levering.

Ik heb een vest van Bartlett & Walker gekocht en na drie dagen ontvangen. De kwaliteit is super en het vest is nog mooier als op de website staat. De pasvorm is perfect ook al betreft het hier een grote maat wat vaak dus niet zo is. Volgende aankoop beslist weer bij van Dal Mode.

Van Dal is een goede en servicegerichte modezaak

Normaal koop ik in de winkel mijn kleding. Op dit moment is dit niet mogelijk. Daarom heb ik via internet besteld. Toen we dachten dat de bestelling niet goed verliep heb ik een contactverzoek gestuurd. Uit het antwoord bleek dat de bestelling goed geplaatst was. Degene die het antwoord gaf gaf ook wat extra informatie over de bestelling. Daarna werd de bestelling vrij snel bezorgd. Al met al erg tevreden!

Fijne kwaliteit, vriendelijke medewerkers.

Ook bestellen via internet verloopt goed. Ben heel tevreden.

proces

Bestelling ging goed 31 december 2020 besteld en betaald. 6 januari 2021 bestelling ontvangen. 7 januari 2021 een deel van bestelling retour gezonden + mail hierover naar klantenservice. 19 januari 2021 ( 12 dagen later) heb ik mail gestuurd omdat ik nog niets gehoord had of mijn retourzending wel was ontvangen. 21 januari 2021 email ontvangen van Dal dat het in retour proces zat. Op 27 januari 2021 bedrag ontvangen op mijn rekening van mijn retourzending Bestelproces +++++ Retourproces +

Gewoon prima

Gewoon prima

Snelle levering!!

Ondanks de berichten van trage levering is mijn bestelling binnen 2 dagen binnen en ben ik blij met mijn jas. Ook erg attent het persoonlijke kaartje en de kleine attentie.

Bezorging van de bestelling laat sterk te wensen over.

Bestelde goederen zouden geleverd worden. Bezorger rijdt die dag bij ons langs zonder bestelling af te geven. Bestelling staat nu al ruim drie weken op depot bij pakketdienst. Komt niet af naar ons en ook niet retour naar van Dal. Hierdoor blijft terugbetaling ook achterwege. Misschien dat kwaliteit van goederen wel OK is, maar ik heb ze noit mogen ontvangen.

Zoals het moet, uitstekend.

Via de website in de opruiming een jas en broek van Bartlett besteld en binnen 3 dagen geleverd. Precies zoals je verwacht van een goede webwinkel. Er zat zelfs een stroopwafel bij. Kortom goede kwaliteit bij vDal.

Lang wachten op terugbetaling

Zit 5 dagen na retour verwerking nog steeds te wachten op de terugbetaling. Ook het bestel proces niet volgens afspraak. Het duurde 7 dagen voordat ik het pakket in huis had. Prima kleding koop hier vaker. Zeker aan te bevelen alleen de webshop is een drama.

zeer slechte service webshop

In webshop 2 overhemden besteld. Na twee dagen geinformeert waar spullen bleven. 1 hemd zou uit andere winkel moeten komen. Men was nog niet in gelegenheid om deze op te halen. Na een week kreeg ik melding dat 1 hemd niet leverbaar was. Credit duurde 3 dagen. Nogmaals 3 dagen later werd een melding ontvangen dat er verzonden werd. Dit duurde nog eens 4 dagen. Ook via DHL melding ontvangen dat er vertraging was. 2 dagen extra. Kortom na 2 weken 1 hemd ontvangen.

Absoluut waardeloos

Alles wat mis kon gaan ging mis ! SCHANDALIG !!

Prima verzorgd.

Verzending en retourzending waren prima. Financieel alles goed geregeld. Kleding was ook goed, alleen paste 1 broek helaas niet.

Slechte ervaring

Het heeft lang geduurd voordat de zending kwam en ik moest zelf mailen en bellen om te vragen hoe het ermee stond. Niet klant vriendelijk en dat terwijl wij al jaren in de winkel van Van Dal mode komen in Nijkerk en goede ervaring hebben.

Nog steeds geen geld terug

3 kledingstukken besteld waarvan een gehouden en 2 retour gestuurd omdat een blouse te klein was en de andere tewijdt. Na een week gebeld met klanten service waar me geld bleef, antwoord: zat nog niet in het proces en hadden bij van Dal niet verwacht dat er zoveel bestellingen geretourneerd zouden worden. Kon nog wel even duren, sorry!

Slecht

Nooit bestelling ontvangen

Terugbetaling duurt veel te lang.

Reeds 1,5 week wacht ik al op terugbetaling van retour.

Slecht

5 januari een bestelling geplaatst....nooit afgeleverd, is wel na telefonisch contact geannuleerd en gecrediteerd. Opnieuw 12 januari een bestelling gedaan en afgerekend. Deze is bevestigd, maar vandaag 16 januari nog niet ontvangen, ook geen mail van bestelling onderweg.

Prima verzorgt

Een van de overhemden was een retour verpakking. Niet ingepakt , knoopjes los en gekreukd.

Terug betaling duurt te lang

Ik had gedacht dat de afhandeling vlugger zou zijn

Het is zeker de moeite waard om bij Van Dal Mannenmode te bestellen.

Kleding is keurig afgeleverd en verder was alles goed geregeld.