De broeken waren in de winkel niet in de juiste maat. Dus via de winkel online besteld.

Goed, netjes verpakt en makelijk te retouneren (helaas vest was te groot)

Ik ben zeer tevreden over het aanbod van Van Dal.

Spijkerbroeken koop ik altijd bij van Dal. Truien zijn ook geweldig. Ik slaag minder goed voor overhemden. Meestal een té drukke print.

ruime keus en goede kwaliteit

Fijne en prettige zaak om naar toe te gaan

Als terugkerende klant weer verast en zeer tevreden

Op een gegeven moment heb ik mijn favoriete maatvoering en merken ontdekt in een winkel van Van Dal Mannenmode. Net een maatje meer dan standaard 'slim' en kleding van zeer goede kwaliteit en goede pasvorm. Nog steeds heel enthousiast ook al vanwege de leuke designs en de fijne stoffen. Kortom blijvend geïnteresseerd en ik kom zeker terug!

Lekker gewinkeld

En ruime collectie. Ik heb gewoon kunnen kopen wat ik wilde hebben . En vakkundig geholpen.

Een prachtig product en goede goede prijs

Erg tevreden over de mooie kleding en kwaliteit. Kocht deze online, was na een paar dagen al geleverd. Vond t gezellige briefje erbij ook erg leuk en de het lekkers vond ik ook grappig! Mijn vader, waar ik het voor gekocht had, is er erg blij mee.

Gewoon goed

Goede kwaliteit

Goede service, alles netjes bezorgd

Altijd netjes geholpen , en mooie kleding zeer tevreden!

Voldoet aan verwachting

Zoals eerder gezegd

Ze hebben de tijd voor je.

De verkoopster weet je te raken, zodat je met de juiste kleding naar huis gaat.

Goede snelle levering

Goed advies en kealiteit

Goed geholpen

Alles oke

Tot nu toe tot volle tevredenheid.

Geweldige service

De kleding die ik gekocht heb is goed. Prima stof en mooi afgewerkt, maar de nazorg is echt ongekend. Het pakketje was door de bezorger verkeerd geleverd, maar Van Dal zorgde direct voor een nieuwe zending. Nogmaals dank hiervoor.

2 x bestelling gedaan helemaal goed gegaan super tevreden met truien en jas, en vlug

bijzondere dienstverlening

voor een man met een fysiek zwakgestel is deze zaak in Tiel bijzonder. ben vanaf de opening van deze zaak klant en voel mij zeer thuis.

Ga zelf liever naar de winkel te om te passen kijken en kopen

We werden in het filiaal goed geholpen door medewerkster. Niets was haar teveel om ons te laten passen en te laten zien. Uiteindelijk kwam het product via ander filiaal. Pakket in goede orde ontvangen

Precies raak!

Prima collectie, heel veel in mijn smaak en voor een min of meer redelijke prijsklasse. En ben prima geholpen door jullie medewerkers

perfecte service

goede service passie voor het werk en heel erg behulpzaam

Goed geholpen.

Goed geholpen,netjes geregeld.

goede kwaliteit en leuke prijs