Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Ik slaag er altijd, nette kleding en modieuze kleding voor iedere man. Mijn echtgenote zegt weleens , Van dal moet ook een winkel beginnen met dames kleding.

Niet goed

Verkoopster was meer met gsm bezig dan met klant vroeg om een broek te bestellen om wille dat ze die niet meer in de maat hadden daar deed ze ook moeilijk over maar uiteindelijk toch gedaan in verleden altijd goed geholpen geweest maar nu was het rampzalig

Modieus en Superieure kwaliteit voor een betaalbare prijs!

Altijd geweldig en vakkundig geholpen in de winkel en ouderwetse klantvriendelijkheid waar de klant nog koning is! Online bestellen werkt ook naar volle tevredenheid.

Gewoon prima zowel in hun winkels als on-line

Gewoon goed netjes verpakt en snelle levering

Klantvriendelijke zaak

In Helmond ben ik heel vriendelijk en behulpzaam geholpen en gaven goed advies. Fijne zaak om te zijn.

Prima Kleding

Goede kleding. Gemakkelijk online te bestellen.

TOP ZAAK !!!!!!!!!

Altijd goeie spullen en geweldige behandeling. Vriendelijk personeel, kom er graag!!

Snelle levering en perfecte broek uit de uitverkoop.

Ik heb onlangs een broek online besteld bij Van Dal mode. Normaal koop ik mijn kleding in de winkel, maar deze keer wilde ik exact dezelfde broek die ik eerder in de winkel had gekocht. Gelukkig vond ik er nog een en ook nog eens in de uitverkoop! Hoewel de website aangaf dat de levertijd een paar dagen zou duren, had ik tot mijn verbazing de broek al de volgende dag in huis. Super service dus! Er is wel een klein verbeterpuntje: na de betaling gaf de website aan dat de betaling niet was doorgekomen en dat ik 10 minuten moest wachten. Het bedrag was wel van mijn rekening afgeschreven, maar ik kreeg geen bevestiging. Na een uur kwam de bestelling gelukkig alsnog door. Misschien kan hiernaar gekeken worden. Ondanks dit kleine ongemak geef ik Van Dal mode toch 5 sterren vanwege de snelle levering en de geweldige broek. De 5 sterren zijn ook voor de verkopers in de winkel in Roosendaal die altijd eerlijk advies geven en je goed op weg helpen!

Goede kwaliteit gemakkelijk online verkrijgbaar

Eenvoudige handeling om te bestellen, voorspelbare kwaliteit ontvangen.

Prima kwaliteit voor een redelijke prijs

zie hierboven

Snelle en goede service

Top en prima prijzen

Makkelijk bestellen. Goede maatvoering en gebruiksvriendelijke site. Snelle en correcte bezorging.

Goede prijs/ kwaliteit kleding .

zeer goed

uitstekende verkopers

Niet te vertrouwen met maatvoering

Of te kort Of te slobberig Of veel te duur t.o.v. kwalitatief betere concurrent Beter iets meer uitgeven dan je constant ergeren.

Is gewoon goed!

Redelijk duidelijke site en bij vragen wordt je telefonisch goed geholpen.

Super tevreden

Van Dal levert prima,en komt zijn belofte na.,super tevreden

Fijne winkel

Prettige kledingzaak om fijn nette zakelijke en casual kleding te kunnen kopen.

Website duidelijk. Alsmede bestelling plaatsen , ontvangst bestelling en betaling. Goed overzichtbaa

Zie hierboven.

Erg te vrede met de behandeling van mijn bestellingen.

Ik vind de collectie aan kleding mooi en zeer uitgebreid ,dit geld ook voor de diverse maten van de hele kleding lijn ., ik slaag er altijd en heb echt geen standaard maat . Ook de afhandeling van mijn bestellingen zijn optimaal, vandaag besteld morgen in huis .

Liep soepel

Makkelijk bestellen en snel geleverd

Van Dal Nieuwegein is mijn winkel, Je bent er altijd welkom en je wordt met de juiste kennis geadviseerd, Wij komen al +/- 15 jaar bij van Dal

Kwaliteit

Ik wist wat ik kocht, omdat ik er al een had. de levering was ok .

Voldoet aan mijn verwachtingen

Mooie schoen en keurig op tijd geleverd

Mooie zaak en goede service

Nette zaak, leuk winkelen door de extra korting en wat Roosendaal betreft : vriendelijk en behulpzaam personeel .

Juliana van Stolbergstraat 25

5038 AM Tilburg