ik 'grijp' nooit mis.

altijd goed wat ik bestel

Goede kwaliteit van de truien en snelle levering

zeer klantvriendelijk

Personeel staat altijd klaar om hulp en uitleg te geven.

FANTASTISCH.

Goede kwaliteit, snelle levering,Goed verzorgd.

Mooie broek

Goede keuze

Al jaren 'vaste' klant bij Van Dal. Buiten dat de kleding van goede kwaliteit is vind ik de service ook erg goed en vooral vriendelijk. Nog niet zo lang geleden in Breda geweest waar ik weer goed ben geholpen. Maar ook zeer recent in Woerden nog een broek besteld die vanuit een ander filiaal die richting op wordt gehaald.

Al jaren tevreden

Super tevreden en goede adviezen.

Goed advies gekregen

Zeer prettig geholpen in filiaal Roosendaal.

Klasse

Altijd een goede service, je krijgt waar je om vraagt.

In de winkel goed geholpen en geadviseerd. Bestelling via webshop goed en snel geleverd.

Ben zeer tevreden over de verkoopster die precies begrijpt wat “ mannen” wel en niet willen,

Bij Dal is met name het advies en de mate waarin de verkoopster omgaat met “ ongeduldige mannen” wat mij zo aanspreekt.

gewoon goed

goed geregeld allemaal

Goede service en kwaliteit.

Hele goede service

Mijn bestelling via internet gedaan. Makkelijk te bestellen en te betalen. En binnen twee dagen geleverd. Dus Makkelijk en Snel

Goede producten tegen aantrekkelijke prijzen en snelle levering.

Van Dal Mannenmode heeft kleding en schoeisel die passen bij mijn smaak. Daarom kies ik telkens weer voor Van Dal Mannenmode.

Goede en deskundige mensen.

Je kan er goed terecht, en meestal komen ze al met de goede maat naar je toe.

Je wordt goed op de hoogte gehouden over het bestelde. Vervolgens wordt de zending correct geleverd.

Prima bedrijf!

Voor het eerst bij van Dal besteld, bestelling werd zeer snel geleverd, goede kwaliteit, bij 2e bestelling ging er iets mis in het betaalmenu, toen ik daarover contact probeerde op te nemen werd ik gelijk teruggebeld en prima geholpen, erg fijn dat deze zaak gewoon bereikbaar is, top!

Netjes bezorgd

kwaliteit

prima kleding en schoenen

Uitstekende service, vriendelijk

Keurige deskundige hulp met het kiezen van goede kleding, uitstekende koffie met koek en mooie en schone overzichtelijke winkel

Fijne maatvoering en grote korting

Leuke broek met prima pasvorm.

vroeger kreeg nog wel een een stroop wafel of paas eitjes bij je bestelling jammer

Als je er niet uitkomt met je maat staan ze voor je klaar.