Goede seevice

Mooie en goede producten en service

Leveren zoals overeengekomen, ook Sale artikelen

Leveren zoals overeengekomen,

Super Service

Sehr schnelle Lieferung, Schuhe sind wie angeboten, alles passt - sehr gute abwicklung. Gerne wieder.

Te duur

Selectief voor de mensen met een boven modaal inkomen.

Goed personeel,goede kijk op kleding

Bestelling was snel binnen.

Duidelijke en overzichtelijke website met regelmatig leuke aanbiedingen. De bestelling was vrij snel binnen en goed ingepakt.

Leuke winkel behulpzaam personeel

In Etten-Leur is de winkel leuk ingericht met voldoende keuze en vriendelijk en behulpzaam personeel

We zijn goed geholpen

Was goed

Prijs kwaliteit

Correcte levering dit keer zonder mijn stroopwafeltje spijtig

Goede kwaliteit tegen een redelijke prijs

Prima website en goede informatie over levering. Maatvoering is voor mij correct,

te laat geleverd

Er waren problemen met de levering van 1 item, waardoor het vrij lang, 3 weken, heeft geduurd voordat de bestelde items geleverd werden. En dan nog na een telefoontje , anders had het waarschijnlijk nog langer geduurd. positief was dat het wel gecompenseerd werd dmv een korting van 10 euro. * bij aanbevelen? ja ingevuld omdat het andere keren wel goed is gegaan

Kwaliteit goed en snel geleverd

Altijd goed geholpen

prima en betrouwbaar winkelen bij Van Dal

bij zoeken naar kledingstukken geeft de website gedetaileerde informatie over keur/maat/voorraad. je krijgt wat je besteld en indien niet tevreden dan is een retourformulier meegezonden met informatie die het makkelijk maken om te retourneren. In ieder geval geen moeilijk gedoe hierover !!

Coronahemden

De coronahemden moesten vervangen worden. Jullie hadden ook overhemden met witte achtergrond! Helaas niet de goede maat zodat ze via internet bezorgd werden Ik vond het niet prettig dat men vertelde dat maat 41 hetzelfde was als maat 42... Vreemd verhaal en niet zo attent!

Normaal heel goed behalve deze keer

Al diverse bestellingen gedaan bij van Dal, maar deze keer was de doos flink mishandeld en ook half open gescheurd, bovendien zat de broek er opgerold in, dat is niet wat we gewend zijn bij van Dal. waarschijnlijk heeft iemand met de doos zitten rommelen.

zeer tevreden over de winkel

webpost had misschien 1 dag sneller gekund

Goed en mooi

Aanrader!

mooie producten, goede prijs en nette service en snelle verzending.

Niet zo prettig

Niet zo prettig

Goede hulp en veel geduld met klanten.

Goede hulp en uitleg van personeel, wordt niet gepuchd om iets te kopen.

Komt altijd goed.

Altijd op tijd . En vertrouwen,dat goed is. Klopt ook.

Wordt goed geholpen

Klantvriendelijk.

In Dordrecht is het altijd een feestje om bij van Dal te winkelen. Erg leuk en kundig personeel.

Juliana van Stolbergstraat 25 5038 AM Tilburg