Goede kwaliteit tegen een redelijke prijs

Prima website en goede informatie over levering. Maatvoering is voor mij correct,

te laat geleverd

Er waren problemen met de levering van 1 item, waardoor het vrij lang, 3 weken, heeft geduurd voordat de bestelde items geleverd werden. En dan nog na een telefoontje , anders had het waarschijnlijk nog langer geduurd. positief was dat het wel gecompenseerd werd dmv een korting van 10 euro. * bij aanbevelen? ja ingevuld omdat het andere keren wel goed is gegaan

Kwaliteit goed en snel geleverd

Altijd goed geholpen

prima en betrouwbaar winkelen bij Van Dal

bij zoeken naar kledingstukken geeft de website gedetaileerde informatie over keur/maat/voorraad. je krijgt wat je besteld en indien niet tevreden dan is een retourformulier meegezonden met informatie die het makkelijk maken om te retourneren. In ieder geval geen moeilijk gedoe hierover !!

Coronahemden

De coronahemden moesten vervangen worden. Jullie hadden ook overhemden met witte achtergrond! Helaas niet de goede maat zodat ze via internet bezorgd werden Ik vond het niet prettig dat men vertelde dat maat 41 hetzelfde was als maat 42... Vreemd verhaal en niet zo attent!

Normaal heel goed behalve deze keer

Al diverse bestellingen gedaan bij van Dal, maar deze keer was de doos flink mishandeld en ook half open gescheurd, bovendien zat de broek er opgerold in, dat is niet wat we gewend zijn bij van Dal. waarschijnlijk heeft iemand met de doos zitten rommelen.

zeer tevreden over de winkel

webpost had misschien 1 dag sneller gekund

Goed en mooi

Aanrader!

mooie producten, goede prijs en nette service en snelle verzending.

Niet zo prettig

Niet zo prettig

Goede hulp en veel geduld met klanten.

Goede hulp en uitleg van personeel, wordt niet gepuchd om iets te kopen.

Komt altijd goed.

Altijd op tijd . En vertrouwen,dat goed is. Klopt ook.

Wordt goed geholpen

Klantvriendelijk.

In Dordrecht is het altijd een feestje om bij van Dal te winkelen. Erg leuk en kundig personeel.

Zo goed geholpen in de winkel in Woerden. Zo fijn dat er mensen zijn die nog meedenken. Complimenten.

Super service en kleding

Ik ben enkele keren in een Van Dal winkel geweest en heb twee maal online besteld. In de winkel (Zeist) erg goed en vriendelijk geholpen. De medewerkers maken echt tijd voor je. Online is de aankoop ook steeds vlekkeloos verlopen. Binnen een dag of twee is de bestelling steeds in huis! Ik ben blij met zo'n prettige (online) kledingwinkel!

Helemaal prima ga zo door

Alles prettig verlopen

Super mooie kleding

Altijd goed personeel

Mijn ervaring met het personeel van van Dal in Horst is Top. Deskundig ,behulpzaam niet opdringerig en leuk. Kleding ziet er modern uit en daarbij is de kleding ook nog goed betaalbaar.

Heel goed afgehandeld het geld binnen 1dag op de rekening

Zeer goed bedrijf met goede service

Mijn ervaring met van dal mannen mode is super Ik koop kleding voor mijn partner bij van dal mannenmode omdat mijn man in een verpleeghuis verpleeghuis wordt Ik koop online De maat is altijd het zelfde en past altijd goed Hartelijk dank met jullie goede behandeling en service M.vr.gr Willy namens Rob Montfoort

Goede service en aardige verkopers.

Aardig en hulpvaardig personeel

troep

de kleding wordt duurder maar ook kleiner alles is gewoon 3 maten kleiner als vroeger je kunt niets meer online bestellen omdat de maten niet meer kloppen gewoon kut

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.