Mooi en betaalbaar

Fijne zaak met mooie kleding, vlotte levering en goede service

Betrouwbaar en kwaliteit zekerheid.

Betrouwbaar en juiste pasvorm voor bepaalde leeftijden, zit gewoon lekker.

Prima geholpen

Met rust en kennis van zaken werd ik geholpen

Doos slecht verpakt ..kreeg de doos open..

Vaker besteld toen altijd netjes verpakt met een kleine attentie erin en een kaartje ..veel.plezier met aankoop.. Dit keer doos zeer slecht verpakt en we kregen hem open binnen. Kleding inhoud zat er gelukkig allemaal in. Aanbevelen ik zeg ja omdat het daarvoor altijd oké was maar als ik het nog x zo binnen krijg dan is het absoluut nee

Duidelijke website, snelle bezorging.

Ook online een prima modezaak

Omdat een broek die ik wilde hebben niet beschikbaar was in de winkel, heb ik deze broek online besteld. Voor mij de eerste keer. Alles ging duidelijk en snel. De levering verliep voorspoedig. Ik ben blij met deze service, maar blijf toch favoriet van de winkel. Daar kun je alles zien, voelen en passen.

fijne winkel zijn altijd vriendelijk en behulpzaam

alleen jammer dat er geen winkel in `s-Hertogenbosch meer is Maar wie weet komt dat weer. koop nu online en dat gaat ook prima .

Geweldige service

Netjes op tijd geleverd

Een fijne winkel met goede kwaliteit

Je wordt er altijd vriendelijk geholpen.

Alles prima

Alles prima

uitstekende service

ik heb nieuwe schoenen besteld , de kleur was niet op voorraad , echter er was geen haast bij . schoenen zijn opgehaald bij het DHL punt in de buurt en de goede schoen maat geleverd

Perfecte winkel

Prettig geholpen, maar weinig keus in 3x xl

Zie hierboven.

Normale bediening

Wij wachten nog op een pantalon aangekocht 28 april!

Goede kaliteit en duidelijke communicatie over de levering.

De geleverde broek voldoet prima aan de verwachting. De communicatie over levering en verzending waren duidelijk en de bezorging was netjes in overeenstemming met de berichtgeving.

Matig

Leuke winkel maar zeer jammer dat goede merken verdwijnen en dat het lijkt dat enkel Bartlet over gaat blijven. Vandaar dat ik van Dal niet zal aanbevelen wat ik altijd wel heb gedaan.

Goede vlotte hulp bij de gewenste kleding . Snelle reactie bij het retourneren van fout bestelde kle

Goed en uitstekend . Wel onduidelijke info via internet

Wordt altijd keurig geadviseerd

Prima zaak, nette ervaren adviseurs. Prijzen in de uitverkoop goed.

Juiste maat en goede kwaliteit

2 polo's besteld. Zijn op tijd geleverd en precies op maat zoals besteld volgens jullie omschrijving. Top.

Ze hebben de maten die ik zoek

De broeken zijn van goede kwaliteit en perfecte snit

Super fijne winkel en erg goed overzichtelijk

Je wordt er super goed geholpen, en niets is hun te veel.

Prima ervaring

Snelle levering en bestelde artikelen zijn van goede kwaliteit.,Zoals vanouds..

Goed en snel verzorgd

Xxxxx

bestelling snel en goed geregeld

Juliana van Stolbergstraat 25 5038 AM Tilburg