Ik woon in Gouda en pakket is bij servicepoint in Moordrecht afgeleverd!

Op 21 februari online een bestelling gedaan. De volgende dag een link gekregen over de aanmelding van het pakket bij DHL. Vervolgens niets meer gezien in mijn email. Nu ik op de link klik, zie ik dat het NB in Moordrecht bij een servicepoint is afgeleverd en ik het daar helemaal moet gaan ophalen. Dit is te bizar voor woorden! heel erg jammer deze ervaring.

snel

Helaas wat het pak dat ik bestelde te klein. Overweeg om een grotere maat te bestellen. Alleen de door mij aangeklikte Janzen Douchecel (van mijn punten) zaten er niet bij. Beetje onduidelijk hoe ik dat had moeten doen. Zal proberen deze bij een volgende bestelling bij te voegen

kleding past niet.

heb 2x chino besteld maar deze maten wijken zoveel af van de maat die ik heb,dat ik er niets mee kan.De broeken op zich waren heel mooi ik had ze wel willen hebben maar helaas.

Zeer deskundige verkoopster Wil.

Blij met opruimingsartikelen

Ben altijd blij met opruimingsartikelen. Deze keer ook weer goede kleuren en perfect passende truien en vesten voor een super gunstige prijs!!

Ok

Er werd n revieuw gevraagd voordat mijn bestelling binnen was. De trui is top! De levering ook. De volorde van de mails zou dus anders kunnen.

Zeer behulpzaam.

Je wordt goed geholpen en geadviseerd. Vriendelijke verkoopsters.

Mooi produkt, goede pasvorm.

Vriendelijk personeel mooie producten!

In vergelijking met een andere Van Dal winkel is de winkel in Oosterhout een mooie en overzichtelijke winkel met een luxe uitstraling . Vriendelijk personeel en kennis van zaken.

Fijne bediening

zeer goed

service is erg goed,en mooie kleding

Goede kwaliteit mooi design

Mooie goed passende kleding, Goede kwaliteit en netjes geleverd

Goede winkel

Wij zijn altijd heel tevreden wij kopen al jaren bij van dal

Mooi

Goede kleding, goede service

Goede kleding, goede service

Klantvriendelijk

Prima service en klantvriendelijkheid.

Kleding snel verzonden, maar wel zonder de extra cadeautjes waarvan ze melding maken. Kleding was goed verpakt en voldeed aan verwachting.

Broeken pasten niet, lag aan mij. Meteen alles gecrediteerd. Alles ging heel gemakkelijk.

Top kwaliteit

In de winkel of via internet, altijd netjes geregeld en goede kwaliteit

Personeel in winkel meedenkend, dienst- en serviceverlenend.

Helaas komen aanbiedingen via site niet altijd overeen met winkel. Is soms dan ook verwarrend.

Leuke spullen voor soms mooie aanbieding

Top winkel, alleen jammer dat er geen winkel meer is in Den Bosch.

Nooit teleurstellend

Of ik nu in de winkel (Nieuwegein) koop of via internet, ik slaag bijna altijd en de service is prima.

Snelle levering en goede verzorging,

Snelle levering! Heb ook goed informatie gekregen van de verkoper. Het is jammer dat de schoenen niet paste. De ene maat 40 knelde en maat 41 was te groot. Dus een tussenmaat 40,5 was prima geweest. En in feite heb ik altijd 40,5 aan schoenen gehad. Die waren ook duur geweest. Maar deze schoenen van Van Dal waren zeer goed en voor die prijs wilde ik het ook niet laten. Heel jammer dat de koop niet is door gegaan, mvrgr, Pierre

Mooie kleding, snelle verzending, geen problemen met retourneren. Ik koop er graag een overhemd, trui, jas. Leeftijd: 79 jaar.

erg tevreden

de online bestelling verliep goed evenals de levering.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.