Voor de 1e keer en een aanbeveling . Netjes ingepakt snelle levering en als aardigheidje nog een stroopwafel kado . Bedankt team Van Dal

snel en goed.

Top!!!

Mooie poloshirts Jammer dat we er 1tje retour hebben moeten sturen omdat het geen 4xl was maar eerder een 2xl Goede en snelle levering

In de winkel was de maat vest niet voorradig. Men heeft alle moeite gedaan om deze voor mij online te bestellen, in de winkel af te laten leveren en mij te berichten dat het aangekomen was.

Fijn

Fijne winkel

Mooie veel Keuze en vriendelijk personeel

Vriendelijk deskundig personeel

Goede ervaringen

Mooie broek gekocht via internet. Makkelijk te bestellen, vlotte levering, mooie broek

Goede service .en op tijd geleverd

Zeer goed!

Netjes geregeld

Goed advies en zonder poespas geholpen.

Lekker vlot en goed geholpen.

Leuke collectie. Goede kwaliteit. Altijd een klein presentje bij je bestelling en een 'persoonlijk' schrijven. Enige nadeel bij verzending afleveren bij de winkel is de wat langere wachttijd.

te vroeg of te laat?

de mail waarin de bevestiging van mijn bestelling stond sprak van 3 tot 5 werkdagen, dat kwam goed uit want op vrijdag kon ik even tijd vrijmaken om de winkel binnen te lopen. daar bleek dat de bestellingen alleen op maandagen binnen kwamen.....???

Vlugge bezorging

Bestelling vlug bezorgd

Goed advies

Telefonisch advies gevraagd. Kreeg vakkundig en geduldig een goed advies.

ik ben prettig en goed geholpen

zie boven

Snelle en correcte levering!

Positief

Zie onder

Ik ben prima geadviseerd en geslaagd met mijn aankopen.

Goed behandeld

Goede uitleg en namen de tijd

heel fijn

Heel fijne zaak vandaag besteld morgen in huis

Fijne service goede kwaliteit

top kwaliteit top collectie

ik heb al veel besteld bij van Dal en ben heel tevreden. De pakketjes worden altijd leuk en netjes ingepakt. de collectie is goed en de maatvoering ook.

Snelle en correcte levering. Ook het retourneren en een maat groter bestellen verliep vlot. Binnen enkele dagen het nieuwe jack in huis en even later de terugbetaling op de rekening. Prima bedrijf!

Altijd vriendelijk

Netjes en correct geholpen

prima product

Voorheen ging ik nog wel eens naar van Dal voor het kopen van kleren. Nu is dat voor mij minder makkelijk geworden. Daarom nu een broek online gekocht op de duidelijke website van van Dal. Toen de broek binnen kwam en ik hem paste was het ook gelijk in orde. Hij paste en het was precies de broek die ik op de site had uitgezocht.