delightful staff great clothes

super

Goede hulp in winkel - aanbiedingen onduidelijk

Netjes geholpen in Tilburg, Opvallend: aanbiedingen (overhemden) waren alleen nog online te verkrijgen; niet meer in de winkel verkrijgbaar werd mij verteld. En toen ik online wilde bestellen, was het hemd online uitverkocht, maar lag er nog nog wél eentje in de winkel (in de vestiging waar ik was geweest)!? Die communicatie mag iets beter. Rest prima!

Uitstekend geholpen in de winkel, maar artikel was niet in de winkel op voorraad. Online wel, dus via de winkel daar besteld. Alles goed geregeld en snel geleverd. Alleen de adresinformatie op het pakket was niet volledig, terwijl die wel juist in mijn account staat. Kostte de bezorger extra tijd......

in Nijkerk lopen topper rond

ervaring tijd en kennis

Levering altijd op tijd maar boven al goede kwaliteit zowel broeken als overhemden

Goede kleding winkel met kundige hulp

Zeer tevreden ben ik met mijn aankoop. Ook goed geholpen. De kleding is betaalbaar en van kwaliteit.

Vlugge levering

Prima winkel !!

Goede snelle levering

Goede kwaliteit en snelle levering

heel vriendelijk en correct

snelle levering en correcte afhandeling

Goed product snel geregeld en geleverd. Toppie!!

Mooie kleding

Super mooie kleding en heel snel geleverd ben er heel blij mee

Gewoon goed

Goede service, duidelijk geen problemen

Gewoon goed!

In Goes en Dordrecht zeer behulpzaam personeel en de bestellingen zijn er ook altijd snel ook zeer tevreden met de collecties

Goed en iets minder geslaagd

Overhemd op de site in kleur anders dan bij ontvangst. Jammer

ik 'grijp' nooit mis.

altijd goed wat ik bestel

Goede kwaliteit van de truien en snelle levering

zeer klantvriendelijk

Personeel staat altijd klaar om hulp en uitleg te geven.

FANTASTISCH.

Goede kwaliteit, snelle levering,Goed verzorgd.

Mooie broek

Goede keuze

Al jaren 'vaste' klant bij Van Dal. Buiten dat de kleding van goede kwaliteit is vind ik de service ook erg goed en vooral vriendelijk. Nog niet zo lang geleden in Breda geweest waar ik weer goed ben geholpen. Maar ook zeer recent in Woerden nog een broek besteld die vanuit een ander filiaal die richting op wordt gehaald.

Al jaren tevreden

Super tevreden en goede adviezen.

Goed advies gekregen

Zeer prettig geholpen in filiaal Roosendaal.

Klasse

Altijd een goede service, je krijgt waar je om vraagt.

Juliana van Stolbergstraat 25 5038 AM Tilburg