Zeer tevreden!

Wat een vlotte afhandeling van mijn bestelling! Binnen 2 dagen had ik mijn nieuwe jas in huis! Zeer tevreden, Van Dal levert als vanouds topkwaliteit!

Zeer snel geleverd na plaatsen bestelling.

Volgende dag al geleverd

Snelle en correcte levering

Er wordt na een bestelling snel geleverd en ook een eventuele retourzending wordt keurig afgehandeld. Een duidelijke website met leuke aanbiedingen

Leuke winkel

Leuke winkel, altijd netjes geholpen.

meer dan tevreden

Alles gaat prima van begin tot einde. Jammer dat ik zover van winkels afwoon.

Prima geholpen bij de aankoop van mijn zomerkleding.

netjes geleverd

Wordt netjes geleverd, kwaliteit is goed

levering volgens afspraak

Uitermate prettige benadering van klanten en deskundige advisering

In de winkels ervaar ik een plezierige benadering zonder opdringerig te zijn. Men is erg behulpzaam en denkt met je mee.

Het was een fijn bezoek met een heel persoonlijke behandeling!

De winkel in Zoetermeer ziet er gewoon gezellig uit. Sinds een half jaar komen we hier en worden bij het zoeken en passen goed geholpen en geadviseerd. We gingen met de gekochte kleding blij naar huis. Ook dankzij de gunstige prijzen en aanbiedingen.

Besteld en de volgende dag binnen.

voortreffelijk geholpen

online aankoop bleek te klein uit te vallen. In zaak bestelling retour en tegelijkertijd goede maat gekocht van zelfde artikel na advies daarover. Dit artikel werd door de zaak besteld. Het was daar niet voorradig. Zeer goed geadviseerd en zeer snel het nu goed passende artikel ter plaatse.

Ruime keuze , klantvriendelijk.

Prima .

Alles is prima

Kleding echt mooi zoals verwacht Levering mooi op tijd.

makkelijk te bestellen, snelle levering

zie boven

Deze keer niet opti,aal

Het bestellen ging prima , er wordt echter bezorgkosten in reken8ng gebracht terwijl in de voorschriften staat gratis bezorgen in winkel ,alleen krijg je deze optie niet meer

Ze zijn altijd bereid om je te helpen.

Het ging zoals ik vetwachtte

De levering en de kleding waren naar wens.

Best duur en weinig keuze meer.

Was een tijd niet geweest en alles in de aanbieding was te klein.

Zeer goede service

Als klant al heel lang zeer tevreden. En daar de laatste bestelling heel lang heeft geduurd i.v.m.met problemen met de bezorg dienst mag ik stellen dat het verwachte artikel is aangekomen met zoveel service en zo fijn behandeld door Sofie van klantenservice een één woord geweldig

Goed en netjes

Kleding is prima en men neemt de tijd

Slecht

Goedemorgen, De doos werd bezorgd het jasje was zo in DOOS GEPROPT zonder plastic jammer om zo te verzenden naar de klant toe. Mvg.W v Ommen

Minder gecrediteerd bij retour

Bij een verkeerde levering wordt minder gecrediteerd dan dat er betaald is, en bij een nieuwe levering moet ik meer betalen.

Goed geholpen ook bij de internetbestlling

Juliana van Stolbergstraat 25

5038 AM Tilburg