Gewoon OK

Ik koop al enige jaren met regelmaat diverse kleding, broeken, overhemden, vesten en truien. Ook dit een jeans die ik eerder had en goed bevallen is opnieuw online besteld en vlot en correct ontvangen.

altijd goed geholpen & geslaagd tegen een redelijke prijs

Heb ik wat nodig? Dan ook altijd even kijken bij Van Dal Mannenmode.

lekker makkelijk en snel geleverd

Je hoeft niet naar een winkel je kan bij v Dal gewoon bestellen per computer

Groots.

PRIMA ervaring en goede service.

goede service

Mooie broeken en snel geleverd

Goede service, goede kwaliteit

Altijd snel en netjes

Goede producten

was goed

goede broeken

Mijn manis altijd tevreden over de broeken

Geweldige service in Tiel

Een shirt online besteld, te klein en bonnetje kwijt, dus naar de winkel en daar hebben ze t prima opgelost door t geld terug te storten op de rekening. Meteen maar een paar mooie nieuwe shirts gekocht

Je wordt er vriendelijk en zeer goed geholpen. Niets opdringen, gewoon rustig effe kijken.

Helemaal top

Ruime keuze, gezellige winkel en personeel.

Het door mij gewenste vest was niet op voorraad in de winkel, on line besteld in de winkel en de volgende dag binnen. Perfecte service

Prettig

Leuke kleding en prettige bediening, en contact filiaal Barneveld

Altijd naar wens

Goede informatie rond de levering. Vlot in huis. Super handig bestellen met een account

Van Dal is mijn favoriete kledingwinkel omdat er altijd volop keuze is en de prijs/ kwaliteit heel goed. De artikelen worden snel geleverd en altijd is er een attentie bij en dat is leuk

Prima winkel voor heren kleding.

Kundige verkoopsters en een uitgebreid assortiment kleding. Ook online bestelling snel en goed.

Goede service en advies in de winkel en een gezellige sfeer

Goede service en advies in de winkel en een gezellige sfeer

Super kwaliteit

geweldige service in de winkel.

prima kleding, ik koop er al mijn kleding.

In de winkel fijn geholpen en de bestelde broek snel en netjes ontvangen.

Mooie jas in mijn grote maat, snelle verzending,

Ik had een nieuwe jas nodig voor een begrafenis. Ik draag een hele grote maat. In de winkel hadden ze een mooie jas. Helaas net te klein. Grotere maat in een andere winkel wel beschikbaar.Maar het was kort dag natuurlijk. We hoopten dat de verzending dan op tijd zal zou zijn. En dat was het. Al jaren koop ik bij van Dal. Het naaiatelier moet vaak wat aanpassen, maar alle hulp en advies wordt erg gewaardeerd.

Goede kleding

Goede kwaliteit

van dal mannenmode betrouwbaar constante hoge kwaliteit.

Ik kom zelf al een groot zeer groot aantal jaren mijn kleding kopen in de winkel in Arnhem. Het huismerk BARTLETT is altijd van grote kwaliteit, zelf heb de kwart maat -25-,zit mij geweldig. Ik zou graag willen dat de medewerkers in de winkel in Arnhem een groot chapeau krijgen van Meneer Segeren. Altijd vriendelijk, vakbekwaam ze oefenen hun vak uit zodat iedereen de winkel lachend en voldaan weer verlaat., m.vr.gr. Stef Meijer.

Makkelijk te bestellen, snelle levering, goede prijs kwaliteit verhouding

Bedrijfsgegevens

Juliana van Stolbergstraat 25

5038 AM Tilburg

013 536 6959

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.